Daten mag niet door geloof/cultuur

07-11-2019 18:54 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
anoniem_392428 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 15:39
0.00% gewijzigd
Stop ermee nu het nog kan. Dit gaat alleen maar voor drama zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Pffff waarom begin je hieraan? Zoek iemand waarbij dit niet zo is. Er zijn nog genoeg jongens op de wereld hoor.
Feelings catchen?! Schrijf normaal Hollands in plaats van deze achterbuurttaal.
Je schrijft trouwens ook als een vent. Ben je een jongen?
Fwb? Waarom?
Sonde van je tijd?
En FWB vinden ze wel een goed idee als ze er ooit op uitkomen?
Alle reacties Link kopieren
Helemaal afkappen. Je geeft zelf aan gevoelens te krijgen. Welke vorm je relatie ook krijgt, je zult hartzeer oplopen als hij geen afstand neemt van zijn familie. Dat kan ik je op een briefje geven.
Of je houdt je aan de regels van je ouders en dan doe je niet aan fwb (ik weet dat het friends with benefits is, maar op één of andere manier zit de afkorting in mijn hoofd gekoppeld aan 'fuck with buddies').
Of je houdt je niet aan de regels van je ouders en dan kun je gewoon een normale relatie aangaan. Die zolang duurt als dat hij leuk is.
Maar voor een dergelijke stiekeme relatie zou ik me niet lenen, zeker als ik gevoelens had voor deze jongen.
Alle reacties Link kopieren
Maar hij mag ook geen fwn zijn van dat geloof?
Je kan natuurlijk ook je laten bekeren en moslima worden.
Dan mag je wel binnen bij zijn ouders en mogen jullie misschien wel trouwen.


Maar zorg dan wel dat je nog maagd bent bij je huwelijk, want anders lig je ook weer zo uit de familie.
Perkele schreef:
07-11-2019 20:02
Maar hij mag ook geen fwn zijn van dat geloof?
Jawel hoor, rondneuken mag wel. Als je daarna maar netjes met een moslimaagd trouwt.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
07-11-2019 19:54
Feelings catchen?! Schrijf normaal Hollands in plaats van deze achterbuurttaal.
Je schrijft trouwens ook als een vent. Ben je een jongen?
Totaal niet relevant deze opmerking.

TO, ik zou hier niet mee doorgaan. Bespaar jezelf verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Een jongen mag veel meer dan een meisje zolang het een westers meisje is want die worden vaak zedeloos gevonden dus in feite is het haar schuld. Natuurlijk trouwt hij niet met dat meisje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij benoemt nu al het belang van de mening van zijn familie ipv dat hij voor jou gaat, dat zegt genoeg.
Het lijkt mij dat je je eigen hart nu moet gaan beschermen.
Ik zou het maar niet meer doen
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus alleen goed genoeg voor de seks? (mag dat trouwens wel volgens zijn geloof?)
Alle reacties Link kopieren
nee, je bent het station van "gewoon-hem-zien" al voorbij
Je hebt nu gevoelens, dus als je nu doorgaat, wordt het een groot tranendal. Kun je beter nu stoppen en e tijd & energie stoppen in een leuke vent
Alle reacties Link kopieren
Waarom in vredesnaam zou je jezelf lenen voor iemand met zo een dubbele moraal en met familie met een dubbele moraal? Je bent goed genoeg voor seks blijkbaar en dat is omdat hij je ziet als goedkoop sletje, niet als serieus relatiemateriaal. Denk om je hart en om je zelfrespect en begin geen relatie of fwb met deze gozer. Platonisch vrienden hooguit.
Hij neukt je. En meer dan dat zal het niet worden. Of je wacht tot hij met een net meisje trouwt en jou dan aan de kant schuift of je maakt het uit en kijkt of je iemand die jou wel de moeite waard vindt tegenkomt.
Je vraag is dus eigenlijk of je voor een relatie moet gaan waar geen toekomst in zit?
Oh, en uit nieuwsgierigheid: hoe kom je van tevoren tot een soort overeenkomst (of agreement, zo jij wilt) om fwb te worden met een persoon die je niet kent?
Ik zou deze "erge feelings" de kop indrukken als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
07-11-2019 20:11
Een jongen mag veel meer dan een meisje zolang het een westers meisje is want die worden vaak zedeloos gevonden dus in feite is het haar schuld. Natuurlijk trouwt hij niet met dat meisje.
Wat grappig, dit postte ik hier ook eens, maar dat was niet waar volgens andere mensen.
vivautrecht85 schreef:
07-11-2019 20:58
Oh, en uit nieuwsgierigheid: hoe kom je van tevoren tot een soort overeenkomst (of agreement, zo jij wilt) om fwb te worden met een persoon die je niet kent?
Da's hip tegenwoordig. Dat snappen wij als oude zure vrouwen niet. Jeweettoch
Kokoro schreef:
07-11-2019 21:01
Ik zou deze "erge feelings" de kop indrukken als ik jou was.
Dit.

Oh, en "ik zou wel willen, maar het mag niet" komt ook wel handig uit. Zo kun je een meisje heel makkelijk wijsmaken dat je echt om haar geeft, zodat ze altijd beschikbaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven