Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde van je tijd als je je met dit soort dingen gaat bemoeien (zegt ze al forummend :lol:)
Lekker belangrijk wat die mensen doen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat het kan.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ladida1981 schreef:
10-11-2019 22:22
Wat zonde van je tijd als je je met dit soort dingen gaat bemoeien (zegt ze al forummend :lol:)
Lekker belangrijk wat die mensen doen.
Ik bedoel vooral dat ik niet snap waarom je met opzet mensen gaat kwetsen en vernederen, zeg dan gewoon niks als je niks liefs te zeggen hebt vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Monique heeft het een beetje laten klinken als 'de andere vrouw' maar ze waren al uit elkaar toch?

Mensen haten graag op de andere vrouw, niets nieuws onder de zon. Ik denk ook niet dat dit onverwachts was voor Bridget hoor. Helaas teken je hier ook een beetje voor wanneer je bekend bent. Mensen zullen op je haten, het internet is een platform die zich daar prima voor laat lenen. Je kan haar makkelijk bereiken en een mening is zo uitgetikt. Ik vind het niet netjes, maar zo gaan die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Triest idd. Boeiend ook (not).
.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:26
Ik bedoel vooral dat ik niet snap waarom je met opzet mensen gaat kwetsen en vernederen, zeg dan gewoon niks als je niks liefs te zeggen hebt vind ik.
Want? Reacties mogen alleen maar lief zijn?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch standaard een van de problemen van internet? Mensen kunnen alles er maar op zetten. Mensen uitschelden, bedreigen, meningen verkondigen die zeer kwetsend zijn, zonder enig filter. Ik ken moeders die hun dochters taggen onder foto's van kindsterretjes, met teksten als "wat een aandachtshoer". Met andere woorden: heel veel mensen doen dit en geven ook dat voorbeeld aan hun kinderen.

Waarom? Inderdaad omdat het kan, of omdat mensen vinden dat ze wel hun mening moeten kunnen geven. WANT WE WONEN TOCH IN EEN VRIJ LAND??? Ik heb soms het idee dat ze niet eens doorhebben dat ze tegen een mens aan het praten zijn. Ze gooien gewoon wat worden de lucht in. Erg triest en irritant, ja.
Ik snap ook echt niet dat mensen het nodig vinden om zo grof en lelijk te reageren op de Social Media van zo’n BN-er. Maar erover lullen doe ik natuurlijk ook. Morgen tegen m’n collega: ‘Heb je het gehoord van Bridget Maasland en die snotneus van Hazes?!? Begrijp jij dat nou?’ Etc.
nbk schreef:
10-11-2019 22:30
Want? Reacties mogen alleen maar lief zijn?
Klopt: als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
10-11-2019 22:34
Klopt: als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks.
Het is natuurlijk niet zo zwart wit. Een mening kan onaardig en kwetsend zijn. Dat is iets anders als iemand persoonlijk aanvallen.
Alle reacties Link kopieren
Bizar inderdaad. Toen ik het nieuws las ... op AD.nl moest ik ook even fronsen. Het lijkt als de dag van gisteren dat ik dat jochie in de stadion zag staan bij afscheid van zijn vader. En Bridget ... dat is iemand ouder dan ik.
Ik heb dan zo mijn gedachten. Maar goed, wie ben ik om daar iets van te vinden. En wat idioot om die mensen lastig te vallen via sociale media. Laat iedereen in zijn haar waarde.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Tja, 45 vs 25...
Alle reacties Link kopieren
Ach, mij lijkt Bridget sowieso geen sympathiek mens, maar het gaat wel ver om iemand zo uit te gaan lopen schelden. Uiteindelijk is het een zaak tussen hen natuurlijk.
Hier een beetje roddelen vind ik niks mis mee, maar iemand compleet de grond in boren hoeft van mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet. Er zijn zoveel (bekende) mensen die doodsbedreigingen krijgen om niets, haatreacties etc. Je hoort het echt zo vaak. Iemand heeft een mening en hup wordt met de dood bedreigd of uitgescholden. Of niet eens om het hebben van een mening, maar puur omdat je meedoet aan een programma (zoals temptation island), of omdat je acteur bent en mensen geloven dat je rol echt is (GTST). Misschien zijn er gewoon heel veel asociale en domme mensen op de wereld? Die had je natuurlijk altijd al, maar met de komst van sociale media is het lekker makkelijk om je frustraties op een ander te botvieren.
appelientjex wijzigde dit bericht op 10-11-2019 22:42
11.78% gewijzigd
Ik vind het ook raar. Het lijkt echt iets van de laatste jaren, lekker los gaan op de social media van anderen.
Commentaar op alles.
Ook ongevraagd commentaar op wat mensen met hun baby doen (als er iets op de foto te zien is wat zogenaamd niet kan).
En haatreacties om niks...
Lijkt idd alsof mensen niet eens meer door hebben dat er een mens achter het profiel zit.
Blijkbaar is het laagje beschaving erg dun, zodra sommige mensen relatief anoniem zijn gaan ze helemaal los.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
10-11-2019 22:30
Want? Reacties mogen alleen maar lief zijn?
Je gaat toch niet iemand die je helemaal niet kent uitschelden?
Alle reacties Link kopieren
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Alle reacties Link kopieren
Mensen vallen Bridget aan via instagram van haar zoon, dat is echt zo super triest en fout.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:41
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Klopt
En die relatie was al eeuwig in zwaar weer en een aflopend verhaal.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
10-11-2019 22:30
Want? Reacties mogen alleen maar lief zijn?
Volgens mij gaat het niet om lief alleen, het gaat over schelden en asociaal tekeer gaan. Blijkbaar ook op het account van beide kinderen. Dat begreep ik zojuist in een ander topic.

Verder is dit topic voor mij een open deur intrappen want wie vindt nou wel dat je iemand kan uitschelden online?
Degenen die het doen gaan dat hier waarschijnlijk ook niet uitleggen waarom ze ervoor kiezen om iemand een slet of hoer noemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zou eigenlijk gewoon strafbaar moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
10-11-2019 22:39
Tja, 45 vs 25...
Tsja... daar waren ze al aan gewend; het gaat hier om een andere vrouw van die leeftijd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sneu voor Monique, ingeruild worden voor een nóg oudere vrouw.
Voor de rest vind ik er niet zoveel van.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
10-11-2019 22:41
Mensen vallen Bridget aan via instagram van haar zoon, dat is echt zo super triest en fout.
Dat is inderdaad heel laag.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven