Unhappy single? Samen delen we ons verhaal hier in deel 2!

01-11-2019 03:17 1913 berichten
Wegens succes (helaas veel unhappy singles) hier een nieuw topic! Deel je verdrietige, boze, eenzame, wanhopige, blije, grappige belevenissen hier als je unhappy single bent. Wees welkom.

Zoals sommigen al weten ben ik al vele jaren lang single en heb ik dat erg lastig gevonden, die wens naar een relatie is groot. Nu is het zo dat ik inmiddels al een tijdje met iemand date via Tinder en er meerdere eerdere posters zijn afgehaakt in dit topic, soms tijdelijk, omdat ze een relatie vonden. Dus... hierbij ook direct een hart onder de riem voor mensen die het niet meer zien gebeuren, de liefde.
Voel je vrij om natuurlijk je teleurstellingen te delen. Ik heb vaak gedacht dat het niet meer ging gebeuren en weet dat nu ook nog steeds niet goed, nu het zo vers is. Alsof ik pech had. En mensen, of jijzelf, zich afvragen wat je 'fout' doet, alsof het zo simpel is.

Link oude topic:
relaties/unhappy-single-samen-zijn-we-h ... 425542/121
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
03-11-2019 12:02
Zie je hem nog eens? Ik denk dat het teveel is om van jezelf te verwachten dat je in een keer niet afstandelijk en niet gesloten bent, laat staan benaderbaar en open. Als je hem nog eens ziet zou je veel van wat je hier zegt ook hem kunnen zeggen. Dat je hem leuk vindt en aantrekkelijk en dat je herkent dat je afstandelijk en gesloten bent. Daarbij dat je je tijd wil gunnen opener en benaderbaarder en zo te worden en vertrouwen hebt dat dat je kan lukken, met daarbij misschien wat hij kan doen of verwachten van jou?
Ja, hij belde gisteren nog en vroeg om volgend weekend weer af te spreken. Blijkbaar vond hij me door mijn gedrag 'mysterieus'.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
03-11-2019 04:07
Als je jouw ex nog steeds zo fel je leven laat beïnvloeden, doe je hem teveel eer aan. Nu je dat inzicht verworven hebt, kan je gaan werken aan je eigen leuke persoonlijkheid te herstellen. Met een open blik, vrij van het verleden, ga je aantrekkelijker overkomen.
Je hebt gelijk. Dat wil ik helemaal niet, zo wil ik niet zijn. Komt goed.
Ben ik weer.. gisteren wezen dansen en wel een leuke dame leren kennen. Maar nu weet ik niet zo goed hoe te acteren.
Ik vind haar leuk en aantrekkelijk maar we hebben niet veel gepraat, want dansfeest, en wel gedronken, dus echt leuk of beer goggles op?,en niet gezoend, wel geprobeerd maar dat vond zij even te snel gaan.. Ik kom haar wel weer tegen, maar dat duurt een tijd. Moet ik nu contact zoeken en mee uit eten vragen ofzo of eerst maar wachten tot ik haar weer zie of ik haar nog leuk vind dan?.. weet het eigenlijk niet..

Ik heb dat wel eerder gehad..dat ik een vrouw ontmoette en die leek mij ook leuk te vinden en ik wist het niet helemaal maar ze vroeg wel of ik op facebook zat en heeft mij ook opgezocht en bevriend op facebook een dag later..ik snap dat niet..als je niet zoent dan zijn er geen vonken toch..of vinden jullie wel iemand soms heel leuk maar zoenen gewoon niet bij 1e ontmoeting ofzo?? niet meteen sex snap ik maar niet meteen zoenen..als je toch aan het dansen en drinken bent..of juist daarom misschien? maar het is maar zoenen toch..is toch leuk en fijn? Moet ik toch doorpakken en maar zien? geen idee..

Goed was las ik verder.. iemand die vroeg naar klein en gespierd of groot en niet gespierd..GAST!!
Ik houd ook van mooi gevormde benen, billen en borsten die toch wel in de DD range komen zonder dat ze gaan hangen, spieren vind ik ook mooi bij vrouwen, sixpackje..kom maar op..en als ze dan ook nog superlenig is.. maar denk je nou echt ook maar 1 moment dat ik een vrouw die dat allemaal niet heeft niet leuk zou vinden als haar gezicht en manier van doen mij aanspreken? waarom denk je dan dat het bij vrouwen wel zo werkt?

Ik las nog iets..oh ja..vakantie..ik ben afgelopen zomer voor het eerst op 1 ouder vakantie geweest..zou het absoluut aanraden. Ik ging voorheen alleen met de kinderen maar zo met een groep..leuk voor de kinderen die meteen vriendjes hebben en leuk voor pappa om gezellig te eten en te borrelen met de andere ouders. Neemt niet weg dat zonder de kinderen op vakantie ook leuk is natuurlijk..maar ja..als je dan toch een singlesreis boekt..dan zou ik het mijn kinderen ook gunnen om dan maar 1 oudervakantie te doen voor hetzelfde geld.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat contact zoeken en uitnodigen voor een drankje.
Ik kus ook niet op de eerste date. Ik had er eergisteren een en onverwacht daarnet met de hond gaan wandelen met een Tinderman die blijkbaar net om de hoek woont. Moest ik dan met beide kussen of anders vond ik hen niet leuk? Ga beiden terug zien en toch niet gekust.
Wat een ander doet interesseert me niet maar ik vind kussen niet niks.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
02-11-2019 19:46
Gewoon een vraag, wat hebben jullie liever; een man van 175cm met een gespierd lichaam (google "Zyzz" als voorbeeld)

For the lazy:

https://bit.ly/2C4Oo8n

of

Een man van 190cm met een hangbuik en geen spieren

Denk aan een dadbod:

https://bit.ly/36xsMzJ

Of skinny fat:

https://bit.ly/34klgpC

en pls wees eerlijk
Welke van de 3 is leuk, grappig, respectvol, betrouwbaar,... die kies ik.
Ik val niet op mannen die kleiner zijn dan ik, erg tenger zijn, zwaar overgewicht hebben of niet verzorgd zijn. Of hij spieren heeft en hoe veel groter hij is interesseert mij weinig.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
03-11-2019 16:08
Ja, hij belde gisteren nog en vroeg om volgend weekend weer af te spreken. Blijkbaar vond hij me door mijn gedrag 'mysterieus'.
Leuk zeg! Als je gaat, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend een goed gesprek gehad met mijn moeder en mijn zusje, over wat ons/mij aanspreekt in een persoon en wat we belangrijke eigenschappen vinden. Toen kwamen we erop dat mijn zusje en ik het belangrijk vinden dat iemand een passie ergens voor heeft. Dit hoeft totaal niet hetzelfde te zijn als waar wij een passie voor hebben. Stiekem was dit even een eye opener, want gezien het vreselijk druk is met werk, heb ik mijn eigen passies en leergierigheid een beetje (uit het oog) verloren waardoor ik ook niet uitstraal wat ik zelf zou willen vinden. Dus daar maar weer eens in verdiepen! Misschien las ik een no-date november in :'D
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
03-11-2019 18:28
Leuk zeg! Als je gaat, veel plezier!
Dankjewel!
Op een week tijd kan er veel gebeuren met Tinder contacten maar onder normale omstandigheden ga ik ;-)
Attraverso schreef:
03-11-2019 17:30
Welke van de 3 is leuk, grappig, respectvol, betrouwbaar,... die kies ik.
Laten we zeggen dat ze alle 3 hetzelfde karakter hebben. Als echt alleen het uiterlijk een verschil kan maken.
Ik val niet op mannen die kleiner zijn dan ik, erg tenger zijn, zwaar overgewicht hebben of niet verzorgd zijn. Of hij spieren heeft en hoe veel groter hij is interesseert mij weinig.
Hmm, dankjewel voor je, hopelijk, eerlijke antwoord. Dus groter dan jouw, maar hoeveel groter maakt minder uit? Dus je vind een man met een toned lichaam even aantrekkelijk als een man met een buikje en de spiermassa van een kind?
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allemaal, waar ik een beetje tegen aan blijf lopen is dat ik het zo stil vind. Ik zit momenteel twee maanden zonder tinder en wou even tot rust komen en aanmezelf werken. Ik heb namelijk geen behoefte aan contact met een man als ze na een paar weken besluiten niet meer enthousiast te zijn of een ander te hebben ontmoet. Ook al heb ik dat goed in mijn achterhoofd vind ik het soms heel moeilijk dat niemand me belt of appt, en waarmee je echt dingen deelt. Tuurlijk krijg ik wel appjes van vriendinnen maar dat is toch anders. En mijn weekenden zijn leeg op mijn alleen uitstapjes of naar familie toe, vaak kunnen vriendinnen niet. Vind dat erg lastig, vroeger keek ik erg uit na de weekenden maar ik vind ze steeds lastiger worden. Hoe gaan jullie hiermee om?
Alle reacties Link kopieren
Waar ik vooral tegen aanloop is het feit dat de helft van de familie een relatie heeft en ik dus nog steeds single ben💁🏻‍♀️.

Wel bewust, aangezien er aardig wat gebeurd is in m'n leven maar ik merk dat ik de laatste tijd ook wel echt een unhappy single ben.

Ik heb tinder, badoo, hinge, happn en lexa geprobeerd maar dat is gewoon niks voor mij. Ik wist op een gegeven moment niet meer wat ik tegen wie aan het zeggen was.

Ik ben wel echt toe aan een vriendje en probeer het op de "natuurlijke" manier laten verlopen, dat je een jongen overal kan tegenkomen. Waar ik dan tegen aanloop is als ik een leuke jongen zie in bijv. supermarkt, bios, restaurant ik verlegen raak en geen oogcontact durf te maken🙈

Aan de ene kant doe ik dat ook wel weer bewust, omdat ik vervelende dingen heb meegemaakt met jongens (ligt aan mij hoor, ik maak zelf automatisch die associatie door wat er gebeurd is)...
@mickeymouse lover
Herkenbaar. Ik ben niet zozeer verlegen. Maar laatst zag ik iemand in de kruidvat, en dacht okeeeeee hoe ga ik hem aanspreken. En durfde niet haha en liep weg ...


@gelukkigworden
Ik vind het best lekker weekend alleen zijn. Het heeft mij lange tijd gekost om te genieten alleen thuis met de katten. Alleen mis ik wel soms iemand die wat spontaner is en kan afspreken. Merk dat veel, niet allemaal hoor. Heel erg vanuit hun agenda leven, de weekenden volplannen.
En ik leer helaas weinig mensen kennen van mijn leeftijd. Moet ook zeggen dat ik afgelopen periode onbewust veel gewerkt heb en gedate. Af en toe afgesproken met 1 vriendin. En eentje valt bijna weg, want ze verdraait haar verhalen...heel vaag.
Waardoor dat sociale weggeschoven was door mij.

Laatst had ik een zaterdag en dacht liefst ging ik bakken en koken en lekker sex*n...
zal ik die leukerd ooit tegen komen. .
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
03-11-2019 19:30
Dankjewel!
Op een week tijd kan er veel gebeuren met Tinder contacten maar onder normale omstandigheden ga ik ;-)
Hoe het je ook vergaat, als je het wilt delen, ik ben benieuwd!

Ik merk dat ik niet zo open sta voor 'date contact', laat staan een relatie. Het lijkt me fijn maar mijn houding en ritme nu, ik moet me er toe zetten.
Net was ik bijvoorbeeld bij de supermarkt en daar kan je iemand tegenkomen, staat er iemand die er niet bij kan. Behulpzaamheid doe ik bijna op automatische piloot, voor anderen maar voor mezelf..niet zo. En ik was op autopilot want het was een lange dag. Dus ik bood aan het te pakken, ze was vriendelijk en ontving het zo. Maar ik heb geen prikkel om dan verder contact te zoeken, een korte kletsje of zo. Denk dat als ik iemand zo toevallig zou vinden dat dat wel een manier is. Maar op zo'n moment heb ik het niet in de gaten en dan loop ik door. Dat het een lange dag was helpt niet maar het is onnauwkeurig het alleen daaraan te wijten denk ik. En ik kan de zinnen wel bedenken die het contact leggen, maar in zo'n moment moet ik dat echt bewust doen in plaats van dat het zo makkelijk gaat dat het vanzelf gaat. Maar ik houd me enigszins vast aan het idee dat het niet uitmaakt wat je zegt maar dat je dat zegt (waar vast grenzen aan zijn) en de ander bij genoeg interesse het gesprek helpt.

Nou ja, ik ben tevreden met de vrienden en vriendinnen die ik heb en het contact dat het me brengt. Daten is fijn maar ik leg me neer bij het single zijn in zoverre dat ik merk dat mijn initiatieven niet zo helpen om zulk contact te leggen. En ik denk dat die 'onverschilligheid' over daten e.e.a. wel in stand houdt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het zeker meer een uitdaging kan geven als je onprettige ervaringen hebt met mannen, MickeyMousLover, dus wil niks bagatelliseren, maar misschien een idee dat je zou kunnen helpen is geheugenloosheid. Dat betekent ruwweg dat dingen los staan van elkaar. Bijvoorbeeld, als je twee keer een munt opgooit heeft de eerste worp geen invloed op de tweede worp. Vergelijkbaar, je eerste relatie heeft geen invloed op de tweede, het is een nieuwe kans.
Wat wellicht wel meetelt is het 'jij' in de relatie. Voor mij bijvoorbeeld, ik denk enigszins te herkennen welke dingen die ik doe een relatie in welke fase ook, pril begin of langer, kunnen bemoeilijken en die zouden in elke relatie kunnen gebeuren als ik er niet van leer. Maar het is een lastige balans want soms 'reflecteer' ik meer dan me helpt en zou ervaring me meer brengen.
Attraverso schreef:
03-11-2019 16:10
Je hebt gelijk. Dat wil ik helemaal niet, zo wil ik niet zijn. Komt goed.
Leuk dat je het zelf inziet en ingrijpt. Zo te zien, valt het daten al beter mee. Zonder daarom minder kieskeurig te zijn. Ik kus ook zelden op een eerste date, wacht liever tot je elkaar een tweede keer in andere omstandigheden ontmoet, zo kan je beter inschatten of het oprecht is.
syntax18 schreef:
02-11-2019 19:46
Ik weet niet of dit hier past, maar omdat mensen het al hebben over uiterlijke kenmerken bij mannen,

Gewoon een vraag, wat hebben jullie liever; een man van 175cm met een gespierd lichaam (google "Zyzz" als voorbeeld)

For the lazy:

https://bit.ly/2C4Oo8n

of

Een man van 190cm met een hangbuik en geen spieren

Denk aan een dadbod:

https://bit.ly/36xsMzJ

Of skinny fat:

https://bit.ly/34klgpC

en pls wees eerlijk
Dadbod :)
Rondo2019 schreef:
03-11-2019 09:32
Mag ik ook meedoen ?

Vier jaar geleden gescheiden. Eigenlijk heb ik de afgelopen 4 jaar gebruikt om mijn scheiding te verwerken, de boel weer op de rit te krijgen en stonden de kinderen van toen 14 en 15 op de 1e plek. Dat is natuurlijk nog steeds zo, maar inmiddels zijn ze 18 en 19 en hebben ze een heel eigen leven.

Ben dubbel, aan de ene kant is mijn leven leuk en gevuld. Toch mis ik vaak een partner. Heb nu bijvoorbeeld een ernstig zieke moeder. Ben ik vaak verdrietig om, en dan mis ik het wel dat ik niet even bij een partner lekker kan uithuilen.

Ben ook 4 jaar niet op vakantie geweest, maar ik hoop volgend jaar weer eens een keertje te gaan. Misschien een single reis ?
Lijkt me doodeng, maar ik wil dat toch eens proberen...

En zo ga je dóór en probeer je er wat leuks van te maken, maar het valt niet altijd mee....

Dan zul je veel liefde in je hebben.
En mooi dat je aan je kids dacht...

Singlereis durf ik ook niet. Ik ben best makkelijk in kletsen. Maar denk eerder van hoe is de groep? Hoe zijn de mannen ?
coolpack2 schreef:
01-11-2019 16:06
Dat. Ik hou van verwachtingenmanagement, haha. En ja, daar ben ik soms wat direct in, maar ik mag toch delen wat ik van de date vond? Als hij dan gepikeerd is, vind ik vooral dat hij het te serieus neemt. Ik krijg dezelfde boodschap ook vaak genoeg te horen, hoort er een beetje bij hè.

Maar goed, het is niet dat iedereen het hier met me eens hoeft te zijn. Ik wilde gewoon ook weer eens wat ventileren.
Ik snap jou en ik kan mij ook ook voorstellen hoe iets gegaan kan zijn en hoe anderen het kunnen opvatten.

Ik ben ook liever direct en helder. Hij heeft meerdere toenaderingen gedaan, waar je toen niet op in gegaan bent. Misschien toen al netjes 'afgeweerd' heb. Als iemand dan nog op het eind mij probeert te zoenen of die opmerking zegt nadat ik 3 zoenen heb gegeven, kan je best zeggen dat er geen vervolg in zit.
Julus schreef:
02-11-2019 10:28
Ik zie op Hinge veel jonge mannen met baarden. Ze lijken daardoor stukken ouder, als het van die enorme baarden zijn. Ik begrijp die trend niet zo goed.
Ik ben blij met de baardentrend :) Want ik vind anders een deel van de mannen eruit zien als 'jongens'. En baarden heeft iets stoers en mannelijks vind ik. Is mijn smaak :)

Maar die mega baarden, dus echt dat ze van je huid, gezicht afgroeien :nope:
syntax18 schreef:
02-11-2019 19:46
Ik weet niet of dit hier past, maar omdat mensen het al hebben over uiterlijke kenmerken bij mannen,

Gewoon een vraag, wat hebben jullie liever; een man van 175cm met een gespierd lichaam (google "Zyzz" als voorbeeld)

For the lazy:

https://bit.ly/2C4Oo8n

of

Een man van 190cm met een hangbuik en geen spieren

Denk aan een dadbod:

https://bit.ly/36xsMzJ

Of skinny fat:

https://bit.ly/34klgpC

en pls wees eerlijk
Je klinkt redelijk...... gefrustreerd? Of gepijnigd? Dat 'pls wees eerlijk' komt op een bepaalde manier over. Ik weet niet wat het precies is. Wat maakt onze mening uit? Ik ken jou niet en jij ons niet. Ik ben zeker niet representatief voor de 'gemiddelde' Nederlandse vrouw.

En een lichaam is maar een lichaam. Er zit nog een hoofd aan vast en een persoonlijkheid. Dat vind ik veel belangrijker dan het lichaam.

Maar vooruit.
1 zeker niet. Dadbod of skinny fat. Maar het liefst iemand die gewoon lekker in zijn lichaam zit.
Campercamping schreef:
02-11-2019 23:03
Af en toe snap ik mezelf ook niet meer...

Heb jullie geloof ik wel eens verteld van die man die in mijn appartementencomplex woont en die graag iets met mij wilde, misschien wel iets té graag.

Inmiddels zijn we ruim een jaar verder, en onlangs kreeg hij via via te horen dat ik mijn arm had gebroken... Toen kreeg ik toch weer een Whatsappje van hem dat hij hoopte dat het goed met mij ging, etc.

Waar ik een jaar terug merkte dat het vooral tot irritatie leidde als hij weer eens contact met me op nam, merk ik dat ik het nu vooral sympathiek van hem vond. Hij hield in dit berichtje wel duidelijk wat meer afstand dan in zijn berichtjes voorheen. Hij toont interesse, maar laat de ''bal'' om het contact voort te zetten verder bij mij liggen.

Ik heb vriendelijk gereageerd maar verder geen poging gedaan om het whatsapp-contact gaande te houden door bijvoorbeeld wederkerende interesse te tonen. Diep van binnen merkte ik ergens toch dat ik het wel jammer vond. Eigenlijk krijg ik zelden tot nooit berichtjes van mannen, en toen ik de naam van deze man op mijn scherm zag verschijnend, vond ik het stiekem toch best interessant.

Maar ik weet nu dus niet, wat de reden daarvan is. Vind ik hem misschien toch interessanter dan ik wil toegeven? Of speelt mijn brein een soort spelletje met mij dat het niet zo zeer om hém gaat, maar dat ik toch meer in het algemeen een beetje snak naar mannelijke aandacht. Want ik moet wel eerlijk bekennen dat ik soms wel eens de (foute) gedachte heb om hem toch een beetje aan het lijntje te willen houden, onder het mum : liever aandacht van hem dan helemaal geen aandacht. Dat doe ik niet natuurlijk, maar het doet me wel beseffen hoe erg ik zo'n vorm van contact mis. Ik heb dat eigenlijk al jaren niet met iemand van ''het andere geslacht''.
Ik herken het wel. Bij mij heeft het te maken met dat ik steeds langer single ben en soms met periodes geen mannen spreek. Interactie met een man is anders, zeker als beiden single zijn. Dat doet iets met je. Met je vrouwzijn, misschien een beetje flirten etc. Nu is dat bij jullie niet ter sprake, maar aandacht van een man is als single-vrouw fijn.

Wat het precies is, kan alleen jij zeggen. Op basis van je bericht en wat je eerder gezegd heb, denk ik de mannelijke aandacht. Hopelijk veroordeel je jezelf niet hierop. Want het is begrijpelijk dat je deze gedachtes en gevoelens heb.

Deed je iets aan datingapps oid? Daar krijg ik de nodige aandacht van. Soms ook niet, het kan niet altijd feest zijn.
Ilovefairytales schreef:
02-11-2019 23:39
:high5:

leuk...

Uitgenodigd vorig week na leuke 1e date en voor date 2 uitgenodigd en leuk geappt... en nooit meer iets gehoord .
Super vaag... maar goed.

Ging uit me comfortzone en ging een gesprek aan met een jongen in de trein. Ging express lopen en stoel zoeken waar een leukerd zat. Maar hij bleek een vriendin te hebben, wel leuk mee gekletst.

Heb Tinder verwijderd (weer). Heb me laatste leukste match 06 gegeven.
Mee gebeld enzo was leuk.
Nu morgen een ontbijtdate(nooit zo vroeg gedate) met die nieuwe match. Durf eigenlijk niet haha .. :sheep:
Een ontbijtdate! Wat leuk :D Ik lees vast zo hoe het was :)

En stoer dat je uit je comfortzone bent gestapt! Leuk gesprek aan overgehouden en een mooie ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu iets meer dan 1,5 jaar vrijgezel, na een relatie van bijna 5 jaar. Ik woon alleen, en heb geen huisdieren. Dat betekent dat het thuis erg stil is.

Ik wil heel graag een relatie. Ik ben er aan toe om echt iets op te bouwen met iemand.

Maar ik heb geen zin heb om nog tientallen relaties aan te gaan. Ik ga liever op zoek naar een partner voor het leven. Iemand waar ik ook een gezin mee kan starten.

Maar hoe stel ik mij open, naar de juiste mannen? Mannen die serieus zijn..
FCBM schreef:
03-11-2019 08:26
Hoi singles :)

Hier ook weer even een update, al valt er niet zo veel te melden.
Soms ben ik wel eens bang (30, man) dat ik de boot al een beetje heb gemist.

Dit is vooral, omdat ik niet echt duidelijk onder een bepaalde categorie geschaard kan worden en na ca. mijn twintigste ook nooit heel duidelijk één levenspad gekozen heb.

Wat ik daarmee bedoel : ik groeide op in een dorp. De mensen in dat dorp en de omliggende dorpen, kennen elkaar vrij goed. Wat je vaak ziet is dat (generaliserend) een deel van de mensen in/om het dorp blijft wonen, gaat werken als leerkracht, in de agrarische sector, als electricien/hovenier. Wat ik nu zie, is dat héél veel van de jongens uit mijn oude voetbalteam/basisschool zo ook ''in de regio'' hun partner heeft leren kennen : dorpsfeesten, stalfeesten in de regio, noem het maar op.

Zelf ben ik gaan studeren in de stad na mijn middelbare. Ik hinkte altijd een beetje tussen het ''boeren'' leven in mijn oude dorp, en het studentikoze leven in mijn studentenstad. Dat laatste vonden mijn vrienden helemaal fantastisch (die doken er volop in, studentencorps enzo), ik vond het niets en ging in het weekend graag weer naar huis...

Ik zal jullie verder een heel levensverhaal besparen, maar wat ik nu wel merk is dat ik een beetje tussen de wal en het schip val. Ik heb weliswaar mijn eigen vrienden, maar verder niet een heel groot netwerk/aansluiting bij het 'lokale' leven of het stadsleven... Waardoor ik net niet in beide pulletjes val... Misschien verbeeld ik het me, maar ik heb het gevoel dat het hiervoor ook lastiger is om een partner te vinden... Veel vrouwen uit de grote steden vinden het al gauw raar lijkt het wel als je in een kleiner stadje/dorp woont. En vrouwen uit de dorpen zijn nog maar zeer zelden vrijgezel en als ze al single zijn worden ze al snel via via gekoppeld aan iemand uit het 'boeren' netwerk zeg maar..
:hello:
Ik denk als ik je nu niet tussen de berichten zie staan, ga ik mij afvragen of alles wel goed is :)

Welke boot? Ik snap je wel hoor, maar iedereen heeft zijn eigen boot. Ik lees je regelmatig over je 'afkomst' stad vs wat meer landelijk. Is het een idee (hoe moeilijk dat is....) wat meer op jezelf te focussen en minder op anderen? Volgens mij wordt je hier echt ongelukkiger van. Beetje tough love van mij misschien :there:

Wat ik mijzelf al lang geleden voorgenomen heb, is dat ik mijn leven ga leiden/lijden :P (grapje) zoals ik dat wil. Dingen waar ik weinig invloed op kan uitoefenen, wat meer los laten. Je bent 30. Alles kan nog, echt. Je kan ook de liefde vinden als je 40 bent. Huisje boompje beestje.

En wat betreft het vrouwenaanbod: afstand verder weg zetten. Ik woon in een grote stad, dus zat mannen zou je denken. Maar ook veel concurrentie. Ik verwacht niet dat die ene leuke man in dezelfde stad woon als ik. Die woont misschien wel iets verderop :)

Waar wordt je blij van?
Rondo2019 schreef:
03-11-2019 09:32
Mag ik ook meedoen ?

Vier jaar geleden gescheiden. Eigenlijk heb ik de afgelopen 4 jaar gebruikt om mijn scheiding te verwerken, de boel weer op de rit te krijgen en stonden de kinderen van toen 14 en 15 op de 1e plek. Dat is natuurlijk nog steeds zo, maar inmiddels zijn ze 18 en 19 en hebben ze een heel eigen leven.

Ben dubbel, aan de ene kant is mijn leven leuk en gevuld. Toch mis ik vaak een partner. Heb nu bijvoorbeeld een ernstig zieke moeder. Ben ik vaak verdrietig om, en dan mis ik het wel dat ik niet even bij een partner lekker kan uithuilen.

Ben ook 4 jaar niet op vakantie geweest, maar ik hoop volgend jaar weer eens een keertje te gaan. Misschien een single reis ?
Lijkt me doodeng, maar ik wil dat toch eens proberen...

En zo ga je dóór en probeer je er wat leuks van te maken, maar het valt niet altijd mee....
:hello: Welkom
Er zit niks anders op dan door te gaan toch :) En nu je leven een beetje op de rit is, worden andere dingen vanzelf belangrijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven