Ik weet het gewoon niet..

12-09-2019 00:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
v
anoniem_390468 wijzigde dit bericht op 11-03-2020 22:12
Reden: Niet relevant
99.88% gewijzigd
Zou jij het leuk vinden als je aan het lijntje werd gehouden door iemand die zich mateloos irriteert? Alleen maar omdat die aandacht wel lekker is?
Hoe zie je een langdurige relatie voor je dan? Constant dronken zijn om hem te kunnen verdragen en je niet te ergeren? Doe jullie beide een lol en maak het uit.
Je houdt hem aan het lijntje. Hij zal straks vanzelf door hebben dat jullie geen toekomst hebben samen. Hij zal dan vast het besluit nemen waar jij nu niet toe in staat bent
Alle reacties Link kopieren
ah kom, wees volwassen, maak het uit
Alle reacties Link kopieren
Hier zit totaal geen basis. Je moet moeite doen om hem leuk te vinden.
Maak het uit!
Waarom moet je na 3 maanden iets weten? Geniet van de momenten samen en laat toekomst los. Hij geniet van jou, jij op momenten van hem. Meer is er even niet.
Alle reacties Link kopieren
ramy72 schreef:
12-09-2019 07:59
Waarom moet je na 3 maanden iets weten? Geniet van de momenten samen en laat toekomst los. Hij geniet van jou, jij op momenten van hem. Meer is er even niet.
zou jij genoegen nemen met een man, die moet drinken om je te zoenen?
Alle reacties Link kopieren
Stop hiermee
Never stop making wishes♡
Als je een fatsoenlijk mens bent dan laat je deze persoon gaan. Hij wil jou, jij hem absoluut niet. Je gebruikt hem uit verveling? Je bent inderdaad een egoïst.
Vind jij dit normaal om iemand zo aan het lijntje te houden? Andersom zou je toch ook gekwetst zijn als iemand je zo zou behandelen?
Alle reacties Link kopieren
heel veel zuipen om het vol te houden...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon inslaan
https://www.gall.nl/acties/
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Je voelt wat je voelt. Of niet voelt. Wat wil je gaan doen de rest van de relatie, elke keer dronken worden als er sex moet zijn ? Je eigen gevoelens de grond instampen om maar een relatie met hem te hebben ? Lijkt mij een recipe for disaster.
En wat anders: waarom loop je jezelf zo te overtuigen van het feit dat je een relatie met hem zou moeten hebben ? Omdat hij in een plaatje past waaraan je moet voldoen terwijl je gevoel duidelijk aangeeft dat je niet wil ?
Het feit dat je jezelf als egoïstisch loopt te bestempelen als je naar je gevoel luistert doet ook al een alarmbel afgaan. Blijkbaar wordt er ingespeeld op je schuldgevoel. Nooit een goed teken.
En nog wat anders: Ik ben een man, als een vrouw niet met me naar bed wil, niet met me wil zoenen, niet wil dat ik haar aanraak: trust me, I know. Dat voel je.
Dat hij het desondanks toch probeert, al of niet met behulp van alcohol, laat al zien dat er van respect weinig sprake is. verliefdheid is daar geen excuus voor.
anoniem_354163 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 09:39
19.61% gewijzigd
Ga aan jezelf werken. En gun hem een leuke vriendin. Je klinkt alsof je de nodige issues hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg dit. Gun die man een vriendin die hem ook leuk vindt als ze niet gezopen heeft.
Je gedraagt je echt heel erg egoïstisch. Hij klinkt stapelverliefd op jou en jij hebt een afkeer van hem tenzij je gezopen hebt. Heksengedrag. Geef jezelf een schop onder je hol en vertel hem dat het niet wederzijds is. Hij zal alleen maar onzekerder worden van jouw aantrek/afstoot gedrag en daarmee kun je iemand serieus beschadigen. Is jouw pleziertje ego dat waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou best naar en heb medelijden met de man in kwestie, hoop dat hij wat meer zelfvertrouwen kweekt en jou dumpt.
Jeetje... inderdaad wat Sjaantje zegt. Vind het erg sneu voor hem, als iemand mij alleen aantrekkelijk zou vinden als hij dronken is en me dan alleen wilt, is er echt iets niet goed met hem als hij mij daarom aan het lijntje houdt.

Ga lekker door met je leven en laat hem iemand tegenkomen die hem wel zo neemt en lief heeft zoals hij is.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
12-09-2019 09:51
Ik vind jou best naar en heb medelijden met de man in kwestie, hoop dat hij wat meer zelfvertrouwen kweekt en jou dumpt.

De (volwassen !) man in kwestie weet echt wel hoe de vork in de steel zit, en hij probeert het evengoed. Het is zijn eigen keuze om dit te doen, en daarbij blijkbaar over TO's grenzen heen te gaan. En ja, als je met iemand naar bed gaat als ze dronken is, terwijl je weet dat ze dat niet wil als ze nuchter is, dat is nogal over iemands grenzen heengaan.
Blijkbaar heeft TO nogal issues om haar eigen gevoelens serieus te nemen en haar grenzen aan te geven.
Alle reacties Link kopieren
Er zit niks anders op dan alcoholist te worden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Allereerst bedankt voor alle reacties, ook de wat minder ‘leuke’ in mijn opzicht. Ik kan jullie eerlijke mening goed gebruiken omdat ik het inderdaad moeilijk vind om keuzes te maken en vaak veel te snel een onbedachte beslissing maak. Ik kan daarom jullie eerlijke mening alleen maar waarderen.

Ik weet zelf diep van binnen ook dat ik fout zit en weet dat ik het moet afkappen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dit op dit moment moet aanpakken. Ik zit ook een beetje met mezelf in de knoop. Ben al 2x naar hem toe gegaan met de intentie om het af te kappen, maar meneer is bijna aan het smeken om me bij hem te houden, en dan kijk ik ineens weer naar de goede dingen tussen ons en laat ik het erbij. Waarom kan ik gewoon niet de knoop doorhakken...
Ik vraag niet om medeleven maar wilde inderdaad even anoniem van me afschrijven.

Bedankt voor alle reacties.
Noël
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je openingspost niet, je wist blijkbaar al dat je niet verder met hem wilt. Probeerde je nou van ons te horen dat je door moet gaan, zodat je niet het ongemak van het uitmaken hebt? Je kunt de knoop wel doorhakken, maar durft het gewoon niet te zeggen. Kom op zeg, kweek wat ballen en zeg het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
To, ga geen relatie aan omdat de ander dat zo graag wil. Het is idd makkelijker om nu maar toe te geven omdat je het dan niet hoeft uit te maken, maar je zadelt jezelf op met een heleboel ellende down the road. Elke dag, elk uur, elke maand. Gevoelens die erop neerkomen dat je je ellendig voelt, dat je schuldgevoelens hebt die je opvreten, jezelf en je gevoel wegcijferen omdat je anders de dag niet door kan komen. Allemaal omdat je het nu niet uit durfde uit te maken. Dat is uitstelgedrag, die tien minuten die je nu niet wil investeren in het uitmaken, gaan je heel wat meer tijd en ongemak bezorgen later.

En wat zijn gedrag betreft: als hij jouw gevoelens respecteerde zou hij je niet zo onder druk zetten. Dat doe je gewoon niet. Ja, het is kut als iemand geen relatie met je wil, maar het is zo. Move on. Ga niet diegene onder druk zetten en schuldgevoelens lopen opwekken bij haar om haar maar over te halen. Als hij dat nu al doet zal het alleen maar erger worden want het is duidelijk een winnende strategie om jou te laten doen wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
12-09-2019 08:28
Gewoon inslaan
https://www.gall.nl/acties/
:rofl: :-D
Madeliefjees schreef:
12-09-2019 10:23
Er zit niks anders op dan alcoholist te worden.
Dit. Word volwassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven