Onzekere partner

15-12-2019 23:24 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu bijna een jaar samen en eigenlijk hebben we al teveel issues.
Het draait om hem, alles ligt aan mij, kortom het is niet ok. Maar als ik dat aankaart gaat hij gelijk in de verdediging, echt zo kinderachtig. Hij zegt dat hij heel gevoelig is, wat moet ik daar mee??? En in de tussentijd doet hij alles voor me, als goedmakertje zeg maar, mosterd na de maaltijd verhaal.
Lijkt dat op manipulatie? Of vergis ik me?
Alle reacties Link kopieren
en wat is er dan zo goed aan jullie relatie dat je hem nog niet gedumpt hebt? seks?
1 jaar samen en dan al teveel issues?
En hij is te “gevoelig” voor feedback...?


Afkappen die handel en lekker verder gaan daten.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 23:29
1.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weg ermee dan toch? Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Die is ook niet echt goed, had gehoopt dat het beter zou gaan.
En je bent nog samen omdat ...?


Je woont nog niet samen, mag ik hopen?
Alle reacties Link kopieren
Nope, dat gaat hem ook niet worden
Alle reacties Link kopieren
Gevoelig voor feedback lijkt het inderdaad, kan het me bijna niet voorstellen, hij is een vader van 4 kinderen, doet alles wat hij moet doen, op papier echt een fijne verantwoordelijke man, dus ik begrijp het niet !
Laat dan gaan, dit heeft toch geen zin om zo aan te modderen
Alle reacties Link kopieren
Annnnnn50 schreef:
15-12-2019 23:34
Gevoelig voor feedback lijkt het inderdaad, kan het me bijna niet voorstellen, hij is een vader van 4 kinderen, doet alles wat hij moet doen, op papier echt een fijne verantwoordelijke man, dus ik begrijp het niet !
Wat op papier leuk is kan in het echt tegenvallen.

Ik zou dit niet trekken. Kies een man die je wel liefdevol behandeld!
Of het ligt aan jou, of aan hem, of de combinatie, maar wat boeit het? Jullie maken elkaar niet erg gelukkig blijkbaar

Je eerdere topic over hem was ook al zo feestelijk. Hou je gewoon erg van drama?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk hou ik helemaal niet van drama, maar je als buitenstaander zou je het kunnen denken, dankjewel voor deze feedback 😊
Wat zou voor jou nog een reden kunnen zijn om te blijven ?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk hou ik helemaal niet van drama, maar je als buitenstaander zou je het kunnen denken, dankjewel voor deze feedback 😊
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een beetje weinig informatie, om een goed oordeel over te kunnen geven. En schrijf je nu vanuit emotie?

Je klinkt zelf ook wel onzeker, omdat je niet goed weet wat je er mee aan moet. Waar komt zijn onzekerheid vandaan? En in welk geval het ligt het altijd aan jou?

Ruim jij bijv nooit je zooi op, op of beschuldigt hij jou van kijken naar een ander? Of kan je hem niet voorzien van feedback? Kan hij niet incasseren?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet als manipulatie, wel als een partner die veel issues heeft!
Bedenk nog een keer of je dat wel wilt.
Het zal veel van jullie tijd samen in beslag nemen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet als een gelijkwaardige relatie. Niet een relatie om heel oud in te worden,

Het maakt niet uit wie goed of fout is, zolang jullie niet op 1 lijn kunnen komen. Hij niet wil of kan veranderen, of op z'n minst inziet wat zijn gedrag met jou doet. Dan houdt het echt op.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Soms pas je gewoon niet bij elkaar. Jij vindt zijn gezever irritant, hij kan niet handelen hoe jij dat aangeeft, de seks was altijd al mwah: volgens mij weet je zelf je antwoord al. Waarom hak je de knoop niet door?
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
16-12-2019 03:57
Het klinkt niet als manipulatie, wel als een partner die veel issues heeft!
Bedenk nog een keer of je dat wel wilt.
Het zal veel van jullie tijd samen in beslag nemen.
Dat is het, dat heb je goed gezien, Thanks
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
15-12-2019 23:27
En je bent nog samen omdat ...?


Je woont nog niet samen, mag ik hopen?
Nee
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
15-12-2019 23:25
en wat is er dan zo goed aan jullie relatie dat je hem nog niet gedumpt hebt? seks?
Ook niet
Alle reacties Link kopieren
dump hem dan? wat heb je dan te verliezen? je moet niet meer verplicht zijn van met iemand samen te zijn, dit is 2019.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
15-12-2019 23:48
Of het ligt aan jou, of aan hem, of de combinatie, maar wat boeit het? Jullie maken elkaar niet erg gelukkig blijkbaar

Je eerdere topic over hem was ook al zo feestelijk. Hou je gewoon erg van drama?
We maken elkaar niet gelukkig dus is het inderdaad beter om te stoppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven