Geen huis, werk, geld maar verliefd

15-09-2019 08:56 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen als je nieuwe liefde geen huis heeft( woont om financiele redenen bij ex) geen werk ( net voor de ontmoeting kwijtgeraakt) en minder te besteden heeft.

Zelf heb je wel een stabiele basis.

Ga je voor de liefde of verstand???
Alle reacties Link kopieren
Verstand
Alle reacties Link kopieren
Is hij wel bezig met ander werk en huis?

Dat bij ex wonen zou me al niet aanstaan. Werk kwijtraken... kan gebeuren. Hoe lang is het sinds zijn vorige relatie eindigde?
lady_day wijzigde dit bericht op 15-09-2019 08:58
61.54% gewijzigd
Verstand.

Het zijn maar hormonen, dat gaat vanzelf over.
Boek voor jezelf een verwenweekend en realsiseer je dat dat met je nieuwe vlam niet kan omdat hij geen geld heeft om leuke dingen te doen.
Zijn er kleine kinderen bij betrokken?
En misschien is er zo weer werk.
Ligt aan de situatie, hoe hij/zij in het leven staat! Maar zou wel je verstand gebruiken met de overweging die je maakt! Niet dat zijn problemen jou problemen worden!
Alle reacties Link kopieren
Voor rust.

Iemand die nog bij zijn ex woont heeft veel te veel kans op issues.
Laat hem aan zichzelf werken dan heeft hij daarna ruimte voor jullie samen.
Alle reacties Link kopieren
Woont bij ex? Recent uit elkaar waarschijnlijk ook?

Verstand. Eerst de break up verwerken en zaken op orde stellen. Rebound zoekt ie ergens anders maar.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het uit is met zijn ex? Krijgt hij geen WW?
Wat zijn precies de financiële redenen? Schulden?

Het zou voor mij wel verschil maken of hij er alles aan doet om andere woonruimte te vinden, een andere baan etc.
Alle reacties Link kopieren
Verstand. Je begint al met 10-0 achter als je bewust hiervoor kiest.
Alle reacties Link kopieren
Verstand.
Als hij zijn leven weer op de rit heeft kun je nog verder zien. Tot die tijd, doorgaan met je eigen leven en daar niet op gaan zitten wachten... uitzonderingen daargelaten, kont biet iedereen in zon situatie terecht en meestal zijn dat nou niet de pareltjes. Het wordt anders als ie binnen no time nieuwe baan en huis voor zichzelf weet te regelen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn tieners
Verstand.....

Klinkt niet als een ontspannen start.
Verstand. Je kan wel daten maar zou niet snel gaan samenwonen omdat hij “dakloos” is en jij een gespreid bedje hebt. Werkloos is vaak maar tijdelijk afhankelijk van hoe zijn motivatie is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ontzettend afknappen op iemand die bij zijn ex woont.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is het al uit?
Alle reacties Link kopieren
De situatie is al 6 mnd en merk dat het mij opbreekt
Alle reacties Link kopieren
Kan hij niet bij jou wonen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het moet niet zo moeilijk zijn om nieuw werk te vinden, al is het iets wat hij misschien niet voor jaren wil doen.

Maar ‘vanwege financiële omstandigheden nog bij ex wonen’ zou voor mij een no-go zijn.

En ‘minder te besteden’ heb je ook in gradaties. Maar als er nooit een cappuccino op een zinnig terras gedaan kan worden, of een weekendje weg, dan passen we niet bij elkaar.

Team Verstand dus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Verstand!

Geen werk, geen woonruimte hoeft allemaal geen probleem te zijn, maar kan het wel worden.

Nog bij ex wonen vind ik wel een grote rode vlag. Werk kan hij zo weer gevonden hebben, maar dat weet je niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft ben je óf jong & naief óf niet goed bij je hoofd als je hieraan begint.
Alle reacties Link kopieren
Sinds sept vorig jaar is het uit
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:01
De situatie is al 6 mnd en merk dat het mij opbreekt
Dan stop je er mee.
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:00
Er zijn tieners
Die kosten veeeeeeel geld!

Niet doen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven