Gaat mijn vrouw vreemd?

02-12-2019 13:34 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was ik uit eten met mijn vrouw en toen vertelde ze opeens iets raars. Een paar weken geleden waren we op een feest en mijn vrouw was een vriendin aan het zoeken samen met een goede vriend van mij. Ze vertelde op een gegeven moment dat ze hem aankeek en hij haar en dat ze opeens een 'fijn gevoel' kreeg. Bij doorvragen bleek het een soort gevoel te zijn van seksuele lust oid. Ik vond het nogal vaag. Later hebben die twee dus nog whatsapp contact gehad en ze vertelde dat ze het daar samen over hadden gehad. Blijkbaar had hij datzelfde gevoel ook gehad op dat moment. Ze zei ook dat er verder niks gebeurd was, dus dat moet ik dan maar aannemen. Vanochtend was ons dochtertje met haar telefoon aan het spelen dus ik kon het niet laten om ff snel te kijken. Bleek natuurlijk dat het hele gesprek gewist was. Ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken omdat ze heel veel van mij houdt. Toch blijft het door mijn hoofd spoken en had ik het liever misschien niet eens geweten als er verder toch niks zou zijn. Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen? Natuurlijk kijk ik ook wel naar andere vrouwen, maar heb daarbij nog nooit een of ander speciaal gevoel gehad ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie ervan? Of is het normaal dat vrouwen soms zoiets voelen?

Nog erger, het is ook voor mannen normaal om zoiets te voelen. Althans het kan een keer gebeuren of niet.

De vraag is, wat doe je met die gevoelens. Zij heeft het je vertelt en er is niets gebeurd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
:fortune: Ja
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nou ook al is het iets wat vrouwen wel of niet vaker doen, als jij je er niet prettig bij voelt is dat ok toch? Ik snap ook wel dat je het niet tof vind.
Ik zou er met je vrouw over praten, dat je je er niet prettig bij voelt. Jij mag hier best wat van vinden.
Heeft ze het bijv verteld om voor haarzelf de druk er vanaf te halen? Wilde ze polsen of jij een open relatie zag zitten? Waarom heeft ze het jou verteld?
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vertelt je vrouw dat? Krijgt ze te weinig aandacht van jou en wil ze je op die manier verwittigen dat andere mannen haar wel zien staan?

Jammer dat ze er over geappt hebben zeg, moesten ze dat nu echt uitspreken naar elkaar? Dat is dan een 'vriend'.
Alle reacties Link kopieren
Of ze vreemd is gegaan of vreemdgaat weet natuurlijk niemand hier, maar ze is iig wel een stiekemerd, anders had ze dat gesprek niet hoeven wissen.
Dat je eens een bepaald gevoel kan krijgen van iemand, oké, maar om het daarna uit te spreken en te gaan appen is het gewoon opzoeken.
Ik denk ook niet dat ze dat van die 'blik' en het 'gevoel' toevallig aan je vertelde, en ook omdat de gesprekken zijn gewist denk ik dat er iig meer speelt en/of meer uitgesproken is dan jij weet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een fijne 'vriend' :-?
Ik vind het juist eerlijk van haar. Ze kan er ook niets aan doen dat ze het voelde. Ze had beter niet met die man erover kunnen appen, maar goed ze zei ook dat eerlijk. Een beetje meer vertrouwen in je vrouw! Dat je een beetje jaloers ervan word is ook ok. Praat er gewoon over.
Alle reacties Link kopieren
Gezien het feit dat ze het verteld heeft, denk ik niet dat ze is vreemdgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Je vrouw had beter haar mond kunnen houden, zowel tegen jou als tegen je vriend.
Wat wilde ze ermee om jou hiermee lastig te vallen?
Alle reacties Link kopieren
Is het normaal als MENSEN zoiets voelen. Ja.

En kijk niet meer in haar telefoon.
Life is short. Eat dessert first.
Ze kan voelen wat ze wil. Dat ze het jou verteld , vind ik pas raar.
doornroosje9 schreef:
02-12-2019 14:17
Is het normaal als MENSEN zoiets voelen. Ja.

En kijk niet meer in haar telefoon.
Waarom niet? De dag dat ik mijn man van vreemdgaan verdenk,keer ik die telefoon binnenste buiten.
De enige die iets stiekem doet ben jij TO. Wat irritant zeg, voor je vrouw. Ben je eerlijk en open over wat je voelt en wat je daarmee gedaan hebt. Je wist het gesprek in whatsapp zodat het voorval ook letterlijk weg is. En dan gaat je vent je stiekem bespieden en allerlei conclusies te verbinden aan wat hij niet vindt op je telefoon. *zucht*
Alle reacties Link kopieren
Ze is eerlijk erover dus ik ga er vanuit van niet dat ze vreemdgaat.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
02-12-2019 14:27
De enige die iets stiekem doet ben jij TO. Wat irritant zeg, voor je vrouw. Ben je eerlijk en open over wat je voelt en wat je daarmee gedaan hebt. Je wist het gesprek in whatsapp zodat het voorval ook letterlijk weg is. En dan gaat je vent je stiekem bespieden en allerlei conclusies te verbinden aan wat hij niet vindt op je telefoon. *zucht*
Was ze zo open en eerlijk dan had ze dat gesprek niet gewist.
kindrebel schreef:
02-12-2019 14:27
De enige die iets stiekem doet ben jij TO. Wat irritant zeg, voor je vrouw. Ben je eerlijk en open over wat je voelt en wat je daarmee gedaan hebt. Je wist het gesprek in whatsapp zodat het voorval ook letterlijk weg is. En dan gaat je vent je stiekem bespieden en allerlei conclusies te verbinden aan wat hij niet vindt op je telefoon. *zucht*
Jij zou zeggen “ bedankt voor de info!” ?
En verder nergens meer aan denken? Tuurlijk .
Je vraagt wat wij er van denken.
Ik denk dat in theorie alle scenario's nog mogelijk zijn.
Het kan zelfs zijn dat ze juist al wel met hem geneukt heeft en dat er iets is gebeurd wat jij mogelijk nog gaat ontdekken. Dat iemand van het contact af weet. Dat ze om dat voor te zijn alvast een verhaal houdt tegen je, met alleen het appen over de lustgevoelens. Zodra jij dan achter dat feit komt, kan ze dan zeggen: ja dat vertelde ik toch al, dat was alleen appen.

Dat is het ergste scenario. Het kan ook zijn dat ze geschrokken is van hoe snel het gaat op de app en je daarom dit vertelt. Dat wil niet zeggen dat de kust veilig is. De vlam kan alsnog in de pan vliegen. Praat open over haar gevoelens. Accepteer die kriebels, die lust. Die is menselijk.

Het kan ook zijn dat ze het bewust vertelde omdat ze hoopt dat jij positief zou zijn en een open relatie voorstelt, of in ieder geval seks met deze man niet afwijst. Dat zou een beetje een onhandige aanpak zijn vind ik en het lijkt me niet de meest voor de hand liggende optie.

Het laatste wat ik kan bedenken is dat het precies is wat je hebt gehoord. Ze heeft geappt, dat ging er heet aan toe. Ze is geschrokken, bij zinnen gekomen. Heeft appcontact gestopt, alles gewist en wil het met jou delen.

Wat moet je nu. Je moet er rustig over praten. En de gevoelens er laten zijn.
yourlocalhero schreef:
02-12-2019 14:28
Ze is eerlijk erover dus ik ga er vanuit van niet dat ze vreemdgaat.
Nou, dit mag je best nuanceren.
Hoe eerlijk ben je in wezen als je de beste vriend van je man whatsapt over de geile gevoelens die hij in je losmaakt?
Wel eerlijk van haar dat ze dit verteld heeft, maar wat heb jij aan deze informatie? Nu maak je je druk over iets waar je je volgens haar niet druk over hoeft te maken. Je hebt zelfs haar telefoon gecheckt. Niet zo handig van d'r deze eerlijkheid, wat heb je eraan? Verder vind ik wat ze beschrijft niet zo bijzonder of gek. Ik vind het vooral opvallend dat dat app gesprek weg is, ik kan me voorstellen dat dat leidt tot vragen over of het gesprek toch niet wat verder gegaan is dan die gevoelletjes bespreken met de man in kwestie.

Maar om je vraag te beantwoorden: ja, vrouwen kunnen wel eens een gevoel van seksuele aantrekking krijgen als ze een man die ze aantrekkelijk vinden aankijken, en zich daar prettig bij voelen. Je moet je wel beseffen dat het hier niet ging om 'een mooie man/vrouw checken op straat' zoals jij beschrijft, maar echt oogcontact maken met iemand die je aantrekkelijk vindt. Dat is toch wel wat anders dan onopgemerkt iemand kort bekijken.
kadanz schreef:
02-12-2019 14:33
Nou, dit mag je best nuanceren.
Hoe eerlijk ben je in wezen als je de beste vriend van je man whatsapt over de geile gevoelens die hij in je losmaakt?
Eens.
Het lijkt wel dat zolang je alles maar eerlijk opbiecht , het niet erg is. Volgende keer zegt ze dat ze met hem naar bed is gegaan . Maar hee, het betekende gelukkig niks voor haar en ze heeft het gelijk verteld toch?
kindrebel schreef:
02-12-2019 14:27
De enige die iets stiekem doet ben jij TO. Wat irritant zeg, voor je vrouw. Ben je eerlijk en open over wat je voelt en wat je daarmee gedaan hebt. Je wist het gesprek in whatsapp zodat het voorval ook letterlijk weg is. En dan gaat je vent je stiekem bespieden en allerlei conclusies te verbinden aan wat hij niet vindt op je telefoon. *zucht*
Mwah...die vrouw doet gewoon iets heel onfatsoenlijks. Sexten met de beste vriend van je man, dat overkomt je niet. Als je dan uit schuldgevoel achteraf het één en ander opbiecht dan moet je niet vreemd opkijken dat je man zich afvraagt of hij echt alle informatie heeft.
Violet-Nebula schreef:
02-12-2019 14:35
Wel eerlijk van haar dat ze dit verteld heeft, maar wat heb jij aan deze informatie?
Is dat echt eerlijk?
Hoi buurvrouw, ik heb net een deuk in je auto geschopt omdat je te dicht bij mijn wagen geparkeerd stond, maar ik vertel het je gewoon eerlijk. Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Het is nu buiten je om gegaan, maar je kunt het in jullie seksspel verwerken. Als je haar doggy neemt dan trek je aan haar haren en sla je op haar kont terwijl je zegt: dus jij zit geil te appen met een andere vent? ik zal je er eens van langs geven!
Ze zal weer aan die man denken en mogelijk luid kreunen van de opwinding, maar dit keer met het verschil dat jij de alpha bent die het haar geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zo iemand die een dergelijk voorval aan mijn vriend zou vertellen, vanuit mijn eigen egoïstische gedachte dat ik er dan niet meer mee zit én omdat ik het fijn vind om dingen eerlijk te kunnen delen. Ik zou dan absoluut ook het gesprek wissen, want het zou voor mij dan afgesloten zijn. In mijn stomme kop zou het dan niet zo snel opkomen dat vriend er vervolgens mee in zijn maag zou zitten, omdat ik het als een gesloten hoofdstuk beschouw en blij ben dat het geen geheim meer is. Ik hoop voor jou dat je vrouw ook zo is, al is het kut dat jij er dan mee moet rondlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven