Man gezoend en geappt met ander

12-09-2019 18:21 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:54
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dump hem. Vreemdgaan getuigt van weinig respect voor jou en de helft van de kinderen heeft ouders die uit elkaar zijn. Oh en zorg ervoor dat hij vertrekt, niet jij. Hij trekt maar bij haar in.
Die hebben elkaar echt wel wat langer dan een paar uur gezien hoor. Anders kom je niet met "ik mis je".
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben 2 weken geleden gezoend en 1,5 week ‘ik mis je’ appjes gestuurd. En nu wil hij toch voor het gezin gaan. :sarcastic:
Heeft zij óf hij er een punt achter gezet?

En heeft je man het aan jou verteld, of ben je er zelf achter gekomen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou het wel met je zus bespreken en dat trouwen even uitstellen. Rot voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ohh neee....
Knuffel voor jou TO :hug:

Zoiets zet alles in je leven op de kop, bah bah bah...
Ik heb niet exact hetzelfde meegemaakt, bij ons lag het anders en dat doet er nu niet toe, te lang om allemaal uit te leggen.
Ik denk dat ik wel begrijp hoe je je voelt.
Ik ging van ongeloof, verdriet, wanhoop, naar oorlog, woede, haat en ik heb hem meerdere malen de wind (wat zeg ik, orkaan!!) van voren gegeven. En me ontzettend verward gevoeld.

Even snel vooruitspoelen in de tijd...

Alles bij elkaar is het een heel lang proces geweest met veel pijn en verdriet bij allebei.

Alles wordt anders, en ik had het toen nooit kunnen denken, maar wij zijn nu oprecht weer heel gelukkig met, en zeker van elkaar.
Maar daar zijn heel wat tranen en gesprekken voor nodig geweest, zelfreflectie, relatie onder de loep genomen en we werken er nog steeds aan, omdat je dan goed beseft dat je een lange relatie niet als vanzelfsprekend moet beschouwen....

Ik zeg er wel bij, ik doe dit nooit nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
En trouwen?
Dat wordt hem voor jullie natuurlijk niet nu.
justagirly wijzigde dit bericht op 12-09-2019 18:37
26.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:49
99.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:53
98.62% gewijzigd
Dat hij voor zijn gezin wil gaan had hij anderhalve week geleden ook kunnen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat hij het wel zelf aan je verteld heeft!! Voor het vertrouwen later wel erg belangrijk geweest in mijn geval.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-09-2019 18:39
Dat hij voor zijn gezin wil gaan had hij anderhalve week geleden ook kunnen bedenken.
Ja, dat is zo maar aan de andere kant zijn we allemaal mensen en kunnen we allemaal weleens een fout maken.
Zulk soort fouten liever niet natuurlijk, maar het HOEFT niet meteen het einde te betekenen...
Ik vind het wel een ding dat er kinderen zijn, waarmee ik niet zeg dat TO moet blijven, dat valt nu ook nog lang niet te zeggen maar dat ze veel werk aan de winkel hebben is wel zeker. Of dat nu is qua investeren in gezamenlijke toekomst, of qua uit elkaar gaan.... Leuk is het allebei niet.
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat ontmoeten en zoenen gebeurd?

Ik mis je na 1.5 week?
Gaat bij mij toch wel een alarmbelletje rinkelen, want dat klinkt totaal niet logisch.
Alle reacties Link kopieren
En toen gaf hij openheid van zaken over die app conversatie? Zodat duidelijk werd dat het maar 1,5 week geduurd heeft?
Dan zou ik er met mijn partner wel uitkomen.

In de vorige eeuw hoorde ik op de huistel een voicebericht: ik mis je, kan niet wachten. Tja, dat bleek een affaire die al meer dan een jaar duurde en behoorlijk geconsumeerd werd. Dat vertelde hij me dus niet zelf en was einde relatie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:50
99.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:52
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch dat ik daar eerst nog véél meer van zou willen weten, het naadje van de kous, onderste uit de kan, ALLES ALLES ALLES.

Dit klinkt gewoon ZO ongeloofwaardig.
Je kunt pas gaan verwerken als je echt ALLES weet. Dus openheid moet ie geven, volledig.

En soms komt dat er pas later uit.
De rest van het verhaal.
Ik hoop het niet voor je.
Maar geef het je wel mee.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
12-09-2019 19:06
Ik denk toch dat ik daar eerst nog véél meer van zou willen weten, het naadje van de kous, onderste uit de kan, ALLES ALLES ALLES.

Dit klinkt gewoon ZO ongeloofwaardig.
Je kunt pas gaan verwerken als je echt ALLES weet. Dus openheid moet ie geven, volledig.

En soms komt dat er pas later uit.
De rest van het verhaal.
Ik hoop het niet voor je.
Maar geef het je wel mee.
Djeezzz jut het nog wat op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wie nam het initiatief tot de zoen?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_177555 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 08:56
99.49% gewijzigd
Hij wil nu toch voor ons gezin gaan. Heeft wel tijd nodig om die gevoelens een plekje te geven...

En denkt hij er ook aan wat jij eventueel nodig heeft? Wat voor gevoelens jij hebt?
Ik ben het toch niet helemaal eens met "Iedereen maakt fouten". Is natuurlijk zo en was ook zeker het geval als het bij een dronken zoen was gebleven. Maar daarna heeft hij heel veel keuzes gemaakt waarmee hij niet aan zijn gezin dacht. Nummers uitgewisseld. Het vuurtje aangehouden. Anderhalve week geappt.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-09-2019 19:08
Djeezzz jut het nog wat op.
Dit bedoel ik echt niet als opjutten.
Het spijt me als dat zo overkomt, TO.
Misschien ben ik veel te achterdochtig maar ik beet me er zelf toen in vast als een pitbull. Geen dingen meer achterhouden, niks.
Alle reacties Link kopieren
loveisdancing schreef:
12-09-2019 19:05
Ja ik weet zeker dat het 1,5 week geduurd heeft. Appjes zijn helaas verwijderd anders wou ik die lezen.
Dit zit me dwars vooral:
Hoezo duurt het 1,5 week voordat je beseft dat wij belangrijker zijn?
Verwarring? Anderhalve week stelt niets voor in tijd.
Hoezo Appjes verwijderd?
Schuldgevoel? Hij was in de war over wat er gebeurd is en wilde het deleaten?
Hoezo ik mis je etc sturen?
Verwarring over heftige gevoelens mede veroorzaakt door 'het mag niet'?
En die gevoelens. Maarja andere kant denk ik kan hij ook niks aan doen misschien? Maargoed loop er dan voor weg? Hij gaat zoenen en appen maar wil nu wel mij? Maar hoe kan ik hem dan weer vertrouwen als dit na 10 jaar kan gebeuren? Terwijl ik in de veronderstelling was dat we samen oud zouden worden. En hij ook. Hij snapt die gevoelens ook niet maar ze zijn er wel. Als je nou zegt er is iets mis in onze relatie dus.... Dan is het nog makkelijker
Dat is altijd zo'n dooddoener. Er hoeft niets 'mis' te zijn in je relatie om plots hoteldebotel te voelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
12-09-2019 19:08
Hij wil nu toch voor ons gezin gaan. Heeft wel tijd nodig om die gevoelens een plekje te geven...

En denkt hij er ook aan wat jij eventueel nodig heeft? Wat voor gevoelens jij hebt?
Ik ben het toch niet helemaal eens met "Iedereen maakt fouten". Is natuurlijk zo en was ook zeker het geval als het bij een dronken zoen was gebleven. Maar daarna heeft hij heel veel keuzes gemaakt waarmee hij niet aan zijn gezin dacht. Nummers uitgewisseld. Het vuurtje aangehouden. Anderhalve week geappt.
Helemaal anderhalve week!!!! En veel keuzes??? Eh... hij heeft binnen anderhalve week zichzelf bij elkaar gepakt en is met de billen bloot gegaan. Naar zijn vrouw toe. Met alle risico vandien. Hij had het ook af kunnen sluiten en zijn mond kunnen houden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Eens met jou ook hoor Vivautrecht....

Als dit alles was, pleit het wel voor hem dat hij snel naar je toe komt met de waarheid.

Ikzelf ben helaas zo dat ik er dan aan twijfel of het wel de hele waarheid is, maar dat moet TO zelf maar aanvoelen, geloven, op vertrouwen etc. Of niet.
justagirly wijzigde dit bericht op 12-09-2019 19:17
76.88% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven