Relatie met een 28 jaar oudere man

05-12-2019 21:54 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,

Ik heb nu 1.5 jaar een relatie met een man van 60 en ik ben zelf 32.

Ik kende hem al een aantal jaartjes, maar in 2017 is er pas echt wat onstaan. De liefde is heel intens en puur van beide kanten, maar we hebben ook heel vaak ruzie. Het komt ook telkens wel weer goed, want we kunnen niet zonder elkaar.

Ik merk wel dat de ruzies voornamelijk ontstaan door onze verschillende achtergronden, generaties, normen en waardes etc. Het is dus wel degelijk een leeftijds issue.

Ik begin wel vaker te denken moet ik nu niet gewoon sterk zijn en inzien dat ons leeftijds verschil te groot is en dat het uiteindelijk stuk zal lopen, dus dan maar nu een punt achter zetten. Of kiezen voor de liefde en alle zware stormen proberen te overwinnen.

Zit er iemand in een soort gelijke situatie of kan erover mee praten? Dat zou ik namelijk heel fijn vinden :)
Afbeelding

$360m zal wel helpen ja.

Je zult er maar naast wakker worden zeg.

Afbeelding
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 05-12-2019 23:27
36.46% gewijzigd
Hobbelster schreef:
05-12-2019 23:24
Afbeelding

$360m zal wel helpen ja.

Je zult er maar naast wakker worden zeg.
zij kijkt ook bang
Klinkt niet zo goed TO....
Passen jullie levensbehoeften wel bij elkaar? Heb jij bijvoorbeeld nog een kinderwens? Hoe is jullie visie op relaties?

Stabiliteit, veiligheid en intimiteit zijn mijns inziens erg belangrijke factoren in een relatie en daar is weinig tot geen ruimte voor als je veel conflicten hebt met je partner.


Is dit wat je de rest van je leven wilt, leven in een conflictueuze relatie? Daarnaast zal zijn fysieke gesteldheid de komende jaren sneller afnemen, terwijl jij in de bloei van je leven zit: wat betekent dat voor jou en jullie relatie? Jullie seksleven?
Tsja, het is vooral erg persoonlijk. Mijn man en ik schelen 10 jaar in leeftijd, en voor mij is dat echt de grens. Ik ben begin 40 en ik zou er niet aan moeten denken een man van 70 te hebben. Ook niet één van 60 trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ook al is hij dezelfde leeftijd, vaak ruzie en zware stormen is niet normaal hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Tja, met een relatie van iemand van 28 jaar ouder heb je niet veel toekomstperspectief natuurlijk. Als je het dan op dit moment samen leuk hebt, dan is dat geen bezwaar. Maar je hebt het niet leuk. Dus ja...
mollymalone wijzigde dit bericht op 05-12-2019 23:50
0.48% gewijzigd
MollyMalone schreef:
05-12-2019 23:49
Tja, met een relatie van iemand van 20 jaar ouder heb je niet veel toekomstperspectief natuurlijk. Als je het dan op dit moment samen leuk hebt, dan is dat geen bezwaar. Maar je hebt het niet leuk. Dus ja...
30 jaar
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
05-12-2019 23:17
Mick Jagger versiert toch echt nog de ene vrouw na de andere.

En hij is eind de 70 :-).


En hoe oud was Berlusconi ook al weer bij de Bungabunga-feestjes :-D ?

Wat vreemd dat vrouwen zich laten verleiden door geld en aanzien.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
05-12-2019 23:24
Afbeelding

$360m zal wel helpen ja.

Je zult er maar naast wakker worden zeg.

Afbeelding
Ik vind hem wel mooier dan al die plastisch verbouwde hollywoodbejaarden.
julius schreef:
06-12-2019 00:21
Ik vind hem wel mooier dan al die plastisch verbouwde hollywoodbejaarden.
op die tweede foto is hij een walking deads geworden
julius schreef:
06-12-2019 00:20
Wat vreemd dat vrouwen zich laten verleiden door geld en aanzien.
niet vreemd. als de piemel weigert doe dan maar een nieuw paar schoenen
Er is teveel ruzie, en je heeft zelf aan dat het komt door het grote leeftijdsverschil.
Het zal er niet op verbeteren.

Dat zegt genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Precies.
Dat je hier zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex-man is 17 jaar ouder dan ik. Beetje Mick Jagger type om te zien, alleen dan met een lege portemonnee. Hij is nu 71 en zijn huidige vrouw is 27.

Ik ben nu getrouwd met een man van 12 jaar jonger dan ik. Deze relatie gaat 100 x beter en is veel gelijkwaardiger. Een oudere man wil toch vaak een soort 'vaderen' over je.
Verschil in normen en waarden heeft helemaal niets met verschil in leeftijd te maken.
Veel ruzie in zo'n korte tijd zou voor mij een reden zijn om het uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-12-2019 23:13
maar dat is echt een dooddoener, een man van 60 heeft veel meer kans om dood te gaan dan een vrouw van 30. En stel dat hij 100 wordt dan is de kans op grote lichamelijke problemen binnen nu en zeg 20 jaar nog steeds een gegeven. Die vrouw is dan in de hoogtijdagen van haar leven. moet ze haar man verschonen en naar de dagbesteding brengen.
Dus een vrouw zit met 52 in haar hoogtijdagen en een man van 60 heeft een niet prettige prostaat... hmmmm, het leven is soms zo oneerlijk! :P
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik heb in mijn leven vooral gedate met veel jongere vrouwen en leeftijdsverschil is niet het probleem. Het gaat om de combinatie. Soms werkt het, soms niet.

Bij jullie lijkt het gewoon niet te werken.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
05-12-2019 22:53
Voor 't zelfde geld wordt hij 90 en sterft zij over 10 of 20 jaar aan één of andere ziekte.
Ik wens het hen niet toe, maar de mensheid wordt steeds ouder, dus die man hoeft nog niet meteen dood.
Ik ken iemand die weduwe is. Ze waren van dezelfde leeftijd. Haar man is jaren ziek geweest.

Inmiddels is ze al weer een tijdje heel gelukkig met een 19 jaar oudere, super fitte man.
Alles wat ze met haar eerste man, die van haar eigen leeftijd was, door zijn ziekte niet heeft kunnen doen, doet ze nu met haar “oudere” partner.
Joh wat moet je nou toch met zo’n oud gebouw. Voor je het weet breng je m naar de bridgeclub met zijn rollator en kan je weer terug omdattie zijn tanden is vergeten. Mij niet gezien, ik takel liever samen af. Nieuwsgierig; rekent hij nou alles nog terug naar guldens?
salinarosseno schreef:
06-12-2019 03:44
Mijn ex-man is 17 jaar ouder dan ik. Beetje Mick Jagger type om te zien, alleen dan met een lege portemonnee.
Echt geen lol aan dus. Snap dat je die eruit geschoven hebt. Wat is er mis met die meid?
salinarosseno schreef:
06-12-2019 03:44
Mijn ex-man is nu 71 en zijn huidige vrouw is 27.
Wauw. Is jouw ex-man soms Peter-Jan Rens of Rob de Nijs?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij ook kinderen van je leeftijd?
Die stormen en ruzies worden alleen maar erger. Wacht maar af tot hij met pensioen gaat.
Heb jij ook een kinderwens?
Natuurlijk kunnen jullie wel zonder elkaar.
salinarosseno schreef:
06-12-2019 03:44
Ik ben nu getrouwd met een man van 12 jaar jonger dan ik. Deze relatie gaat 100 x beter en is veel gelijkwaardiger. Een oudere man wil toch vaak een soort 'vaderen' over je.
Doet je partner dat, TO?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-12-2019 23:03
nou je kan natuurlijk ook gewoon een leuke man vinden van je eigen leeftijd. hoe denk je dat de prostaat is van een 60 jarige? het is niet fraai en het werkt ook niet goed meer en dat wordt niet beter hoor
Lachwekkend. Zeer generaliserend geschreven reaktie met betrekking tot het functioneren van de prostaat. En bevat een zeer hoog onzin gehalte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven