Liefdes verdriet

17-09-2019 04:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het is dan echt zo ver, mijn ''vriendin'' heeft mij 1 september gedumpt.
wel heeft ze het met alle respect gedaan.
Echter voelt het net of ze me helemaal niet mist en dat doet zeer, we waren
nog geen 3 weken daarvoor nog gewoon gezellig op vakantie met zijn 2tjes.

ik mis haar heel erg.

Tuurlijk word het wel steeds minder maar ik blijf maar nadenken over haar elke seconde van de dag.
ze wilde wel vrienden blijven maar voor nu kan dat nog niet echt.

Ik heb zelf alleen geen vrienden verder, dat gebeurt bij een relatie heel vaak, ik was 4 en een half jaar samen met der.

nu, 2 weken en een paar dagen verder probeer ik mijn leven weer op te bouwen.
ik wil bijvoorbeeld op mijzelf wonen.
nu wil ik ook weer terug de sportschool in. mensen zeggen dat hun hoofd meestal juist leeg wordt en ze tot rust kunnen komen, ik heb alleen dat als ik ga sporten dat ik juist heel me hoofd vul met emoties.

sporten wacht ik daarom dus nog even mee!

heeft iemand enige tips of ideeén wat ik kan doen om mijn tijd te vullen?
het liefst iets buiten huis.

op dit moment game ik een beetje en kijk ik vooral veel series en luister veel muziek.

groet,

jpz
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
rot voor je dat het uit is gegaan.
Je hebt groot gelijk geen vrienden te willen zijn nu. Je moet los van haar komen en zoals je al zei je eigen leven opbouwen.
Op het moment ben je nog volop aan haar aan het denken maar het gaat zeker slijten des te meer jij je eigen dingen doet en interesses uitbreid.

Je vertelt dat je hoofd volraakt met gedachten als je sport op de sportschool.
Misschien is het was om in groepsverband te trainen, zoals spinnen onder begeleiding. Dan krijg je geen kans om te denken.
Of, als je van fietsen houdt, buiten met een groep regelmatig gaan rijden.

Wat zijn verder je interesses? Wat vond je vroeger leuk?
Muziek maken? Speel je een instrument?
Zoek gelijkgestemden.
Hou je van skateboarden? Zoek een groep op
Alle reacties Link kopieren
Of juist actief deel gaan nemen aan een teamsport zodat je wat contacten op doet.

Veel afleiding zoeken zijn er broers zussen neven nichten waar je goed contact mee hebt die je kunt vragen voor een avond bios?
where ever you go, go with your heart
Wat rot voor je!
Met andere vrienden evt wat gaan doen? Bios? Lezen... sporten, fitnessen.
Lekker ergens gaan eten.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vrees dat zoiets gewoon moet slijten. In ieder geval moeten eerst de scherpe kantjes eraf. En dat kost tijd.
Ik denk dat iedereen bij pijn, gemis en verdriet wel over een knopje zou willen beschikken die je indrukt en 'hopla' je bent weer okay.. maar zo werkt het niet.
En ik weet dat je er nu niks voor koopt, maar echt: "dit gaat voorbij, het blijft niet eindeloos zoveel zeer doen als nu!"
Sterkte.
Degene die de relatie stopt is meestal qua verwerking al veel verder dan de gedumpte. Dus ze mist je waarschijnlijk inderdaad niet of niet zo erg als dat jij haar mist.

Dus stop met dat verwachten. Heel veel sterkte, liefdesverdriet is naar en slijt alleen met tijd. En voor nu ( of ooit) geen vrienden willen zijn.


:redrose:
Alle reacties Link kopieren
Je werkt niet? Ga je nog naar school, je klinkt jong.

Liefdesverdriet sucks maar ik schrik eigenlijk meer van het feit dat je geen vrienden hebt. Hoe komt dat? Probeer contact te krijgen met gelijkgestemden, dat lijkt me sowieso een goed idee in jouw situatie.

Kun je niet even een hond lenen voor een uur per dag? Ga je lekker wandelen. Dan ben je buiten én in beweging.
Sterkte!
...
Alle reacties Link kopieren
Het slijt, echt
Je bent pas 2,5e week verder, kan wel maanden duren
Maar... het wordt beter

Ga dan lekker alleen sporten, ga hardlopen, in de vroege ochtend, en laat je tranen de vrije loop. Gooi het er lekker uit.

Ga het weekend leuke dingen doen met vrienden, drink net even te veel
Maak net te vaak een paar stomme grappen en dans met leuke vrouwen
Ik heb zelf alleen geen vrienden verder, dat gebeurt bij een relatie heel vaak,

Gebeurt dat vaak bij jou of in het algemeen?
Alle reacties Link kopieren
Maar eeuh...
in maart wou je het zelf uitmaken, omdat er nooit meer geneukt werd

Vorig jaar september was je al ongelukkig, kreeg je al advies, dat zij niet goed voor je was, en je er echt beter een punt achter kon zetten

Binnenkort besef je je, dat je veel te lang in een hele slechte 'relatie' (amper het woord waard, als je al jaren geen enkele intimiteit hebt) zat
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-09-2019 08:26
Je werkt niet? Ga je nog naar school, je klinkt jong.

Liefdesverdriet sucks maar ik schrik eigenlijk meer van het feit dat je geen vrienden hebt. Hoe komt dat? Probeer contact te krijgen met gelijkgestemden, dat lijkt me sowieso een goed idee in jouw situatie.

Kun je niet even een hond lenen voor een uur per dag? Ga je lekker wandelen. Dan ben je buiten én in beweging.
Sterkte!

ik werk wel, beveiliging.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-09-2019 08:47
Maar eeuh...
in maart wou je het zelf uitmaken, omdat er nooit meer geneukt werd

Vorig jaar september was je al ongelukkig, kreeg je al advies, dat zij niet goed voor je was, en je er echt beter een punt achter kon zetten

Binnenkort besef je je, dat je veel te lang in een hele slechte 'relatie' (amper het woord waard, als je al jaren geen enkele intimiteit hebt) zat
ik wilde het nooit uitmaken, alleen liep alles niet zo goed, het is wel beter zo en daar ben ik ook achter, het doet er alleen niet minder door pijn, ik ben een gevoelige man, dus ja jammer voor mijzelf.

ik weet dat het goed komt en er een vrouw in mijn leven komt die beter bij mij past.
hoelang dat zal duren weet ik niet en dat is oke.

ik hou nog wel van haar.
hebben nu wel al een paar dagen geen contact, ik wil der zo graag een berichtje sturen maar ik heb ook onze chat verwijderd en nu staat ze niet meer in de lijst en ik vind het nu ook makkelijker om niet te appen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven