scharrel wil exclusiviteit en vrijheid? - OP verwijderd

21-10-2019 16:01 89 berichten
Bedankt voor alle behulpzame reacties!!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 19:29
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
95.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
praten jullie wel eens samen??
heb je hem de vraag die je hier stelt, als een gesteld?
Alle reacties Link kopieren
Realistisch.....
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet.
Jullie zijn niet verliefd.
Maar hij noemt je zijn vriendin en wil je aan zijn familie voorstellen.
Jij wil graag dat hij tijd voor je vrijmaakt op zaterdagmiddag.

Ga eerst eens nadenken of jullie nu wel of niet verliefd op elkaar zijn of jullie hier een relatie van willen maken met alles erop en eraan.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Vraag nummer 1: Wat wil jij van hem?

Vraag nummer 2: hoe zie jij een relatie voor je, en wat zijn jouw behoeftes in een relatie?

Vraag nummer 3: Stel dat je wel genoeg voor hem voelt en vraag 1 positief beantwoord, zou hij je kunnen geven wat je antwoord in vraag 2?
winkje87 wijzigde dit bericht op 21-10-2019 16:06
6.88% gewijzigd
Waarom werkt hij niet?
Alle reacties Link kopieren
Realistisch.
Alle reacties Link kopieren
Sunnie1968 schreef:
21-10-2019 16:06
Waarom werkt hij niet?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik zou eerst eens uitzoeken samen of jullie dezelfde verwachtingen van elkaar hebben, daarna mocht dat idd meer zijn als alleen scharrelen, pas voorstellen aan familie of vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Vertel hem duidelijk dat hij voor jou alleen goed is voor seks. Dan neem ik aan dat zijn in- en attenties vanzelf stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ingewikkeld gedoe. Hoe ziet hij dat voor zich? Als hij alleen 's avonds na 22 uur wil komen en geen afspraken van te voren wil maken?

Dat hij zijn ouders belt ik heb nu zin in seks en ik ga nu naar Fransje. Eigelijk vind ik het wel tijd om jullie voor te stellen. Gaan jullie mee?

En dat zijn ouders dan zeggen Nu jongen? We stonden net op het punt om te gaan slapen.
winkje87 schreef:
21-10-2019 16:05
Vraag nummer 1: Wat wil jij van hem?
In eerste instantie wil ik met hem scharrelen. Nu hij een relatie aan wil gaan, wil ik het best een kans geven, proberen hem beter te leren kennen en tijd met hem doorbrengen.

Vraag nummer 2: hoe zie jij een relatie voor je, en wat zijn jouw behoeftes in een relatie?
In een relatie wil ik dat iemand 100% voor mij gaat, graag plannen met mij maakt en het liefst het hele weekend (of de hele zaterdag) bij mij wil zijn.

Vraag nummer 3: Stel dat je wel genoeg voor hem voelt en vraag 1 positief beantwoord, zou hij je kunnen geven wat je antwoord in vraag 2?
Nee, want hij heeft mij niet op nummer 1 staan, hij houdt niet van plannen en wil mij het liefst niet het hele weekend zien, omdat hij tijd nodig heeft voor zichzelf.

Wow! Bedankt voor dit inzicht! Je bent geweldig. Soms heb je even een ander nodig om het in te zien.
bieslookje schreef:
21-10-2019 16:06
ik zou eerst eens uitzoeken samen of jullie dezelfde verwachtingen van elkaar hebben, daarna mocht dat idd meer zijn als alleen scharrelen, pas voorstellen aan familie of vrienden.
Bedankt! Dat vind ik een goed advies!
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 16:12
Nee, want hij heeft mij niet op nummer 1 staan, hij houdt niet van plannen en wil mij het liefst niet het hele weekend zien, omdat hij tijd nodig heeft voor zichzelf.
Hij heeft doordeweeks 5 dagen tijd voor zichzelf toch?
vivapimpelmees schreef:
21-10-2019 16:19
Hij heeft doordeweeks 5 dagen tijd voor zichzelf toch?
Dit dus, wat een gelul.
Hij wil wrs exclusiviteit omdat hij t niet zo’n leuk idee vindt om je te delen met een ander maar verder is t zo’n onzin. Tenzij hij een mentale aandoening heeft, dat veranderd de zaak.
Waarom is hij werkloos en hoe lang al?
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
21-10-2019 16:12
Nee, want hij heeft mij niet op nummer 1 staan, hij houdt niet van plannen en wil mij het liefst niet het hele weekend zien, omdat hij tijd nodig heeft voor zichzelf.

Wow! Bedankt voor dit inzicht! Je bent geweldig. Soms heb je even een ander nodig om het in te zien.
Hij is toch werkloos, dus heeft tot 5 dagen doordeweeks al voor zichzelf? :sarcastic: Ik zou mij bijna wel gaan afvragen of hij wel zo vrij is doordeweeks?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
21-10-2019 16:04
Ik snap het niet.
Jullie zijn niet verliefd.
Maar hij noemt je zijn vriendin en wil je aan zijn familie voorstellen.
Jij wil graag dat hij tijd voor je vrijmaakt op zaterdagmiddag.

Ga eerst eens nadenken of jullie nu wel of niet verliefd op elkaar zijn of jullie hier een relatie van willen maken met alles erop en eraan.
Dit idd!
Alle reacties Link kopieren
Hij is werkeloos! Hoeveel tijd voor zichzelf heeft hij nog nodig?
En jullie zijn allebei niet verliefd. Daar heb je het antwoord al.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk wil hij met jou gaan samenwonen, hij is werkloos. Hoe ziet hij verdeling van de kosten?
Goed dat je verstandig genoeg bent om met hem geen vaste relatie aan te gaan.
Scharrelen is meer dan genoeg maar niet mogelijk met iemand die van je houdt.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
21-10-2019 17:02
Tuurlijk wil hij met jou gaan samenwonen, hij is werkloos. Hoe ziet hij verdeling van de kosten?
Goed dat je verstandig genoeg bent om met hem geen vaste relatie aan te gaan.
Scharrelen is meer dan genoeg maar niet mogelijk met iemand die van je houdt.
Oh ja, en ga aub niet met hem samenwonen, zeg! Zo meteen is hij het beu, en nog steeds werkloos, en moet jij voor alles opdraaien.
Dus hij wil wel een relatie, maar die mag alleen plaats vinden tussen 22 en 8?

Gaat hij je dan ook om 1 uur 's nachts voorstellen aan zijn ouders?


Als hij dan toch die stap verder wil maken, gaat hij eerst maar een "normale volledige relatie" met jou aan. Ik zou zijn ouders en omgeving niet willen zien voordat er écht sprake is van een serieuze relatie.


Het is of of.
Hij kan niet alles hebben in zijn leven.


Ben je overigens zeker dat ie er overdag niet nog een tweede vriendin op na houdt die hij hetzelfde wijs maakt?
Alle reacties Link kopieren
Waar woont hij eigenlijk?

Ben je niet gewoon een logeerhuis-with-benefits voor hem?

https://www.hetkopland.nl/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
stellar schreef:
21-10-2019 16:30
Dit dus, wat een gelul.
Hij wil wrs exclusiviteit omdat hij t niet zo’n leuk idee vindt om je te delen met een ander maar verder is t zo’n onzin. Tenzij hij een mentale aandoening heeft, dat veranderd de zaak.
Waarom is hij werkloos en hoe lang al? Inmiddels 10 jaar.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar, waarom zou je een relatie willen met iemand die al 10 jaar thuis zit terwijl je zelf 5 dagen werkt?
Wat geeft hij als reden dat hij al 10 jaar thuis zit?
dianaf schreef:
21-10-2019 16:31
Hij is toch werkloos, dus heeft tot 5 dagen doordeweeks al voor zichzelf? :sarcastic: Ik zou mij bijna wel gaan afvragen of hij wel zo vrij is doordeweeks?
Hij heeft maandag, dinsdag en donderdag zijn vaste hobby's, o.a. een uurtje sporten met nazit. Op woensdag en vrijdag doet hij steevast enkele uren vrijwilligerswerk, maar als hij met vrienden op pad gaat, zegt hij dat af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven