Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koning keizer admiraal....
Hij poept zelf nooit?
Alle reacties Link kopieren
Nummer 2?
Ik zou op een eerste date niet thuis afspreken en blijven slapen, op een plek waar geen ov rijdt en je niet weg kunt als het toch tegenvalt.

Dat poepen of niet zou ik schijt aan hebben.

Maar wat is nummer 2? Ik heb veel gedate in mijn leven, maar ik kan me niet herinneren dat er een bezigheid of activiteit was waarbij we zeiden: gezellig he, dit nummer 2.
Ik zou me eerder afvragen of het wel zo slim
is om op je eerste date met hem gelijk als thuis af te spreken. Heb je hem al eens eerder gezien of wordt dat ook de eerste keer?
Geen oordeel over seks maar denk aan je eigen veiligheid, dat poepen zou ik me echt niet druk over maken.
Tja, je kunt wachten tot hij slaapt en dan naar de wc gaan?
Ik heb dit volgens mij nooit gehad, niet op een eerste date iig..
en als ik ergens bleef slapen was het: of ik hoefde gewoon niet, of het kon me niets schelen, en het werd niet gemerkt, ofzo..
eerlijk gezegd herinner ik me er weinig van.
Ik zou me hier echt niet zo druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
07-12-2019 20:48
Ik zou op een eerste date niet thuis afspreken en blijven slapen, op een plek waar geen ov rijdt en je niet weg kunt als het toch tegenvalt.

Dit.
MevrKakel schreef:
07-12-2019 20:48
Dat poepen of niet zou ik schijt aan hebben.

Maar wat is nummer 2? Ik heb veel gedate in mijn leven, maar ik kan me niet herinneren dat er een bezigheid of activiteit was waarbij we zeiden: gezellig he, dit nummer 2.
:rofl:
Huh?

Het is je eerste date en al een scharrel?
Prijs jezelf gelukkig met zo’n voorspelbare en regelmatige stoelgang.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha mijn man had dit ook. Na zn eerste kopje koffie sochtends moet ie echt naar de wc. In onze begintijd was ie dus steeds meteen na het ontbijt ervandoor... ik vroeg me echt af waarom hij nooit gezellig bleef. Tot er dus uitkwam dat hij niet durfde te poepen bij mij :bonk:
Is helemaal goedgekomen. Mag al 15 jr lang elke dag zijn aroma ruiken en die schaamte is ie echt overheen, helaas zou ik bijna zeggen ;-).

Maar serieus: wachten tot hij slaapt en dan gauw gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nummer 2, doe even normaal.

Iedereen poept, maar jij moet je daarvoor schamen? Waar komt dat vandaan?
Doe een anale douche. Lucht ook lekker op.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Wat is nummer 2?

*Ik word oud...*


Over piepen zou ik me niet druk maken. Gewoon direct doorspoelen als de keutel in de pot valt. Dan heb je de minste stank. Daarna rustig afvegen en weer doorspoelen. Ja het Is niet energiezuinig, maar wel mijn tactiek als ik bang ben stank achter te laten op een plek waar ik dat niet wil.
Alle reacties Link kopieren
Of je neemt een doosje lucifers mee en strijkt er 1 af na het doorspoelen. Rustig op laten branden helemaal. Terug in pakje doen en voila, geur is weg!
Als eerste date bij hem thuis afspreken en dan persé moeten blijven slapen?
Dat lijkt me geen goed idee.

Het poepen vind ik daarentegen minder belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
nr 2 :rofl:
Is het vakantie?
Alle reacties Link kopieren
snoepzak schreef:
07-12-2019 21:04
Of je neemt een doosje lucifers mee en strijkt er 1 af na het doorspoelen. Rustig op laten branden helemaal. Terug in pakje doen en voila, geur is weg!
Misschien knapt datelief wel af op het terugstoppen van afgebrande lucifers in het doosje!

Ik zou dit niet zo serieus nemen, er komt hier regelmatig iemand (dezelfde) posten met een poep-obsessie, gerelateerd aan seksualiteit.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker kakken! En inderdaad neem een doosje lucifers mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat TO Belgische is en daar verstaat men onder poepen iets heel anders als hier in NL.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Heb je deze man wel al vaker irl ontmoet?

Bij iemand thuis afspreken voor een eerste date is echt heel onverstandig. Je hebt geen idee wat er voor persoon aan het andere eind van het scherm zit. En of het er daadwerkelijk maar 1 is.

Lees even het nieuws anders: die groepsverkrachters die net zijn opgepakt in Den Bosch legden ook contact via internet, om die meiden vervolgens te drogeren en verschrikkelijke dingen te doen.

Heb je iemand ingelicht wat je gaat doen? Heeft een bekende van jou zijn adres? Heb je afgesproken dat je een paar keer appt wanneer alles ok is? In code bij voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
07-12-2019 21:13
Ik gok dat TO Belgische is en daar verstaat men onder poepen iets heel anders als hier in NL.
Dat noemen ze toch echt niet nummer 2.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Bitje93 schreef:
07-12-2019 21:13
Ik gok dat TO Belgische is en daar verstaat men onder poepen iets heel anders als hier in NL.
Noemen ze daar “poepen” (dus seks) ook nummer 2? Want in Nederland slaat dat meestal wel op Nederlands poepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven