Tips zeer intieme bruiloft

19-10-2019 08:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,


Volgende maand ga ik trouwen. Naast mijn aanstaande en ik zullen alleen de getuigen aanwezig zijn. De BABS komt maandag op bezoek en heeft ons gevraagd alvast ideeën op te doen voor de ceremonie. Ik heb me inmiddels suf gegoogled, maar ik vind eigenlijk niks voor zo’n kleine bruiloft.

Het enige dat ik tot nu toe kan bedenken is dat naast een kort praatje (15 minuten) het misschien leuk is om een verhaal of gedicht voor te lezen.

Hebben jullie tips?
pejeka schreef:
19-10-2019 09:17
Maar als er niemand aanwezig is behalve het huwelijkspaar en de getuigen, voor wie moet die ambtenaar dan hele toespraken gaan houden, of gedichten voordragen, of verhalen vertellen? Begrijp me goed, als jullie dat helemaal top vinden, zal die ambtenaar heus niet te beroerd zijn een gedicht te reciteren, maar persoonlijk lijkt het me niet nodig.
Helemaal mee eens. Lijkt mij ook wat 'over the top'.
Ook klein getrouwd, was in een paar minuten gebeurd, daarna naar huis en ongelooflijke lekkere seks gehad. Geen woorden maar daden.
Leuk zo'n TO die de moeite neemt om zelf even te reageren in haar topic.
Het is jullie bruiloft. Je kan de ceremonie zo klein houden als je zelf wilt. De BABS zal wat vragen stellen en in staat zijn om met de antwoorden een mooi verhaaltje te maken. Zo ging dat tenminste bij ons.

Ik wens jullie een mooie, ontspannen trouwdag.
Is dit huwelijk trouwens een ‘moetje’?
Gezien de nickname denk ik aan snel even trouwen vanwege een ongeplande zwangerschap.
Als het zo klein en zakelijk is, dan zou ik de leuke praatjes en romantische teksten voor een andere keer bewaren.
Komt er nog een feest of diner?
Hatchi schreef:
20-10-2019 10:35
Gezien de nickname denk ik aan snel even trouwen vanwege een ongeplande zwangerschap.
Loep even.
Hatchi schreef:
20-10-2019 10:35
Is dit huwelijk trouwens een ‘moetje’?
Gezien de nickname denk ik aan snel even trouwen vanwege een ongeplande zwangerschap.
Als het zo klein en zakelijk is, dan zou ik de leuke praatjes en romantische teksten voor een andere keer bewaren.
Komt er nog een feest of diner?

Ongepast. Loep even voor je dit soort dingen in de ether smijt.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
19-10-2019 09:11
Dit. Wij stonden na acht minuten weer buiten, als getrouwd stel. Beter hadden we niet kunnen wensen.
Ik stond ooit na 3 minuten weer buiten. Heerlijk verhelderend en daarna nog tijd genoeg voor een bbq met vrienden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven