Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is nu maandagochtend en het gaat over afgelopen zaterdag, toch? En jij hebt net zo goed niets meer geappt. Of houd je bij wie er aan de beurt is?
Alle reacties Link kopieren
Meen je dit serieus? Je hebt hem dus zeg maar anderhalve dag niet meer gehoord en dan denk je meteen zo?
Vind je opmerking van niet claimerig zijn dan wel enigszins misplaatst want je hebt dus wel duidelijk verwachtingen..

Hoe oud zijn jullie beiden en waarom raak je meteen in deze toestand als je een dag niks hoort? Ik neem aan dat hij ook gewoon een leven heeft?
Geniet van vandaag want je weet nooit of morgen je gegeven is...
Alle reacties Link kopieren
Apt hij normaal wel gelijk terug?
Ik zou het denk ik nog even laten. Als hij aan het einde van deze week niks heeft gestuurd zou ik misschien nog wat sturen.
Alle reacties Link kopieren
Wacht t nog maar even af, en anders bel je morgenavond om te vragen of er iets mis is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Het is nog maar maandagochtend. Geef hem even tijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
21-10-2019 10:58
Het is nu maandagochtend en het gaat over afgelopen zaterdag, toch? En jij hebt net zo goed niets meer geappt. Of houd je bij wie er aan de beurt is?
Klopt, afgelopen zaterdag. Maar normaal appt hij wel altijd terug daarom vind ik het een beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren
LuckyLud schreef:
21-10-2019 11:05
Klopt, afgelopen zaterdag. Maar normaal appt hij wel altijd terug daarom vind ik het een beetje vreemd.
Als je na drie maand nog niet weet wat je voelt is het toch niks? Drie maand joh.
Als je dagelijks bijan continu aan het appen bent ( wat voor verliefde mensen in een beginnende relatie niet ongewoon is), dan is meer dan een dag radiostilte relatief lang,

Tegelijkertijd is het wel zo kort dat de verklaring ook kan zijn dat zijn telefoon kapot of verloren is, maar ook dat ie toch niet single was en zijn vrouw zijn account heeft ontdekt, dat ie na het stappen bij een andere dame thuis is beland...

Laat je niet aanpraten dat je claimend of afhankelijk bent. Tegelijkertijd kun je nu niet heel veel anders dan afwachten. Stuur overmorgen nog een berichtje. Reageert ie daar ook niet op, dan ben ik bang dat t idd over is van zijn kant.
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
21-10-2019 11:07
Als je na drie maand nog niet weet wat je voelt is het toch niks? Drie maand joh.
Maanden, 1 maand, 2 maandEN, 3 maandEN.

Misschien is zijn telefoon stuk of is er iets anders aan de hand. Als hij ineens niets meer laat horen zonder een geldige reden dan is hij gewoon een grote klootzak.
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
21-10-2019 11:07
Als je na drie maand nog niet weet wat je voelt is het toch niks? Drie maand joh.
Blijkbaar voel ik toch iets voor hem anders voel ik me niet zo belabberd nu toch? Ik ben in het begin gewoon heel voorzichtig met het ontwikkelen van gevoelens, omdat ik al vaak gekwetst ben. Ik ben dus voorzichtig met het uitspreken hiervan totdat ik weet dat het wederzijds is.

Normaal gesproken appen we ook niet continu hoor. Hij moet ook gewoon werken.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:08
14.02% gewijzigd
Misschien is zijn vrouw/vriendin achter jouw bestaan gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Hexx schreef:
21-10-2019 11:23
Misschien is zijn vrouw/vriendin achter jouw bestaan gekomen.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Hexx schreef:
21-10-2019 11:23
Misschien is zijn vrouw/vriendin achter jouw bestaan gekomen.
Lijkt me sterk dat hij getrouwd is. Hij is 26, ik 27. Ik ben al vaak bij hem thuis geweest en hij nu 3 keer bij mij.
Alle reacties Link kopieren
LuckyLud schreef:
21-10-2019 11:05
Klopt, afgelopen zaterdag. Maar normaal appt hij wel altijd terug daarom vind ik het een beetje vreemd.
Dat is ook wel vreemd, ik zou dan toch gaan appen of zelfs bellen vanavond om te vragen of alles goed gaat met hem. Dan weet je het ook meteen de reden van de radiostilte. Dat kan best een vervelende reden zijn voor jou maar dan weet je dat ook meteen. Hoeft niet zo te zijn. Onzekerheid en van alles in he hoofd halen is ook niet prettig.
LuckyLud schreef:
21-10-2019 11:28
Lijkt me sterk dat hij getrouwd is. Hij is 26, ik 27. Ik ben al vaak bij hem thuis geweest en hij nu 3 keer bij mij.
Getrouwd misschien niet, als hij (op het oog) alleen woont.
Maar misschien wel een relatie.

Anyway: app of bel hem vanavond even (als hij dan niet hoeft te werken).
Wij kunnen hier naar van alles zitten raden maar weten het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
als hij ineens heel anders (niet) reageert dan daarvoor. Dan voel je echt wel, dat het niet meer oke is.
Hij is een ander tegen gekomen, hij vond het te snel gaan. Of iets dergelijks
en durft het je niet te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Hexx schreef:
21-10-2019 11:31
Getrouwd misschien niet, als hij (op het oog) alleen woont.
Maar misschien wel een relatie.

Anyway: app of bel hem vanavond even (als hij dan niet hoeft te werken).
Wij kunnen hier naar van alles zitten raden maar weten het ook niet.
Nee dat weet ik, maar ik vroeg me af of anderen hem nog een appje zouden sturen of niet in deze situatie.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:09
18.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goh misschien is er iets gebeurd waardoor hij niet kan appen? Waarom gelijk ervan uit gaan dat ie een ander heeft of geen interesse?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Broodjekroket2 schreef:
21-10-2019 11:12
Maanden, 1 maand, 2 maandEN, 3 maandEN.
10 euro, 10 kilometer, 10 jaar oud, Het is heel normaal om enkelvoud te gebruiken in combinatie met een telwoord. Het is enigzins streekgebonden in welke gevallen dat normaal is, maar zeker geen fout.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
In je laatste appje gaf je antwoord op een vraag, schrijf je.
Behoefde dat nog reactie van hem, of was het gesprek daarmee eigenlijk wel klaar?

Hoe dan ook, ik zou vanavond even een luchtig appje sturen. Iets knulligs als "Heb je maandag weer overleeft". Zoiets. Krijg je dan geen antwoord, dan weet je genoeg.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Delite_ schreef:
21-10-2019 12:00
In je laatste appje gaf je antwoord op een vraag, schrijf je.
Behoefde dat nog reactie van hem, of was het gesprek daarmee eigenlijk wel klaar?

Hoe dan ook, ik zou vanavond even een luchtig appje sturen. Iets knulligs als "Heb je maandag weer overleeft". Zoiets. Krijg je dan geen antwoord, dan weet je genoeg.
dit....

Zelf initiatief nemen met een "luchtig" appje. En kun je het dan niet loslaten dan eventueel woensdag nog een appje met de vraag of wel alles goed is.
Alle reacties Link kopieren
Delite_ schreef:
21-10-2019 12:00
In je laatste appje gaf je antwoord op een vraag, schrijf je.
Behoefde dat nog reactie van hem, of was het gesprek daarmee eigenlijk wel klaar?

Hoe dan ook, ik zou vanavond even een luchtig appje sturen. Iets knulligs als "Heb je maandag weer overleeft". Zoiets. Krijg je dan geen antwoord, dan weet je genoeg.
Het was een antwoord waar hij nog verder op kon inhaken, maar niet deed. Vandaag is sowieso al een moeilijke dag voor me en hij weet ook waarom dus ik had eigenlijk wel een appje van hem verwacht.

Denk inderdaad dat ik vanavond iets stuur als ''Hoe was je dag?'' en dan maar afwacht. Meer kan ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur je zelf ook wel eens een spontaan appje? Of reageer je vooral op zijn appjes/vragen? In het laatste geval denkt hij misschien “eens kijken wat er gebeurt als ik het gesprek niet gaande hou”
Elastiekje22 schreef:
21-10-2019 12:14
Stuur je zelf ook wel eens een spontaan appje? Of reageer je vooral op zijn appjes/vragen? In het laatste geval denkt hij misschien “eens kijken wat er gebeurt als ik het gesprek niet gaande hou”
Als ik dit lees ben ik zo blij dat ik niet meer hoef te daten, mijn hemel wat een gedoe.

@TO, hopelijk reageert hij nog en had hij het gewoon even heel druk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven