Steeds pech met daten

07-12-2019 17:54 39 berichten
Hey!

Even advies nodig want ik heb steeds pech met daten. Het liefst zou ik gewoon iemand in het echte leven tegen komen maar helaas lukt dat niet. Online heb ik veel matches, gesprekken en zelfs mannen met wie ik app. Die willen dan of steeds niet afspreken of zeggen steeds af. Vandaag ook, na lang zeuren van zijn kan had ik vanavond vrij gemaakt om wat te kunnen gaan drinken. Meld hij dat hij ziek is, oké kan gebeuren. Nieuwe datum prikken lukt niet, dus we zouden nog wel kijken . Appt hij later dat hij zich beter voelt en is gaan borrelen met vrienden. Ik was echt pissed en heb gezegd laat maar, ik ga me niet aan het lijntje laten houden.

Maar waarom doen mannen dit, of niet willen afspreken of last minute afzeggen en dan niks nieuws willen plannen? Ligt het aan mij, is het zo raar dat ik graag op date wil met iemand die dat ook wil en niet alleen doet omdat hij toevallig niks anders heeft?
Ik zit er echt even doorheen, alsof geen enkele man mij het waard vind alleen nog maar met me af te spreken. Iemand advies?

Alvast bedankt! X
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of er iets 'mis' met je is. Als dat niet zo is in de zin dat mannen niet met je zouden willen daten, zie daten als een geheugenloos proces; de vorige dates hebben geen invloed op de volgende dates.
Alle reacties Link kopieren
ik vind online daten zo wanhopig overkomen...en zo kom je mss ook over tijdens je dates, en dat ruiken mannen... niet alleen mannen maar vrouwen hebben ook een afkeer van mannen die wanhopig overkomen... als je de juiste tegenkomt zal je het wel weten,..meeste huwelijken eindigen toch met scheiding...
Zelf iets minder available zijn en zeker niet je afspraken op zaterdagavond gaan afzeggen voor iemand die je nog nooit hebt gezien
icequeen2000 schreef:
07-12-2019 18:15
ik vind online daten zo wanhopig overkomen...en zo kom je mss ook over tijdens je dates, en dat ruiken mannen... niet alleen mannen maar vrouwen hebben ook een afkeer van mannen die wanhopig overkomen... als je de juiste tegenkomt zal je het wel weten,..meeste huwelijken eindigen toch met scheiding...
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Op dating apps zit nu eenmaal een hoop rommel, ik ken niemand die online date die niet minstens 10 van dit soort verhalen heeft. Ik zou het je dus zeker niet persoonlijk aantrekken!

Daarnaast kennen dit soort mannen je uberhaupt nog niet want ze hebben nog niet met je afgesproken, dus zie het ook zeker niet als een persoonlijke afwijzing. Op een gegeven moment ben je tijdens het appen gewoon meer een plaatje en getypte letters dan een persoon.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-12-2019 18:15
Zelf iets minder available zijn en zeker niet je afspraken op zaterdagavond gaan afzeggen voor iemand die je nog nooit hebt gezien
Dit ook idd!
Ik heb het met marktplaats, mensen die eerst interesse tonen en dan niet meer terugmailen of je een week aan het lijntje houden en dan toch je zooi niet komen ophalen. Het zal wel een digitaal communicatiedingetje zijn.
Murrmurr schreef:
07-12-2019 18:29
Ik heb het met marktplaats, mensen die eerst interesse tonen en dan niet meer terugmailen of je een week aan het lijntje houden en dan toch je zooi niet komen ophalen. Het zal wel een digitaal communicatiedingetje zijn.
Ja dat is heel ergerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt groot gelijk hoor. Jouw date afzeggen en dan wel gaan borrelen met vrienden :nope:
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
07-12-2019 18:15
ik vind online daten zo wanhopig overkomen...en zo kom je mss ook over tijdens je dates, en dat ruiken mannen... niet alleen mannen maar vrouwen hebben ook een afkeer van mannen die wanhopig overkomen... als je de juiste tegenkomt zal je het wel weten,..meeste huwelijken eindigen toch met scheiding...
O_o
Alle reacties Link kopieren
Die heeft gewoon een leukere meid ontmoet. Maar laat daar niks over weten, helaas is fatsoen soms ver te zoeken in datingland.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
07-12-2019 18:15
ik vind online daten zo wanhopig overkomen...en zo kom je mss ook over tijdens je dates, en dat ruiken mannen... niet alleen mannen maar vrouwen hebben ook een afkeer van mannen die wanhopig overkomen... als je de juiste tegenkomt zal je het wel weten,..meeste huwelijken eindigen toch met scheiding...
Laat me raden.... 17 jaar getrouwd?
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel eigenaardig, eigen ervaring en wat ik vaak hoor is dat mannen net staan te springen voor een date. Date afzeggen of niet willen daten gebeurt maar toch wel heel uitzonderlijk.
Misschien swipe je het verkeerde type mannen naar rechts? De stoere bad boy met een groot ego en veel matches? Die swipe ik net weg.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een beetje een afkeer van online daten. Ook nog nooit afgesproken.
Attraverso schreef:
07-12-2019 18:45
Vind het wel eigenaardig, eigen ervaring en wat ik vaak hoor is dat mannen net staan te springen voor een date. Date afzeggen of niet willen daten gebeurt maar toch wel heel uitzonderlijk.
Misschien swipe je het verkeerde type mannen naar rechts? De stoere bad boy met een groot ego en veel matches? Die swipe ik net weg.
Ja nou dat dacht ik dus eerst maar nu let ik echt wel op. En deze leek normaal, als in wilde eerst ook netjes bellen, elkaar iets beter leren kennen en dan daten. Maar dan toch op laatste moment afzeggen, dat is toch gek?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook heel vaak gehad, dat mannen (na een tijdje chatten) zeggen te willen daten maar dat het niet tot een concrete afspraak komt. Je bent dus niet de enige...

En dat hij te ziek is om te daten dus met vrienden afspreekt... dat is debiel. Kan me voorstellen dat je dat echt niet leuk vindt om te horen.

Helaas geen tips hoe het anders/beter kan, ik weet het ook niet... :-?
Je kunt méér.
Maar ik zit vooral ook met feit dat ik me dan toch soort van afgewezen voel. Bedoel ik weet dat ik hem nog niet ontmoet heb en dat het niet persoonlijk is etc etc, maar ik kijk dan toch uit naar iemand ontmoeten en dan is het steeds nee toch geen date.... en dan ga ik toch twijfelen aan mezelf, wat moet ik dan doen om op z’n minst een keer iemand te vinden die me mee neemt op date?
Iedereen om me heen zegt dan steeds, hoe kan het nou dat jij nog single bent bla bla bla.... en ik denk dan alleen maar omdat ik iets raars doe mogelijk?!?
Moon-Alisa schreef:
07-12-2019 19:28
Ik heb het ook heel vaak gehad, dat mannen (na een tijdje chatten) zeggen te willen daten maar dat het niet tot een concrete afspraak komt. Je bent dus niet de enige...

En dat hij te ziek is om te daten dus met vrienden afspreekt... dat is debiel. Kan me voorstellen dat je dat echt niet leuk vindt om te horen.

Helaas geen tips hoe het anders/beter kan, ik weet het ook niet... :-?
Nee precies dat! Geen concrete afspraak, ik denk dan waarom zit je dan op een dating site?!? Wel fijn te weten dat ik niet de enigste ben.
Alle reacties Link kopieren
Ja bijv iemand die 'misschien donderdagochtend' kon. Ik vond dat al een best debiele tijd maar ok, even koffie drinken is ook een date. En dan naarmate donderdagochtend nadert lukt het niet een concrete tijd en plaats af te spreken. En dan opeens kan hij toch niet.

Ja meestal als je het niet concreet krijgt is dat geen goed teken.

Heb ook een paar keer meegemaakt dat een date vlak van tevoren werd afgezegd. Je stelt je er op in... en dan is het gewoon heel vervelend. Ik doe vast ook van alles verkeerd hoor, heb een vriendin die de ene vent na de andere ontmoet (en ja die komen dan gewoon opdagen op de afgesproken tijd) maar hier gaat t altijd mis ;-)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
07-12-2019 18:42
Laat me raden.... 17 jaar getrouwd?
Nee hoor, ze is 30 jaar en alleenstaand
icequeen2000 schreef:
07-12-2019 18:15
ik vind online daten zo wanhopig overkomen...en zo kom je mss ook over tijdens je dates, en dat ruiken mannen... niet alleen mannen maar vrouwen hebben ook een afkeer van mannen die wanhopig overkomen... als je de juiste tegenkomt zal je het wel weten,..meeste huwelijken eindigen toch met scheiding...
En online shoppen vind je ook wanhopig?
Voordat je zegt dat dat anders is, wil ik de overeenkomsten even benadrukken: het scheelt tijd en de voorraad is overzichtelijk uitgestald, en retourneren is gratis.
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
07-12-2019 20:09
En online shoppen vind je ook wanhopig?
Voordat je zegt dat dat anders is, wil ik de overeenkomsten even benadrukken: het scheelt tijd en de voorraad is overzichtelijk uitgestald, en retourneren is gratis.
retour is gratis? hangt ervan af wie de diner betaald!
Misschien wil je te graag. Ik heb al heel wat gedate op tinder in het verleden en dit echt nog nooit meegemaakt.
Niet lullig bedoeld maar een man die interesse heeft in je gaat echt geen date afzeggen, dus mannen knappen op je af voordat ze je ontmoet hebben.
Misschien kom je wanhopig over. En waarom ga je een afspraak afzeggen voor een date?Nooit doen, er zijn toch nog zoveel andere avonden dat je wel kan waar je niet je eigen afspraak voor hoeft af te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
07-12-2019 19:57
Nee hoor, ze is 30 jaar en alleenstaand
point being!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven