Je meest genante poep/plas/scheet/queef/diarree/kots-moment

23-09-2019 10:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog goed dat ik een eerste date had met een meisje dat ik echt leuk vond. Maar ik het ontzettend last van mijn maag. Tussen het hoofdgerecht en het dessert in, ging ik heel snel naar de wc. Mijn strategie was om heel snel te diarreen en zo snel af te vegen dat ze niet eens doorhad dat ik voor een nr2 naar beneden was gegaan. Dat liep allemaal volgens plan, maar helaas stond ze voor de deur toen ik naar buitenkwam. Dat restaurant had slechts 1 wc en ze ging meteen na me naar binnen (de onbeschrijfelijke stank in). Ik kan nog steeds ineenkrimpen als ik eraan denk.

Wat zijn jullie meest genante momenten op dit vlak? En wat maakt deze dingen eigenlijk genant? Hoe kan het dat algemeen voorkomende fenomenen desalniettemin worden ervaren als pijnlijk en schaamtevol?

Edit: gebleken is dat veel posters niet weten wat een queef is. Het gaat om een vaginale wind.
anoniem_388474 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 17:08
Reden: verduidelijking
5.93% gewijzigd
:cry: :cry: :cry: :cry:

Edit: want.
Toch maar niet mijn gênante momentje delen.

TO zijn profiel geopend en volgens mij is het een freak :hyper: :'-(
anoniem_390608 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 10:58
74.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt wel een enorme poep&pies-verhalen fascinatie he?
Alle reacties Link kopieren
Niet per se een heel gênant voorbeeld direct, maar ik heb een tijdje een relatie gehad met een man die echt geobsedeerd was met of/dat vrouwen ook poepten en mij vrijwel wekelijks vroeg of ik dat nou al bij hem thuis gedaan had... :rofl:

Orpheus, is er ooit nog een tweede date gekomen met dat meisje?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-09-2019 10:53
Jij hebt wel een enorme poep&pies-verhalen fascinatie he?
Misschien is Orpheus stiekem wel mijn ex...
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Maar 1 wc voor zowel mannen als vrouwen :hihi:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
De eerste scheet onder de gemeenschappelijke dekens is altijd een vervelend moment....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb te veel voorbeelden om op te noemen want ik ben darmpatient.

Maar las van je maag als je diarree hebt? Dan heb je last van je darmen.
amarna schreef:
23-09-2019 11:01
De eerste scheet onder de gemeenschappelijke dekens is altijd een vervelend moment....
Daarom neem ik ook nooit meer een relatie.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
23-09-2019 11:01
De eerste scheet onder de gemeenschappelijke dekens is altijd een vervelend moment....
In sommige relaties schijnt het bewust te worden gedaan. Bij wijze van grap.
Alle reacties Link kopieren
cranberryjuice schreef:
23-09-2019 10:53

TO zijn profiel geopend en volgens mij is het een freak :hyper: :'-(
??????
Alle reacties Link kopieren
Wat voor pauperrestaurant was dat dan? Zelfs bij de Mac en de Burgerking hebben ze aparte dames- en herentoiletten.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
kut scheten laat je toch sws als je ff goed doggy gedaan wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg wagenziek en we waren naar een indoorkermis geweest en met de bus terug. Na de laatste attractie was ik toch wel erg misselijk maar goed, ik moest om 18:00 thuis zijn dus toch maar in die bus.
Bij het hoofdstation aangekomen voelde ik dus dat ik moest overgeven dus die bus stopt maar de deuren gingen niet open. Dus ik schreeuw: “Doe die deur open, ik moet overgeven!” De deur gaat open en nog staande op de drempel komt alles met een rotgang omhoog en ik spuug recht vooruit zo tegen het bushokje aan. Echt projectielspugen. Heel gênant. En nog erger, die kots heeft echt nog maanden aan de tijdentabel gezeten @(
Ik was toen een jaar of 13.

En we moesten een keer naar een bruiloft, ik was toen èn zwanger èn uiteraard nog steeds wagenziek. Dat feest begon met een diner dus ik had ook nog eens even niet gegeten. Met vijf vriendinnen in een auto en halverwege de rit, van nog geen 20 minuten, voel ik ineens dat ik moet overgeven. Ik zeg stop maar even ik moet even eruit, meestal kon ik het dan terugdringen. Dus ik sta daar op de stoep naar frisse lucht te snakken. Een van mijn vriendinnen loopt naar me toe en vraagt hoe het gaat en net op dat moment ga ik over mijn nek, wel in het gras maar het spetterde zo op haar schoenen :facepalm:

Mijn vriend had eens dat ie vlak voor een belangrijke bespreking een scheetje liet, maar helaas een natte. Gelukkig werkte hij in de binnenstad en kon ie snel schone kleding kopen maar hij had het idee dat iedereen hem kon ruiken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik heb nog nooit zulk lang haar gehad als ik nu heb. Ik snapte nooit waarom iemand in godsnaam je haar uit je gezicht moest houden tijdens het kotsen tot laatst. Heb knetterhard geschreeuwd naar mijn vriend vanuit de wc naar mijn vriend of hij alsjeblieft mijn haar uit de plee en mijn kots kon vissen. Dat was toch wel een dieptepunt.

Hierboven ging het over bewust ruften laten. Als mijn vriend al zijn ruften in moet houden op een avond blaast ie op als een ballon volgens mij maar hij mag ze soms best iets tactischer laten. Dat ie van de bank opstaat en dan recht op mijn zithoogte... O_o
Alle reacties Link kopieren
^^ Dat verklaar je signature wel een beetje. :biggrin:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Bij een logeerpartijtje (ik was toen wel acht), was ik 's nachts zo slaapdronken dat ik staand tegen de muur heb geplast.
Alle reacties Link kopieren
*smakelijk verhaal gemist*
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 30-09-2019 20:26
96.84% gewijzigd
wij slapen nooit.
Aalbes schreef:
23-09-2019 11:05
Daarom neem ik ook nooit meer een relatie.
Je kunt ook aparte dekens nemen.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat je net hebt gepoept op een gezamenlijke wc, vinden jullie het dan genanter wanneer iemand van het andere geslacht meteen na je komt (gegeven dat jullie oogcontact hebben gehad)? Of maakt het geslacht van je opvolger niets uit?
Zijn geslacht zal me worst wezen.
Alle reacties Link kopieren
Bij het eerste etentje bij een vriendje thuis (in 1977) kreeg ik een bloedneus in mn bord spaghetti.
Alle reacties Link kopieren
Ah, bloed....die stond nog niet in de topic-titel. Dan zijn er misschien ook nog leuke anekdotes over doorlekken!
Alle reacties Link kopieren
Ik was net bevallen van onze zoon en mijn bekkenbodem was nogal zwak. Ik moest enorm poepen in de auto ( met man en kinderen erin) en redde het toilet, mast eenmaal daarbinnen hield ik het niet meer en deed het in mijn broek, alweer mijn shapewear de boel binnen hield... Niemand heeft het door gehad, hoe ik dat heb gedaan weet ik niet want ze kwamen na mij binnen en onze wc zat op de gang...
Alle reacties Link kopieren
In de kleuterklas tijdens gym. Ik in paniek, bang dat ik op mijn kop zou krijgen. Gelukkig hadden we die dag een lieve juf en niet dat kreng, waarbij ik niks goed kon doen. Deze juf zei dat het niet gaf en ik kreeg een onderbroek van school aan.

In een winkel ontsnapte er bij mij zo'n zachte stinkscheet. Mijn moeder zei: "Ben jij dat?" Ik: "Nee hoor." Zij zachtjes: "Dan is het die man."

Op mijn 12e in de Efteling toen ik cola gedronken had, liet ik expres een keiharde boer. Heel de wachtrij keek. Mijn vader stond erbij: "Hondenmens toch!" Ik: "Grappig toch." Hij: "Nee!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven