Vind hij me nog leuk?

16-09-2019 23:54 18 berichten
-
anoniem_390616 wijzigde dit bericht op 17-09-2019 12:10
Reden: Ik heb het nooit zelf geplaatst, dat heeft iemand anders gedaan dus wil ik het weghebben.
0.00% gewijzigd
Ben vooral benieuwd wat er tijdens de reünie tussen jullie gebeurde, waardoor jij je relatie uit maakte.

Hebben jullie toen met elkaar gesproken (en geen contact gegevens uitgewisseld)?

Hoe oud ben jij TO?
Alle reacties Link kopieren
Zei hij dat hij geen interesse had online of toonde hij het niet? Hoe subtiel/expliciet was je poging het duidelijk te maken?

Wil je nu contact alleen om het af te sluiten of eventueel meer contact met hem, eventueel romantisch?
Alle reacties Link kopieren
:fortune: ....

Je verbreekt je relatie alleen omdat je hem zag tijdens een reünie? O_o hebben jullie toen ook daadwerkelijk gepraat? Op z’n minst oogcontact gehad?
Alle reacties Link kopieren
Gods kolere jij moet een moeilijk leven hebben zeg.

Fix it
Vraag naar z’n nummer en vraag hem of ie is een kopje koffie wil drinken of een biertje, wijntje, fristy weet ik veel wat je wil.

Doe het altijd in een warme chocolade tentje, heerlijk rustig plus dames houden van chocola ;-)

Gewoon doen! Het ergste dat kan gebeuren is dat hij nee zegt.. Heb je gelijk duidelijkheid en Hey, mocht iemand er iets van zeggen.. Is het erg om een jongen leuk te vinden? Naar mijn idee niet..
Alle reacties Link kopieren
Wow wat maak jij het jezelf moeilijk... En je klinkt nog steeds erg puberaal.

Ik zou écht niet reageren op een anonieme brief. En journalistiek gebruiken als smoes zou ik ook heel gek vinden als ik later erachter kwam dat je totaal geen interesse had in mijn leven/hobby/werk wat je ook maar als excuus wilt gebruiken.

En weet je zéker dat hij interesse had? Kan ook zijn dat hij de het gaat alle klassen rond bron was.

Maar goed, stuur hem een berichtje via fb en je merkt het vanzelf...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Dus als jij tegen hem zou zeggen dat je hem leuk vindt, gaat dat het hele dorp door en ben je de sloerie van het jaar?
En je hebt je relatie uitgemaakt omdat hij je gedag zei op een reünie?
Tsja.... Zo is het best moeilijk leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die anonieme brief niet? Wat ga je er dan inzetten en hoe leidt dat tot een date als het anoniem is? Of moet het dan een blind date worden voor hem ofzo? Dit klinkt niet als een goed plan. En als je roddels wil, lijkt dit me perfect, want iedereen die hij kent (en die zij weer kennen) gaat natuurlijk mee raden.

Wat voor naam ga je nou helemaal krijgen als je iemand mee uit vraagt? "Hét meisje die een jongen leuk vindt"?? Nou, nou.
Ik zou hier maar voor gaan. En als je die naam krijgt: wear it with pride.

Hoe ging het eigenlijk op de reünie? Hebben jullie geflirt? Zei hij toen dat hij je vroeger leuk vond en hij te onzeker was? Aangezien je dat zeker lijkt te weten. Dat is prima om op in te haken.
Doe dat gewoon online. Dat het toen niet werkte wil niet zeggen dat het nu ook niet werkt. Tenzij hij je niet leuk vond.
Of doe het live op de radio, heb je gelijk een smeuïg item :)
Beide opties klinken freaky. Als iemand al een kans bij me zou maken, zou dat voor mij echt een afknapper zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je zo zeker dat hij jou ook leuk vindt? Dat blijkt nergens uit.
...
Hoe weet je dat hij je toen leuk vond? Uit zijn gedrag na je bekend making blijkt dat niet echt namelijk.
Niet leuk, maar het klinkt het alsof hij niet geïnteresseerd in je is. Anders had hij in al die jaren echt uit zichzelf wel contact gezocht.
En ga die jongen zeker niet met een journalistieke smoes benaderen. Werk en privé scheiden lijkt me beter in deze situatie.
Hoe weet je zo zeker dat hij jou destijds leuk vond? Ik heb het idee dat je een beetje in het verleden bent blijven hangen en het mooier maakt dan het was . In ieder geval voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien hij geen pogingen tot ontmoeten onderneemt, zou ik het als laatste wanhoopspoging zelf doen. Nodig hem regelrecht uit voor een uurtje of een avondje. Wil hij niet of doet hij lauw, dan weet je waar je aan toe bent. Je wil toch niet iemand die jou niet wil, toch?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
“Vindt hij mij nog leuk?”

Nog? Wanneer was dat het geval dan?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je al honderden keren je afgevraagd hebben waarom hij niet op je bedekte avances inging want hij moet toch weleens gehoord hebben dat je op hem viel. Het meest aannemelijk is dat het niet wederzijds was; een andere mogelijkheid is dat hij dodelijk verlegen is. Nu kunnen verlegen mannen best leuk zijn, maar alleen zolang ze tóch voor hun wensen blijven opkomen. Als ze dat niet doen zullen het geen prettige types zijn om mee te leven.

Dus eigenlijk lijkt hij mij niet de man die je zou moeten willen. Waarom je dat tóch doet? Misschien zou je er wat therapie tegenaan moeten gooien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven