Wat moet ik hier nu mee??

17-10-2019 12:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Ik pieker me suf en wil graag even m'n verhaal kwijt....

2 maand geleden heb ik een man ontmoet online en er ontstond een enorme klik. Zo erg dat we er ons allebei over verbaasden hoe dit mogelijk was. We belden uren per dag.
Uiteindelijk afgesproken en het was maar al te gezellig. Ik bleef een paar weken lang zo'n 3 dagen per week bij hem slapen. Klinkt leuk zou je denken hè...
Ook nadat we elkaar gezien hadden belde hij me elke dag een soms meerdere keren.

Hetvolgende, hij zit niet lekker in zijn vel, heeft ook hulp van een psycholoog gezocht. Heeft nog altijd wat moeite met zijn scheiding omdat hij zichzelf van veel zaken de schuld geeft. Gebruikt medicatie om te slapen en rustig te worden. Leunde gigantisch op mijn positiviteit, rust etc.
Vorige week vrijdag moest en zou hij mij zien in zijn lunchpauze omdat ik in de buurt was met een vriendin. Lukte uiteindelijk toch niet logistiek. Zaterdag zou ik hem toch zien.
Vrijdagavond heeft hij veel te diep in het glaasje gekeken en de volgende ochtend om 6.30 belde hij. Hij voelde zich zo vreselijk en spijt van het gezuip. Niet in de planning om af te zeggen voor de avond zei hij. In de middag werd hij al beroerder en uiteindelijk toch afgezegd. Hij wordt namelijk de dag na zoveel alcohol ontzettend depri ook.
Ik zei voor de grap dat ik een back-up plan had (tapas met vriendin). Hij vroeg voor de grap 'hoe heet ie?'. Waarop we concludeerden dat hij het niet leuk zou vinden als ik met een ander aan de haal zou gaan...
Zondag nog depri. En eigenlijk was ik er klaar mee. Beslissing genomen om dit te stoppen. Maandagochtend gebeld. Hij zei zelf ook 'k denk dan de hele dag aan jou en het lukt me allemaal niet, ik heb op dit moment teveel aan mezelf.' hij had ook over mij met z'n vader gepraat, die zei dat hij dit op dit moment niet moet willen. maar vervolgens wel zeggen dat we contact kunnen houden... Waarop ik vroeg watvoor en dat we contact met een reden hebben. Dat was dan ook zo.
En ook of we elkaar niet meer zagen slot hij ook niet uit.... Wat wil hij nu van me? Snap er niks meer van.

Nu is het een paar dagen stil op app en ook niet gebeld. Denk laat hem maar even. Binnenkort is hij jarig. Heb met iedereen discussies of ik wel of niet een bericht moet sturen.
Ik mis het gezellige wat we hadden, de klik. Maar mijn verstand zegt dat ik dit niet moet willen, energiezuiger.

Help? 😥
Tja, ik zou hier geen zin in hebben en er ook een punt achter zetten. Hij klinkt idd als een energiezuiger en dat wordt alleen maar erger. Bovendien klinkt ie nog jaloers ook als hij vraagt of je met een man uiteten gaat en dat liever niet zou willen. Ik zou het contact niet meer aanzwengelen en het lekker zo laten!
Alle reacties Link kopieren
Wat je hier mee moet? Helemaal niets.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft zelf dat je er klaar mee was, dus ik zou er niks meer mee doen als ik jou was. Het was niet leuk, het zal ook niet leuk worden, dus beter geen contact meer, komt alleen maar meer gezeik van.
Alle reacties Link kopieren
Deze man is nog lang niet toe aan een relatie. laat hem eerst zijn leven weer op de rit krijgen.

Ik zou afstand nemen en mijn eigen plan trekken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt wel heel erg op het verhaal van een familielid van mij. Helaas is dit sprookje geëindigd, maar niet met een sisser. Er is heel veel gedoe (zelfs de politie) nodig geweest op deze man uit haar leven te bannen. Ik zou er mee stoppen nu het nog niet zo serieus is. Een man met problemen zal ze eerst moeten oplossen voordat hij zich in een relatie stort en jou met zich meetrekt in zijn ellende. Jij hoeft niet de reddende engel te spelen. En ik zou ook oppassen voor het feit dat hij zo op jouw energie leunt. Nu kan je dat nog enigzins dragen, maar beetje bij beetje zuigt hij jou helemaal leeg (mijn familielid is nu nog herstellende van deze relatie).
Klinkt niet alsof dit leuker zal worden. Wacht niet op wat hij wil, maar beslis zelf.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niets
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je had al besloten er een punt achter te zetten, blijf bij deze beslissing.
Niets.
Alle reacties Link kopieren
luister naar je verstand, dat klinkt eeuh... verstandig
Alle reacties Link kopieren
Niks mee doen. Dit wordt een blok aan je been.
Alle reacties Link kopieren
Thnx! Dit had ik even nodig!
Er is natuurlijk wel een bepaald gevoel maar dit gaat niet leuk worden op de lange termijn inderdaad...
Alle reacties Link kopieren
becomingme schreef:
17-10-2019 12:14

Vorige week vrijdag moest en zou hij mij zien in zijn lunchpauze omdat ik in de buurt was met een vriendin. Lukte uiteindelijk toch niet logistiek. Zaterdag zou ik hem toch zien.
Alleen dit zou voor mij al reden genoeg zijn om ernstig te twijfelen aan een relatie met deze man. Moet je zelf toch ook niet willen. Je bent met je vriendin op stap en je prille vriendje moet en zal je zien in zijn lunchpauze. Behoorlijke afknapper en ook raar dat jij hier, in eerste instantie, in bent meegegaan. Is toch voor je vriendin ook niet gezellig.
MissPientje schreef:
17-10-2019 14:33
Alleen dit zou voor mij al reden genoeg zijn om ernstig te twijfelen aan een relatie met deze man. Moet je zelf toch ook niet willen. Je bent met je vriendin op stap en je prille vriendje moet en zal je zien in zijn lunchpauze. Behoorlijke afknapper en ook raar dat jij hier, in eerste instantie, in bent meegegaan. Is toch voor je vriendin ook niet gezellig.
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Je had al je besluit genomen om ermee te stoppen.
Wat maakt dat je zo twijfelt aan jezelf?

Want echt, er zal niemand zijn die denkt, wow leuke nieuwe relatie zo!
Die wil ik ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat je weet dat het beter is als je dit stopt maar dat het toch pijn doet.
Heel normaal hoor.
Je hebt een verstandige beslissing genomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bloedzuiger. Laat snel gaan die drol.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Je kent hem nog maar net en nu al drama.
Alle reacties Link kopieren
Haha deze reacties had ik even nodig.
Ik ben niet gevoelloos, er waren ook leuke dingen en dat is dan waar ik aan denk.
Maar mijn verstand heeft gewoon gelijk... Dit is niks waard op deze manier.
Toch vraag ik me dan dingen af en dat knaagt een beetje. Terwijl het niks veranderd aan de situatie.
Ik zou oprecht willen weten wat hij voor me voelt. Maar ik denk dat ik het zelf wel kan invullen... Anders was hij niet zo jaloers etc en toch nog poging tot behoud van contact.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij jaloers is wil echt niet zeggen dat hij om je geeft, enkel dat hij bezitterig is.
Alle reacties Link kopieren
becomingme schreef:
18-10-2019 08:14

Ik zou oprecht willen weten wat hij voor me voelt. Maar ik denk dat ik het zelf wel kan invullen... Anders was hij niet zo jaloers etc en toch nog poging tot behoud van contact.
Waarom wil je dat weten. Jij wil hem niet meer en noemt hem een energiezuiger. Het is hooguit een opsteker voor je ego dat hij jou wél helemaal leuk vindt, of het omgekeerde als het niet zo is. Wens hem gewoon het beste.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
50% van alle Nederlanders hebben hulp of hulp nodig,

Je accepteerd het wel of niet.

meer is er niet
Alle reacties Link kopieren
Mannen die niet lekker in hun vel zitten (al na 2 maanden notabene) heb je niks aan. Ik ben jaren getrouwd geweest met een man die elk jaar een winterdepressie had, van minstens een half jaar. Man oh man, wat een ellende. Heb me voorgenomen om alleen nog naar positieve mannen te kijken en niet naar mannen die direct al een blok aan je been zijn.
lolapaloeza schreef:
18-10-2019 08:24
Waarom wil je dat weten. Jij wil hem niet meer en noemt hem een energiezuiger. Het is hooguit een opsteker voor je ego dat hij jou wél helemaal leuk vindt, of het omgekeerde als het niet zo is. Wens hem gewoon het beste.
Dit. Je bent erg negatief over hem en somt alleen maar dingen op waaruit zou moeten blijken dat hij jou leuk vindt. Zoek een andere bewonderaar. Deze wil nu niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven