onzekerheid in relatie

13-11-2019 20:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi allemaal!
ik heb sinds 2 maanden een nieuw vriendje. maar ik merk nu dat het heel veel onzekerheid voor mij met zich mee brengt. vanmiddag was ik bij hem thuis om mijn spullen op te halen, en toen vervolgens waren we aan het zoenen. maar daarna moest hij weg omdat hij met zijn vriend had afgesproken. Ik wist dat hij met die vriend had afgesproken en ik kwam alleen even langs om mijn spullen op te halen, maar nog steeds voel ik mij er dan kut over en denk dat hij mij niet leuk genoeg vind en veel liever naar zijn vrienden gaat enzo. en dan ga ik een beetje onaardig tegen hem doen en boos, omdat het me onzeker maakt. of een ander voorbeeld: als hij mij de hele middag niet appt wordt ik helemaal gek in me hoofd. ik denk dan meteen dat ie me helemaal niet leuk vind het niet aan me denkt en met andere meisjes bezig is en het met me wil uitmaken ga zo maar door. ik wordt hier helemaal knettergek van. heeft iemand dit ook meegemaakt? tips????
groetjes Lola
Alle reacties Link kopieren
Nee. Iedereen is wel eens onzeker in een relatie maar wat jij beschrijft klinkt Als ongezond recept voor een liefdesrelatie. Ga eerst aan je zelfvertrouwen werken zou ik zeggen
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Waarom ben je zo onzeker?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? Je klinkt erg jong.
Ik vind je gedrag niet normaal en ik hoop dat je je realiseert dat dit heel onaantrekkelijk kan overkomen bij je vriend.
Je gedrag is enkel normaal als je niet ouder bent dan 16.
Lola,

Een man heeft geen zin om de hele dag door te appen.
Wees alsjeblieft niet zo onzeker.
En stel dat hij stiekem met andere meisjes omgaat...dat zou toch ontzettend stom zijn van hem, want jij bent de moeite waard!
Alle reacties Link kopieren
en het ergste wat er kan gebeuren?
Dat het uitgaat, nou dan was hij dus toch een lul en wordt vriendje 2 leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Net 18 jaar.
Verliefd zijn kan vreselijk zijn. Het onzekere gevoel is een symptoom. Denk de volgende keer als je je zo voelt ‘Jeetje wat ben ik verliefd’ ipv rampscenario’s. Het gaat vanzelf over.
Natuurlijk kan je je hier onzeker door voelen.
De kunst is nu te gaan leren vertrouwen op jezelf en op wat jullie samen hebben.
Een relatie hebben is niet 24/7 alles samen delen. Om een relatie op de langere termijn te laten werken hebben mensen ook tijd voor zichzelf en andere contacten en activiteiten nodig.
De een meer dan de ander. Maar gun je vriend en jezelf deze ruimte. Juist om je relatie te laten slagen. En des te leuker: je hebt elkaar na een tijdje apart allebei ook weer wat te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven