Vriend wil nooit naar huis

22-10-2019 13:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop al een tijd met een dingetje.
Tussen mij en mijn vriend gaat het goed. We hebben lol sanen en doen veel leuke dingen. Er is alleen 1 ding wat ik lastig blijf vinden. Ik ben overigens 26 en hij 31.

Als we op een feestje zijn of bij vrienden. Wil mijn vriend vaak niet naar huis. Waar ik er bijv. om 2 uur snachts wel klaar mee ben tijdens een avond wat drinken bij vrienden. Blijf mijn vriend het liefst tot het licht wordt. Vaak met alleen drank en soms wordt daar wat coke bij gebruikt.

Ik vertrouw hem voor duizend procent met andere vrouwen (die er overigens vrijwel nooit zijn). Zijn vrienden vind ik aardig, maar zodra ze samen zijn sloven ze zich uit naar elkaar en doen stoer. Misschien is dat mannen onder elkaar. Toch blijf ik het mezelf enorm aantrekken als hij weet dat ik thuis in bed lig en hij maar wegblijft. Ik wil hem ook gewoon zijn dingen gunnen en hoef echt niet alles samen met hem te doen en het komt niet vaak voor.

Zijn er meiden die dit herkennen? En hoe relativeren jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je een cokesnuivende vriend die zijn drugs mixt met fors alcoholgebruik ?
viva-amber wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:46
36.59% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom vind je het dan erg als jij al in bed ligt en hij niet? Je zegt dat je hem vertrouwt, en hem plezier gunt, dus wat zt je dan precies dwars?
Ik herken het niet, want bij ons is het vaak andersom :D
Mijn man is rustig en houdt niet van feestjes, en ik wel. Dus vaak gaat hij al naar huis en blijf ik nog een tijdje. (alleen zonder drugs :)
Gezellig zo'n coke snuiver.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij maar door wil gaan komt door de coke. Een snuiver heb je niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, afgehaakt bij het woord coke.

Echt relatie materiaal. NIET. Als hij nooit ergens genoeg van kan krijgen, hoe gaat dat dan in de toekomst?

Dumpen die junk en NEXT!
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik vervelend vind is wanneer ik rijd en mijn man heeft nog geen zin om weg te gaan. Dan moet hij "even zijn biertje" opdrinken, maar als ik even niet oplet staat hij alweer met de volgende. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij blij mag zijn dat ik altijd rijd en dat de consequentie is dat ik dan bepaal wanneer we gaan en nu gaat hij inmiddels altijd vrijwel meteen mee als ik dat vraag.

Zelf naar huis gaan en dat hij nog zou blijven, zou ik helemaal prima vinden, al gaat hij de hele nacht door. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat jij daar nou zo erg aan vindt. Alleen dat cokegebruik zou me irriteren en daar zou ik heel erg op afknappen ook.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2019 16:07
Reden: trolhunten
94.64% gewijzigd
sophieanne schreef:
22-10-2019 13:41


..."Zijn vrienden vind ik aardig, maar zodra ze samen zijn sloven ze zich uit naar elkaar en doen stoer. Misschien is dat mannen onder elkaar. Toch blijf ik het mezelf enorm aantrekken als hij weet dat ik thuis in bed lig en hij maar wegblijft." ...
Waar lig je over te piekeren dan?
Alle reacties Link kopieren
walini schreef:
22-10-2019 13:51
[...]
:?:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2019 16:08
Reden: Quote verwijderd
39.55% gewijzigd
walini schreef:
22-10-2019 13:51
[...]
?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2019 16:08
Reden: Quote verwijderd
40.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe andere vrouwen dit relativeren, lijkt mij niet relevant.

Maar jouw probleem is dat je het niet prettig vindt dat hij rond blijft hangen toch? En gaat het dan om het blijven feesten tot het ochtendgloren of ben je bang dat hij onder invloed domme dingen gaat doen of maak je je zorgen of zijn drank en/of drugsgebruik?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nee geen herkenning TO. Ik ga ook altijd eerder weg dan man, hij is een avond mens en ik niet. Al zolang we samen zijn gaan we apart van elkaar naar huis als hij nog wil blijven en ik niet. Hij kan altijd wel een lift naar huis krijgen en anders neemt ie een taxi. Waarom zou hij mee naar huis moeten als ik wil gaan slapen, zodat hij naar het plafond kan staren terwijl ik KO in bed lig? Dat is toch niet leuk voor hem? Je zegt dat je vertrouwen in hem hebt, dus nee ik begrijp niet dat je hiermee zit.
Alle reacties Link kopieren
En ja, dat hij tot de ochtend door wil/kan gaan komt idd door de coke.
Je kan niet ademhalen als hij niet in een straal van een meter om je heen is?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen schrijft vanuit zijn eigen ervaring maar wie heeft hier een man die zich lam zuipt en die dan nog wat lijntjes neemt?

Indien dat niet relevant was dan zou zij alleen schrijven: hij blijft langer. In een ander topic schrijft zij dat ze het prima vindt om apart te feesten.

Dus wat is hier nou het echte probleem?
viva-amber wijzigde dit bericht op 22-10-2019 14:14
20.14% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het andersom, wil zelf vaak eerder naar huis dan vriend want sneller moe en niet zo’n enorme drinker maar vind het geen probleem als hij lekker blijft hangen.
Hij vindt dat echter ongezellig en wil dan niet dat ik alleen weg ga maar wil zelf wel blijven dus daar zit hij dan half uur over te twijfelen :p

Maar als je het vervelend vindt kan je het keertje aankaarten toch? Misschien weet hij helemaal niet hoe vervelend je het vindt?

Edit; hoe vaak komt het coke snuiven voor? Als dat een keer per zoveel maanden is zou ik het kunnen hebben maar elke week is wel wat veel van het goede. Daar wel eens samen over gehad?
mappie88 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 14:11
33.47% gewijzigd
Maak nog maar geen baby.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
22-10-2019 13:52
:?:
Walini is nieuw hier, die snapt het nog niet allemaal.

Welkom walini, het is hier zo gezellig en druk bezocht dat reacties soms wel binnen 30 sec erop staan. Goed he?
Met dat coke snuiven daar zou ik wel een probleem mee hebben. Zelf ben ik ook een hangijzer en heb alleen maar een tiet van komen maar niet van gaan. Mijn man was ook een feestneus maar wilde meestal wel eerder dan ik naar huis. Als het in de buurt was dan bleef ik vaak ook nog tot het weer licht werd en dat vond hij geen probleem. Je moet elkaar wat gunnen toch.
Alle reacties Link kopieren
@TO

Ik zou coke niet associëren met dat hij te vertrouwen is. En al 31 .....dan is hij dus de fase van experimenteren voorbij. Ik zie een hele grote rode vlag.....
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me beetje dat dat afhangt van hoe vaak en hoeveel coke ook toch? Hebben we het over elke week of over 1x per 5 maanden oid
Alle reacties Link kopieren
Hij kiest dus drank en drugs boven jou. Met jou mee naar huis gaan en samen naar bed gaan en tegen elkaar aan liggen is dus niet belangrijk want hij blijft liever bij de drank en drugs en laat jou alleen naar huis gaan.
Niet echt fatsoenlijk imo.
Wat ik me wel afvraag, wat doe jij bij die mannenavonden als daar geen andere vrouwen bij zijn? De vriendinnen van die andere mannen blijven dus thuis?
Ik vond het altijd heel irritant als ik een vriendinnen avond had en die (nieuwe) vriend van mijn vriendin wilde daar perse bij zijn.
Ik zou dan ook hem lekker alleen laten gaan en zelf ook iets met een vriendin gaan doen. En als dat te vaak gebeurt het uitmaken omdat je weinig tijd samen heb. Of sowieso het uitmaken omdat hij snuift
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
22-10-2019 13:42
Waarom heb je een cokesnuivende vriend die zijn drugs mixt met fors alcoholgebruik ?
Dit.
Coke en drank?
Geen goede mix.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
22-10-2019 14:28
Dit.
Coke en drank?
Geen goede mix.
Coke wordt vaak gesnoven om wat meer ‘nuchter’ te worden zodat men erna weer meer kan drinken. :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven