Unhappy single? Samen delen we ons verhaal hier in deel 2!

01-11-2019 03:17 1913 berichten
Wegens succes (helaas veel unhappy singles) hier een nieuw topic! Deel je verdrietige, boze, eenzame, wanhopige, blije, grappige belevenissen hier als je unhappy single bent. Wees welkom.

Zoals sommigen al weten ben ik al vele jaren lang single en heb ik dat erg lastig gevonden, die wens naar een relatie is groot. Nu is het zo dat ik inmiddels al een tijdje met iemand date via Tinder en er meerdere eerdere posters zijn afgehaakt in dit topic, soms tijdelijk, omdat ze een relatie vonden. Dus... hierbij ook direct een hart onder de riem voor mensen die het niet meer zien gebeuren, de liefde.
Voel je vrij om natuurlijk je teleurstellingen te delen. Ik heb vaak gedacht dat het niet meer ging gebeuren en weet dat nu ook nog steeds niet goed, nu het zo vers is. Alsof ik pech had. En mensen, of jijzelf, zich afvragen wat je 'fout' doet, alsof het zo simpel is.

Link oude topic:
relaties/unhappy-single-samen-zijn-we-h ... 425542/121
tomcat schreef:
03-11-2019 17:02
Ben ik weer.. gisteren wezen dansen en wel een leuke dame leren kennen. Maar nu weet ik niet zo goed hoe te acteren.
Ik vind haar leuk en aantrekkelijk maar we hebben niet veel gepraat, want dansfeest, en wel gedronken, dus echt leuk of beer goggles op?,en niet gezoend, wel geprobeerd maar dat vond zij even te snel gaan.. Ik kom haar wel weer tegen, maar dat duurt een tijd. Moet ik nu contact zoeken en mee uit eten vragen ofzo of eerst maar wachten tot ik haar weer zie of ik haar nog leuk vind dan?.. weet het eigenlijk niet..

Ik heb dat wel eerder gehad..dat ik een vrouw ontmoette en die leek mij ook leuk te vinden en ik wist het niet helemaal maar ze vroeg wel of ik op facebook zat en heeft mij ook opgezocht en bevriend op facebook een dag later..ik snap dat niet..als je niet zoent dan zijn er geen vonken toch..of vinden jullie wel iemand soms heel leuk maar zoenen gewoon niet bij 1e ontmoeting ofzo?? niet meteen sex snap ik maar niet meteen zoenen..als je toch aan het dansen en drinken bent..of juist daarom misschien? maar het is maar zoenen toch..is toch leuk en fijn? Moet ik toch doorpakken en maar zien? geen idee..

Goed was las ik verder.. iemand die vroeg naar klein en gespierd of groot en niet gespierd..GAST!!
Ik houd ook van mooi gevormde benen, billen en borsten die toch wel in de DD range komen zonder dat ze gaan hangen, spieren vind ik ook mooi bij vrouwen, sixpackje..kom maar op..en als ze dan ook nog superlenig is.. maar denk je nou echt ook maar 1 moment dat ik een vrouw die dat allemaal niet heeft niet leuk zou vinden als haar gezicht en manier van doen mij aanspreken? waarom denk je dan dat het bij vrouwen wel zo werkt?

Ik las nog iets..oh ja..vakantie..ik ben afgelopen zomer voor het eerst op 1 ouder vakantie geweest..zou het absoluut aanraden. Ik ging voorheen alleen met de kinderen maar zo met een groep..leuk voor de kinderen die meteen vriendjes hebben en leuk voor pappa om gezellig te eten en te borrelen met de andere ouders. Neemt niet weg dat zonder de kinderen op vakantie ook leuk is natuurlijk..maar ja..als je dan toch een singlesreis boekt..dan zou ik het mijn kinderen ook gunnen om dan maar 1 oudervakantie te doen voor hetzelfde geld.
Wat leuk dat je iemand heb leren kennen :D Lastig te zeggen. Gevoel volgen (wat goed voelt) en bekijken hoe de interactie is tussen jullie 2. Het lastige is dat ik niet weet of dit een leeftijdding is, of niet. Als ik iemand leuk vindt, dan zou ik lekker gaan zoenen. Als ik dat te snel vind gaan (voor iedereen is dat anders) dan zou ik wel mijn nummer geven of vragen. Maar die heb je dus niet.....Hierdoor heb ik de neiging om vanuit te gaan dat het een gevalletje 'she's not that into you' is.
Gelukkigworden schreef:
03-11-2019 20:14
Goede avond allemaal, waar ik een beetje tegen aan blijf lopen is dat ik het zo stil vind. Ik zit momenteel twee maanden zonder tinder en wou even tot rust komen en aanmezelf werken. Ik heb namelijk geen behoefte aan contact met een man als ze na een paar weken besluiten niet meer enthousiast te zijn of een ander te hebben ontmoet. Ook al heb ik dat goed in mijn achterhoofd vind ik het soms heel moeilijk dat niemand me belt of appt, en waarmee je echt dingen deelt. Tuurlijk krijg ik wel appjes van vriendinnen maar dat is toch anders. En mijn weekenden zijn leeg op mijn alleen uitstapjes of naar familie toe, vaak kunnen vriendinnen niet. Vind dat erg lastig, vroeger keek ik erg uit na de weekenden maar ik vind ze steeds lastiger worden. Hoe gaan jullie hiermee om?
:hug:

Zal een stukje verdragen zijn. Soms is het een beetje alleenig/eenzaam. En verder activiteiten gaan doen. Zoals met NMLK.
Soms lukt het niet en ben ik aaaaaaaaaaaaaal byyyyyyyyyyyyyyyy myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyself. Ik ga dan hier bijkletsen :) En dingen doen die ik toch al moest doen. Boodschappen, uitgebreid koken. Netflixen etc. Het is niet anders :)
socialgoodwoman schreef:
05-11-2019 14:35
Ik ben nu iets meer dan 1,5 jaar vrijgezel, na een relatie van bijna 5 jaar. Ik woon alleen, en heb geen huisdieren. Dat betekent dat het thuis erg stil is.

Ik wil heel graag een relatie. Ik ben er aan toe om echt iets op te bouwen met iemand.

Maar ik heb geen zin heb om nog tientallen relaties aan te gaan. Ik ga liever op zoek naar een partner voor het leven. Iemand waar ik ook een gezin mee kan starten.

Maar hoe stel ik mij open, naar de juiste mannen? Mannen die serieus zijn..

Ik kan je nu al vertellen: je verwachtingen bijstellen. Dat de volgende relatie, de laatste is. Wie weet dat uiteindelijk? Het is een kwestie van onderzoeken en proberen toch?

Als je online dating doet, in je profiel vermelden of op een andere manier duidelijk maken over je intenties.
Tomcat, leuk! Je kunt haar best een berichtje sturen dat je het gezellig vond en graag nog eens zou willen afspreken. Ik vind het altijd wel een pre als een man laat blijken dat hij geinteresseerd is
Lovestar schreef:
05-11-2019 15:03
:hug:

. En verder activiteiten gaan doen. Zoals met NMLK.
Wat grappig, daar zit ik ook bij :mrgreen:

Ik zal mijn best doen om een berichtje te sturen..
Ik zoen ook lang niet altijd op de eerste date. Enige aantrekkingskracht/interesse moet er zijn, maar vaak moet dat bij mij groeien. Je kent elkaar dan nog helemaal niet, dan voel ik mij nog niet zo in 'the moment'.
Ik vind het ook wel wat hebben om niet te zoenen op de eerste date als er wel een klik is. En voor de rest vind ik het sowieso niet raar om dat niet te doen. Meestal geen behoefte aan (en die komt dan ook niet) of nog niet weten. Dat ik het op zich wel zou willen komt weinig voor. Ik vind het al ongemakkelijk genoeg zonder je wederzijds af te vragen of er gezoend gaat worden. Bij een tweede date weet je tenminste al dat er niet al te keihard afgeknapt is 😅
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vandaag telefoon van mijn verantwoordelijke of ik binnenkort zaterdag wil werken en waarmee ze rekening moeten houden tijdens de feestdagen. Heb toegestemd voor de zaterdagen en gezegd dat ze totaal geen rekening moeten houden met de feestdagen. Mijn werk vraagt genoeg concentratie om vrijwel niet in gedachten met mijn situatie bezig te kunnen zijn. Een wel gekomen telefoontje.
Momenteel ben ik niet echt heel erg bezig met een relatie oid.
Toch kan het op sommige momenten weleens opborrelen en lijkt er toch een soort drang, behoefte oid te ontstaan.
Dit heb ik vooral als ik ergens ben, zoals op het werk, bios etc.
Over het algemeen ben ik best wel een huismus en soms best op mezelf.
Toch sta ik in zekere zin wel open voor een (lat)relatie.
Ik maak er echter te weinig werk van en vraag me ook af of ik op emotioneel vlak het momenteel aan kan, qua intimiteit, communicatie, verwachtingen etc.
Ben ook best wel wat gereserveerd hierin geworden.
Is ergens ook best wel jammer.
Ik heb even niet meegelezen en ik weet ook dat jullie mij niet of nauwelijks kunnen helpen maar ik heb de laatste weken verschillende datingapps geprobeerd en hier en daar ook wat getest met foto's en een profieltekst. Ik heb een tijdje een foto van de zijkant/achterkant als profiel en enige foto gehad op tinder met een originele tekst. De tekst spreekt aan want daar krijg ik regelmatig likes op en ik merk ook dat ik gesprekken kan voeren met de dames mijn humor slaat meestal wel aan. Maar nu komt die! Zodra ik een foto volledig van mezelf stuur. Krijg ik naar mijn mening iets te vaak te horen dat ik haar type niet ben. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn hoor maar om het zo vaak te horen. Het zijn geen bijzondere of opvallende foto's dat niet (en nee ook geen foto's met een vis, badkamerselfie of iets in die richting) vaak een vakantiekiekje of gewoon een foto dat ik op de bank zit. Ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet knap. En mijn intentie is dus wel serieus ten opzichte van vele andere mannen (staat ook in mijn tekst) Maar daarna is het gesprek dan vaak klaar, dus ik weet waar het aan ligt. Maar je kunt er denk niet veel aan doen? Hooguit andere foto's proberen, mocht toch nog iemand de ultieme tip hebben is dat natuurlijk welkom! (los van reallife en speeddaten enzo)
Kettlebel schreef:
08-11-2019 17:50
Ik heb even niet meegelezen en ik weet ook dat jullie mij niet of nauwelijks kunnen helpen maar ik heb de laatste weken verschillende datingapps geprobeerd en hier en daar ook wat getest met foto's en een profieltekst. Ik heb een tijdje een foto van de zijkant/achterkant als profiel en enige foto gehad op tinder met een originele tekst. De tekst spreekt aan want daar krijg ik regelmatig likes op en ik merk ook dat ik gesprekken kan voeren met de dames mijn humor slaat meestal wel aan. Maar nu komt die! Zodra ik een foto volledig van mezelf stuur. Krijg ik naar mijn mening iets te vaak te horen dat ik haar type niet ben. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn hoor maar om het zo vaak te horen. Het zijn geen bijzondere of opvallende foto's dat niet (en nee ook geen foto's met een vis, badkamerselfie of iets in die richting) vaak een vakantiekiekje of gewoon een foto dat ik op de bank zit. Ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet knap. En mijn intentie is dus wel serieus ten opzichte van vele andere mannen (staat ook in mijn tekst) Maar daarna is het gesprek dan vaak klaar, dus ik weet waar het aan ligt. Maar je kunt er denk niet veel aan doen? Hooguit andere foto's proberen, mocht toch nog iemand de ultieme tip hebben is dat natuurlijk welkom! (los van reallife en speeddaten enzo)
Afhangende van wat het probleem is, kun je het mogelijk oplossen. Ik bedoel, wat denk je zelf dat de reden is? Heb je overgewicht? Ben je erg dun? Erg kort? Kinderachtige of niet passende kleding?

Je zegt zelf dat ze je humor, en dus karakter, wel leuk vinden; maar je uiterlijk niet?
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 19:48
0.30% gewijzigd
Zet een duidelijke, mooie foto van jezelf, waarbij men je ogen kan zien en een deel van je figuur op je profiel. Beste is om minstens 2 foto's erop te zetten; bijv gezicht + bovenste gedeelte torso en andere foto jij helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Idd joysjuhhh
Ik like alleszins zelden een profiel met 1 foto.
Ilovefairytales schreef:
05-11-2019 01:36
Dadbod :)
Lovestar schreef:
05-11-2019 14:17
Je klinkt redelijk...... gefrustreerd? Of gepijnigd? Dat 'pls wees eerlijk' komt op een bepaalde manier over. Ik weet niet wat het precies is. Wat maakt onze mening uit? Ik ken jou niet en jij ons niet. Ik ben zeker niet representatief voor de 'gemiddelde' Nederlandse vrouw.

En een lichaam is maar een lichaam. Er zit nog een hoofd aan vast en een persoonlijkheid. Dat vind ik veel belangrijker dan het lichaam.

Maar vooruit.
1 zeker niet. Dadbod of skinny fat. Maar het liefst iemand die gewoon lekker in zijn lichaam zit.

Dus lengte is aantrekkelijker dan een gespierd lichaam? Ook als hij ongezond en lui is?

Ik geloof jullie, alphadestiny is een bodybuilder van 165cm, en nogsteeds maagd.
syntax18 schreef:
08-11-2019 19:18
Afhangende van wat het probleem is, kun je het mogelijk oplossen. Ik bedoel, wat denk je zelf dat de reden is? Heb je overgewicht? Ben je erg dun? Erg kort? Kinderachtige of niet passende kleding?

Je zegt zelf dat ze je humor, en dus karakter, wel leuk vinden; maar je uiterlijk niet?
Ik heb geen overgewicht, ik was een paar jaar geleden erg dun maar sinds dat ik ben gaan sporten niet meer alleen spiermassa erbij gekregen en ben trouwens 196 cm dus lengte lijkt mij ook niet het probleem, en kleding krijg ik ook vaak complimenten over niet zozeer via de datingapps maar meer in reallife
Attraverso schreef:
08-11-2019 19:44
Idd joysjuhhh
Ik like alleszins zelden een profiel met 1 foto.
Dat snap ik dat mensen dat niet doen maar omdat ik nauwelijks likes kreeg op mijn foto's had ik alleen een foto geplaatst van mijn zijkant/achterkant en kreeg tot mijn verbazing redelijk wat likes omdat de dames puur op mijn tekst afgingen
Laat ik het zo zeggen..als je iemand liked met een onduidelijke foto is de kans groot dat het tegen valt. Simpelweg omdat je fantasie invult wat je niet ziet..en probeer maar eens aan fantasie te voldoen.

Bij vrouwen zie je ook veel onduidelijke foto's..of je ontmoet ze in het echt en je herkend ze niet eens van hun foto's.. beetje suf.

Tuurlijk is het leuk om likes te krijgen, maar als je een geslaagde date wilt kan je beter foto's plaatsen van hoe je bent. minder likes..dat is dan maar zo..

En als je wilt weten welke foto van jou het beste is..zet ze op Paiq als gezichtsfoto en dan even een weekje wachten ofzo..dan zie je wat de gemiddelde vrouw leuk vind.
Valt mij trouwens wel op dat als ik foto's net plaats dat ze dan flik hoog scoren maar als ze langer staan..rond den 300 meningen ofzo..dan zakken ze wat terug. Dat komt volgens mij ook omdat je foto dan al bekend is, dat fototoernooi nodig uit om foto's die je al kent wat lager te waarderen (omdat je aan het einde de mogelijkheid krijgt om contact te maken met de winnaars van het toernooi)
Of laat je baard staan :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
04-11-2019 20:00
Hoe het je ook vergaat, als je het wilt delen, ik ben benieuwd!
Gisteren heel gezellige vervolgdate gehad bij hem thuis (geen seks mocht je dat willen weten, hij wou wel maar ik nog niet, heeft hij gerespecteerd).
Hij was wel heel helder en duidelijk over wat hij zou willen: ons een kans geven en dan meteen ook exclusief gaan. Wel erg handig zo, een man die dat spontaan, zo snel voorstelt. Vind ik leuk.
En deze ochtend besef ik dat ik hem al wel een beetje mis.
Morgen feestdag hier en hij vroeg of hij mee mocht naar een evenement in mijn stad morgen. Kijk er naar uit!
Maar blijf toch sceptisch? Net alsof ik verwacht dat hij vandaag afbelt.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
08-11-2019 19:58
Dus lengte is aantrekkelijker dan een gespierd lichaam? Ook als hij ongezond en lui is?

Ik geloof jullie, alphadestiny is een bodybuilder van 165cm, en nogsteeds maagd.
Wat een rare gedachtenkronkels heb jij.
Voor mij moet een man niet groot zijn maar wel groter dan ik. En dat is niet zo moeilijk.
Bodybuilders vind ik trouwens niet aantrekkelijk. Een gespierd lichaam wel maar het hoeft absoluut niet.
Wat jij ongezond en lui noemt is voor anderen misschien 'gewoon' of 'normaal'.
Moet van mezelf eerlijk toegeven dat ik enorm onhandig ben met vrouwen.
Heb hierin ook wel last van mijn ASS en ook ADD.
Gisteren was ik bij een optreden en had ik soms best wel oogcontact.
Had echter alleen het lef niet om ook daadwerkelijk contact te zoeken.
Ben hier best wel afwachtend en onzeker in.
Mijn enigste relatie is al meer dan 15 jaar geleden.
Vind dit toch wel vrij lastig.
Ben niet echt heel eenzaam, maar soms voel ik toch wel de behoefte voor een relatie.
Maak hier echter te weinig werk van.
Zodoende blijft het wat aanmodderen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet alleen hoor spike, merk vaak dat mannen oogcontact zoeken maar me dan toch niet durven benaderen.
Misschien gewoon stoute schoenen aantrekken en doen! Wat is het ergste wat kan gebeuren? Een blauwtje lopen hoort erbij en zie het als oefenen.
Daar heb je inderdaad volkomen gelijk in, Attraverso.
Moet hier in ook veel meer lef en initiatief gaan tonen!
tomcat schreef:
09-11-2019 13:55
Laat ik het zo zeggen..als je iemand liked met een onduidelijke foto is de kans groot dat het tegen valt. Simpelweg omdat je fantasie invult wat je niet ziet..en probeer maar eens aan fantasie te voldoen.

Bij vrouwen zie je ook veel onduidelijke foto's..of je ontmoet ze in het echt en je herkend ze niet eens van hun foto's.. beetje suf.

Tuurlijk is het leuk om likes te krijgen, maar als je een geslaagde date wilt kan je beter foto's plaatsen van hoe je bent. minder likes..dat is dan maar zo..

En als je wilt weten welke foto van jou het beste is..zet ze op Paiq als gezichtsfoto en dan even een weekje wachten ofzo..dan zie je wat de gemiddelde vrouw leuk vind.
Valt mij trouwens wel op dat als ik foto's net plaats dat ze dan flik hoog scoren maar als ze langer staan..rond den 300 meningen ofzo..dan zakken ze wat terug. Dat komt volgens mij ook omdat je foto dan al bekend is, dat fototoernooi nodig uit om foto's die je al kent wat lager te waarderen (omdat je aan het einde de mogelijkheid krijgt om contact te maken met de winnaars van het toernooi)
Ik ben het met je eens hoor en ik zit ook op paiq hoor en daar valt wel één foto in de smaak (maar dat is ook een foto van de zijkant genomen hij is gewoon mooi genomen) en ik heb daar trouwens ook gewoon foto's van mijn gezicht hoor maar ik heb niet alles als gezichtsfoto ingesteld een paar keer omdat paiq het niet accepteerde wat vreemd is. Maar reageer jij op dames die je foto hoog beoordelen? Of krijg je wel is reacties via het fototoernooi? (en dan bedoel ik geen beoordelingen)
Spike76 schreef:
10-11-2019 09:58
Moet van mezelf eerlijk toegeven dat ik enorm onhandig ben met vrouwen.
Heb hierin ook wel last van mijn ASS en ook ADD.
Gisteren was ik bij een optreden en had ik soms best wel oogcontact.
Had echter alleen het lef niet om ook daadwerkelijk contact te zoeken.
Ben hier best wel afwachtend en onzeker in.
Mijn enigste relatie is al meer dan 15 jaar geleden.
Vind dit toch wel vrij lastig.
Ben niet echt heel eenzaam, maar soms voel ik toch wel de behoefte voor een relatie.
Maak hier echter te weinig werk van.
Zodoende blijft het wat aanmodderen.
Ik moet zeggen ik had hier vroeger ook last van (nu nog soms maar het is te meer wat ga je als opening zeggen) maar ik heb mijn gedachte veranderd zeg maar en ik moet zeggen dat je dan wat losser bent. Als er oogcontact is kun je nog altijd niet zien of degene een relatie heeft en nu denk ik zoiets als ik er mee aan de praat raak dan zal ze toch wel weer een relatie hebben of ergens een addertje onder het gras zitten dus ik bedoel ik heb er geen verwachtingen meer van en dat werkt en maakt je wat losser en dan is het niet erg als het op niks uitloopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven