Ik heb het verpest bij leuke man tijdens uitgaan

15-12-2019 18:47 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Zaterdagnacht ben ik uitgegaan en had een super knappe man leren kennen, ik was meteen helemaal verliefd. Ik zou eigenlijk maar even blijven in die club omdat ik nog met andere vrienden had afgesproken die in een andere club waren, maar omdat ik zo leuk met hem aan het praten was bleef ik maar hangen...was echt helemaal gek op hem meteen al! Ik zei dat ik helaas maar even kon blijven en dat vond hij jammer, hij vroeg daarom mijn nummer zodat we nog contact konden houden, daarna dacht ik van 'waarom zou ik nu al weggaan met zo'n knappe man hier in de club' dus ik bleef nog gezellig. Na gezellig gedanst en gepraat te hebben vroeg ik aan hem of hij gezellig mee wilde gaan naar mijn vrienden in de andere club, dat wilde hij wel. Hij ging mee en daar nog leuk samen gehad, ik voelde die nacht de alcohol wel echt ontzettend goed ik had voor het uitgaan nog met vrienden afgesproken bij een bar en die zijn nogal royaal in drank bestellen en het ging maar door en door vanwege een verjaardag, shotjes hier cocktailtjes daar (ja veel spijt van.......maar dat is achteraf). Om het verhaal kort te maken, na het uitgaan gingen we nog wat eten samen en daarna ging ik met hem mee naar huis we hadden namelijk zo'n enorme klik (had het niet moeten doen, maarja dit is ook weer achteraf). We praatten gezellig na bij hem thuis en opeens voel ik me toch dizzy worden van de alcohol, ik werd helemaal niet goed, super duizelig en helemaal naar van de alcohol (had ook van alles door elkaar gedronken, zo slecht) schaamde echt ontzettend bij hem. We gingen in zijn bed liggen omdat het daar warmer was, ik had het ontzettend koud namelijk en omdat ik niet goed was, was het wel fijn om samen warm in bed te liggen.... hij wilde graag meer en ik niet want ik was ten eerste helemaal niet goed alles draaide in mijn hoofd was echt bang om K.O. te gaan en ten tweede ik ken hem nauwelijks, maar wilde wel graag gewoon lekker knuffelen en warmte. Opeens zei ik sorry ik ben zo moe en viel ook haast weg, toen zei hij is goed lieverd en we gingen al knuffelend slapen. De volgende dag werden we wakker en praatten wat na, maar hij was heel erg afstandelijk merkte ik, hij raakte me niet aan en zoende me ook niet meer, ik ging ook al gauw naar huis. Nu vraag ik me af heb ik zijn ego gekwetst omdat ik geen seks wilde of is hij helemaal op me afgeknapt omdat ik me zo slecht voelde en dronken was (totaal niet classy, schaam me ook kapot nu). Ik weet dat ik niet naar zijn huis had moeten gaan en het classy had moeten houden, maarja het is nou eenmaal zo gelopen... blame it on the alcohol i guess. Ik vind hem echt ontzettend leuk!!! Ik heb ook niets meer van hem gehoord op whatsApp, moet ik hem nu een berichtje sturen? of??? ik heb het echt verpest volgens mij door zo dronken te zijn geweest... graag jullie advies

Liefs, Yvette
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen excuses maken. Niet te groot maken To. Het is echt niet zo'n ramp hoor. Hij is vast ook wel eens flink zat geweest.

Ik vind rainydays haar bericht echt een goede!
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
16-12-2019 13:14
Nounou zeg, wat hebben sommige hier een oordelen omdat to dronken is geworden en wat onhandigs heeft gedaan. Iedereen doet wel eens wat onhandigs in het leven. En het gros van de mensen die ik ken heeft ook wel eens te diep in het glaasje gekeken..

Probeer het je minder aan te trekken to. Ik vind hem stommer overkomen dan jou eerlijk gezegd. Kan zijn dat hij afgeknapt is. Kan zijn dat hij alleen seks wou en teleurgesteld was dat hij dat niet kreeg. Kan zijn dat hij gebruik wilde maken van de situatie. Je kan het toch niet terugdraaien. Laat het even rusten en als je hem echt leuk vindt (wat ik niet zou vinden, want ik denk dat hij een beetje gebruik van de situatie wilde maken en gepikeerd was dat dat niet lukte) dan kan je nog 1 poging doen tot contact zou ik zeggen.

Maar blijf hier niet te lang in hangen joh, het is echt geen wereldramp dat je een keertje flink dronken bent geworden. Leer ervan en laat het verder gaan.
Bedankt voor je lieve reactie, doet me goed! :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
16-12-2019 13:22
Nee, geen excuses maken. Niet te groot maken To. Het is echt niet zo'n ramp hoor. Hij is vast ook wel eens flink zat geweest.

Ik vind rainydays haar bericht echt een goede!
Haha ja dat klopt hij heeft het denk ik ook wel eens meegemaakt! Ik schaamde me alleen zo, maakte het misschien veel te groot! Xxx
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem al een apje gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
16-12-2019 23:55
Heb je hem al een apje gestuurd?
Dat wil ik ook weten.
Heel veel succes!! Gewoon doen.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet door gegaan toen je geen sex wilde
Heeft je niet stomdronken in een taxi gezet
Zo fout vindt ik deze man niet
Stuur hem gewoon berichtje sorry had teveel gedronken kunnen we het nog een keer nuchter over doen?
Lang niet elke man appt uitzichzelf
Alle reacties Link kopieren
Niet om grof te doen, maar ik denk dat hij je leuk vond toen hij dronken was, 's ochtends was hij nuchter en dacht hij waarschijnlijk, ik had dat meisje beter niet meegebracht. Als je nu wel of niet seks met hem had gehad, de uitkomst zou hetzelfde zijn geweest, niets meer van hem laten horen, dus wees blij!
Bij daglicht was jij weer Assepoester en hij de muis die de pompoen voorttrekt. Oftewel ; de glans was er aardig vanaf. En ik snap dat.
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
16-12-2019 00:05
Ik was daar eerlijk gezegd op dat moment helemaal niet mee bezig, puur door de gezellige gesprekken en nog verder met hem wilde praten (ja ik weet het ontzettend naïef). Ja gek hea, normaal heb ik dat niet zo snel... maar wel bij hem!
Dat zegt niks over hem maar meer over jou en wat hij in jou triggert...
Alle reacties Link kopieren
O en trouwens... de eerste maand dat ik met mijn vriend was heb ik 2 keer gekostst van de drank waar hij bij was. Niet omdat ik nou zo dronken was maar omdat ik weinig alcohol gewend ben en ik nieuwe medicatie had die blijkbaar daar een wisselwerking mee had.
Mijn vriend maakte daar helemaal niks van. Hij vind me nog steeds de leukste en de liefste.

Als jij iemand bent die soms heel veel drinkt en lazarus wordt en hij knapt daar op af is hij niet de man voor jou. Maar als dat het geval as geweest had ie je ook niet mee naar huis moeten nemen.

Ik denk echt dat hij gewoon wilde sexen. Mannen hebben zo vaak mooie praatjes om te kunnen neuken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft me ook een keer bezopen in bed gelegd nadat ik op onze 5e date iets te veel speciaalbiertjes had weggetikt.... ze waren zo lekker. En speciaalbier valt toch net even anders dan een pilsje ;)

Zoiets hoeft echt niet uit te maken denk ik.
winkje87 schreef:
17-12-2019 15:13
Mijn ex heeft me ook een keer bezopen in bed gelegd nadat ik op onze 5e date iets te veel speciaalbiertjes had weggetikt.... ze waren zo lekker. En speciaalbier valt toch net even anders dan een pilsje ;)

Zoiets hoeft echt niet uit te maken denk ik.
Na 5 dates kon hij beter inschatten hoe jij bent als persoon dan TO tijdens 1 date waarvan ze de helft vd tijd straal bezopen was.
Alle reacties Link kopieren
En mijn ex had ook kunnen denken; die heeft zich geprobeerd netjes te gedragen die eerste dates en nu komt de ware zuipschuit naar boven.

Tuurlijk, to heeft een andere eerste of tweede indruk gewekt, maar als hij haar na een hele avond meenam uit de kroeg, dan zal hij het het vast ook niet bij 3 biertjes hebben gehouden. Dat oordelen over zoiets kan ik niet zo goed hebben.
Alle reacties Link kopieren
Globe83 schreef:
15-12-2019 20:04
Ik snap je reactie niet:"dat je t jammer vind en je rot voelt". Je snapt dat t geen al te beste kerel was als die een meisje die bijna out gaat van de drank probeert te n**ken.

Wees blij dat er niets ergers is gebeurd en neem je verlies.

Dronken zijn sja.... gebeurd... lesje gehad en doe je ding ermee. Move on ;)
Dit, gelukkig ben je goed weggekomen.
Ik ken een stel waarvan zij over zijn schoenen kotste in de disco hun eerste date, van de drank en die zijn al dertig jaar getrouwd.
winkje87 schreef:
17-12-2019 15:21
En mijn ex had ook kunnen denken; die heeft zich geprobeerd netjes te gedragen die eerste dates en nu komt de ware zuipschuit naar boven.

Tuurlijk, to heeft een andere eerste of tweede indruk gewekt, maar als hij haar na een hele avond meenam uit de kroeg, dan zal hij het het vast ook niet bij 3 biertjes hebben gehouden. Dat oordelen over zoiets kan ik niet zo goed hebben.
Ik snap de verbazing dan weer niet in dit topic. Ze gaat met een vreemde vent mee naar huis die ze niet kent . In beschonken toestand en denkt dat het bij daglicht nog steeds hetzelfde zal zijn. Beetje naïef wel.
Ik zou juist verbaasd zijn als hij nog wel interesse had.
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv hoe is het nou afgelopen?
yvvieyvv schreef:
16-12-2019 00:22
Wat zou ik dan appen? Iets van... sorry dat ik me zo gedragen heb of? sorry ben soms zo onzeker bij mannen vreselijk
Niet “bij mannen” dat klinkt niet of je interesse in hem had maar een willekeurige man.

Ik zou sturen: Je lijkt mij echt een leuke jongen, ik had iets teveel gedronken, daardoor was ik niet helemaal mijzelf... Nog eens afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Zou deze gast lekker laten lopen, als hij echt geïnteresseerd in jou is dan had hij wel een apje gestuurd om te vragen hoe het met jou gaat.

Next! En zeker geen excuses aanbieden want dan is hij jou ook een excuus schuldig.
Wat heb je precies verpest?
Die was alleen uit op een neuk hoor.
Sjaantje37 schreef:
17-12-2019 18:02
Zou deze gast lekker laten lopen, als hij echt geïnteresseerd in jou is dan had hij wel een apje gestuurd om te vragen hoe het met jou gaat.

Next! En zeker geen excuses aanbieden want dan is hij jou ook een excuus schuldig.
Als hij nu ook denkt als ze mij echt leuk vond had ik wel wat gehoord?
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy schreef:
17-12-2019 18:08
Als hij nu ook denkt als ze mij echt leuk vond had ik wel wat gehoord?
Precies.
Daarbij is de kans groot dat hij ook een paar slokken op had en misschien zich ook wel schaamt om eventuele domme dingen die hij gezegd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal vast wel seks gewild hebben, maar volgens mij heeft hij netjes TO's grenzen gerespecteerd (als TO's geheugen niet te wazig is, natuurlijk).

Ik zou niet zo de lol inzien van een avond met een dronken vrouw die geen sex wil (want ik blijf zelf altijd nuchter), en de volgende dag een kater heeft, maar dat risico nam hij zelf dus dat is geen reden om afstandelijk te doen.
Misschien had hij zelf een kater.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
17-12-2019 15:14
Na 5 dates kon hij beter inschatten hoe jij bent als persoon dan TO tijdens 1 date waarvan ze de helft vd tijd straal bezopen was.
Als ie daar niet van houdt moet ie dr niet meenemen hè. Hij leek er geen probleem mee te hebben die avond.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
17-12-2019 18:07
Wat heb je precies verpest?
Die was alleen uit op een neuk hoor.
Verpest door mee te gaan, had gewoon naar huis moeten gaan dan had hij me ook nooit zo gezien en had ik hem niet hoeven afwijzen voor seks en het mysterieus gehouden .... maarja :(
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
17-12-2019 18:02
Zou deze gast lekker laten lopen, als hij echt geïnteresseerd in jou is dan had hij wel een apje gestuurd om te vragen hoe het met jou gaat.

Next! En zeker geen excuses aanbieden want dan is hij jou ook een excuus schuldig.
Ja klopt, ben er nu bijna wel bijna zeker van dat als een man geen contact met je opneemt dan ook liever geen contact wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven