Hij zit op tinder?

19-10-2019 22:38 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal!

Ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen...
Maar laat ik eerst even wat achtergrond informatie vertellen.

Op de middelbare school had ik een vriendinnengroepje bestaande uit 3 vriendinnen en ik. Sinds de zomer van 2017 zien we elkaar allemaal een stuk minder. We hadden allemaal examen gedaan en iedereen is een andere kant op gegaan. Toch hielden we contact en zagen we elkaar nog regelmatig tot een jaar geleden.
Zij kregen allemaal een relatie en ik bleef 'alleen' single achter. Tsja, zo gaan die dingen. Ik probeerde nog wel steeds om af te spreken, maar je merkt wel dat hun prioriteit nu ergens anders ligt. Ach, ik gun het ze ook. Zelf ben ik ook druk met studie e.d. maar een beetje jammer vind ik het wel. Ook wel logisch, denk ik.

We hebben elkaar 3 maanden geleden voor het laatst gezien en dik een maand geleden voor het laatst via app kort gesproken. Ik merk dat we uit elkaar groeien. Onze interesses gaan ook steeds meer van elkaar verschillen.
Maar goed. Hoe dan ook... We kennen elkaar al dik 4 jaar en als we elkaar weer steeds weer zagen, was het wel weer gezellig!

Vandaag had ik een heerlijke luie zaterdag. En terwijl ik lekker op de bank aan het hangen was besloot ik om mijn Tinder app weer eens uit te proberen.
Nadat ik al een tijdje aan het swipen was.. Kwam ik ineens een bekend gezicht tegen.
Namelijk het vriendje van een van mijn vriendinnen...
Zijn biografie komt overeen met zijn FB pagina. En op zijn Tinderprofiel stonden twee foto's.

Ik vond het toch wel raar dat ik hem daar tegen kwam. Nu heb ik zelf natuurlijk geen relatie... Maar als ik een relatie zou hebben en mijn vriendje zou alsnog op Tinder zitten, denk ik niet dat ik daar heel erg blij van zou worden.

Ik heb een screenshot gemaakt.. Maar mijn vriendin (nog) niet geappt. Aan de ene kant is dit niet mijn probleem en vind ik dat ik me er niet mee mag bemoeien. Aan de andere kant hoop ik niet dat hij dingen achter haar rug om doet, want dat gun ik haar natuurlijk niet. Ik vraag me ook echt af of ze dat goed zou vinden. Ze vertelde een paar maanden geleden nog dat ze ruzie hadden gehad omdat hij steeds met zijn 'ex' aan het snapchatten was...

Wat zouden jullie doen? Het gewoon zo laten en haar niks vertellen..
Of gewoon op een zo subtiel mogelijke manier vragen hoe het momenteel met hen samen gaat en of zij hiervan af weet?
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben daar een uitzondering in, in die zin dat ikzelf het wel graag zou horen van een vriendin als ze mijn vriendje zou betrappen. Wat ik verder met mijn relatie doe, is dan mijn keuze.
parbleumondieu schreef:
19-10-2019 22:42
Tja, ik ben daar een uitzondering in, in die zin dat ikzelf het wel graag zou horen van een vriendin als ze mijn vriendje zou betrappen. Wat ik verder met mijn relatie doe, is dan mijn keuze.
Waarom ben je dan een uitzondering?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat mijn vriendinnen het me vertellen als ze zoiets over mijn partner aan de weet komen
Alle reacties Link kopieren
Je kan het screenshot naar die vriendin sturen en vragen hoe het met haar gaat.
Iemand op Tinder tegen komen zegt nog niet zoveel. Als hij zijn profiel niet heeft verwijderd toen hij een relatie in ging dan blijft het mogelijk om dat profiel tegen te komen. Je kunt niet zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest, dus ik zou er niets mee doen voordat je zeker weet of hij nu actief is. Anders ga je mogelijk een relatie bederven zonder dat je weet of dat terecht is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook meegemaakt. Vriendin X waarschuwde mij dat de vriend van
vriendin Y op Tinder zat. Ik heb vriendin Y meteen geappt. Zij kennen elkaar alleen oppervlakkig van verjaardagen.

Anyhow het bleek dat vriend Y daar met medeweten van vriendin Y zat. Prima opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen verstand van Tinder maar kan dat niet een oud profiel zijn die er niet af is gehaald? En dat ze elkaar daar hebben leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
19-10-2019 22:44
Waarom ben je dan een uitzondering?
Omdat de meesten zullen adviseren om je er niet mee te bemoeien.
Ik wil het weten, kan me bijna niet schelen van wie (liever niet van de postbode), dus ik raad aan om je vriendin te bellen en het vertellen. Niet leuk maar wel fair.
parbleumondieu schreef:
19-10-2019 22:50
Omdat de meesten zullen adviseren om je er niet mee te bemoeien.
Vind dat ook altijd raar, je ziet dat iemand opzettelijk ongelukkig wordt gemaakt maar dat is dan maar zo? O_o
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft dat hele verhaal over hoe vaak jullie elkaar wel of niet zien er mee te maken??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Check eerst eens of het nog wel aan is tussen hun.
Alle reacties Link kopieren
Duh, simpel. Screenshot naar vriendin sturen en zeggen dat als het nodig is en ze er behoefte aan heeft ze altijd bij je uit mag komen huilen, ook al is het 3 uur s nachts.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar appen dat je haar vriendje tegenkwam op tinder, met daarbij dat je niet precies weet hoe het tussen hen zit op dit moment omdat je elkaar al even niet gesproken hebt. Maar dat je het toch even wilde laten weten.
Nouschi schreef:
19-10-2019 22:54
Wat heeft dat hele verhaal over hoe vaak jullie elkaar wel of niet zien er mee te maken??
Sommige forummers krijgen per woord betaald
Alle reacties Link kopieren
Ik zou idd eerst even checken of ze nog wel samen zijn.

Maar ik zou haar niet gelijk die screenshot appen. Zoiets wil je toch niet op Whatsapp ontvangen.... Kan je haar niet bellen of afspreken of iets?
Alle reacties Link kopieren
Zijn profiel staat op Tinder, verder weet je niets. Ik begrijp de meerwaarde niet om je vriendin een screenshot te appen. Als je het haar dan al wilt vertellen, doe dat dan face to face. Je ziet/spreekt haar ook amper als ik je OP goed begrijp. En zo'n ruzie een paar maand geleden, weet je alle details? Heb je zijn verhaal ook gehoord?
viva-life22 schreef:
19-10-2019 23:54
Zijn profiel staat op Tinder, verder weet je niets. Ik begrijp de meerwaarde niet om je vriendin een screenshot te appen. Als je het haar dan al wilt vertellen, doe dat dan face to face. Je ziet/spreekt haar ook amper als ik je OP goed begrijp. En zo'n ruzie een paar maand geleden, weet je alle details? Heb je zijn verhaal ook gehoord?
Hij zit op Tinder, waarom moet ze zijn verhaal horen? Gewoon bellen en screenshot alleen sturen als vriendin er om vraagt.
Ik zou t raar vinden.
En ik zou t zeggen.
Als ik mij dan verplaats in die vriendin: ( maar nu vul ik wel enorm in)
Als hij toestemming heeft om rond te neuken, zou ik hartelijk lachen, en je toch dankbaar zijn.
Als er monogamie is afgesproken, zou ik huilen, en je nog steeds dankbaar zijn.
Kortom, Ik zou het heel graag willen weten als ik die vriendin was.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat wel willen weten en wat ik er dan verder mee doe is mijn zaak.

Ik zou die vriendin appen en aangeven je haar vriend op Tinder tegenkwam. Dat je verder niet weet hoe het zit tussen hen, maar dit wel wil vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
19-10-2019 23:59
Hij zit op Tinder, waarom moet ze zijn verhaal horen? Gewoon bellen en screenshot alleen sturen als vriendin er om vraagt.
Waarom moet zij vertellen dat hij op Tinder zit?

Wat er tussen die vriendin en vriend speelt, weet ze alleen van het verhaal van haar vriendin, wat ook nog eens drie maand geleden is. Een verhaal heeft altijd twee kanten.

Ze hoeft zijn verhaal niet te horen. Maar als je iemand gaat beschuldigen van iets, moet je wel eerst goed weten waar je iemand van beschuldigd.
Alle reacties Link kopieren
Zou jij het zelf willen weten als jij die vriendin zou zijn?
Ik wel en ik zou het er met haar in ieder geval over hebben.
Blijf in jezelf geloven !
Gewoon sturen naar je vriendin. Wat voor vriendin ben je als je niks tegen je vriendin zegt.
Alle reacties Link kopieren
Bellen of afspreken en dan zeggen dat je zijn profiel bent tegengekomen. Zo'n screenshot is gelijk zo in your face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven