Ik heb het verpest bij leuke man tijdens uitgaan

15-12-2019 18:47 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Zaterdagnacht ben ik uitgegaan en had een super knappe man leren kennen, ik was meteen helemaal verliefd. Ik zou eigenlijk maar even blijven in die club omdat ik nog met andere vrienden had afgesproken die in een andere club waren, maar omdat ik zo leuk met hem aan het praten was bleef ik maar hangen...was echt helemaal gek op hem meteen al! Ik zei dat ik helaas maar even kon blijven en dat vond hij jammer, hij vroeg daarom mijn nummer zodat we nog contact konden houden, daarna dacht ik van 'waarom zou ik nu al weggaan met zo'n knappe man hier in de club' dus ik bleef nog gezellig. Na gezellig gedanst en gepraat te hebben vroeg ik aan hem of hij gezellig mee wilde gaan naar mijn vrienden in de andere club, dat wilde hij wel. Hij ging mee en daar nog leuk samen gehad, ik voelde die nacht de alcohol wel echt ontzettend goed ik had voor het uitgaan nog met vrienden afgesproken bij een bar en die zijn nogal royaal in drank bestellen en het ging maar door en door vanwege een verjaardag, shotjes hier cocktailtjes daar (ja veel spijt van.......maar dat is achteraf). Om het verhaal kort te maken, na het uitgaan gingen we nog wat eten samen en daarna ging ik met hem mee naar huis we hadden namelijk zo'n enorme klik (had het niet moeten doen, maarja dit is ook weer achteraf). We praatten gezellig na bij hem thuis en opeens voel ik me toch dizzy worden van de alcohol, ik werd helemaal niet goed, super duizelig en helemaal naar van de alcohol (had ook van alles door elkaar gedronken, zo slecht) schaamde echt ontzettend bij hem. We gingen in zijn bed liggen omdat het daar warmer was, ik had het ontzettend koud namelijk en omdat ik niet goed was, was het wel fijn om samen warm in bed te liggen.... hij wilde graag meer en ik niet want ik was ten eerste helemaal niet goed alles draaide in mijn hoofd was echt bang om K.O. te gaan en ten tweede ik ken hem nauwelijks, maar wilde wel graag gewoon lekker knuffelen en warmte. Opeens zei ik sorry ik ben zo moe en viel ook haast weg, toen zei hij is goed lieverd en we gingen al knuffelend slapen. De volgende dag werden we wakker en praatten wat na, maar hij was heel erg afstandelijk merkte ik, hij raakte me niet aan en zoende me ook niet meer, ik ging ook al gauw naar huis. Nu vraag ik me af heb ik zijn ego gekwetst omdat ik geen seks wilde of is hij helemaal op me afgeknapt omdat ik me zo slecht voelde en dronken was (totaal niet classy, schaam me ook kapot nu). Ik weet dat ik niet naar zijn huis had moeten gaan en het classy had moeten houden, maarja het is nou eenmaal zo gelopen... blame it on the alcohol i guess. Ik vind hem echt ontzettend leuk!!! Ik heb ook niets meer van hem gehoord op whatsApp, moet ik hem nu een berichtje sturen? of??? ik heb het echt verpest volgens mij door zo dronken te zijn geweest... graag jullie advies

Liefs, Yvette
Alle reacties Link kopieren
Globe83 schreef:
15-12-2019 20:11
Sorry maar met dit einde doet t dr toch niet toe wat er drvoor was? Natuurlijk was t leuk... hij wilde je in bed.....
Ja misschien achteraf wel ja.... maar ik vroeg of hij nog mee wilde gaan naar een andere club, anders was hij misschien wel gewoon alleen naar huis gegaan? maarja ik heb het gwn verpest denk ik
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
15-12-2019 20:13
Je snapt het niet.
Dit is echt geen leuke man. Het gedrag is namelijk niet leuk.
Hij kwam leuk over misschien, maar dat was ook weg de volgende ochtend toen hij afstandelijk was.
Maar weet jij dan precies waarom hij afstandelijk deed?

Voor hetzelfde geld was hij onzeker, als in "Gisteren vond ze me leuk en ging ze met me mee, maar ja toen was ze dronken, misschien vindt ze me nu wel helemaal niet meer leuk. Laat ik maar wat afstandelijk doen voor de zekerheid, ik wil me niet opdringen, want dat deed ik gisteren al iets te veel met mijn dronken hoofd."
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eigenlijk dat hij vooral seks wilde. Als hij ook een echte klik had gevoeld, dan zou hij toch wel willen kijken of het nuchter ook klikt tussen jullie. Ik kan me echt niet voorstellen dat het feit dat je dronken was voor hem een afknapper is geweest. En zo wel, dan vind ik het ontzettend hypocriet dat hij dan wel met je naar bed wil terwijl je dronken bent. Voor mij zou hij dan echt geen leuke man zijn.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
15-12-2019 20:26
Maar weet jij dan precies waarom hij afstandelijk deed?

Voor hetzelfde geld was hij onzeker, als in "Gisteren vond ze me leuk en ging ze met me mee, maar ja toen was ze dronken, misschien vindt ze me nu wel helemaal niet meer leuk. Laat ik maar wat afstandelijk doen voor de zekerheid, ik wil me niet opdringen, want dat deed ik gisteren al iets te veel met mijn dronken hoofd."
Dat zou ook heel goed kunnen ja! tijdens het uitgaan was er echt zo'n chemistry! maar mijn gedrag bij hem thuis was ook niet echt netjes, misschien is hij daardoor op me afgeknapt.
Joh, iedereen doet wel eens iets onhandigs. En er zijn nog meer leuke mannen op de wereld he. Kop op, en trek je niks aan van alle onfeilbare dames hier.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
15-12-2019 20:26
Maar weet jij dan precies waarom hij afstandelijk deed?

Voor hetzelfde geld was hij onzeker, als in "Gisteren vond ze me leuk en ging ze met me mee, maar ja toen was ze dronken, misschien vindt ze me nu wel helemaal niet meer leuk. Laat ik maar wat afstandelijk doen voor de zekerheid, ik wil me niet opdringen, want dat deed ik gisteren al iets te veel met mijn dronken hoofd."
Inderdaad. Of misschien had hij ook wel flink gedronken en had hij de volgende ochtend hoofdpijn en was hij niet lekker, en was hij daarom stiller en minder aanrakerig. Ik zou niet meteen de conclusie trekken dat je het hebt verpest, maar gewoon een berichtje sturen en dan merk je het wel.

Als je, al dan niet onder invloed van drank, wél met hem naar bed was gegaan en hij was afstandelijk geweest, was er hier waarschijnlijk ook weer "eigen schuld, dikke bult" geroepen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 15-12-2019 20:39
Reden: Verkeerde topic.
96.43% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak ook meteen af indien een vrouw absoluut geen maat weet te houden met alcohol.
Niet geschoten is altijd mis
Lekkere vrienden ook die je zo mee laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet te hard zijn voor jezelf TO.
Je ziet zelf in dat het niet zo handig was. Iedereen is wel eens een beetje dom
Je kunt hem nog een niet al te zwaar sorry appen en dan weer door.
Weet je wat het is?

Wees blij dat je geen seks hebt gehad. Als je niet dronken was geweest had je waarschijnlijk wel seks gehad en had hij daarna ook niets meer laten horen gezien zijn afstandelijkheid de volgende ochtend. Had je een topic geopend dat je je misbruikt voelt.

En onthoudt hoe meer jij drinkt hoe leuker zij worden.
Alle reacties Link kopieren
TO niet zo steng zijn voor jezelf. Je hebt het niet verpest bij een leuke man. Want dit is namelijk helemaal geen leuke man. Hij probeerde namelijk we sex met je te hebben terwijl je lazerus en niet lekker was. Dan ben je gewoon een flink foute vent. En vervolgens krijgt hij niet wat hij wil en is hij de volgende ochtend zo.
Bekijk het van de glas is half vol kant. Je had niet zoveel moeten drinken, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat je geen seks hebt gehad en vervolgens genegeerd werd. Dan had je je pas echt klote gevoelt. Dus je dronke kop heeft er deze keer voor gezorgd dat je er goed mee weggekomen bent.
Niet appen!

Wees blij inderdaad dat er niets gebeurd is en goed van je dat je geem sex met hem gehad hebt.
Als hij echt contact met je wilde had hij er wel voor gezorgd/ zorgt hij daarvoor. En ook op die ochtend..hoe onzeker (wat iemand nog vergoeilijkend suggereerde) iemand ook is over vanalles...hij had van alles tegen je kunnen zeggen over de situatie...positief negatief neutraal..iets. Hij heeft je ipdv ongemakkelijk laten voelen en in raadselen weg laten gaan.
Hij wist dat je hem leuk vond...je bent zelfs met hem mee naar huis gegaan.

En ook niet zoveel drinken meer... je weet niet half hoeveel engerds er op de wereld zijn en het is slecht voor je lijf.

Sterkte..het doet even pijn maar het komt goed
Alle reacties Link kopieren
Waarom een nare man? Hij wilde meer, zij niet. Hij heeft verder niet aangedrongen toch?. Misschien dacht hij de volgende ochtend wel. Ik laat het initiatief nu even bij haar. Want ik wil niet nogmaals iets doen wat ze niet wil.
Ze heeft zelf toch ook niks gezegd over de situatie en heeft hem in raadselen achtergelaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de meeste reacties hier wel wat heftig. Man is stom, wees blij dat er niks gebeurd is, hij wilde misbruik van je maken. We doen met zn allen zo ons best om 'geëmancipeerd' te zijn, maar bij zulk soort topics is de reactie vaak gelijk negatief mbt de man. Spreekt niet echt voor de geëmancipeerde gedachtengang. Wie weet was hij ook wel behoorlijk dronken, dacht hij 'oeh lala, mooie, leuke vrouw!' En hoopte hij dat er 'meer' in zat (evt onder invloed van de alcohol) wat niet het geval bleek, waarna hij zich goed gedragen heeft. (hij heeft toch ook niet verder aangedrongen/toch zn zin doorgedreven en was toch lief voor TO toen ze wilde slapen, heeft haar een hele nacht in zijn bed laten slapen ) En, mannen hebben, net als vrouwen, ook gevoel. Misschien wist hij niet zo goed wat hij met de situatie aan moest 's ochtends, was het wel zijn 1e keer dat hij een meisje mee naar zijn huis vroeg? Of schaamde hìj zich, omdat hij zo gaar was van de alcohol en zich geen houding wist te geven? Je weet het niet. Meteen afschrijven met een 'hufteeeer' zoals sommigen beweren, vind ik wat kortzichtig zolang je niet weet of het echt een hufter is. En, mocht het een hufter zijn, is dit niet omdàt het een man is, maar omdat hij een hufterkarakter heeft.
En ja, mannen EN vrouwen hebben beide recht om te doen en laten wat ze willen (icm een ander natuurlijk met wederzijds respect en goedkeuren) en mogen naar bed gaan met wie en wanneer ze dit willen. 'Vroeger' was de uitdrukking 'man is stoer, vrouw is een....' een waar alle vrouwelijke haren recht van overeind gingen staan, maar tegenwoordig lijkt het (in veel reacties op dit forum iid geval) alsof mannen meteen afgeschreven worden als zij een wild avondje willen beleven.
En, moet ik erbij zeggen, vrouwen soms ook hoor. ('Eigen schuld, moet je ook niet 1e date van bil gaan', enz...) Laat iedereen toch lekker doen waar hij/zij zin in heeft.

Meid, je kent deze jongen amper. Misschien had hij zin in een leuke wilde avond en viel dit uiteindelijk tegen. Misschien was hij super zenuwachtig en wist hij zich geen houding meer te geven. Misschien is hij normaal gesproken erg verlegen en durft hij niet te appen. En ja, misschien is het een hufter. Je weet het niet.
Ik zou zeggen; stuur hem gewoon wat je zou willen sturen en wacht af of er een reactie komt. Zie je vanaf daar wel weer verder. Misschien is het wel een onwijs leuke en lieve gast, vond hij je ook erg leuk en heeft hij, net als jij, het wel een beetje knullig aangepakt.
Een appje is maar een appje. Geen huwelijksaanzoek. Gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit een foute man is hoor. Het kan maar het hoeft niet.

Hij is toch niet verder gegaan toen TO haar grens aangaf.

Ik zou hem een apjes sturen als je zn nummer hebt gekregen.
Als je baalt van je eigen gedrag kan je ook gewoon je excuus aanbieden en aangeven dat je hoop dat hij desondanks dat een leuke avond heeft gehad.

Soms is het gewoon goed om uit te spreken wat je echt voelt. Verwacht/vraag geen antwoord/vervolgdate. Maar dan kan je het voor jezelf in elk geval netjes afsluiten.

Mocht hij toch niet zijn afgeknapt komt het wel goed.
Dikke kans dat hij ook met een dikke kater wakker werd. Dan ben ik zelf ook niet de meest gezellige ;)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik het niet terecht dat je jezelf nu zo neerhaalt. Ik denk dat je niks hebt verpest en dat de uitkomst niet anders zou zijn geweest als je minder had gedronken.
menta schreef:
15-12-2019 21:28
Eigenlijk vind ik het niet terecht dat je jezelf nu zo neerhaalt. Ik denk dat je niks hebt verpest en dat de uitkomst niet anders zou zijn geweest als je minder had gedronken.
Hoewel ik geen voorstander van drankgebruik ben, ben ik het hiermee eens.
En kom op meid, gemiste kans voor hem, niet voor jou. Beetje vertrouwen in jezelf.
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
15-12-2019 20:20
Ja misschien achteraf wel ja.... maar ik vroeg of hij nog mee wilde gaan naar een andere club, anders was hij misschien wel gewoon alleen naar huis gegaan? maarja ik heb het gwn verpest denk ik
Je hebt het voor hem verpest denk ik ;)
het is goed afgelopen , het had heel anders kunnen gaan . Gewoon blij zijn dat je geen sex gehad hebt met hem . Mocht hij je toch wel echt de moeite waard vinden dan gaat hij moeite doen voor je en niet alleen voor sex
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch niets fouts gedaan? En hij was ook netjes vind ik, je was wel aardig machteloos stel ik me zo voor en hij heeft daar geen misbruik van gemaakt. Terwijl hij in feite een wildvreemde man voor je was, met een weerloos meisje in zijn bed.

Alleen wat ik dan niet begrijp, en dat bedoel ik echt niet vervelend: hoe komt het dat je dan zo ontzettend veel drinkt en bezopen wordt? Gebeurt dat vaker?
En bij de eerste ontmoeting al helemaal verliefd, dat vind ik ook wel bijzonder. Maak je het misschien in je hoofd nu ook niet vele mooier dan het eigenlijk was?
Ik zou proberen er een beetje je schouders over op te halen. Een appje is niet heel raar, maar hou het dan bij één appje waarin je zegt dat je het erg jammer vindt dat het zo is gelopen en je het liever anders had gezien.
Beter een half motto....
Hij klinkt niet leuk.
Hij klinkt net zo dubbel en hypocriet als de moraal van sommigen hier. Er zijn zat mensen die zielsgelukkig zouden zijn van de avond zoals jij die beschrijft en daar een begin van een mooi verhaal met jou in zien.
Dat deze man dat niet ziet of anders heeft ervaren is zijn gebrek, niet de jouwe.
En ik ben het eens met het feit dat je beter niet meer zo onder invloed mee kunt gaan. Er zijn inderdaad mannen die dan nogal verkrachterig worden en zoals je ziet vrouwen die dat heel prima vinden. Beiden niet gezond in mijn ogen, maar een realiteit om rekening mee te houden.
Angie10 schreef:
15-12-2019 21:18
Waarom een nare man? Hij wilde meer, zij niet. Hij heeft verder niet aangedrongen toch?. Misschien dacht hij de volgende ochtend wel. Ik laat het initiatief nu even bij haar. Want ik wil niet nogmaals iets doen wat ze niet wil.
Ze heeft zelf toch ook niks gezegd over de situatie en heeft hem in raadselen achtergelaten.
Zou ook kunnen
yvvieyvv schreef:
15-12-2019 20:20
Ja misschien achteraf wel ja.... maar ik vroeg of hij nog mee wilde gaan naar een andere club, anders was hij misschien wel gewoon alleen naar huis gegaan? maarja ik heb het gwn verpest denk ik
OMG.

Wees blij.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was je met je laveloze hoofd bij iemand in bed gestapt die je vervolgens verkracht en beroofd had. Wees wat zuiniger op jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Als je na het stappen met een vreemde man mee naar huis gaat dan is dat toch om te neuken? Misschien neukt ie erg lekker en komt er nog een keer... En misschien is er dan een klik en wordt t meer...

Maar zo een eerste keer kan je toch niet direct verliefd zijn? T is een vreemde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven