Wat doen jullie zoal iedere avond?

26-11-2019 14:31 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat andere stellen nou zo'n beetje de hele week 's avonds doen samen.
Natuurlijk hebben wij beiden heus wel eens een afspraak of een verplichting, maar soms heb je ook van die weken dat er niks hoeft en we allebei thuis zijn
Dan zet je "maar weer" een serie op Netflix aan, maar soms voelt dat allemaal zo blahhhh
Bij avond vier op rij na het eten "wat zullen we kijken?" denk ik dan soms: jeetje er moet toch meer te doen zijn? Wat zouden andere mensen nou week in week uit doen als ze uit hun werk komen. (ja ik weet, je kan ook er op uit en dingen gaan doen, maar het geld is ook niet oneindig en ik vind het op zich lekkerom 's avonds ook rustig thuis te zijn).

En doen jullie ook veel "voor jezelf" 's avonds? Als in: dat je in je eentje boven gaat zitten met een boek of zo? Of richt je je toch ook wel veel op de ander

Gewoon nieuwsgierig, zonder oordeel.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
03-12-2019 17:00
Ach, kom nou toch..... je moet niets te verbergen hebben voor je kinderen. Ik vind het ongelofelijk.
Ik verberg niks. Ik doe nl helemaal niks verkeerd. Ik zorg uitstekend voor mijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
03-12-2019 17:00
je moet niets te verbergen hebben voor je kinderen.
Onzin, elke ouder houdt dingen achter voor zijn kinderen
Omdat het kinderen zijn en ze nog niet alles op waarde kunnen schatten
Alle reacties Link kopieren
Eccohomo schreef:
02-12-2019 20:33
Ik vind dat van alchohol.
Doet men veel gekker van, is slechter ook nog maar ja, maatschappelijk geaccepteerd hè
Eens hoor, ik vind drinken van alcohol ook een slecht voorbeeld voor kinderen.
Hooguit een keer met een feestje of bij een dineetje.
Zelf drink ik helemaal niet meer. Tijdens mijn studie, naast coke, iets te veel gedaan.
Ik ben heel gevoelig voor verslaving
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-12-2019 17:11
Eens hoor, ik vind drinken van alcohol ook een slecht voorbeeld voor kinderen.
Hooguit een keer met een feestje of bij een dineetje.
Zelf drink ik helemaal niet meer. Tijdens mijn studie, naast coke, iets te veel gedaan.
Ik ben heel gevoelig voor verslaving
En dan zeg je wat over mij? Met je Coke?
Alle reacties Link kopieren
Eccohomo schreef:
03-12-2019 15:02
Stomme staffers
Even voor de duidelijkheid, ik heb niet gestaft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-12-2019 17:13
En dan zeg je wat over mij? Met je Coke?
Toen ik studeerde, 25 jaar geleden
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-12-2019 17:03
Ik verberg niks. Ik doe nl helemaal niks verkeerd. Ik zorg uitstekend voor mijn kinderen.
Het lijkt me echt afschuwelijk als ik er achter zou komen dat mijn ouders, degenen tegen wie ik op zou moeten kijken, het liefst samen een joint roken 's avonds. Prima als je goed voor ze zorgt en het zoveel mogelijk buiten hun aanwezigheid doet (maar kinderen voelen echt wel aan wat voor types jullie zijn!), maar het is gewoon ontzettend ontnuchterend wanneer je ouders suffe drugs-types zijn.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-12-2019 17:15
Toen ik studeerde, 25 jaar geleden
Dat maakt het minder slecht? De pot verwijt de ketel he?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
03-12-2019 17:00
Ach, kom nou toch..... je moet niets te verbergen hebben voor je kinderen. Ik vind het ongelofelijk.
Niets?
Dat kan niet eens.
Neem alleen sinterklaas maar.
Haha, nee maar je kunt en hoeft toch niet alles met je kinderen te delen?
Mensen die naar een parenclub gaan, moeten die dat ook delen met hun kroost?
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-12-2019 17:11
Eens hoor, ik vind drinken van alcohol ook een slecht voorbeeld voor kinderen.
Hooguit een keer met een feestje of bij een dineetje.
Zelf drink ik helemaal niet meer. Tijdens mijn studie, naast coke, iets te veel gedaan.
Ik ben heel gevoelig voor verslaving
Herkenbaar.
Dan is het beter om het te laten inderdaad. :thumbsup:
justagirly wijzigde dit bericht op 03-12-2019 17:20
7.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-12-2019 17:13
En dan zeg je wat over mij? Met je Coke?
Ik vind het ene niet perse slechter dan het andere.
Maar dat is een andere discussie!
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
03-12-2019 17:17
Dat maakt het minder slecht? De pot verwijt de ketel he?
Nee, maar ik ben volwassen geworden en gebruik niets meer.
Zou jij ook moeten doen :lightbulb:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
03-12-2019 17:16
Het lijkt me echt afschuwelijk als ik er achter zou komen dat mijn ouders, degenen tegen wie ik op zou moeten kijken, het liefst samen een joint roken 's avonds. Prima als je goed voor ze zorgt en het zoveel mogelijk buiten hun aanwezigheid doet (maar kinderen voelen echt wel aan wat voor types jullie zijn!), maar het is gewoon ontzettend ontnuchterend wanneer je ouders suffe drugs-types zijn.
Nou idd, heel gênant
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
03-12-2019 17:16
Het lijkt me echt afschuwelijk als ik er achter zou komen dat mijn ouders, degenen tegen wie ik op zou moeten kijken, het liefst samen een joint roken 's avonds. Prima als je goed voor ze zorgt en het zoveel mogelijk buiten hun aanwezigheid doet (maar kinderen voelen echt wel aan wat voor types jullie zijn!), maar het is gewoon ontzettend ontnuchterend wanneer je ouders suffe drugs-types zijn.
En hoe weet jij of wij suf zijn? En wat voor type ik ben? Je weet helemaal niks over ons en hoe wij leven. Toevallig van de week in het nieuws, Loes Luca rookte elke avond een joint. Echt een suf drugstype ja die vrouw. Ga jij je saaie leven voortzetten, dan leef ik de mijne.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
03-12-2019 17:19
Nee, maar ik ben volwassen geworden en gebruik niets meer.
Zou jij ook moeten doen :lightbulb:
Dat maak ik zelf wel uit. Dat ik volwassen ben hoeft niet te betekenen dat ik niks meer mag.
Alle reacties Link kopieren
Leven en laten leven mensen!!!
Alle reacties Link kopieren
En je moet ze trouwens eens zien kijken naar me als ik de shop uitloop, rookt díe vrouw? Ja zo suf zie ik er maar uit. Not.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
03-12-2019 17:31
Leven en laten leven mensen!!!
Helemaal eens. Maar ik vind wel dat je je als ouder bewust moet zijn van je verantwoordelijkheden. That's all.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook zo, ben ik met je eens.
Ik ben geen heilig boontje, alles wel gedaan, maar heb zulke dingen niet nodig.

Ik geef mijn geld nu ook liever uit aan andere dingen. Aan de kinderen bijv.
beetjegek schreef:
03-12-2019 17:02
Ik gekwetst? Waar maak je dat uit op precies? Door een bimbo op een forum? Laat me niet lachen zeg.
Nee jij niet. Degene die jou stafte natuurlijk
Orpheus13 schreef:
03-12-2019 17:16
Het lijkt me echt afschuwelijk als ik er achter zou komen dat mijn ouders, degenen tegen wie ik op zou moeten kijken, het liefst samen een joint roken 's avonds. Prima als je goed voor ze zorgt en het zoveel mogelijk buiten hun aanwezigheid doet (maar kinderen voelen echt wel aan wat voor types jullie zijn!), maar het is gewoon ontzettend ontnuchterend wanneer je ouders suffe drugs-types zijn.
Suffe drugs types? Omdat iemand een jointje rookt?

Het lijkt mij vreselijk om op te groeien bij mensen die zo denken!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 4 avonden per week. Op mijn vrije avonden spreek ik soms af met vrienden of familie, maar probeer dit wel te beperken tot 1x per week.
Zelf ga ik op vrije dagen/dagdelen als vriend werkt vaak sporten, spreek ik af met vrienden, ik lees veel, whatsapp graag met mensen als we elkaar een tijdje niet irl kunnen zien, en doe geregeld huishoudelijke klusjes.
Vrije avonden thuis zitten we vaak samen op de bank te lezen, soms zit ik op het forum en hij heeft ook een forum waar hij graag is. Hij knutselt graag wat met technische dingen en ik ben vaak bezig met opruimen en dingetjes regelen. Soms kijken we samen tv, vaak iets dat we bewust uitkiezen. We zijn beide geen zappers.
Als ik er niet ben, doet mijn vriend ongeveer hetzelfde, en af en toe gaat ie dan gamen. Mag ie ook als ik er ben, maar alleen met koptelefoon en dat doet ie dan automatisch bijna nooit.
Hij heeft 1x per week een hobby buitenshuis en gaat in het weekend heel vaak motor rijden. Als ik eens in het weekend vrij ben vraagt ie meestal of dat oké is dat ie gaat rijden, hahaha.
We gaan ook af en toe extra vroeg naar bed om uitgebreide seks te hebben.
Heel af en toe kan ik mee op de motor, we hebben af en toe een avondje theater en heeeeel soms een etentje (niet vaak genoeg naar mijn zin, maar dat compenseer ik dan met vrienden).
Doen vaak ons eigen ding dus maar doen ook moeite om samen te zijn en dingen te ondernemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven