Daten

17-09-2019 18:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even situatieschets:
Ik half jaar gescheiden, woon alleen met mijn 2 kids.
Sinds een maandje aan het daten met een man.
Ook gescheiden sinds begin dit jaar.
Hij woont nog samen met zijn ex in 1 huis.

Hij doet veel met zijn kinderen. Savonds vaak ook niet weg kunnen.

Nu komt natuurlijk bij mij de twijfel om de hoek.
We zien elkaar 1x per week als het meezit.
We wonen 17 km bij elkaar vandaan.
Als je elkaar graag wil zien, maak je toch tijd voor elkaar?

Ik heb ook 2 kinderen.. dus ik snap heel best dag het niet altijd makkelijk is.

Wil ik nou te veel?
We appen wel heel veel. En wordt ook benoemd dag we elkaar willen zien.
Dat we elkaar leuk vinden.. etc..

Wat klaag ik nou?
Maar soms knaagt het..
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij nog met zijn ex in 1 huis zit, kan hij natuurlijk de hele scheiding niet verwerken. Kan me ook voorstellen dat er daar spanning in huis is als hij de hort op gaat en 'zij zit met de kinderen'.

Ik zou kappen tot hij gewoon z'n eigen stek heeft, een omgangsregeling met de kinderen en alles achter de rug is. Niet aan beginnen dus.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij niet nog getrouwd is?

En als 1x pw voor jou niet werkt dan lekker op zoek naar een nieuwe scharrel toch?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan een getrouwde vent je niet vaker zien dan 1 X per week.
Vaker zou zijn vrouw teveel op gaan vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt geen relatie beginnen met iemand die nog met zijn ex in een huis woont. Als ze tenminste zijn ex is, weet je dat wel zeker?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je in deze situatie even genoegen moet nemen met 1x in de week. De situatie is nu eenmaal zo.

Of een man zoeken zonder ex en kinderen.

Maar kan jij elke avond weg dan met twee kinderen?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
17-09-2019 19:29
Ik denk dat je in deze situatie even genoegen moet nemen met 1x in de week. De situatie is nu eenmaal zo.

Of een man zoeken zonder ex en kinderen.

Maar kan jij elke avond weg dan met twee kinderen?
Nee ik kan ook niet altijd weg. Maar als je echt wil, zoek je een oplossing.
Dank voor je reactie..
Gisteren vroeg je hier hetzelfde. Toen heb je toch je tekst verwijderd? Verwacht je nu andere reacties?

Deze man vindt jou misschien wel leuk, maar niet leuk genoeg denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niet.
Alle reacties Link kopieren
ik zou hier nooit aan beginnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
pamelacourson schreef:
17-09-2019 19:23
Ik zou echt geen relatie beginnen met iemand die nog met zijn ex in een huis woont. Als ze tenminste zijn ex is, weet je dat wel zeker?

Precies.
Tja....
ik heb het doorgezet.


Ik heb al meer dan een jaar een relatie met een in scheiding liggende, getrouwde man, waarvan de vrouw eindelijk een maand geleden het huis heeft verlaten, maar continu hem blijft beperken in zijn bewegingsvrijheid. Nu gaat al het gedoe rondom het afronden van de scheiding beginnen.... plus heeft hij nog een hoop te verwerken...

Als ik alles van tevoren goed had doordacht zou ik het niet meer op deze manier doen.
Eerst de zaken afhandelen, en dan weer aan iets nieuws beginnen!
anoniem_389645 wijzigde dit bericht op 17-09-2019 23:43
Reden: Herkenbaarheid
21.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Speculoos_crunchy schreef:
17-09-2019 23:34



Ik heb al meer dan een jaar een relatie met een in scheiding liggende, getrouwde man, waarvan de vrouw eindelijk een maand geleden het huis heeft verlaten, maar continu hem blijft beperken in zijn bewegingsvrijheid.

Hoe doet ze dat dan?
swannie12 schreef:
18-09-2019 19:29
Hoe doet ze dat dan?
Te pas en te onpas de afgesproken kinderverdeling frustreren en de kinderen bij hem dumpen waardoor onze afspraken niet door kunnen gaan, en wij geen tijd met zn tweeen kunnen doorbrengen. De verdeling komt nu ongeveer op 90% bij hem en 10% bij haar, terwijl het 45/55 zou moeten zijn....

Na 7 weken elkaar niet hebben kunnen zien was hij het gelukkig zat en ben ik vorige week 2x bij hem geweest terwijl de kinderen er waren.

Toen ze nog niet verhuisd was deed ze dit ook continu, en raakte ons daar helemaal mee omdat ik van haar niet daar in huis mocht komen!

Enneh.... ik ben niet de reden van hun scheiding.... dat is haar eigen werk geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven