Relatie met een 28 jaar oudere man

05-12-2019 21:54 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,

Ik heb nu 1.5 jaar een relatie met een man van 60 en ik ben zelf 32.

Ik kende hem al een aantal jaartjes, maar in 2017 is er pas echt wat onstaan. De liefde is heel intens en puur van beide kanten, maar we hebben ook heel vaak ruzie. Het komt ook telkens wel weer goed, want we kunnen niet zonder elkaar.

Ik merk wel dat de ruzies voornamelijk ontstaan door onze verschillende achtergronden, generaties, normen en waardes etc. Het is dus wel degelijk een leeftijds issue.

Ik begin wel vaker te denken moet ik nu niet gewoon sterk zijn en inzien dat ons leeftijds verschil te groot is en dat het uiteindelijk stuk zal lopen, dus dan maar nu een punt achter zetten. Of kiezen voor de liefde en alle zware stormen proberen te overwinnen.

Zit er iemand in een soort gelijke situatie of kan erover mee praten? Dat zou ik namelijk heel fijn vinden :)
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
07-12-2019 10:58
Beste seks ooit staat er toch? Dat laat je niet zomaar lopen hoor. :lol:

Gehad ja. Verleden tijd.

TO, waarom heb je hier zin in?
Het maakt allemaal niet uit TO, blijkbaar ben je niet gelukkig. Daar gaat het om.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
07-12-2019 11:00
Mijn vriendin leeft ook op mijn geld. Niets ongelijkwaardigs aan onze relatie.

Echt, mensen die zoveel waarde aan zoiets onbelangrijks als geld toekennen. Ik vind dat een beetje sneu.

Dit klinkt leuk als je geld hebt. Hoe minder geld je bezit, hoe belangrijker het wordt. Dat kan je sneu vinden, maar probeer jij eens rond te komen op bijstandsniveau.
julius schreef:
08-12-2019 14:21
Dit klinkt leuk als je geld hebt. Hoe minder geld je bezit, hoe belangrijker het wordt. Dat kan je sneu vinden, maar probeer jij eens rond te komen op bijstandsniveau.
Het lijkt mij wat raar om op bijstandsniveau eisen te stellen aan hoeveel geld je partner dient te verdienen, dus ik snap niet waar je naartoe wil.

En dan nog: ik ben op plekken geweest waar echte armoede bestaat. Ja, als je je kinderen onvoldoende kan voeden, dan snap ik dat je je eigen behoeftes niet meer zo relevant vindt. Maar in Nederland, waar iedereen een fatsoenlijk bedrag krijgt om rond te komen, dan ben je in mijn ogen sneu als je daarop selecteert.
DS1971 schreef:
07-12-2019 11:00
Mijn vriendin leeft ook op mijn geld. Niets ongelijkwaardigs aan onze relatie.

Echt, mensen die zoveel waarde aan zoiets onbelangrijks als geld toekennen. Ik vind dat een beetje sneu.
als je om je vriendin geeft moedig je haar aan om haar eigen geld te verdienen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven