Unhappy single? Samen delen we ons verhaal hier in deel 2!

01-11-2019 03:17 1913 berichten
Wegens succes (helaas veel unhappy singles) hier een nieuw topic! Deel je verdrietige, boze, eenzame, wanhopige, blije, grappige belevenissen hier als je unhappy single bent. Wees welkom.

Zoals sommigen al weten ben ik al vele jaren lang single en heb ik dat erg lastig gevonden, die wens naar een relatie is groot. Nu is het zo dat ik inmiddels al een tijdje met iemand date via Tinder en er meerdere eerdere posters zijn afgehaakt in dit topic, soms tijdelijk, omdat ze een relatie vonden. Dus... hierbij ook direct een hart onder de riem voor mensen die het niet meer zien gebeuren, de liefde.
Voel je vrij om natuurlijk je teleurstellingen te delen. Ik heb vaak gedacht dat het niet meer ging gebeuren en weet dat nu ook nog steeds niet goed, nu het zo vers is. Alsof ik pech had. En mensen, of jijzelf, zich afvragen wat je 'fout' doet, alsof het zo simpel is.

Link oude topic:
relaties/unhappy-single-samen-zijn-we-h ... 425542/121
Alle reacties Link kopieren
Hihi weer een nieuw succes ;-)

Ik vind het zo jammer dat steeds als ik singel ben en ik kom op het punt dat ik een voorgaande breuk verwerkt heb ( als ik gedumpt ben )...

En ik dan weer zo “ dom” ben om te gaan daten op het punt dat ik me eindelijk weer “happy” voel om vervolgens weer opnieuw mee te maken dat een relatie op niks uitloopt en het hele proces van een relatie tot dat het uitgaat weer opnieuw doorstaan en verwerken..

Op die manier het gevoel dat ik nooit eens gelukkig singel ben. Het voelt sowieso allemaal als een vicieuze cirkel alsof ik “uitgespeeld” ben en dus er gewoon helemaal geen zin meer in heb.

Moet wel zeggen dat dit keer het verwerken van de voorgaande relatie ook wel erg lang duurde het kost me allemaal heel veel energie en maakt me niet bepaald happy in the end...

Wil niet zeggen dat ik in een relatie altijd blij ben alles behalve vaak .

Maar als het verwerken van een relatiebreuk al meer dan een jaar kost dan eindig ik toch een beetje verbitterd.. En het hakt er de laatste tijd ook wel heel erg in dat de tijd zó ontzettend snel gaat en zeker niet stilstaat of dat je nu gelukkig of ongelukkig bent ... Inmiddels ik al 27 ben ..

en kan me nu sinds mijn 25e toch ook wel onder de categorie “ verzuurd “ zien mijn kijk op de wereld is ergens toch gewoon veranderd ( hopelijk veranderd dat weer) gek dat relaties zoveel met je kunnen doen. Zou eigenlijk niet mogen.....Gevoelsmatig ben ik namelijk niet meer de vrouw/meid die ik ooit was. Waardoor Ik mijn kijk op alles automatisch bijgesteld hebt.

Wacht ik nu eigenlijk
weer op een nieuw stuk-geluk / toekomstig-ongeluk”..
Het begint allemaal zo leuk.. “ nieuwe liefde doet oude vergeten “ Ben ik het ergens wel mee eens althans dat hoop ik ( eerder lukt het bij mij sowieso niet om het verleden 100% los te laten) Wat eigenlijk wel jammer is dat ik zo werk Omdat ik zo voor mijn gevoel nooit 100% genezen ben.
Heb op mijn werkplek aan aantal erg leuke types rondlopen.
Toch merk ik dat ik de boot wat af hou en me wat gereseveerd opstel.
Ergens baal ik daar wel een beetje van.
Ben ook niet echt specifiek 'op zoek'.
Heb een leuke vriendenkring en heb mijn leven eigenlijk goed op orde.
Soms voel ik me wel wat lichtelijk eenzaam in de liefde, maar om mezelf momenteel echt als 'ongelukkig' te omschrijven gaat wel wat ver.
Toch sta ik zeker nog wel open voor een relatie, alhoewel de deur momenteel wel wat op een kier staat.
Alle reacties Link kopieren
Zoals het verleden gegaan is met mannen, heb ik geen vertrouwen dat het ooit nog wat wordt. Ik vind weinig mannen leuk, en lang niet zo veel mannen mij. Mijn leven zal zich nooit ontwikkelen tot een nieuwe levensfase. Het is werken, eten, slapen, af en toe wat leuks en herhalen. Er is geen samenzijn, er is geen steun, er is geen samen plezier maken, het is niet het fijne gevoel dat het iemand uitmaakt hoe laat je thuis bent. En ik wil ook geen seks meer met een andere man. Ik voel me vies dat ik voor nr. 26, 27, 28 de benen wijd moet doen i.p.v. eindelijk langere tijd samen te zijn met mijn man. Ik ben radeloos.
In het vorige topic schreef ik dit nog. Toen ze madamzonderm dat ik het misschien rustig kan opbouwen met seks als er nog eens een leuke man voorbijkomt. Maar ik vind geen leuke man meer. Het duurt bij mij max. 1,5 jaar en dan vertrekken ze weer. Dan voldoe ik weer niet. Het is echt allemaal verloren en ik ben volledig vervangbaar in dit leven.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
01-11-2019 07:06
In het vorige topic schreef ik dit nog. Toen ze madamzonderm dat ik het misschien rustig kan opbouwen met seks als er nog eens een leuke man voorbijkomt. Maar ik vind geen leuke man meer. Het duurt bij mij max. 1,5 jaar en dan vertrekken ze weer. Dan voldoe ik weer niet. Het is echt allemaal verloren en ik ben volledig vervangbaar in dit leven.
Wat ontzettend jammer!..
Waar 'zoek' je? En waarom gaat het dan over na max. 1,5 jaar?

Is het daten 'anno 2019' heel anders dan dat het bijv. 10 jaar geleden was?
Word de lat te hoog gelegd bij sommige mensen? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar.
Niemand zou verloren moeten zijn. :hug:
Gisteren zo'n date dat ik dacht: ik geloof niet dat ik hier echt de klik bij voel, maar wil eventueel best nog es afspreken. Bij het afscheid navigeerde ik naar drie zoenen. Toen zei hij als 'grapje': "wat beleefd, drie zoenen". En toen voelde ik me min of meer genoodzaakt meteen maar mijn oordeel te vellen dat ik het gezellig vond maar meer vriendschappelijk (meestal laat ik het liever even bezinken) en nu is hij op z'n teentjes getrapt. Echt hoor...
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
01-11-2019 08:16
Gisteren zo'n date dat ik dacht: ik geloof niet dat ik hier echt de klik bij voel, maar wil eventueel best nog es afspreken. Bij het afscheid navigeerde ik naar drie zoenen. Toen zei hij als 'grapje': "wat beleefd, drie zoenen". En toen voelde ik me min of meer genoodzaakt meteen maar mijn oordeel te vellen dat ik het gezellig vond maar meer vriendschappelijk (meestal laat ik het liever even bezinken) en nu is hij op z'n teentjes getrapt. Echt hoor...
Maar waarom Coolpack? Ik had daar met een grapje op geantwoord, dat ik een beleefd meisje ben of dat hij de volgende keer misschien iets meer verdient of zoiets. Nu heb je het afgekapt. En dan nog op een beetje een rare manier, zo na een grapje van hem. Vanwaar voelde je die noodzaak?

Maar euh... Ik ben zelf niet goed bezig. Heb een date met een leuke maar iets minder aantrekkelijke man gisteren uitgesteld omdat een erg aantrekkelijke man vandaag met me wil daten. Hij is erg enthousiast, heeft 2 lange relaties achter de rug, lijkt me geen player maar ik had mezelf beloofd om niet meer met een erg aantrekkelijke, ijdele man te daten nadat bleek dan mijn ex daarnaast wel een heel groot ego had en me als minderwaardig behandelde.
Nouja, we zien wel...
Nou,dat zou mijn antwoord nou weer niet zijn, want klinkt mij nogal flirterig en die boodschap wilde ik niet uitzenden, want ik voelde me niet direct aangetrokken (en denk eerlijk gezegd ook niet dat dat nog gaat komen). Ik vond het ook niet echt een (leuk) grapje van hem, voor mij was het daarmee eigenlijk al met al ook wel duidelijk dat ik geen vervolgafspraak wil (maar dat is niet wat ik gezegd heb!). Volgens mij voelde hij zich afgewezen dat ik drie zoenen gaf en uitte hij dat door een zogenaamd grapje. Dat is geen ramp, maar ik had die manier van communiceren al een paar keer eerder bespeurd en ik kan daar niet zoveel mee. Ik voel me daar gewoon niet zo bij op mijn gemak, en dat is evenmin 'fout', lijkt me. Dus dat hij nu op z'n teentjes getrapt is vind ik dan wel weer wat onvolwassen. Als je flirt kan het zijn dat dat niet (direct) beantwoord wordt en als je dat dan moet gaan benoemen en vervolgens gepikeerd bent om de reactie, tja...

Tja, gut, dat met aantrekkelijk.. Gewoon een beetje alert zijn op zijn gedrag toch? Het is natuurlijk niet zo dat een aantrekkelijke man per definitie niet goed voor je is, al kan het wel zo zijn dat je gevoelig bent voor die combinatie. Dat je er een date met een ander voor uitstelt vind ik dan weer iets minder charmant, maar ach, je zult de enige niet zijn en ik neem aan dat je de ware reden niet vermeld hebt. Heb je wel een nieuw datumvoorstel gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Coolpack jij bent uiteraard diegene die de intonatie heeft gehoord en die man heeft ontmoet. Omdat je zei dat je niet overdonderd was maar je een tweede date wel zag zitten om het 'nog een kans te geven' (doe ik soms ook) dacht ik dat je er een beetje positiever in stond.
Niets gebeurd dus, next!

De date gisteren heb ik in de eerste plaats uitgesteld omdat ik een zware week achter de rug heb en doodmoe was. Ik wou in het WE afspreken maar hij heeft zijn kinderen. En in de tweede plaats omdat ik het meest nieuwsgierig ben naar de man van vandaag. Het is in B een vrije dag, we lunchen straks. Die van gisteren had daardoor geen eerlijke kans. Er is geen datum geprikt omdat hij volgend weekend ook al niet kan door zijn werk maar er is wel duidelijk gesteld dat het uitstel en geen afstel is.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee! Topic meerdere malen zien staan maar wist nooit echt of ik mijzelf erin kon plaatsen. Ik ben single, ben ik daar niet tevreden mee? Ja en nee. Mijn relatie is nog niet bijzonder lang uit (bijna een halfjaar) maar het is de tweede keer dat ik voor de volle 100% gaf en uiteindelijk aan het kortste eind trok. Na mijn eerste relatie heb ik zo'n klap gehad dat het vier jaar heeft geduurd voor ik het weer aandurfde. En nu kwam ik dus weer van een koude kermis thuis.

Merk tegelijkertijd dat ik heel erg op mijzelf gefocust ben en totaal geen zin/behoefte heb aan one night stands, daten of scharrels. Terwijl ik dat voor mijn relatie wel was. Maar zoals hierboven werd omschreven, geen zin voor nummertje zoveel met de benen wijd te gaan omdat ik eigenlijk zoveel meer behoefte heb aan diepgang dan alleen maar de seks.

Ondertussen heeft nét de laatste vriendin uit mijn vaste groep een relatie gekregen. Dat maakt mij nu echt de enige single. De relaties variëren van 9 tot 4 jaar en nu dus 2 maanden (de kortste). En dat is prima, want het leven dat sommige van hen hebben (gesetteld, koophuis etc.) hoef ik nog helemaal niet (ik ben 25). Maar soms, na weer een feestje of borrel onder het mom van afleiding, lig ik alleen in bed en denk ik godver hoezo heb ik altijd pech?

Het werd hierboven mooi omschreven, ik ben na een relatiebreuk zo lang emotioneel gesloopt. Dan ben ik éindelijk weer happy en tevreden met het leven zoals het is, en dan kom je weer iemand tegen, is het een tijd lang leuk en dan begint de ellende weer.

Tegelijkertijd denk ik meid stel je niet aan je bent pas 25 er komt echt nog wel iemand. Maar in mijn 25 jaar op deze aardbol heb ik nog weinig geluk gehad op dat gebied.
coolpack2 schreef:
01-11-2019 10:26
Nou,dat zou mijn antwoord nou weer niet zijn, want klinkt mij nogal flirterig en die boodschap wilde ik niet uitzenden, want ik voelde me niet direct aangetrokken (en denk eerlijk gezegd ook niet dat dat nog gaat komen). Ik vond het ook niet echt een (leuk) grapje van hem, voor mij was het daarmee eigenlijk al met al ook wel duidelijk dat ik geen vervolgafspraak wil (maar dat is niet wat ik gezegd heb!). Volgens mij voelde hij zich afgewezen dat ik drie zoenen gaf en uitte hij dat door een zogenaamd grapje. Dat is geen ramp, maar ik had die manier van communiceren al een paar keer eerder bespeurd en ik kan daar niet zoveel mee. Ik voel me daar gewoon niet zo bij op mijn gemak, en dat is evenmin 'fout', lijkt me. Dus dat hij nu op z'n teentjes getrapt is vind ik dan wel weer wat onvolwassen. Als je flirt kan het zijn dat dat niet (direct) beantwoord wordt en als je dat dan moet gaan benoemen en vervolgens gepikeerd bent om de reactie, tja...

Tja, gut, dat met aantrekkelijk.. Gewoon een beetje alert zijn op zijn gedrag toch? Het is natuurlijk niet zo dat een aantrekkelijke man per definitie niet goed voor je is, al kan het wel zo zijn dat je gevoelig bent voor die combinatie. Dat je er een date met een ander voor uitstelt vind ik dan weer iets minder charmant, maar ach, je zult de enige niet zijn en ik neem aan dat je de ware reden niet vermeld hebt. Heb je wel een nieuw datumvoorstel gedaan?
Neem je het niet allemaal veel te serieus? Valt me wel vaker op bij je. Als iemand al geen grapje meer kan maken....
Alle reacties Link kopieren
Heey een leeftijdsgenoot!

Ik heb ook echt even geen zin om weer op zoek te gaan naar een nieuwe datebare jongen. Net een maand geleden gedate met een jongen en dat vond ik enorm leuk maar de afstand tussen ons zat hem in de weg en daardoor voelde hij geen klik meer. En nu weer opnieuw beginnen ugh...

Wel een relatie gehad van 4.5 jaar maar dat is inmiddels zo lang geleden...
:hello:
Happy ( ;-D ) new topic :cheer: Zolang het single zijn voortduurt, vind ik het fijn om hier met gelijkgestemden te praten over het (un)happy single zijn. Veel (h)erkenning van gevoelens, gedachtes en situaties.

Iedereen is welkom om voor tijdelijk of wat langer mee te schrijven (of mee te lezen :) ) over het single-bestaan.

Hieronder de aanleiding voor mij om een topic te openen om gelijkgestemden te vinden:

Ik kan wel weer schrijven in mijn dagboek, maar die zegt niks terug :) En heb behoefte aan relativering, gesprekspartners en ook ben ik benieuwd of ik nu nou de enige ben....Of in ieder geval de enige die er open over is :)

Ik ben unhappy single. Er lijkt wel hier een taboe op te rusten, want iedereen is happy single. Natuurlijk is samen leuker, maar alleen moet je het ook fijn kunnen hebben. Nou, ik vind er maar weinig aan. Ik kan mijzelf prima vermaken, maar regelmatig ook niet (soms wanneer ik iets leuks doe) en dan vliegen de muren, mijn gevoelens en gedachtes mij aan.

Ik vind het jammer dat ik tegen een muur van onbegrip stuit, zowel van mensen in een relatie als andere singles. Het is zoals het is, dus je kan het maar beter accepteren en het beste ervan maken. Maar wanneer dat niet altijd lukt, dan lijkt het alsof mensen niet zo goed weten te reageren. Ik hoef heus niet gelijk bij je op de sofa te liggen en mijn diepste problemen erover te delen. Maar iets meer in de trant van: (ongewild) single zijn suckt!

Voordat iedereen erover heen valt. Ik heb een prima leven met wat vrienden en ben bezig om contacten op te doen en mijn kennissenkring uit te breiden. Dat gaat schelen. Ik ben wisselend actief aan het daten. Soms geen zin en te druk met (leuk) werk. Soms is het even weer leuk en dan heb ik weer een paar dates gehad. Ik laat het een beetje op zijn beloop :)

Hoe beleef jij je singleleven? Wat zijn de momenten dat je haat om single te zijn en wanneer juist niet (elk nadeel hep zijn voordeel :hihi: ) Wat zeggen mensen over jou als single? Kijk je ook weleens jaloers naar stelletjes? Hoe doe je sommige dingen als single (die spin loopt echt niet vanzelf de deur uit


Status: nog steeds single dus :) en begin 30
Ik ben actief op de datingapps Tinder en in mindere mate Hinge en Happn.

Dat deel 2 net zo fijn, warm en meelevend kan zijn als deel 1 :heart: :couple:

TOEVOEGING
:heart: Singles die in een happy relatie zitten :heart:
Mick sinds april 2019, na 8 jaar single te zijn
Joysjuh sinds november 2019, na forever single te zijn
Lovestar sinds december 2019, na 2/3 jaar single te zijn (het hangt er maar vanaf wat meegeteld wordt)

Een hart onder de riem :cheer2: voor alle (un)happy singles dat voordat je het weet weer iemand heb gevonden waar je gelukkig mee bent :D :flirting:
anoniem_82224 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 15:46
8.81% gewijzigd
linnylow schreef:
01-11-2019 04:41
Hihi weer een nieuw succes ;-)

Ik vind het zo jammer dat steeds als ik singel ben en ik kom op het punt dat ik een voorgaande breuk verwerkt heb ( als ik gedumpt ben )...

En ik dan weer zo “ dom” ben om te gaan daten op het punt dat ik me eindelijk weer “happy” voel om vervolgens weer opnieuw mee te maken dat een relatie op niks uitloopt en het hele proces van een relatie tot dat het uitgaat weer opnieuw doorstaan en verwerken..

Op die manier het gevoel dat ik nooit eens gelukkig singel ben. Het voelt sowieso allemaal als een vicieuze cirkel alsof ik “uitgespeeld” ben en dus er gewoon helemaal geen zin meer in heb.

Moet wel zeggen dat dit keer het verwerken van de voorgaande relatie ook wel erg lang duurde het kost me allemaal heel veel energie en maakt me niet bepaald happy in the end...

Wil niet zeggen dat ik in een relatie altijd blij ben alles behalve vaak .

Maar als het verwerken van een relatiebreuk al meer dan een jaar kost dan eindig ik toch een beetje verbitterd.. En het hakt er de laatste tijd ook wel heel erg in dat de tijd zó ontzettend snel gaat en zeker niet stilstaat of dat je nu gelukkig of ongelukkig bent ... Inmiddels ik al 27 ben ..

en kan me nu sinds mijn 25e toch ook wel onder de categorie “ verzuurd “ zien mijn kijk op de wereld is ergens toch gewoon veranderd ( hopelijk veranderd dat weer) gek dat relaties zoveel met je kunnen doen. Zou eigenlijk niet mogen.....Gevoelsmatig ben ik namelijk niet meer de vrouw/meid die ik ooit was. Waardoor Ik mijn kijk op alles automatisch bijgesteld hebt.

Wacht ik nu eigenlijk
weer op een nieuw stuk-geluk / toekomstig-ongeluk”..
Het begint allemaal zo leuk.. “ nieuwe liefde doet oude vergeten “ Ben ik het ergens wel mee eens althans dat hoop ik ( eerder lukt het bij mij sowieso niet om het verleden 100% los te laten) Wat eigenlijk wel jammer is dat ik zo werk Omdat ik zo voor mijn gevoel nooit 100% genezen ben.
Oh ja, herkenbaar. Daten vind ik inderdaad wisselend een emotionele rollercoaster. De ene keer kan ik er beter mee omgaan dan een andere keer. Met name als de 1e date leuk was en ik de ander interessant vind. Als de ander dan afkapt, ben ik iets meer down dan dat ik het afgekapt heb (logisch haha)

Maar jezelf niet dom noemen hoor! Het is namelijk normaal dat je zo'n cyclus doormaakt.
coolpack2 schreef:
01-11-2019 08:16
Gisteren zo'n date dat ik dacht: ik geloof niet dat ik hier echt de klik bij voel, maar wil eventueel best nog es afspreken. Bij het afscheid navigeerde ik naar drie zoenen. Toen zei hij als 'grapje': "wat beleefd, drie zoenen". En toen voelde ik me min of meer genoodzaakt meteen maar mijn oordeel te vellen dat ik het gezellig vond maar meer vriendschappelijk (meestal laat ik het liever even bezinken) en nu is hij op z'n teentjes getrapt. Echt hoor...
Ohhhhhhw :facepalm:
Nou, wel gelijk duidelijk dat dit hem niet wordt. Zeurende mannen zit gelijk in mijn irritatiezone. Wel weer fijn dat het gelijk duidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee :cheer2:
Attraverso schreef:
01-11-2019 08:30
Maar waarom Coolpack? Ik had daar met een grapje op geantwoord, dat ik een beleefd meisje ben of dat hij de volgende keer misschien iets meer verdient of zoiets. Nu heb je het afgekapt. En dan nog op een beetje een rare manier, zo na een grapje van hem. Vanwaar voelde je die noodzaak?

Maar euh... Ik ben zelf niet goed bezig. Heb een date met een leuke maar iets minder aantrekkelijke man gisteren uitgesteld omdat een erg aantrekkelijke man vandaag met me wil daten. Hij is erg enthousiast, heeft 2 lange relaties achter de rug, lijkt me geen player maar ik had mezelf beloofd om niet meer met een erg aantrekkelijke, ijdele man te daten nadat bleek dan mijn ex daarnaast wel een heel groot ego had en me als minderwaardig behandelde.
Nouja, we zien wel...
We waren er niet bij de date (zou wel heel grappig zijn :hihi: ), dus zal misschien meer gespeeld hebben. Afgaande op wat Coolpack vertelt, zou ik ook helder en open zijn over de klik en intenties. Ik wil namelijk niemand een verkeerde indruk geven. Verwachtingsmanagement dus.

Heb het bericht hierna van Coolpack ook gelezen. Ik kan ook niet zoveel met die 'hint hint' dingen, als iemand anders niet door heeft dat hier een kou-front zit :) Klinkt weer hard, maar vind dat een beetje suffig met de ander. En dan vervolgens die opmerking dat ik een beleefd meisje ben met 3 zoenen........ |-)
Diediear schreef:
01-11-2019 13:30
Ik schrijf graag mee! Topic meerdere malen zien staan maar wist nooit echt of ik mijzelf erin kon plaatsen. Ik ben single, ben ik daar niet tevreden mee? Ja en nee. Mijn relatie is nog niet bijzonder lang uit (bijna een halfjaar) maar het is de tweede keer dat ik voor de volle 100% gaf en uiteindelijk aan het kortste eind trok. Na mijn eerste relatie heb ik zo'n klap gehad dat het vier jaar heeft geduurd voor ik het weer aandurfde. En nu kwam ik dus weer van een koude kermis thuis.

Merk tegelijkertijd dat ik heel erg op mijzelf gefocust ben en totaal geen zin/behoefte heb aan one night stands, daten of scharrels. Terwijl ik dat voor mijn relatie wel was. Maar zoals hierboven werd omschreven, geen zin voor nummertje zoveel met de benen wijd te gaan omdat ik eigenlijk zoveel meer behoefte heb aan diepgang dan alleen maar de seks.

Ondertussen heeft nét de laatste vriendin uit mijn vaste groep een relatie gekregen. Dat maakt mij nu echt de enige single. De relaties variëren van 9 tot 4 jaar en nu dus 2 maanden (de kortste). En dat is prima, want het leven dat sommige van hen hebben (gesetteld, koophuis etc.) hoef ik nog helemaal niet (ik ben 25). Maar soms, na weer een feestje of borrel onder het mom van afleiding, lig ik alleen in bed en denk ik godver hoezo heb ik altijd pech?

Het werd hierboven mooi omschreven, ik ben na een relatiebreuk zo lang emotioneel gesloopt. Dan ben ik éindelijk weer happy en tevreden met het leven zoals het is, en dan kom je weer iemand tegen, is het een tijd lang leuk en dan begint de ellende weer.

Tegelijkertijd denk ik meid stel je niet aan je bent pas 25 er komt echt nog wel iemand. Maar in mijn 25 jaar op deze aardbol heb ik nog weinig geluk gehad op dat gebied.
Welkom! :)
Unhappy single is weer zo'n term. Mensen zijn hier niet altijd 24/7 unhappy single, maar volgens mij pas je er prima tussen als ik het zo hoor. En anders maken we wel een plekje :)
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
01-11-2019 10:26
Nou,dat zou mijn antwoord nou weer niet zijn, want klinkt mij nogal flirterig en die boodschap wilde ik niet uitzenden, want ik voelde me niet direct aangetrokken (en denk eerlijk gezegd ook niet dat dat nog gaat komen). Ik vond het ook niet echt een (leuk) grapje van hem, voor mij was het daarmee eigenlijk al met al ook wel duidelijk dat ik geen vervolgafspraak wil (maar dat is niet wat ik gezegd heb!). Volgens mij voelde hij zich afgewezen dat ik drie zoenen gaf en uitte hij dat door een zogenaamd grapje. Dat is geen ramp, maar ik had die manier van communiceren al een paar keer eerder bespeurd en ik kan daar niet zoveel mee. Ik voel me daar gewoon niet zo bij op mijn gemak, en dat is evenmin 'fout', lijkt me. Dus dat hij nu op z'n teentjes getrapt is vind ik dan wel weer wat onvolwassen. Als je flirt kan het zijn dat dat niet (direct) beantwoord wordt en als je dat dan moet gaan benoemen en vervolgens gepikeerd bent om de reactie, tja...

Tja, gut, dat met aantrekkelijk.. Gewoon een beetje alert zijn op zijn gedrag toch? Het is natuurlijk niet zo dat een aantrekkelijke man per definitie niet goed voor je is, al kan het wel zo zijn dat je gevoelig bent voor die combinatie. Dat je er een date met een ander voor uitstelt vind ik dan weer iets minder charmant, maar ach, je zult de enige niet zijn en ik neem aan dat je de ware reden niet vermeld hebt. Heb je wel een nieuw datumvoorstel gedaan?
Even vanuit hem bekeken kan ik de teleurstelling wel begrijpen. Hij doet flirterig, maakt een move en wordt vervolgens daarom afgeserveerd. Ik lees niks onbehoorlijks vanuit zijn kant in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
01-11-2019 15:37
Welkom! :)
Unhappy single is weer zo'n term. Mensen zijn hier niet altijd 24/7 unhappy single, maar volgens mij pas je er prima tussen als ik het zo hoor. En anders maken we wel een plekje :)
Haha yay, goed om te horen! Stomme is als je idd de nadruk er irl teveel op legt lijkt het ook meteen alsof je naarstig op zoek bent (en dat ben ik echt niet). Maar het is verdorie soms gewoon fijn om altijd een maatje te hebben die je reilen en zeilen kent en waar je altijd wat mee kan ondernemen.

Of mensen die van relatie naar relatie hoppen. HOE DOEN ZE DAT? Soms denk ik echt, waar halen ze de mannen (of vrouwen) vandaan. Ik doe er gemiddeld 4-5 jaar over om een exemplaar te vinden waarvan ik denk; potentie.
PinkDress schreef:
01-11-2019 14:08
Neem je het niet allemaal veel te serieus? Valt me wel vaker op bij je. Als iemand al geen grapje meer kan maken....
Hij zocht (ook) toenadering en daar ging ik niet op in. Ik denk eigenlijk eerder dat hij het te serieus nam en dat probeerde te maskeren met grapjes die eigenlijk geen grapjes waren. Of tenminste niet mijn humor. Maar ik mag dan niet afhaken, of wat?

Maar eh, ik heb jou geloof ik niet eerder gesproken of gezien..?
Lovestar schreef:
01-11-2019 15:35
We waren er niet bij de date (zou wel heel grappig zijn :hihi: ), dus zal misschien meer gespeeld hebben. Afgaande op wat Coolpack vertelt, zou ik ook helder en open zijn over de klik en intenties. Ik wil namelijk niemand een verkeerde indruk geven. Verwachtingsmanagement dus.

Heb het bericht hierna van Coolpack ook gelezen. Ik kan ook niet zoveel met die 'hint hint' dingen, als iemand anders niet door heeft dat hier een kou-front zit :) Klinkt weer hard, maar vind dat een beetje suffig met de ander. En dan vervolgens die opmerking dat ik een beleefd meisje ben met 3 zoenen........ |-)
Dat. Ik hou van verwachtingenmanagement, haha. En ja, daar ben ik soms wat direct in, maar ik mag toch delen wat ik van de date vond? Als hij dan gepikeerd is, vind ik vooral dat hij het te serieus neemt. Ik krijg dezelfde boodschap ook vaak genoeg te horen, hoort er een beetje bij hè.

Maar goed, het is niet dat iedereen het hier met me eens hoeft te zijn. Ik wilde gewoon ook weer eens wat ventileren.
Takkie1 schreef:
01-11-2019 15:47
Even vanuit hem bekeken kan ik de teleurstelling wel begrijpen. Hij doet flirterig, maakt een move en wordt vervolgens daarom afgeserveerd. Ik lees niks onbehoorlijks vanuit zijn kant in ieder geval.
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik verbaasde me er gewoon over dat hij een opmerking moest maken over dat ik drie zoenen gaf (doodnormaal, lijkt me) en vervolgens gepikeerd is als ik feitelijk gewoon vertel waarom ik dat doe, want kennelijk wil hij een reactie op het uitblijven van avances aan mijn kant. Natuurlijk is dat teleurstellend, maar dat hoort erbij. En nogmaals, ik heb hem niet afgeserveerd, ik heb alleen gezegd dat ik het gezellig vond maar vooralsnog meer vrienschappelijk. Hij appt vervolgens vanmorgen een "succes verder".

Maar goed. Next!
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
01-11-2019 07:06
In het vorige topic schreef ik dit nog. Toen ze madamzonderm dat ik het misschien rustig kan opbouwen met seks als er nog eens een leuke man voorbijkomt. Maar ik vind geen leuke man meer. Het duurt bij mij max. 1,5 jaar en dan vertrekken ze weer. Dan voldoe ik weer niet. Het is echt allemaal verloren en ik ben volledig vervangbaar in dit leven.
Dan zijn er toch drie dingen; je vind geen leuke man, je voelt je soms niet prettig bij seks en een leuke man blijft niet. Er lijkt wat samenhang tussen de drie; je voelt je niet prettig bij seks omdat ze niet blijven bijvoorbeeld. Kom je op plekken waar leuke mannen voorbijkomen? Misschien dat dat helpt.
Ga je nog iets leuks doen? Het lijkt me zo rot als het allemaal verloren is en je volledig vervangbaar bent. Dat klinkt me veel groter dan de werkelijkheid. Hopelijk heb je iets in het vooruitzicht.
Alle reacties Link kopieren
:yes: Yes, deel 2! :cheer2:

Dankjewel voor de steun en toeverlaat lieve singles :flirting:

Ik heb net zoals Diediear en RedRoseThorn geen zin om te daten of one night stands. Ik heb geen zin in de emotionele rollercoaster en me ook emotioneel gesloopt te voelen. Als oude romantische ziel geloof ik ook nog steeds dat ik de man van me dromen gewoon spontaan tegenkom op het moment dat ik het minst verwacht en het aangenaam druk heb met een leuk leven op te bouwen, ik me goed voel en gewoon gelukkig ben met wat ik al heb.

Ik lees en schrijf af en toe een beetje mee! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven