Heeft hij interesse in mij?

22-09-2019 22:22 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_390802 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 11:08
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk, moeilijk.
Damned if I don’t
Ik heb me vorig jaar als slet gedragen door gelijk het bed in te duiken met hem,

Hij dan toch ook?
ViezeHond schreef:
22-09-2019 23:11
Moeilijk, moeilijk.
Heel erg moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
Hou op met jezelf een slet te noemen of te voelen. Vind je hem ook een slet dan?
Seks op de eerste date is zo erg nog niet. Waarom ben je dan meteen een slet....?? Hier seks gehad op eerste date en nu inmiddels verloofd :D
vivautrecht85 schreef:
22-09-2019 23:12
Ik heb me vorig jaar als slet gedragen door gelijk het bed in te duiken met hem,

Hij dan toch ook?
:lol:

ach TO ga op date! En sex is toch wat het bijzonder maakt. Als je hem beter wil leren kennen dan ga je toch uit eten ofzo?
Ilovefairytales schreef:
22-09-2019 23:47
:lol:

ach TO ga op date! En sex is toch wat het bijzonder maakt. Als je hem beter wil leren kennen dan ga je toch uit eten ofzo?
Wat maakt seks bijzonder?
TO , Wat wil je zelf? Alleen Seks of een relatie
Alle reacties Link kopieren
Dus je had wat dates, kwam later weer in contact, alles viel tegen en nu ineens was je een match op tinder?

Eigenlijk zeg je nu dat je ondanks dat alles nog steeds interesse hebt. En hij ook, anders wordt je geen match.

Misschien moet je het verleden even loslaten. Nog een keer je neus stoten of ga je juist een leuke tijd tegemoet. Dat analyseren heeft de vorige keren niet geholpen, daar zou ik dus wel mee stoppen.

Go with the flow. Zolang je staat achter wat je doet kan het niet mis gaan, omdat je in ieder geval een leuke tijd hebt. En wat je niet wil of niet prettig vind doe je nu gewoon niet. Zo simpel kan het zijn.
Of het serieus iets wordt kun je daarmee niet beïnvloeden of voorspellen. Probeer dat dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat wat gebeurd is achter je en date gewoon. Als jij een relatie wil dan wacht je gewoon met seks tot je weet dat zijn intentie dezelfde is.
Maar na zoveel drama zou ik er geen zin meer in hebben, als het zo moest zijn waren jullie al een koppel. Jullie kennen elkaar 1,5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
cranberryjuice schreef:
22-09-2019 23:54
TO , Wat wil je zelf? Alleen Seks of een relatie
Ik wil hem beter leren kennen en kijken of er een relatie in zit. Scharrelen is niks voor mij
Alle reacties Link kopieren
stomwijnglas schreef:
23-09-2019 01:25
Dus je had wat dates, kwam later weer in contact, alles viel tegen en nu ineens was je een match op tinder?

Eigenlijk zeg je nu dat je ondanks dat alles nog steeds interesse hebt. En hij ook, anders wordt je geen match.

Misschien moet je het verleden even loslaten. Nog een keer je neus stoten of ga je juist een leuke tijd tegemoet. Dat analyseren heeft de vorige keren niet geholpen, daar zou ik dus wel mee stoppen.

Go with the flow. Zolang je staat achter wat je doet kan het niet mis gaan, omdat je in ieder geval een leuke tijd hebt. En wat je niet wil of niet prettig vind doe je nu gewoon niet. Zo simpel kan het zijn.
Of het serieus iets wordt kun je daarmee niet beïnvloeden of voorspellen. Probeer dat dan ook niet.
Dat is waar. Alleen weet ik dus niet hoe aan te sturen op een 2e date
hiske2020 schreef:
23-09-2019 10:18
Dat is waar. Alleen weet ik dus niet hoe aan te sturen op een 2e date
Kan je op datum x afspreken voor een drankje?

Niet moeilijk toch!
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
23-09-2019 10:20
Kan je op datum x afspreken voor een drankje?

Niet moeilijk toch!
Het is inderdaad niet moeilijk. Maar ik wil er dus achter komen wat zijn intenties zijn. Als ik nu contact opneem spreekt hij misschien af met de gedachten dat ik wil scharrelen, of uit beleefdheid. Ben benieuwd of hij nog iniatief neemt tot een 2e date als ik er zelf niet mee kom.
hiske2020 schreef:
23-09-2019 10:24
Het is inderdaad niet moeilijk. Maar ik wil er dus achter komen wat zijn intenties zijn. Als ik nu contact opneem spreekt hij misschien af met de gedachten dat ik wil scharrelen, of uit beleefdheid. Ben benieuwd of hij nog iniatief neemt tot een 2e date als ik er zelf niet mee kom.
Daar ben je toch zelf bij? Spreek af en vraag het hem tijdens die date en hou je benen bij elkaar als jij dat belangrijk vindt.
Domme spelletjes geven geen duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
23-09-2019 10:25
Daar ben je toch zelf bij? Spreek af en vraag het hem tijdens die date en hou je benen bij elkaar als jij dat belangrijk vindt.
Domme spelletjes geven geen duidelijkheid.
Dat is waar. Ik wacht nog 1 a 2 dagen af en dan stel ik het zelf wel voor.
hiske2020 schreef:
23-09-2019 10:34
Dat is waar. Ik wacht nog 1 a 2 dagen af en dan stel ik het zelf wel voor.
Toch het spelletje dus. Wat een gezemel joh. Vraag het nu, dan heb je duidelijkheid en hij ook.
Alle reacties Link kopieren
hiske2020 schreef:
22-09-2019 22:22
Doordat hij op het laatst een date afzegde had ik het gehad en hem geblockt.
Hoe moet ik dat zien? Ben je altijd zo drastisch? Waarom zegde hij af?

Ik denk dat het belangrijk is dat je eerlijk communiceert. Laat een man niet raden naar wat jij denkt en doe dat zelf ook niet.

Het is niet slecht bedoeld hoor, maar het lijkt me een werkpuntje voor jou, communicatie...
Suðri schreef:
22-09-2019 23:51
Wat maakt seks bijzonder?
Is toch een heerlijke manier om elkaar ook te leren kennen. En ook ontspannend / spannend.
hiske2020 schreef:
23-09-2019 10:34
Dat is waar. Ik wacht nog 1 a 2 dagen af en dan stel ik het zelf wel voor.
Pfoe wat een gedoe. Eerst blokkeren nadat hij een keer afzegt en nu een soort stilzwijgend ultimatum stellen. Hoe oud ben je eigenlijk?

En ben nog steeds wel benieuwd waarom je jezelf een slet noemt.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
23-09-2019 12:54
Pfoe wat een gedoe. Eerst blokkeren nadat hij een keer afzegt en nu een soort stilzwijgend ultimatum stellen. Hoe oud ben je eigenlijk?

En ben nog steeds wel benieuwd waarom je jezelf een slet noemt.
Ik had hem geblokkeerd, omdat ik het gevoel had dat hij er geen zin in had. Alle initiatief kwam van mij en toen dacht ik laat maar zitten. Ik ga een man niet dwingen tot contact

En nu zwijg ik hem niet dood hoor. Als hij appt dan reageer ik gewoon, ik wil gewoon op dit moment niet de eerste zijn die een 2e date voorstelt. Ik ben toch vrij ouderwets misschien maar uiteindelijk blijft de man toch de jager..als hij mij echt leuk vind dan komt hij wel met een voorstel lijkt mij, en dan niet in slakken tempo.

Ik noemde mezelf een slet ( wat ik natuurlijk niet ben) omdat seks op een eerste date best goedkoop en makkelijk over kan komen. Misschien heeft hij het idee gehad dat ik dat met alle mannen doe en dat ik het wel best vind, terwijl ik eigenlijk heel erg netjes ben op dat gebied.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf een slet noemen, hem blokken omdat hij afzegt? Toch weer matchen met hem?
Ik dacht even dat je 16 was, maar je zegt al een kind te hebben.

Ben je wel toe aan daten? Je komt zo grillig en onzeker over.
Alle reacties Link kopieren
Zou ook eerlijk tegen hem zijn. Dat je hem graag beter wilt leren kennen, en niet op zoek bent naar friends with benefits. En vraag hoe hij daarover denkt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
hiske2020 schreef:
23-09-2019 13:12
Ik had hem geblokkeerd, omdat ik het gevoel had dat hij er geen zin in had. Alle initiatief kwam van mij en toen dacht ik laat maar zitten. Ik ga een man niet dwingen tot contact

En nu zwijg ik hem niet dood hoor. Als hij appt dan reageer ik gewoon, ik wil gewoon op dit moment niet de eerste zijn die een 2e date voorstelt. Ik ben toch vrij ouderwets misschien maar uiteindelijk blijft de man toch de jager..als hij mij echt leuk vind dan komt hij wel met een voorstel lijkt mij, en dan niet in slakken tempo.

Ik noemde mezelf een slet ( wat ik natuurlijk niet ben) omdat seks op een eerste date best goedkoop en makkelijk over kan komen. Misschien heeft hij het idee gehad dat ik dat met alle mannen doe en dat ik het wel best vind, terwijl ik eigenlijk heel erg netjes ben op dat gebied.
Wat een oordelen zeg. Denk jij ook zo over andere mensen die af en toe van seks genieten? of alleen over jezelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven