Hartstilstand partner

15-10-2019 08:17 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2019 17:01
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
98.56% gewijzigd
Wat ontzettend verdrietig, TO! Gecondoleerd. :hug:

Ik kan even de juiste woorden niet vinden.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 08:23
30.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat verschrikkelijk voor jou, je kinderen en iedereen die hem lief had. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen maar wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk, wat jou en je kinderen nu is overkomen! Natuurlijk is dit niet te bevatten. Het druist in tegen al jullie verwachtingen en plannen. Zulk verdriet is zo groot... Leef in kleine stapjes, dag voor dag, minuut voor minuut, of seconde voor seconde als dat het enige is wat lukt.
Zijn er lieve mensen om jullie heen?

Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Krijg het gewoon koud van je bericht.... wat een verdriet.
Gecondoleerd TO :rose:
Wat verschrikkelijk verdrietig.

:cry:

Eerst afscheid nemen TO, de rest later..
Wat ontzettend erg vrouw :hug: Zo hard kan de wereld dan ineens zijn. Heel veel sterkte de komende tijd :rose:
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Och toch. Wat een verdriet.
Ik kan even niet zo goed iets verzinnen wat je beter doet voelen of helpt. Alleen maar gecondoleerd en heel veel sterkte.

Om het toch te proberen; hoe je het gaat redden? Door het stapje voor stapje te doen. De eerste stap is de crematie. Probeer hulp te verzamelen die er met jou een mooi afscheid van kunnen maken. Die hem kennen en jou begrijpen om het passend en liefdevol te maken. Of gooi het desnoods het Viva forum op, zodat we met je kunnen meedenken.

Wat daarna komt, dat zie je dan wel weer.
Echt heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte voor jou en de kinderen, je zult je zo onmachtig voelen ook, ik hoop dat alle mooie herinneringen het leed een beetje kunnen verzachten.
Wat ontzettend erg, ook ik krijg het koud van je bericht. Heel, heel veel sterkte :rose:
Verschrikkelijk!!! Schrijf lekker van je af TO. SUPER VEEL STERKTE
Heel veel sterkte :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt me dat vreselijk... heel veel sterkte
Verschrikkelijk.. Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor jou, voor de kinderen, voor iedereen die hem lief had, hoop dat je hier wat troost vind, heel veel sterkte gewenst :redrose:
Alle reacties Link kopieren
godverdomme wat een kutzooi
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd. Woorden zijn zinloos voor zo'n verdriet. :hug: Neem tijd, lucht regelmatig je hart en neem het stapje voor stapje.

Mijn moeder ging er net zo plotseling vandoor. Ook een hartstilstand. Wel ouder, in de 50, maar nog altijd veel te jong. Het is :swear:

:'(
kleinezon wijzigde dit bericht op 15-10-2019 08:44
13.46% gewijzigd
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie :hug:
gecondoleerd & heel veel sterkte!
Wat verdrietig! Gecondoleerd. :flower:

Hoe je het gaat redden? Door adem te blijven halen en dag voor dag door te leven. Rouwen is vreselijk en er is geen goede manier. Doe wat goed voelt voor jou en voor je kinderen. Meer kan je niet doen.

Rouw op jouw manier. Dat is goed genoeg. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oh, verschrikkelijk. Ik heb hetzelfde meegemaakt, inmiddels twintig jaar geleden.

Vraag je maar niet te veel af of je het gaat redden, als het überhaupt lukt om je gedachten nog wat te sturen. Je paniek is ZO voorstelbaar, maar uiteindelijk red je het, op manieren en onder omstandigheden waar je je nu nog geen voorstelling van kunt maken.

Zoek hulp. Accepteer hulp. Mensen willen vaak graag helpen maar weten niet hoe. Maak het concreet.

Bijvoorbeeld:
Ik heb iemand nodig die me nu vasthoudt.
Ik heb iemand nodig die boodschappen doet en kookt voor de kinderen.
Ik heb iemand nodig die even iets kan gaan doen met de jongste, zodat ik aandacht kan besteden aan de oudste.
Ik heb iemand nodig die onze administratie uitpluist.
Etc. Etc.

En leef elke dag per seconde. Als dat gaat, leef hem dan per minuut. Daarna per uur. Meer kan niet, meer hoeft niet.

Voor een later stadium: Wees lief voor jezelf. Probeer elke emotie die voorbijkomt te accepteren als iets wat bij het proces hoort. Deel je gevoelens met mensen die je vertrouwt. Blijf hulp accepteren.

Het is zo zwaar, zo onrechtvaardig en zo verdrietig. Ik ben er uiteindelijk goed uitgekomen en leef een leven dat grotendeels heel fijn is. Maar vergeten doe ik het nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk om te horen :hug: Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte, ook voor je kinderen :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en kracht voor jou en de kinderen! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijk bericht.
Gecondoleerd met je enorme verlies.
Ik hoop dat je hier wat steun vindt in je topic door het van je af te schrijven.

Heel veel kracht gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven