Ex is ook collega

17-11-2019 19:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_392752 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 08:34
Reden: Wil het weg hebben
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tja dat is het risico wat je neemt als je op kantoor een relatie krijgt. Je kan alleen maar afstand nemen en als het te veel is een andere baan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Kun je op een andere kamer/verdieping/locatie werken?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Andere werkplek of baan zoeken, en anders op de blaren zitten.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
17-11-2019 20:05
Kun je op een andere kamer/verdieping/locatie werken?
+1. En zie dit ook als een wijze les voor de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Het kantoor stukje komt wel goed, kantoor is groot genoeg. Wilde eigenlijk advies over de relatie waarvan ik hoop dat die uiteindelijk weer goed komt..
Alle reacties Link kopieren
gedraag je zoals altijd op kantoor, tenminste ik neem aan dat jullie je altijd al professioneel op het werk gedroegen?

wat betreft je relatie, je hebt zelf aangegeven er een punt achter te zetten ipv pauze/ruimte, nu heeft ze dus die ruimte ook om om zich heen te kijken... de tijd zal het leren, geen idee hoe het punt erachter zetten gesprek ging tenslotte.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
17-11-2019 20:25
gedraag je zoals altijd op kantoor, tenminste ik neem aan dat jullie je altijd al professioneel op het werk gedroegen?

wat betreft je relatie, je hebt zelf aangegeven er een punt achter te zetten ipv pauze/ruimte, nu heeft ze dus die ruimte ook om om zich heen te kijken... de tijd zal het leren, geen idee hoe het punt erachter zetten gesprek ging tenslotte.
Ja professioneel op werk gaat sowieso goed komen!

Ik heb zelf aangegeven dat we er beter een punt achter kunnen zetten voor nu. Omdat ik die onzekerheid van een pauze niet trok. En wilde haar geen deadline meegeven om alles te weten zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Om jezelf te sparen zul je een professionele houding moeten aannemen.
Niet meer ingaan op benaderingen van haar kant, ook niet als ze je apart wil nemen.
Alle reacties Link kopieren
Nvb321 schreef:
17-11-2019 20:14
Het kantoor stukje komt wel goed, kantoor is groot genoeg.

In je OP komt het heel anders over: ''Nu is het echt een bizar lastige situatie omdat we elkaar de hele dag op kantoor zien, maar ik wel afstand wil nemen zodat ze na kan denken. Maar dat gaat bijna niet.. ''

Wat is het nou? Is het groot genoeg om afstand te nemen en komt het wel goed of is het een bizar lastige situatie waarbij je elkaar de hele dat ziet?


En over de relatie: de tijd zal het leren. Het is pijnlijk maar je zult haar los moeten laten, ga niet wachten maar ga verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven