Leuk kerstcadeau voor vriend?

03-12-2019 10:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Binnenkort vier ik de eerste kerst samen met m'n vriend en we hebben afgesproken elkaar iets te geven... Ik ben dat eigenlijk niet gewend, omdat we thuis altijd veel met sinterklaas deden, maar nu ik samen met hem ben vind ik het wel leuk om cadeautjes te doen met Kerst.
Alleen wat is leuk om te geven aan je vriend met Kerst? Heb wel een paar ideeën, maar dat zit allemaal ruim over de max 25 euro...
Nu dacht ik misschien een pakketje te maken met parfum, baardolie/shampoo en daar moeten dan nog wat spulletjes bij. Wat zouden jullie de eerste keer dat je Kerst samen viert geven aan je vriend?
Heb dus ook gedacht aan een overnachting samen of wellness enzo, maar is allemaal vrij prijzig
Hij houdt wel van gadgets, gamen, voetbal, lekker eten..
Misschien weten jullie iets leuks?
Jij kent je vriend toch beste? Is toch veel leuker om dan echt zelf iets te geven...
Maar goed, hier heb je een waslijst aan leuke gadgets
https://www.radbag.nl/cadeau-voor-vriend
Er zijn twee Sinterklaas-topics geweest met cadeausuggesties voor mannen.
Maar die topics kan ik nu niet vinden.

Ik gooi 'm er maar weer in.
Als hij van koken houdt, dan een pakket van Oil & Vinegar.
Online te bestellen
https://www.oilvinegar.com/nl-nl/cadeau ... ditionale/

Of ga naar een winkel om zelf flesjes olijfolie, dips, pesto te kopen.
Dan pakken ze het voor je in, in een mandje.
wij geven ieder jaar een paar gekke sokken aan elkaar
vorig jaar heb ik hem een portable bluetooth speaker gegeven
Ik geef mijn man een paar boeken en wat hobbyspul.
We maken overigens gewoon een lijstje met wat suggesties om het wat makkelijker te maken :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt in de komende dagen van mij een baby. Kan je daar wat mee?
Alle reacties Link kopieren
@pergamon ah goeie, dat ga ik ook voor 'm kopen

@leafs oh top die lijst met gadgets!
Als je budget 25 euro is zou ik eerder een ervaring geven. Niet dat je niet iets leuks voor dat bedrag kan kopen hoor. Maar vind samen iets doen, dan toch wat waardevoller.

Samen een wandeling maken in het bos en daar lunchen; warme chocolade melk met slagroom, lekkere uitgebreide belegde broodjes etc meenemen.

Of desnoods op je kamer op een picknickkleedje lekker gezellig wat eten en een spelletje doen, film kijken.

Je kan natuurlijk ook op groupon kijken. Daar kan je vaak voor een appel en een ei lunchen, een uitje doen etc.

Hier maken we ook gewoon lijstjes, maar ja, wij vieren ook al jaren kerst met elkaar.
Als hij van gadgets, gamen, voetbal en lekker eten houdt, zou ik geen parfum geven.
Een leuke gadget, of bv een pakket van de lokale kaasboer met verschillende soorten kaas, noten en een fles wijn.
Ik zou niet iets geven om het geven, dus een pakket met spulletjes die ‘wel lekker’ zijn valt voor mij af. Dan liever iets persoonlijks met een betekenis, dus krijgt vriend oa een beker met een afbeelding die een blik van verstandhouding oplevert.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
03-12-2019 10:50
Als je budget 25 euro is zou ik eerder een ervaring geven. Niet dat je niet iets leuks voor dat bedrag kan kopen hoor. Maar vind samen iets doen, dan toch wat waardevoller.

Samen een wandeling maken in het bos en daar lunchen; warme chocolade melk met slagroom, lekkere uitgebreide belegde broodjes etc meenemen.

Of desnoods op je kamer op een picknickkleedje lekker gezellig wat eten en een spelletje doen, film kijken.

Je kan natuurlijk ook op groupon kijken. Daar kan je vaak voor een appel en een ei lunchen, een uitje doen etc.

Hier maken we ook gewoon lijstjes, maar ja, wij vieren ook al jaren kerst met elkaar.
Ik zou inderdaad samen iets doen als een boswandeling of een picknick, of een kerstontbijt op bed. Misschien een pakketje maken met cadeautjes die 'het kerstgevoel' geven? Ik vind zo'n eerste Kerst samen een beetje te vroeg voor baardolie en gadgets.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Have a nice poop.
Voor op de w.c..
Iedereen komt lachend van het toilet.

https://irisborduurt.nl/product/have-a-nice-poop-mini/
Alle reacties Link kopieren
Bon om samen uit eten te gaan? Dagje sauna (voor 1 persoon is niet zo duur, moet je wel voor jezelf nog bij betalen).
Fotoshoot? Via socialdeal of grouppon ofzo.
Een mok met een foto erop van jullie samen. En dan een koffie pakketje erbij.

Iets persoonlijks. Baardolie kun je hem ook nog met 50 geven.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven