relatie met getrouwde vrouw

03-12-2019 14:08 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag ,
Ik zit met het volgende probleem : Ik heb een relatie met een getrouwde vrouw wiens man erg ziek is . Wij schelen 15 jaar met elkaar qua leeftijd .
Ze kan en wil niet van hem scheiden ivm kinderen en ziekte van hem . Als ik haar berichtjes stuur ( whats app of messenger ) duurt het even eer ik reactie terug krijg soms reageert ze gelijk terug maar soms zit daar een kwartier tot uren tussen . Dit komt omdat dan haar kinderen in de buurt zijn . ze heeft met jongste dochter een goede bant opgebouwd en vertellen alles tegen elkaar (doen wij ook overigens zij betrekt mij overal bij en ik haar )

We zijn beide stapel gek op elkaar en kunnen niet meer zonder elkaar elke dag krijg ik wel lieve berichtjes van haar en zij van mij terug .
Ook als ze bij mij is liggen we binnen no-time in bed . IK heb tegen haar gezegd dat ik alle begrip voor haar situatie thuis heb en dat ik niet van haar kan verwachten dat ze a la minute reageert . Haar huidige relatie is stuk gelopen ze zeg dat de liefde over is en dat zij als broer en zus leven .
Toch ben ik stapel gek op haar zo erg dat ik haar niet los kan laten ( dat ik relatie verbreekt )

Wat zou volgens jullie het beste zijn :
1- op elkaar wachten terwijl niemand kan aangeven hoelang het nog duurt en zo verder gaan als het nu is
2- of toch relatie verbreken en op zoek gaan naar een vrij gezelle vrouw .
Ze is bezet.

Dat zij niet de ballen heeft van haar man af te gaan zie ik als een zwaktebod.

Ik zou de bant die je met haar hebt vergeten en op zoek gaan naar een vrij gezelle vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Wil je een volwaardige relatie? Dan moet je met de getrouwde vrouw stoppen. Zij is duidelijk dat ze alleen sex wil met je.
Ff m'n bol erbij pakken hoor..

Ik voorzie een hoop gezeik als je voor de bezette vrouw kiest. En ook nog een liefdesbeeb
Alle reacties Link kopieren
De smoezenlijst geldt ook voor vrouwen die hun echtgenoot bedriegen.
Mee stoppen .

Zij zit in een rottige situatie en jij bent voor haar niets meer dan ontspanning en seks .
Ik weet niet hoelang jullie elkaar al kennen , maar bedenk dat je een doodzieke partner niet zomaar laat zitten .
Er zijn bovendien ook nog kinderen in het spel . Om van het leeftijdsverschil nog maar te zwijgen .

Zelfs indien haar huidige partner overlijdt , hoe zie jij dat dan ?
Dan nog kan ze niet zomaar direct met jou voor de dag komen .

Haar en zijn familie zou haar verstoten en het zou haar kinderen veel verdriet bezorgen .

Echt , laat gaan . Jij past nu niet in haar leven .
anoniem_323253 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 14:43
Reden: Bericht was nog niet voltooid
30.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weet je wel zeker dat de man ziek is en zij het niet als excuus gbruikt om vreemd te gaan?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker doorgaan zo!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen relatie maar springt af en toe met iemand in bed.
En een bant??
Wat is een gezelle vrouw? En is die vrouw van jou echt vrij gezelle? Niet heel gezelle?
Alle reacties Link kopieren
Een vrouwelijke Kluun, het zal je ding maar zijn.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ze reageert langzaam op appjes dus ja, dat kan niet goed gaan. De rest maakt niet uit
Alle reacties Link kopieren
Wat een kut wijf om je man te bedriegen terwijl hij erg ziek is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als ik haar berichtjes stuur ( whats app of messenger ) duurt het even eer ik reactie terug krijg soms reageert ze gelijk terug maar soms zit daar een kwartier tot uren tussen . Dit komt omdat dan haar kinderen in de buurt zijn

Zozo, er zit soms wel een kwartier tot uren tussen? Heftig.
Alle reacties Link kopieren
arjanvh40 schreef:
03-12-2019 14:08
Goedemiddag ,
Ik zit met het volgende probleem : Ik heb een relatie met een getrouwde vrouw wiens man erg ziek is . Wij schelen 15 jaar met elkaar qua leeftijd .
Ze kan en wil niet van hem scheiden ivm kinderen en ziekte van hem

Wat zou volgens jullie het beste zijn :
1- op elkaar wachten terwijl niemand kan aangeven hoelang het nog duurt en zo verder gaan als het nu is
2- of toch relatie verbreken en op zoek gaan naar een vrij gezelle vrouw .
Wachten waarop......? dat haar man dood gaat......??
En dan is hij dood en weet ze niet wanneer ze het tegenover haar kinderen kan maken om met een nieuwe liefde aan te komen.
Mag je opnieuw gaan wachten.

Ga maar snel opzoek naar een vrouw die wel tijd voor je heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dom.
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
03-12-2019 15:19
Wachten waarop......? dat haar man dood gaat......??
En dan is hij dood en weet ze niet wanneer ze het tegenover haar kinderen kan maken om met een nieuwe liefde aan te komen.
Mag je opnieuw gaan wachten.

Ga maar snel opzoek naar een vrouw die wel tijd voor je heeft.
Stelt ze haar jonkie aan haar kids voor. Ik voorzie gezellige kerstdagen :)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Je bent verliefd maar je ziet haar maar deels. De aantrekkingskracht is groot.
Je ziet niet in hoe chagerijnig ze is als iemand de koffiekopjes verkeerd in de kast zet of hoe onredelijk ze is als iemand te lang douchet.
Je bent verliefd op het deel dat zij kan laten zien en de rest vul je zelf in. En jij bent verliefd op het beeld dat je hebt.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Ik denk zomaar dat jij een tijdelijk lichtpuntje bent in een donkere tijd.
overigens zou ik spontaan opdrogen als een man af zit te wachten tot zijn vrouw sterft .
Wat zegt dat over haar karakter ?
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
03-12-2019 15:22
Stelt ze haar jonkie aan haar kids voor. Ik voorzie gezellige kerstdagen :)
Hear, hear, deze heeft De Glazen Bol.

Geen eenzame kerst voor TO, dit jaar.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent niet meer dan een goedkoop neukertje voor haar. Makkelijk zo'n 15 jaar jongere kerel daar wil ze af en toe even overheen. Wil je een relatie ? Dump deze vreemdgangster en zoek dan een vrijgezelle vrouw.
Nou, die trouwgelofte moest je dus met een korrel zout nemen.
In ziekte en gezondheid, m'n reet.
Uitmaken nee,haar neuken in elk gaatje keihard,ze is je fuckbody,meer niet.
Wat de toekomst je gaat brengen,zie je vanzelf,neuk haar als een konijn dat wil ze toch.Mijn advies is wel hou je koppie koel.
creativeguy schreef:
03-12-2019 18:09
Jij bent niet meer dan een goedkoop neukertje voor haar. Makkelijk zo'n 15 jaar jongere kerel daar wil ze af en toe even overheen. Wil je een relatie ? Dump deze vreemdgangster en zoek dan een vrijgezelle vrouw.
Dit, 100%.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven