Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
linnylow schreef:
10-11-2019 22:54
Foutje 😟
? nu snap ik het nog steeds niet.
minnimouse schreef:
10-11-2019 22:39
Ach, mij lijkt Bridget sowieso geen sympathiek mens, maar het gaat wel ver om iemand zo uit te gaan lopen schelden. Uiteindelijk is het een zaak tussen hen natuurlijk.
Hier een beetje roddelen vind ik niks mis mee, maar iemand compleet de grond in boren hoeft van mij niet.
Ze kwam voor dit gebeuren al niet sympathiek over idd
En ze heeft vorig jaar iemand gedumpt omdat hij te jong was, die was 27 dus ja. Vreemd wel.
Maar geen reden om te schelden.
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:34
[...]
Zo zeg, wat een gefrustreerd mens ben jij. Vind je het nodig om je als een Tokkie te gedragen met je ‘lelijk mokkel’?
Wat gek dat jij je zo ordinair en simpel gedraagt, terwijl je jezelf door je zogenaamd goede leefstijl heel wat vindt. Dat wat je hier uitkraamt past daar totaal niet bij.
Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk niet zo spannend.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:46
Reden: Quote verwijderd
31.22% gewijzigd
Aspeciësist schreef:
11-11-2019 00:43
Behalve als diegene een andere mening heeft dan jij.
Waar heb ik gescholden dan?
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:34
[...]
Wat een jij-bak.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:46
Reden: Quote verwijderd
67.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
11-11-2019 00:09
[...]
Of iemand een bekende nederlander is of niet is niet van jouw mening afhankelijk. Ze is is jaren op tv en dus bekend.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:46
Reden: Quote verwijderd
27.47% gewijzigd
Tis wat
Alle reacties Link kopieren
Spannund een bridget Maasland topic....
Alle reacties Link kopieren
Tsja, wat kan je er over zeggen?

Nare comments gooien op het profiel van haar zoontje gaat erg ver. Zegt veel over de intelligentie van desbetreffend volk.

Verder kan het mij eigenlijk weinig schelen.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
11-11-2019 00:23
Die Monique begint als 37 jarige een relatie met een 21 jarige opkomende artiest. Is er iemand hier die dacht dat dat 'voor altijd' zou zijn?
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft in ieder geval geen moeder complex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-11-2019 07:32
Hij heeft in ieder geval geen moeder complex.
:HA:
Sjulia schreef:
10-11-2019 23:55
Ik denk dat de meeste kwade reacties een blijk van empathie zijn, voor slachtoffer Monique. Solidair zijn met haar. Heel eerlijk, ik oordeel ook wel meteen over Bridget. En die Hazes. En ik vond het ook meteen sneu voor Monique. We leven nu wel in een tijdperk waarbij je alles moet delen op social media, dit is erbij in gekropen. En het is ook de groepdruk waardoor de reacties steeds erger worden, het meedoen. Zoals bij hooligans. Maar die extreme woede zo uiten op Instagram en in dit soort gevallen soms zelfs tot doodsbedreigingen aan toe, is echt wel een groot teken van emotie regulatie probleem. Misschien kan een rechter het beste al deze mensen therapie opdringen.

De wereld verdelen in slachtoffers en daders is wel erg simpel. Misschien is Monique wel een verschrikkelijk mens. Maar waarschijnlijk werkte de relatie gewoon niet meer, net als bij duizenden andere stellen. En dan gaat het uit en na een tijdje heb je een andere relatie. Waarom je dan een kant zou kiezen of zo negatief denkt over de betreffende mensen (die je helemaal niet kent), begrijp ik helemaal niets van.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
11-11-2019 08:21
De wereld verdelen in slachtoffers en daders is wel erg simpel. Misschien is Monique wel een verschrikkelijk mens. Maar waarschijnlijk werkte de relatie gewoon niet meer, net als bij duizenden andere stellen. En dan gaat het uit en na een tijdje heb je een andere relatie. Waarom je dan een kant zou kiezen of zo negatief denkt over de betreffende mensen (die je helemaal niet kent), begrijp ik helemaal niets van.
Ik denk dat het ook om simpele mensen gaat die dergelijke reacties achter laten. En vreemdgangers/de andere vrouw haten is ook van alle tijden. Een grote scarlet A erop plakken.
Alle reacties Link kopieren
En dan de andere vrouw een hoer noemen is ook van alle tijden.
Ik snap trouwens niet wat Bridget in dat jochie ziet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.destentor.nl/apeldoorn/brid ... google.nl/


Nou, dan moet het wel Echte Liefde zijn, als ze nu zelfs voor nog jonger gaat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien naïef maar ik vind het toch altijd schokkend als mensen zo ontzettend heftig reageren op een BN'er die in hun ogen iets fout heeft gedaan. Vaak reageren mensen alsof ze persoonlijk geraakt zijn door wat er is gebeurd. Doodgewone mensen met keurige gezinnetjes die vloeken, tieren en met ziektes gooien als bouwvakkers. Schamen die mensen zich niet? Stel nou dat je collega, je leidinggevende of je cliënt/klant ziet wat jij uitkraamt op social media? Ik vind het onvoorstelbaar...
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
11-11-2019 08:52
https://www.destentor.nl/apeldoorn/brid ... google.nl/


Nou, dan moet het wel Echte Liefde zijn, als ze nu zelfs voor nog jonger gaat.
Ze valt op jonge mannen en een klein kindje erbij is geen enkel bezwaar.

En 20 jaar leeftijdsverschil werkt in de meeste gevallen ook niet.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
11-11-2019 08:42
En dan de andere vrouw een hoer noemen is ook van alle tijden.
Ik snap trouwens niet wat Bridget in dat jochie ziet.
Ik vind het een aparte combinatie. Net zoals toen Jan Smit ooit met Ellemieke Vermolen was.
Alle reacties Link kopieren
We leven in een vrij land en iedereen mag zijn eigen mening hebben over alles. Het zou wel zo stoer zijn dat je dat dan ook doet vanuit je eigen profiel en niet lekker afgeschermd door een anoniem profiel.

Echter vind ik iemand een lelijke hoer noemen geen mening hebben, maar dat is gewoon schelden. Daar snap ik dus helemaal niks van. Omdat we het recht hebben op een vrije meningsuiting betekent nog niet dat je ook maar alles moet zeggen. Dat doe je in het echte leven ook niet. Je denkt het soms wel maar dan zet je ook wel een filter op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Alleen lijkt het me wel gênant als je als roddel presentatrice bij boulevard elke avond verslag doet van bn'ers hun privé leven en dan zelf een sappig verhaal wordt.. ze mag vast een paar avonden vrij van RTL boulevard.
Vond het ook zo sneu toen met Albert Verlinde en zijn vreemdgaande Onno, heel gênant als hij daar zelf over ging praten.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
10-11-2019 22:44
Ik vind het sneu voor Monique, ingeruild worden voor een nóg oudere vrouw.
Voor de rest vind ik er niet zoveel van.

Wat is er mis met een oudere vrouw?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
nah, ik lees het net dat Bridget en Andre een stel zijn ( zal Rachel leuk vinden)
Maar hoe dan ? Dit gaat never nooit niet werken schat ik zo in, Andre is veels te speels en Bridget is een pittige serieuze tante .

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik snap die haatreacties overigens wel.
Het is toch heerlijk om veilig anoniem af te geven op anderen, en het is gratis dus waarom niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
11-11-2019 09:17
Misschien naïef maar ik vind het toch altijd schokkend als mensen zo ontzettend heftig reageren op een BN'er die in hun ogen iets fout heeft gedaan. Vaak reageren mensen alsof ze persoonlijk geraakt zijn door wat er is gebeurd. Doodgewone mensen met keurige gezinnetjes die vloeken, tieren en met ziektes gooien als bouwvakkers. Schamen die mensen zich niet? Stel nou dat je collega, je leidinggevende of je cliënt/klant ziet wat jij uitkraamt op social media? Ik vind het onvoorstelbaar...
Ik gok maar zo dat die social media tokkies die niet hebben.
I wanna live my life with the volume full!
Miskotto schreef:
11-11-2019 12:01
nah, ik lees het net dat Bridget en Andre een stel zijn ( zal Rachel leuk vinden)
Maar hoe dan ? Dit gaat never nooit niet werken schat ik zo in, Andre is veels te speels en Bridget is een pittige serieuze tante .

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik snap die haatreacties overigens wel.
Het is toch heerlijk om veilig anoniem af te geven op anderen, en het is gratis dus waarom niet.

Nou, als je dat heerlijk vindt zitten er toch ergens wat draadjes niet helemaal lekker aangesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven