Ik heb het verpest bij leuke man tijdens uitgaan

15-12-2019 18:47 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Zaterdagnacht ben ik uitgegaan en had een super knappe man leren kennen, ik was meteen helemaal verliefd. Ik zou eigenlijk maar even blijven in die club omdat ik nog met andere vrienden had afgesproken die in een andere club waren, maar omdat ik zo leuk met hem aan het praten was bleef ik maar hangen...was echt helemaal gek op hem meteen al! Ik zei dat ik helaas maar even kon blijven en dat vond hij jammer, hij vroeg daarom mijn nummer zodat we nog contact konden houden, daarna dacht ik van 'waarom zou ik nu al weggaan met zo'n knappe man hier in de club' dus ik bleef nog gezellig. Na gezellig gedanst en gepraat te hebben vroeg ik aan hem of hij gezellig mee wilde gaan naar mijn vrienden in de andere club, dat wilde hij wel. Hij ging mee en daar nog leuk samen gehad, ik voelde die nacht de alcohol wel echt ontzettend goed ik had voor het uitgaan nog met vrienden afgesproken bij een bar en die zijn nogal royaal in drank bestellen en het ging maar door en door vanwege een verjaardag, shotjes hier cocktailtjes daar (ja veel spijt van.......maar dat is achteraf). Om het verhaal kort te maken, na het uitgaan gingen we nog wat eten samen en daarna ging ik met hem mee naar huis we hadden namelijk zo'n enorme klik (had het niet moeten doen, maarja dit is ook weer achteraf). We praatten gezellig na bij hem thuis en opeens voel ik me toch dizzy worden van de alcohol, ik werd helemaal niet goed, super duizelig en helemaal naar van de alcohol (had ook van alles door elkaar gedronken, zo slecht) schaamde echt ontzettend bij hem. We gingen in zijn bed liggen omdat het daar warmer was, ik had het ontzettend koud namelijk en omdat ik niet goed was, was het wel fijn om samen warm in bed te liggen.... hij wilde graag meer en ik niet want ik was ten eerste helemaal niet goed alles draaide in mijn hoofd was echt bang om K.O. te gaan en ten tweede ik ken hem nauwelijks, maar wilde wel graag gewoon lekker knuffelen en warmte. Opeens zei ik sorry ik ben zo moe en viel ook haast weg, toen zei hij is goed lieverd en we gingen al knuffelend slapen. De volgende dag werden we wakker en praatten wat na, maar hij was heel erg afstandelijk merkte ik, hij raakte me niet aan en zoende me ook niet meer, ik ging ook al gauw naar huis. Nu vraag ik me af heb ik zijn ego gekwetst omdat ik geen seks wilde of is hij helemaal op me afgeknapt omdat ik me zo slecht voelde en dronken was (totaal niet classy, schaam me ook kapot nu). Ik weet dat ik niet naar zijn huis had moeten gaan en het classy had moeten houden, maarja het is nou eenmaal zo gelopen... blame it on the alcohol i guess. Ik vind hem echt ontzettend leuk!!! Ik heb ook niets meer van hem gehoord op whatsApp, moet ik hem nu een berichtje sturen? of??? ik heb het echt verpest volgens mij door zo dronken te zijn geweest... graag jullie advies

Liefs, Yvette
Wel raar maar dat klinkt wel alsof hij op seks uit was.

Als een jongen je echt leuk vindt zal hij heus niet ineens heel afstandelijk doen de volgende ochtend.

Het heeft geen zin om je er tot om te voelen. Je hebt in principe niks verkeerds gedaan maar de realiteit is wel dat je tijdens het uitgaan nou eenmaal niet erg snel je prins op het witte paard tegenkomt. Veel mannen willen gewoon een wip en doen zo lief en aardig in eerste instantie, om je vervolgens te laten vallen. Allemaal poppenkast.. tip laat je niet teveel verleiden door mooie woorden. Deze zijn niet altijd oprecht..

Het lijkt mij sterk dat hij op je is afgeknapt door de alcohol, hij besloot je toch zelf om mee te nemen naar zijn huis?

En is hij zelf nooit heel dronken geweest ?

Lieve schat het ligt niet aan jou en voor hem 10 anderen. Niet iedereen die je maar tegen komt is leuk en aardig en heeft oprechte intenties..

Sommige mannen kunnen heel gevoelloos zijn.

Knuffel xx
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je zelf ontzettend voor schut gezet door zo dronken te worden en laveloos in zijn bed te gaan liggen.

Het goede nieuws daarvan is dat als jij je zelf al zo voor schut hebt gezet, een beetje meer voor schut staan ook niet meer zo erg is.

Dus je kan hem gerust appen. Misschien wordt het alsnog wat.

Zo niet ach slechter dan nu wordt het toch niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
15-12-2019 21:55
Hij klinkt niet leuk.
Hij klinkt net zo dubbel en hypocriet als de moraal van sommigen hier. Er zijn zat mensen die zielsgelukkig zouden zijn van de avond zoals jij die beschrijft en daar een begin van een mooi verhaal met jou in zien.
Dat deze man dat niet ziet of anders heeft ervaren is zijn gebrek, niet de jouwe.
En ik ben het eens met het feit dat je beter niet meer zo onder invloed mee kunt gaan. Er zijn inderdaad mannen die dan nogal verkrachterig worden en zoals je ziet vrouwen die dat heel prima vinden. Beiden niet gezond in mijn ogen, maar een realiteit om rekening mee te houden.
Dankjewel voor je reactie! Ja dat klopt ja wat drankgebruik betreft en het meegaan van die persoon. Het voelde ontzettend goed, maar je hebt zeker gelijk je weet maar nooit wat voor een persoon het is en ik kijk eerlijk gezegd ook altijd heel goed uit.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-12-2019 22:48
Je hebt je zelf ontzettend voor schut gezet door zo dronken te worden en laveloos in zijn bed te gaan liggen.

Het goede nieuws daarvan is dat als jij je zelf al zo voor schut hebt gezet, een beetje meer voor schut staan ook niet meer zo erg is.

Dus je kan hem gerust appen. Misschien wordt het alsnog wat.

Zo niet ach slechter dan nu wordt het toch niet.
I know, schaam me ook dood!!! Ja misschien moet ik het maar gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-12-2019 20:31
Joh, iedereen doet wel eens iets onhandigs. En er zijn nog meer leuke mannen op de wereld he. Kop op, en trek je niks aan van alle onfeilbare dames hier.
Thanks voor je reactie! Ja dat is waar! xxx
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
15-12-2019 20:41
Ik haak ook meteen af indien een vrouw absoluut geen maat weet te houden met alcohol.
Ja snap ik wel, is ook echt niet aantrekkelijk! Ik vind het al erg dat het gebeurd is, maarja echt een les geleerd zal ik maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-12-2019 20:43
Niet te hard zijn voor jezelf TO.
Je ziet zelf in dat het niet zo handig was. Iedereen is wel eens een beetje dom
Je kunt hem nog een niet al te zwaar sorry appen en dan weer door.
Dankjewel voor je lieve reactie! Ja misschien moet ik dat inderdaad maar doen! Alleen weet ik niet echt een goede openingszin.... (erg ben ik he haha)
Alle reacties Link kopieren
laborantje schreef:
15-12-2019 20:47
TO niet zo steng zijn voor jezelf. Je hebt het niet verpest bij een leuke man. Want dit is namelijk helemaal geen leuke man. Hij probeerde namelijk we sex met je te hebben terwijl je lazerus en niet lekker was. Dan ben je gewoon een flink foute vent. En vervolgens krijgt hij niet wat hij wil en is hij de volgende ochtend zo.
Bekijk het van de glas is half vol kant. Je had niet zoveel moeten drinken, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat je geen seks hebt gehad en vervolgens genegeerd werd. Dan had je je pas echt klote gevoelt. Dus je dronke kop heeft er deze keer voor gezorgd dat je er goed mee weggekomen bent.
Ja ik ben echt hard voor mezelf soms! Ja, misschien heb je wel gelijk... ja inderdaad zoveel drinken doe ik zeker niet meer! Thanks voor je message! xxx
Alle reacties Link kopieren
WeidseVelden schreef:
15-12-2019 21:03
Niet appen!

Wees blij inderdaad dat er niets gebeurd is en goed van je dat je geem sex met hem gehad hebt.
Als hij echt contact met je wilde had hij er wel voor gezorgd/ zorgt hij daarvoor. En ook op die ochtend..hoe onzeker (wat iemand nog vergoeilijkend suggereerde) iemand ook is over vanalles...hij had van alles tegen je kunnen zeggen over de situatie...positief negatief neutraal..iets. Hij heeft je ipdv ongemakkelijk laten voelen en in raadselen weg laten gaan.
Hij wist dat je hem leuk vond...je bent zelfs met hem mee naar huis gegaan.

En ook niet zoveel drinken meer... je weet niet half hoeveel engerds er op de wereld zijn en het is slecht voor je lijf.

Sterkte..het doet even pijn maar het komt goed
Dankjewel voor je reactie! Ja achteraf ben ik ook zeker blij dat ik geen seks met hem heb gehad! Ja klopt zo denk ik er ook wel over, als je echt contact wilt dan heb je dat wel. Ja, dat klopt helemaal....ik ga voortaan zeker niet meer zoveel drinken en niet meer mee naar huis gaan..... het was eenmaal zo gelopen, maar volgende keer echt zeker niet meer! Xxx
Alle reacties Link kopieren
Lexie72 schreef:
15-12-2019 22:12
Je hebt nog geluk gehad. Voor hetzelfde geld was je met je laveloze hoofd bij iemand in bed gestapt die je vervolgens verkracht en beroofd had. Wees wat zuiniger op jezelf!
Ja klopt helemaal! Thanks, moet ik ook zeker zijn! Xxx
Alle reacties Link kopieren
AnnaRosie schreef:
15-12-2019 21:26
Ik vind de meeste reacties hier wel wat heftig. Man is stom, wees blij dat er niks gebeurd is, hij wilde misbruik van je maken. We doen met zn allen zo ons best om 'geëmancipeerd' te zijn, maar bij zulk soort topics is de reactie vaak gelijk negatief mbt de man. Spreekt niet echt voor de geëmancipeerde gedachtengang. Wie weet was hij ook wel behoorlijk dronken, dacht hij 'oeh lala, mooie, leuke vrouw!' En hoopte hij dat er 'meer' in zat (evt onder invloed van de alcohol) wat niet het geval bleek, waarna hij zich goed gedragen heeft. (hij heeft toch ook niet verder aangedrongen/toch zn zin doorgedreven en was toch lief voor TO toen ze wilde slapen, heeft haar een hele nacht in zijn bed laten slapen ) En, mannen hebben, net als vrouwen, ook gevoel. Misschien wist hij niet zo goed wat hij met de situatie aan moest 's ochtends, was het wel zijn 1e keer dat hij een meisje mee naar zijn huis vroeg? Of schaamde hìj zich, omdat hij zo gaar was van de alcohol en zich geen houding wist te geven? Je weet het niet. Meteen afschrijven met een 'hufteeeer' zoals sommigen beweren, vind ik wat kortzichtig zolang je niet weet of het echt een hufter is. En, mocht het een hufter zijn, is dit niet omdàt het een man is, maar omdat hij een hufterkarakter heeft.
En ja, mannen EN vrouwen hebben beide recht om te doen en laten wat ze willen (icm een ander natuurlijk met wederzijds respect en goedkeuren) en mogen naar bed gaan met wie en wanneer ze dit willen. 'Vroeger' was de uitdrukking 'man is stoer, vrouw is een....' een waar alle vrouwelijke haren recht van overeind gingen staan, maar tegenwoordig lijkt het (in veel reacties op dit forum iid geval) alsof mannen meteen afgeschreven worden als zij een wild avondje willen beleven.
En, moet ik erbij zeggen, vrouwen soms ook hoor. ('Eigen schuld, moet je ook niet 1e date van bil gaan', enz...) Laat iedereen toch lekker doen waar hij/zij zin in heeft.

Meid, je kent deze jongen amper. Misschien had hij zin in een leuke wilde avond en viel dit uiteindelijk tegen. Misschien was hij super zenuwachtig en wist hij zich geen houding meer te geven. Misschien is hij normaal gesproken erg verlegen en durft hij niet te appen. En ja, misschien is het een hufter. Je weet het niet.
Ik zou zeggen; stuur hem gewoon wat je zou willen sturen en wacht af of er een reactie komt. Zie je vanaf daar wel weer verder. Misschien is het wel een onwijs leuke en lieve gast, vond hij je ook erg leuk en heeft hij, net als jij, het wel een beetje knullig aangepakt.
Een appje is maar een appje. Geen huwelijksaanzoek. Gewoon doen!
Thanks voor je reactie! Ja je hebt zeker gelijk! yess dat is zeker waar, ik ga hem denk ik maar gewoon appen! Xx
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
15-12-2019 22:34
Als je na het stappen met een vreemde man mee naar huis gaat dan is dat toch om te neuken? Misschien neukt ie erg lekker en komt er nog een keer... En misschien is er dan een klik en wordt t meer...

Maar zo een eerste keer kan je toch niet direct verliefd zijn? T is een vreemde.
Ik was daar eerlijk gezegd op dat moment helemaal niet mee bezig, puur door de gezellige gesprekken en nog verder met hem wilde praten (ja ik weet het ontzettend naïef). Ja gek hea, normaal heb ik dat niet zo snel... maar wel bij hem!
Alle reacties Link kopieren
AnnaRosie schreef:
15-12-2019 21:26
Ik vind de meeste reacties hier wel wat heftig. Man is stom, wees blij dat er niks gebeurd is, hij wilde misbruik van je maken. We doen met zn allen zo ons best om 'geëmancipeerd' te zijn, maar bij zulk soort topics is de reactie vaak gelijk negatief mbt de man. Spreekt niet echt voor de geëmancipeerde gedachtengang. Wie weet was hij ook wel behoorlijk dronken, dacht hij 'oeh lala, mooie, leuke vrouw!' En hoopte hij dat er 'meer' in zat (evt onder invloed van de alcohol) wat niet het geval bleek, waarna hij zich goed gedragen heeft. (hij heeft toch ook niet verder aangedrongen/toch zn zin doorgedreven en was toch lief voor TO toen ze wilde slapen, heeft haar een hele nacht in zijn bed laten slapen ) En, mannen hebben, net als vrouwen, ook gevoel. Misschien wist hij niet zo goed wat hij met de situatie aan moest 's ochtends, was het wel zijn 1e keer dat hij een meisje mee naar zijn huis vroeg? Of schaamde hìj zich, omdat hij zo gaar was van de alcohol en zich geen houding wist te geven? Je weet het niet. Meteen afschrijven met een 'hufteeeer' zoals sommigen beweren, vind ik wat kortzichtig zolang je niet weet of het echt een hufter is. En, mocht het een hufter zijn, is dit niet omdàt het een man is, maar omdat hij een hufterkarakter heeft.
En ja, mannen EN vrouwen hebben beide recht om te doen en laten wat ze willen (icm een ander natuurlijk met wederzijds respect en goedkeuren) en mogen naar bed gaan met wie en wanneer ze dit willen. 'Vroeger' was de uitdrukking 'man is stoer, vrouw is een....' een waar alle vrouwelijke haren recht van overeind gingen staan, maar tegenwoordig lijkt het (in veel reacties op dit forum iid geval) alsof mannen meteen afgeschreven worden als zij een wild avondje willen beleven.
En, moet ik erbij zeggen, vrouwen soms ook hoor. ('Eigen schuld, moet je ook niet 1e date van bil gaan', enz...) Laat iedereen toch lekker doen waar hij/zij zin in heeft.

Meid, je kent deze jongen amper. Misschien had hij zin in een leuke wilde avond en viel dit uiteindelijk tegen. Misschien was hij super zenuwachtig en wist hij zich geen houding meer te geven. Misschien is hij normaal gesproken erg verlegen en durft hij niet te appen. En ja, misschien is het een hufter. Je weet het niet.
Ik zou zeggen; stuur hem gewoon wat je zou willen sturen en wacht af of er een reactie komt. Zie je vanaf daar wel weer verder. Misschien is het wel een onwijs leuke en lieve gast, vond hij je ook erg leuk en heeft hij, net als jij, het wel een beetje knullig aangepakt.
Een appje is maar een appje. Geen huwelijksaanzoek. Gewoon doen!
Dit! Je vond hem leuk, avond verliep niet zoals je had gewild. App gewoon, dan merk je vanzelf hoe hij reageert. En iedereen die zegt dat hij alleen maar op seks uit was: lijkt me logisch. Als je het de hele avond al gezellig hebt samen en je gaat samen naar huis, dan vind ik het niet zo gek dat hij verwachtte dat er wat zou gebeuren. Zie hier geen aanwijzingen dat het een nare jongen is, dus appen kan zeker geen kwaad.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Wat zou ik dan appen? Iets van... sorry dat ik me zo gedragen heb of? sorry ben soms zo onzeker bij mannen vreselijk
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
16-12-2019 00:21
Dit! Je vond hem leuk, avond verliep niet zoals je had gewild. App gewoon, dan merk je vanzelf hoe hij reageert. En iedereen die zegt dat hij alleen maar op seks uit was: lijkt me logisch. Als je het de hele avond al gezellig hebt samen en je gaat samen naar huis, dan vind ik het niet zo gek dat hij verwachtte dat er wat zou gebeuren. Zie hier geen aanwijzingen dat het een nare jongen is, dus appen kan zeker geen kwaad.
Ja precies, moet alleen even kijken wat ik moet gaan zeggen op een nette leuke manier haha. Ja misschien was het wel logisch vanuit zijn kant. Klopt is hij ook niet, althans ken hem niet verder maar die indruk kreeg ik niet van hem. Dankjewel voor je reactie! X
Alle reacties Link kopieren
Geen excuses aanbieden; je hebt niet echt wat verkeerd gedaan en je bent hem niks verschuldigd. Zou iets als onderstaande quote appen. Beetje luchtig houden: "ik vond het gezellig met je en ik zou graag nog een keer afspreken (maar dan met iets minder drankjes ;))"
tonkje schreef:
15-12-2019 20:09
"Avond een keertje overdoen met wat minder drank?"
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
16-12-2019 00:22
Wat zou ik dan appen? Iets van... sorry dat ik me zo gedragen heb of? sorry ben soms zo onzeker bij mannen vreselijk
Waarom je excuses aanbieden? Ik zou eerder gaan voor: ‘Hoe is het afgelopen met je voetbal zondag?’ Of iets dergelijks. Ik denk dat mannen niet gek zijn op vrouwen die zo smekend op hun knietjes hun excuses gaan aanbieden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
16-12-2019 00:39
Waarom je excuses aanbieden? Ik zou eerder gaan voor: ‘Hoe is het afgelopen met je voetbal zondag?’ Of iets dergelijks. Ik denk dat mannen niet gek zijn op vrouwen die zo smekend op hun knietjes hun excuses gaan aanbieden.
Ja dat is ook zo, ik dacht misschien is dat wel netjes en op zijn plaats dan weet hij ook dat ik het niet zo bedoelde.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
16-12-2019 00:32
Geen excuses aanbieden; je hebt niet echt wat verkeerd gedaan en je bent hem niks verschuldigd. Zou iets als onderstaande quote appen. Beetje luchtig houden: "ik vond het gezellig met je en ik zou graag nog een keer afspreken (maar dan met iets minder drankjes ;))"
Ja, misschien is dat beter inderdaad! Alleen was het gewoon niet netjes van me om zo te gedragen, daarvoor wilde ik mijn excuses aanbieden. Oh ja dat zou ik wel willen vragen maar durven vragen is iets anders haha. Bedankt voor je reactie! X
Alle reacties Link kopieren
Vind excuses echt niet nodig hoor! Als je oppert om nog een keer te meeten, maar dan met minder drank, dan is de boodschap ook wel duidelijk en 't komt wat minder afhankelijk over (vind ik dan). Hop uit de comfortzone! Appen kan geen kwaad, daarna zie je wel weer. Zit je in ieder geval niet met had-ik-maar gedachten. Ik doe nu net alsof ik hier heel goed in ben; valt reuze mee. Maar ik zat zelf een tijd geleden in een zelfde situatie waarin ik elke keer zat te denken of ik hem zou appen of niet. Uiteindelijk toch gedaan. Kreeg geen reactie meer van hem, maar daardoor kon ik het wel uit mijn hoofd zetten!
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Misschien denkt hij ook wel dat hij het verpest heeft en zit hij stilletjes te hopen dat jij hem een berichtje stuurt.
Als je een kater hebt dan spoken vooral de domme dingen die je zelf gezegd of gedaan hebt de vorige avond door je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
16-12-2019 00:32
Geen excuses aanbieden; je hebt niet echt wat verkeerd gedaan en je bent hem niks verschuldigd. Zou iets als onderstaande quote appen. Beetje luchtig houden: "ik vond het gezellig met je en ik zou graag nog een keer afspreken (maar dan met iets minder drankjes ;))"
Precies dit, to. Niet te zwaar aan tillen verder. Dan zie je vanzelf wel hoe hij reageert. Kan gebeuren, les geleerd zoals je zelf al zei.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
15-12-2019 20:09
Hoeveel alcohol had hij op? Als dat ook flink veel was zou je een appje kunnen doen met: "Avond een keertje overdoen met wat minder drank?"
Dit zou ik appen.
Zonder sorry, hij heeft jou zelf in dronken staat mee naar huis genomen dus je hoeft je nergens voor te excuseren.

Is hij afgeknapt, dan merk je het wel. Maar misschien is dat helemaal niet zo.
.
Alle reacties Link kopieren
Nounou zeg, wat hebben sommige hier een oordelen omdat to dronken is geworden en wat onhandigs heeft gedaan. Iedereen doet wel eens wat onhandigs in het leven. En het gros van de mensen die ik ken heeft ook wel eens te diep in het glaasje gekeken..

Probeer het je minder aan te trekken to. Ik vind hem stommer overkomen dan jou eerlijk gezegd. Kan zijn dat hij afgeknapt is. Kan zijn dat hij alleen seks wou en teleurgesteld was dat hij dat niet kreeg. Kan zijn dat hij gebruik wilde maken van de situatie. Je kan het toch niet terugdraaien. Laat het even rusten en als je hem echt leuk vindt (wat ik niet zou vinden, want ik denk dat hij een beetje gebruik van de situatie wilde maken en gepikeerd was dat dat niet lukte) dan kan je nog 1 poging doen tot contact zou ik zeggen.

Maar blijf hier niet te lang in hangen joh, het is echt geen wereldramp dat je een keertje flink dronken bent geworden. Leer ervan en laat het verder gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven