Meer dan 1,5 jaar wekelijks sex met iemand die een relatie h

14-10-2019 00:22 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Meer dan 1,5 jaar geleden kreeg ik via fb een verzoek van een (bekende) jongen om savonds een drankje te doen. Na een gezellige avond is hij met mij mee gegaan naar huis. Wij hadden tot vroeg in de ochtend leuke gesprekken waarin gezoend en geknuffeld werd. Hij gaf mij toen een heel fijn gevoel. De dagen daarna appte wij veel en belde hij mij iedere keer vanuit de auto. Hij wilde mij graag zien.. maar omdat ik een weekend weg was zouden wij afspreken zodra ik terug zou zijn. Helaas was het opeens stil vanaf zijn kant. Tot ik er door een bekende van mij op gewezen werd dat hij gewoon een vriendin had al 6jaar lang... waar hij mee samen woonde. Ik besloot toen om niets meer van mij te laten horen.

Tot het moment ik hem plots tegen kwam. Wij begroette elkaar en spraken kort. Diezelfde avond ontving ik een appje van hem of ik ook naar een lokaal evenement zou gaan. Ik heb gereageerd of hij niet met zijn vriendin wilde gaan. Hij reageerde hier toen heel droog met "haha nee" op..
Ik was op dat moment ook aan het daten met een jongen maar merkte dat ik door dat berichtje van hem mijn nieuwsgierigheid opnieuw gewekt werd. En voor ik het wist stuurde ik hem een berichtje van stiekem kan ook best leuk zijn. Dit is zo niet hoe ik normaal ben en snap ook nog steeds niet waar dit vandaan kwam. Ik denk toch de spanning waar ik naar op zoek was..

Voor ik het dus wist ging alles in een treinvaart... we spraken dus s'avonds in het geheim bij mij thuis af. Hij kwam met een fles wijn aan zetten en vertelde over zijn relatie. Dat hij heel veel van zijn vriendin houdt maar hij niet zeker is van alles. Hij vroeg mij naar mijn mening wat ik er van vond dat hij nu zo bij mij kwam. Ik vertelde hem dat ik mij niet met zijn relatie wilde bemoeien of uit ga laten dat het iets is waar hij zelf over na moet denken. Op een bepaald moment zijn wij gaan zoenen en belandden wij uiteindelijk in bed. Wij hebben die nacht uren gevreeën. Hij wist precies al mijn gevoelige plekjes te vinden.
Nadehand gingen wij samen douchen en spraken over van alles en nog wat. Toen hij uiteindelijk om half 5 in de ochtend naar huis ging bedacht ik mij nog dat dit eenmalig was en dit eigenlijk niet kon.

Tot ik een week later weer een berichtje van hem ontving of ik al iets te doen had die avond... en voor ik het wist hadden wij weer de meest waanzinnige sex die een vrouw zich kan voorstellen.

Zo volgde het week in week uit. Ik sprak er met mijn beste vriendin over. Ik had mij voorgenomen dat ik er pas over na zou gaan denken of er gevoelens waren als hij 5x was geweest . En dat ik hem dan een keuze zoh laten maken. Waarom? Geen idee...

Zo vroeg hij mij in het begin of ik niet naar zijn vriendin zou gaan. Ik was en ben nu nog van mening dat dat niet mijn taak is. Hij is diegene die haar belazerd. Hij zal open kaart naar haar moeten spelen als hij dat wil. Ik ken haar ook niet alleen van gezicht..
Wie ben ik om mijn mond open te trekken. Wat is mijn profijt van ik eruit haal? Ik haal alleen maar een hoop gedoe mee op mijn nek.

De 5x werden 10x en de 10x werden wel 20x die nu onderhand misschien wel 50 x geworden zijn...

In de tussentijd spreek ik zo nu en dan nog wel met andere jongens af. De keren dat ik dit doe kom ik hem ook geregeld tegen. Hij stelt zich ongevraagd ook voor en stuurt mij vervolgens een appje met de vragen wie het zijn en of hij mijn nieuwe vlam is. Dit is nu inmiddels al 6/7 keer gebeurd.

Met mijn verjaardag kwam meneer met een cadeautje aanzetten..

Tot hij afgelopen Pasen na een avond stappen bij mij in bed belande en begon te vertellen dat hij na een jaar wel om mij geeft en van mij houdt. Ik drukte mijn hand op zijn mond en vertelde hem dat hij dat niet moest zeggen dat hij dronken was. Maar hij bleef ontkennen en hetzelfde herhalen. Hij begon de keren daarna er weer telkens over en dat hij wel een weekend weg zou willen met mij. Ik heb hem verteld dat hij hetzelfde bij mij zou doen als wat hij nu doet bij zijn vriendin. Dat ik hem niet vertrouwen kan. Hij beweerd op zo'n moment dat ik dat denk maar dat het misschien wel anders is.
Ik merk dat ik na deze gesprekken wel in de war ben. En mijzelf vooral afvraag wat ik er nu mee aan moet.

Oplossing?!

Ik ben onlangs in juli wezen backpacken en leerde een jongen kennen tijdens deze reis. Hij bleek ook niet ver bij mij vandaan te wonen. De vonk sloeg over en toen ik terug kwam besloot ik mijn "snoepje" op te bellen om te vertellen dat ik wilde stoppen met het afspreken.
Opeens zaten we bijna een uur aan de telefoon en praten we over van alles en nog wat weer.
Nadat wij opgehangen hadden ontving ik een appje van hem dat hij het wel erg jammer vond en mij een lieve dame vond.

En toen ging het weer mis... de jongen die ik op reis had leren kennen reageerde een stuk minder snel op mijn appjes dan gehoopt waardoor mijn aandacht voor hem begon te versloffen..

En toen kwam op het moment dat mijn konijntje kwam te overlijden net dat telefoontje van het "vertrouwde snoepje"
Ik vertelde dat mijn konijn was overleden en hij bood gelijk aan om met een doosje te komen om het konijntje te begraven..
En voordat ik het wist...lagen we weer in bed..

Kort daarna kwam hij met de vraag of wij een afspraak konden maken. Hij deelt niet graag (zoals hij het noemt) ..En vroeg dan ook aan mij om geen sex met andere te hebben. Ik heb dit namelijk wel 2x tussendoor gedaan. Puur omdat hij vertelde dat hij met zijn ex naar bed was geweest. Dus ik dacht..oh dan lan ik ook gewoon wel eens wat anders proberen. Los van dat het tegen gevallen was. Nu hebben wij dus de afspraak om geen sex met andere te hebben. Ik heb wel gezegd dat hij mij niet kan verplichten/claimen en dat ik het wel zal zeggen als ik met een ander ga.

Ik merk dat ik hem niet los kan laten. Het wekelijkse contact lijkt wel normaal te zijn en erbij te horen. Lange sex samen douchen praten lijken wel de normaalste zaak van de wereld te worden. Inmiddels zien wij elkaar ook wekelijks op de sportclub. Hij maakt grapjes over om bij mij in te trekken en tegelijkertijd verteld hij dat ze gaan kijken voor een koopwoning.
Hij komt naar mij terwijl zijn vriendin slaapt. Ik weet het niet meer.
Zijn vrienden/collega's weten van mij af. Zij vertelde mij dat hij het nooit zal stoppen dat ik diegene ben die het kan stoppen.

Ik weet dat het niet netjes is dat hij zijn vriendin belazerd en ik daar ook debet aan ben. Ene moment voel ik haat maar ik hou misschien toch ook wel van hem. Of alleen als de persoon in bed..
Help wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft er geen enkel probleem mee zijn partner te belazeren. Dus komt er ook een moment dat hij er geen probleem mee zal hebben jou te belazeren.
Hier een worteltje, daar wat groen, lekker rennen in het gras.
Wat was het leven makkelijk toen ik nog een konijntje was.
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde afspreken dat jullie het niet met anderen doen? Hij deelt niet graag? Jíj mag het niet met anderen doen. Hij doet het natuurlijk ook gewoon met zijn vriendin. Wat een kulafspraak.
Wat een vreselijk gedrag van jullie allebei. Echt te erg, heb er geen woorden voor. En zijn vriendin weet van niks?

En jouw vraag aan ons is wat je moet doen? Direct mee kappen en je vreselijk schamen, dat is wat je moet doen.

En als jullie echt zo veel van elkaar zijn gaan houden, dan moet hij het maar eerst uitmaken met haar en dan pas bij jou aan komen zetten. En wie weet belazert hij jou dan ook, dat weet je niet. Maar misschien is dat dan wel karma.
''snoepje''? :rofl:
Het ging in een treinvaart :rofl:
Voor de rest: veel te lang verhaal om het gedrag van jullie allebei goed te praten.
Alle reacties Link kopieren
Ermee kappen natuurlijk! Ik denk dat je dat ook tegen ons zou zeggen als wij met zo’n verhaal komen.
Waarom zou je exclusief zijn voor elkaar?? Je belemmert je toekomst want zo kom je nooit een man tegen met wie je wel een relatie zou kunnen krijgen..
Ga lekker daten met vrijgezelle mannen.
Hij deelt niet graag, wat een grap.

Je zoekt een oplossing maar waarvoor precies?
Je weet wat je aan hem hebt: je bent zijn neukertje en met zijn vriendin gaat hij voor het echte werk. Voor zover je het echt kunt noemen natuurlijk, maar dat is zijn probleem.

Je geeft ook een paar keer aan dat je eigenlijk niet zo bent maar dat is natuurlijk onzin. Je bent wel zo, want je kiest keer op keer voor deze situatie. Ieder zijn ding hoor maar maak je geen illusies. Hij is naar jou nog best transparant eigenlijk; dit zijn de kruimels die je van hem krijgt en in "ruil" daarvoor vraagt hij van jou exclusieve toewijding. Mijn constructie zou het niet zijn...
''En vroeg dan ook aan mij om geen sex met andere te hebben. Ik heb dit namelijk wel 2x tussendoor gedaan. Puur omdat hij vertelde dat hij met zijn ex naar bed was geweest.''

Super volwassen van je...
Ben je verliefd op hem? Wil je meer? En begrijp ik goed dat hij behalve met jou ook met zijn ex vreemdgaat? En zijn vriendin merkt nergens iets van?
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer is “wij” enkelvoud?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
14-10-2019 05:08
''En vroeg dan ook aan mij om geen sex met andere te hebben. Ik heb dit namelijk wel 2x tussendoor gedaan. Puur omdat hij vertelde dat hij met zijn ex naar bed was geweest.''

Super volwassen van je...

En van de deelt-niet-graag-kerel ook natuurlijk. Die niet alleen met TO en zijn vriendin, maar blijkbaar ook nog met een ex het bed in duikt.

Boeiend hoe dat in jullie hoofden werkt: met anderen seks hebben is min of meer vreemdgaan, behalve als hij seks met zijn vriendin heeft. Telt dat niet mee? Is seks met zijn vriendin eigenlijk geen seks?
Alle reacties Link kopieren
Stop er mee
Alle reacties Link kopieren
Allemaal netjes aan de condooms? Nee, he?
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Jullie passen wel bij elkaar, ik hoop dat zijn vriendin erachter komt en ff bij je langs gaat,kijken of je snoepje dan nog wat laat horen, tis leuk zolang het stiekem is en jij trapt overal in.
Alle reacties Link kopieren
Loekie12345 schreef:
14-10-2019 04:37
Wat een vreselijk gedrag van jullie allebei. Echt te erg, heb er geen woorden voor. En zijn vriendin weet van niks?

En jouw vraag aan ons is wat je moet doen? Direct mee kappen en je vreselijk schamen, dat is wat je moet doen.

En als jullie echt zo veel van elkaar zijn gaan houden, dan moet hij het maar eerst uitmaken met haar en dan pas bij jou aan komen zetten. En wie weet belazert hij jou dan ook, dat weet je niet. Maar misschien is dat dan wel karma.
Precies! Steeds meer mensen die zich zo gedragen. Karma slaat niemand over.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal.

Je wist waar je aan begon.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Hij neukt jou, zn ex en zn vriendin maar deelt niet graag 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 hilaaaaarisch.
Alle reacties Link kopieren
Ah de herfstvakantie is weer begonnen....
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Als ze contact opneemt, zeg je dan ook dat ie al je lekkere plekjes kent :nut:
Je staat vast onder 'hans' in zijn telefoon maar ooit komt ze een berichtje van jullie tegen, zoiets komt altijd uit, tot die tijd veel plezier met hem.
Dus je hebt lekkere seks en daar heb je geen probleem mee. Wat is dan het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
14-10-2019 07:04
Ah de herfstvakantie is weer begonnen....
Alleen in het zuiden. Bovendien is dit verhaal duidelijk niet geschreven door een adolescent.
Jij hebt veel woorden nodig voor iets wat je ook in één zin kunt samenvatten.
Wat een slecht verhaal. En dan ook nog komen vragen wat je moet doen?
Misschien moet je dat lekker overleggen met je ‘snoepje’. Of je duizend andere scharrels. Wel lekker makkelijk ben je voor al die mannen. Misschien kun je er je werk van maken?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
14-10-2019 06:29
Sinds wanneer is “wij” enkelvoud?
Dat zie je steeds vaker. Zó stom!
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:

Sorry maar ik vind je vreselijk en hem ook...jij gaat door met iets terwijl je het weet en hij...nouja dat spreekt voor zich.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven