Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:41
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Euhm... ze hebben allen dat recht. Wat ik of wij er ook van vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-11-2019 22:42
Volgens mij gaat het niet om lief alleen, het gaat over schelden en asociaal tekeer gaan. Blijkbaar ook op het account van beide kinderen. Dat begreep ik zojuist in een ander topic.

Verder is dit topic voor mij een open deur intrappen want wie vindt nou wel dat je iemand kan uitschelden online?
Degenen die het doen gaan dat hier waarschijnlijk ook niet uitleggen waarom ze ervoor kiezen om iemand een slet of hoer noemen.
Dat vind ik pas echt ernstig. Jemig, dat had ik ook nog niet gelezen.

Ik ga er bij die haatreacties meestal vanuit dat er heel veel oud zeer achter steekt, iemand die zelf is bedonderd en daar nog wat woede over heeft. Dit als uitlaatklep ziet.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:41
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Nou, als een man het met een veel jongere vrouw aanlegt denk ik daar ook wat van hoor. Maar verder gaat het ons niks aan en begrijp ik haatreacties over (bijna) wat dan ook helemaal niet. Bemoei je met je eigen leven zeg.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
10-11-2019 22:41
Mensen vallen Bridget aan via instagram van haar zoon, dat is echt zo super triest en fout.
Dat wist ik geen eens echt erg dat mensen zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-11-2019 22:46
Dat vind ik pas echt ernstig. Jemig, dat had ik ook nog niet gelezen.

Ik ga er bij die haatreacties meestal vanuit dat er heel veel oud zeer achter steekt, iemand die zelf is bedonderd en daar nog wat woede over heeft. Dit als uitlaatklep ziet.
Dat denk ik idd ook maar vaak is het nog al iq-loos gescheld ..
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
10-11-2019 22:41
Mensen vallen Bridget aan via instagram van haar zoon, dat is echt zo super triest en fout.
Schandalig.
Wat is geen eens?
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
10-11-2019 22:53
Wat is geen eens?
Foutje 😟
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:50
Dat denk ik idd ook maar vaak is het nog al iq-loos gescheld ..
Bij FB klik ik vaak de profieltjes aan van mensen die zo tekeer gaan. Tja. Het ziet er allemaal niet keurig en intelligent uit, maar misschien is dat wel net zo erg om te zeggen, als je niks onaardigs mag zeggen over iemand. :-D
Fans van Dré jr. Daar heb ik geen hoge verwachtingen van. Waait wel weer over hoor.
Heb een beetje zitten kijken op de fb van Bridget. Maar die mensen die zo achterlijk zitten te schelden (hoer, hoop dat het je ondergang wordt en dat soort dingen) zijn volgens mij wat aso Rotterdamse kampers uit het (letterlijk) Monique-kamp.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:38
Reden: Ongepast
99.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:08
[...]
Heb jij ook lopen schelden op haar account?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:39
Reden: Quote verwijderd
80.91% gewijzigd
Ah kijk, gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:08
[...]
ik kan er echt totaal niet wakker van liggen. Waar maak jij je druk om, ken je ze persoonlijk?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:40
Reden: Quote verwijderd
75.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
10-11-2019 23:10
Ah kijk, gezellig.
:HA:

Nou ze komen dus tóch. Dit topic zal wel snel weer verwijderd worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:08
[...]
:popcorn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:40
Reden: Quote verwijderd
86.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
10-11-2019 23:10
Heb jij ook lopen schelden op haar account?
Waarom? Alleen maar omdat ik gewoon mijn mening hier op het forum geef, net als jij? Ik heb geen Instagram nodig, jij kennelijk wel als je zo goed op de hoogte bent.
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:13
Waarom? Alleen maar omdat ik gewoon mijn mening hier op het forum geef, net als jij? Ik heb geen Instagram nodig, jij kennelijk wel als je zo goed op de hoogte bent.
Ok dan. Je bent op dreef.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je deelt je mening alsof je bij Monique en Andre in huis woont, zo goed je op de hoogte bent. En wat heeft Bridget haar uiterlijk er mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Dat bericht hierboven over hoe lelijk en vervelend Bridget is, hoe vies André is: dat zal allemaal en er zullen ook nog veel meer mensen zijn die er een mening over hebben, maar dan hoef je dat toch niet op iemands Instagram onder een foto neer te plempen? Of nog erger: onder de foto van iemands kind?

Heb het net gezien op het profiel van het kind, wat erg. Die mensen moeten zich pas diep schamen.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
10-11-2019 23:11
ik kan er echt totaal niet wakker van liggen. Waar maak jij je druk om, ken je ze persoonlijk?
Dit inderdaad. Ik snap werkelijk waar niet dat mensen zich er zo in laten meeslepen - een relatie van twee mensen die je helemaal niet echt kent,
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:13
Waarom? Alleen maar omdat ik gewoon mijn mening hier op het forum geef, net als jij? Ik heb geen Instagram nodig, jij kennelijk wel als je zo goed op de hoogte bent.
Nee jij voelt dat gewoon aan he? Hoe stom en nep Bridget is en hoe verstandig en aardig Monique is. Knap!
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
10-11-2019 23:17
Je deelt je mening alsof je bij Monique en Andre in huis woont, zo goed je op de hoogte bent. En wat heeft Bridget haar uiterlijk er mee te maken?

En waar maak jij je druk om?
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
10-11-2019 23:18
Dit inderdaad. Ik snap werkelijk waar niet dat mensen zich er zo in laten meeslepen - een relatie van twee mensen die je helemaal niet echt kent,

Je hebt anders wel dit topic aangeklikt dus kennelijk vindt je het nogal interessant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven