Gevoelens verbergen

05-12-2019 15:33 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ergens mee, ik ben 17 jaar en ik zit in de 1 jaar van mijn opleiding. Er is een jongen in mijn leven waar ik vanaf de 3e klas al bevriend mee ben. Ik begin voor hem steeds meer gevoelens te krijgen en ik weet niet of dit gevoelens zijn van verliefdheid. Ik vind het echt een leuke jongen en ik ga nog steeds wel met hem om (niet meer als voorheen maar als we afspreken hebben we het erg gezellig ) maar ik heb het gevoel dat mijn gevoelens steeds in de weg zitten, soms dan smelt ik helemaal weg en dan is mijn grootste wens dat het mijn vriend is maar soms heb ik het gevoel dat het beter is zo en een goede vriend blijft, ik heb dit niet aan mijn vrienden vertelt, ik ben bang dat ze dit een beetje gek gaan vinden want in de 3e en 4e klas was hij altijd iemand die een beetje ‘verveld’ was, maar ik merk dat hij heel erg veranderd is. Ik denk zelf dat hij geen intresse heeft in mij en dat hij mij als een goede vriend ziet. En zo wil ik het ook het liefste houden. Hebben jullie tips voor mij om mijn gevoelens te vebergen, ik denk namelijk zelf dat het beter is om vrienden te blijven en ik ben zelf ook niet toe naar een relatie.
Er zit dan niks anders op dan je gevoelens wegstoppen en proberen hem minder of een tijd niet te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven