Agressieve man

14-01-2020 21:14 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_394713 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 13:42
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee kan niet. En waarom wil je überhaupt bij zo'n flapdrol blijven. En jij bent ook een flapdrol. Elkaar slaan en uitschelden in een relatie. Bizar.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? :|
Doe jezelf dit alsjeblieft niet aan, dit is het begin van het einde.
Als jij na een jaar dit soort dingen pikt zou ik idd in therapie gaan om uit te zoeken waarom.
Alle reacties Link kopieren
Verliefd? Je bedoelt een acute verstandsverbijstering!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Wat een schatje.. :flirting:

En nu serieus. Weg bij die vent. Het wordt waarschijnlijk alleen maar erger . Kies voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Weggaan het gaat van kwaad tot erger succes! Mocht je willen blijven, je wilt toch niet bij iemand blijven die geen respect voor je heeft.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Zorgzaam, lief, grappig....maar beukt je wel in elkaar. Topgozer hoor O_o
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat kan niet. Dus tenzij je je hele leven (nou ja, als het nog erger wordt, mss niet eens tientallen jaren meer...) geslagen wil worden, zou ik heel snel deze 'relatie' beëindigen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Een lot uit de loterij waar geen prijs op is gevallen, een pareltje. Een kansloos pareltje wel te verstaan. Ik heb maar 1 advies RUN FORREST, RUN!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je aanraden om op YouTube te typen: 'Abusive husband 60 minutes', dan de eerste video te kijken die is dan als het goed is 'Inside the abusive mind of a wive basher (2015)'.

Daarna zou ik wat meer filmpjes bekijken. Typ in 'Abusive husband' kijk wat je zoal tegenkomt, waar veel vrouwen te maken mee gekregen hebben (andersom mannen vast ook natuurlijk als zij mishandeld zijn).

Verder: kijk wat filmpjes van 'Inner Integration' op YouTube over Narcistische misbruik.

Typ in YouTube bijv. 'Narcissistic abuse'. Kijk wat je vind, zoek iemand die je prettig vind praten.

Kan je niet zo goed Engels? Typ dan op YouTube 'Vrouw mishandeld door man', kijk wat je vindt.

Kijk dit bijvoorbeeld allemaal en ga dan even bij jezelf nadenken hoe 'verliefd' je bent op een man die tot dit soort dingen in staat is.

Denk erover na, lees artikelen op het internet van ervaringen van vrouwen in zulke situaties, kijk filmpjes op YouTube hierover.

Laat het allemaal even bezinken. Als je zover was, zoek dan hulp. Kijk of je een instantie kan vinden die jou kan helpen om de realiteit onder ogen te zien. Praat met je huisarts erover. Dat soort dingen.

Hoop dat het je enigszins op een pad kan sturen, waarbij je later een gelukkig leven zult krijgen waar je blij mee bent en tevredenheid voelt. Succes in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de eerste stap al gezet door aan te geven dat je hem niet toe laat in je omgeving, heel goed, hou dit ook zo.
Zet de tweede stap en kap al het contact af en meld hem dit eenmalig.
Weten je familie en vrienden af van zijn agressie? Zo nee, ligt ze direct in en benoem ook dat je hem hebt afgekapt. Vraag desnoods of iemand de komende tijd kan komen logeren als je hem niet vertrouwd of ga zelf elders een tijdje heen.

Wacht niet op de vruchten van zijn behandeling dat mag een andere arme vrouw doen die deze ervaring hopelijk niet met hem had of gaat krijgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin kan soms oneerlijk het gesprek aangaan, wat me boos kan maken. Maar dat uit ik nooit in haar naar beneden halen of dat ik me zou verlagen tot fysiek geweld. Dat is namelijk niet ok.
Denk nog eens goed na over de relatie en je verliefdheid. Als dit gedrag uit de toon valt bij al zijn ander gedrag dan is in therapie hiervoor gaan wellicht een optie. Dat zijn gedrag niet kan moet hij ook erkennen en zelf gemotiveerd zijn om er iets aan te doen. Zo niet, dan ben ik bang dat de relatie een doodlopende weg is.

Groet van een man
Je weet zelf het antwoord op je vraag al

en het antwoord is nee.
Alle reacties Link kopieren
stel dat jullie kinderen zouden krijgen en hij doet zo telkens een baby krijst op een moment dat hem niet goed uitkomt! wow really husbandmaterial! not!
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet eens de laatste man op aarde!
Heeft zijn zus wel hulp voor je ingeschakeld?
Alle reacties Link kopieren
En je hebt nog steeds geen aangifte gedaan?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee , ik hoor en lees wel vaker dit soort dingen en dat wil je toch niet ? Simpel .Ze zeggen dan dat het lastig is om de relatie te verbreken ik denk wel dat dat het beste is voor je .
Alle reacties Link kopieren
loveyourlife101 schreef:
14-01-2020 21:14
Mijn vraag is eigenlijk kan een agressieve man wel veranderen, want agressie en/of opvliegendheid is een karaktereigenschap en zo ver ik weet kan je leren ermee om te gaan, maar het zal nooit helemaal weggaan en is proffesionele hulp wel effectief?
Na zijn overlijden stopt het wel, het uiten, misschien niet gelijk de herinnering. Misschien stopt het eerder, als hij hulpbehoevend wordt. Of heel misschien als je je compleet wegcijfert en een "zelfregulerende" marionette wordt van hem of zo. Dit lijken me de best-case-scenario's bij doorgaan van jullie relatie. Werkt zoiets voor je of misschien toch maar de adviezen hierboven en van je naasten over weggaan opvolgen? Sterkte, of je blijft of niet.
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
14-01-2020 23:14
Nee kan niet. En waarom wil je überhaupt bij zo'n flapdrol blijven. En jij bent ook een flapdrol. Elkaar slaan en uitschelden in een relatie. Bizar.
Waar uit het verhaal haal jij eruit dat ik hem sla? Ik raak hem met geen vinger aan... lerenlezen.nl
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Het gaat niet over
Internet staat vol met vrouwen die het wél kunnen, met zo'n man.

Er zijn echt leukere mannen.
Ik zou de prijs voor goede sex te hoog vinden.
Dan liever een gigolo, die is duidelijk over zijn prijs.

Jouw eerste stap voor jou is naar de huisarts. Hoe maak je jezelf sterker. Want dit gedrag geeft jou teveel littekens. Iedereen is te mooi voor dit soort littekens. Iedereen.
Ook op plekken die je niet kunt zien.
Alle reacties Link kopieren
scottiewinkie schreef:
14-01-2020 23:39
Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee , ik hoor en lees wel vaker dit soort dingen en dat wil je toch niet ? Simpel .Ze zeggen dan dat het lastig is om de relatie te verbreken ik denk wel dat dat het beste is voor je .
Klopt ik denk dat ik er toch aan moet geloven om het te verbreken, maar ook ik vind dat heel moeilijk hoe raar dat ook klinkt. Ik had nooit verwacht hier in te komen te zitten. Ik dacht de opgeleide, afhankelijke, sterke vrouw te zijn, maar nu ik in deze positie sta...... het is lastig.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet lief en zorgzaam, want als hij niet met u eens is, slaat hij.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
ik zie geen mooie kanten hoor, grote dikke alarmbel hoor ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven