Klaar met vriend

03-12-2019 12:40 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit ook even van me afschrijven sorry. M'n vriend heeft me in de steek gelaten toen de crematie van m'n vader was. Hij zou die dag terug zijn, maar besloot om toch nog wat langer te blijven, terwijl dit niet nodig was. Nu kwam hij gisteren een dag na de crematie terug en hij was helemaal over de rooie, omdat ik zijn was niet had gedaan. Dit is echt de druppel van alles. Ik heb aangegeven dat ik wat afstand wil nemen en graag met dochter er even tussen uit wil. Hij vond dit geen probleem en zei dat hij dan eindelijk van het gejank van ons beide af was. Dus ik heb ook gezegd dat hij me even niet hoeft te bellen, want ik ben even klaar met hem. Ben ik nu te hard?
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf?
...
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat ben je niet. Goed dat je voor jezelf en je dochter opkomt.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
weglopen lost probleem tussen jullie echt op ......

Ik zou zeggen, ga met je toch naar Afrika :facepalm:
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent niet te hard. Je 'vriend' is wél te hard.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:

Herstel je vraag even naar "laat ik te veel met me sollen?"
Alle reacties Link kopieren
Ja, je bent te hard, veel en veel te hard. Naar jezelf toe! Dat de gedachte dat je te hard zou zijn naar je 'vriend' zelfs maar in je opkomt, betekent dat je veel en veel te hard naar jezelf bent. Die lul verdient iemand als jij niet.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Ja, want het is normaal dat de liefde van je leven zo tegen je praat, alleen aan zichzelf denkt, en geen bal om jou gevoelens geeft.
Waarom accepteer je dit? Waarom ben je uberhaupt nog bij hem?
ik geef mn bek ook maar een douw
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de dag na de crematie van een van mijn ouders, misschien ook niet de redelijkste. Dus dan zou het fijn zijn als een ander (die geen ouder is verloren) zorgt dat er geen drama ontstaat over zoiets totaal onbelangrijks als de was.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier heel erg veel meer aan de hand en is je vriend geen leuke man.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me erg afvragen wat er nog meer speelt. Als je alleen deze informatie geeft, dan lijkt het inderdaad alsof hij heel onredelijk is.

De praktijk leert echter dat er vaak meer aan de hand is. Dus eigenlijk is aan jou TO de vraag: wat ben je hier vergeten te vertellen?

Er zijn maar heel weinig mensen die expres hun partner in de steek laten bij een crematie en dan gaan klagen over de was die niet gedaan is, zonder dat er iets anders speelt.
Wablief !?!

Amai Dancerx , ik heb oprecht met je te doen !

Je hebt er goed aan gedaan om even afstand te nemen .
Zoveel gevoelloosheid na al datgene dat je de laatste tijd hebt meegemaakt is onbegrijpelijk . :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent niet hard genoeg! Meteen definitief eruit gooien die man!

Onvoorstelbaar dat hij jou met zoiets belangrijks alleen te laten en dan uit zijn plaat durven gaan over de was???
Hij klinkt echt als een droomvent... :facepalm:
Je geeft niet veel context, maar lijkt me beter kwijt dan rijk als ik het zo lees.
Je moet je eerder afvragen of je wel hard genoeg bent in dit geval. Hij steunt je niet, heeft belachelijke verwachtingen van je en bekt je vervolgens af (en jullie dochter neemt hij er ook even in mee).
Ik vind je nog behoorlijk soft. Ik had zijn vuile was en de rest van zijn spullen buiten gezet op het moment dat ik hoorde dat hij niet op de crematie was gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
03-12-2019 12:51
Ik zou me erg afvragen wat er nog meer speelt. Als je alleen deze informatie geeft, dan lijkt het inderdaad alsof hij heel onredelijk is.

De praktijk leert echter dat er vaak meer aan de hand is. Dus eigenlijk is aan jou TO de vraag: wat ben je hier vergeten te vertellen?

Er zijn maar heel weinig mensen die expres hun partner in de steek laten bij een crematie en dan gaan klagen over de was die niet gedaan is, zonder dat er iets anders speelt.
Het gaat sinds dat we een dochterje hebben samen al niet geweldig. We hebben ontzettend veel ruzie over van alles. Alles moet altijd gaan zoals hij het wil en als dat niet gebeurt dan wordt hij agressief en gewoon niet leuk. Ik kan geen eigen mening hebben, dat accepteert hij niet. Hij doet helemaal niks alleen werken en heeft altijd over alles commentaar op mij.

Natuurlijk doe ik ook niet alles perfect, ik ben nu na het overlijden van mijn vader veel kwetsbaarder en veel sneller geïrriteerd, maar hij kwam thuis van z'n reis voor z'n werk en hij gaf mij en m'n dochtertje geen knuffel en helemaal niks. Hij begon gelijk te zeuren over de was en de troep in huis en dat ik moet stoppen met janken.
anoniem_301157 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 17:31
2.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je maakt wat mee he meid.. je hebt een hoop dezelfde topics.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2019 14:58
Reden: Ongepast
98.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wellicht handig als jullie kijken naar de mogelijkheid om in therapie te gaan.

Je kunt heel makkelijk de deur dichtgooien, maar de vraag is of jullie beiden en vooral je dochter daar iets mee op schiet. Uit je toelichting blijkt wel dat er veel meer aan de hand is en dan kan iedere opmerking van de een meteen een overtrokken reactie van de ander uitlokken en kom je in no time in een cirkel naar beneden terecht.

Blijkbaar heeft de komst van jullie dochter veel stress met zich meegebracht en weten jullie daar samen niet goed mee om te gaan. Wellicht gaat het ook op zijn werk niet goed waardoor thuiskomen in een stressvolle omgeving ervoor zorgt dat hij nergens meer rust kan ervaren en daardoor zo prikkelbaar en agressief reageert.

Ik zou er in ieder geval niet meteen heel persoonlijke dingen achter zoeken en er in eerste instantie vanuit gaan dat zijn reactie een logisch gevolg is op de problemen die hij ervaart om om te gaan met de situatie (en natuurlijk ook op hoe jij met de situatie omgaat).

Professionele hulp kan jullie vast verder helpen om eens in rust uit te vragen waar nu de kern van het probleem zit. Die zit namelijk echt niet bij het expres jou treiteren door niet op de crematie van je vader te komen.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
03-12-2019 13:01
[...]
Ze is 23.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2019 14:58
Reden: Quote verwijderd
46.13% gewijzigd
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
03-12-2019 13:03
Ze is 23.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2019 14:59
Reden: Ongepast
46.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2019 14:57
Reden: Ongepast
96.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
03-12-2019 13:06
[...]
Wees blij dat je dat niet hebt meegemaakt, dat gun je niemand. Geloof mij maar. Maar ondanks dat ben ik erg gelukkig hoor, je hoort mij niet klagen :) ik heb een hele lieve dochter, vriendinnen, een leuke baan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2019 14:59
Reden: Quote verwijderd
21.31% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven