Agressieve man

14-01-2020 21:14 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_394713 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 13:42
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2020 09:24
Reden: Op de man
96.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen!
Dit wordt alleen maar erger!
Alle reacties Link kopieren
Laat even weten, hoe het met je gaat. Sterkte met dumpen!
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
15-01-2020 04:36
Je klinkt zelf ook als een (...)
Ik heb je gestaft.

Let niet op dit soort reacties, TO
:hug:
Neem de raad hier ter harte, beter gaat het niet worden. Alleen maar erger. En ik therapie gaat hij niet. Misschien laat hij jou dat denken, en krabbelt hij op het laatste moment terug. Of hij gaat een keer en zegt dat de therapeut niet deugt.

Kies voor jezelf, bouw jezelf weer op en zorg dat je écht gelukkig wordt.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-01-2020 01:48
Eerlijk gezegd kom jezelf ook manipulatief over. Je houdt contact als een worst boven zijn hoofd zodat hij mee werkt aan een medisch traject dat hij niet wil. Onder tussen heb je de bewijzen van mishandeling achter de hand voor het geval hij toch niet verandert. Hij heeft controle dwang maar jij ook. Je chanteert hem nog net niet. Hoe sterk denk je dat je als slachtoffer staat wanneer je de boel zo hebt lopen manipuleren?

Denk je nou echt dat dit iets is wat valt af te dwingen? Hoe diep ben je zonken wanneer je denkt dat hier ooit nog een gezonde relatie uit komt?

Ik raad je aan om de dynamiek die er tussen jullie is te doorbreken. Niet in je eentje maar bijv door zelf alleen naar slachtofferhulp te gaan zodat je tips en steun krijgt om hier uit te komen. Het begint met het loslaten van jouw eigen controle over hem.
Hij weet zelf niet van de foto's af. Door de heftigheid van de situaties heb ik het van me afgeschreven en dit opgeslagen. Eigenmijk meer verwerking? Iets in me zei toch om foto's te maken ik vind dat zelf niet manipulatief, Ik dwing hem niet tot medisch hulp hij moet dat zelf willen, als de wil er zelf niet is dan houdt het op.
Alle reacties Link kopieren
loveyourlife101 schreef:
15-01-2020 07:51
Hij weet zelf niet van de foto's af. Door de heftigheid van de situaties heb ik het van me afgeschreven en dit opgeslagen. Eigenmijk meer verwerking? Iets in me zei toch om foto's te maken ik vind dat zelf niet manipulatief, Ik dwing hem niet tot medisch hulp hij moet dat zelf willen, als de wil er zelf niet is dan houdt het op.
en wanneer ga je nou bij hem weg??
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
15-01-2020 04:36
Je klinkt zelf ook als een naar, agressief en zeer onbeschoft persoon.
Los zelf je probleem maar op, want het is te merken dat jij niet geholpen wilt worden. Sterkte.
wow wat een heftige aanname hahahaha,mensen zijn wat vrijer in hun woorden achter hun computertje. Waar haal je dat uit dat ik een agressief en onbeschoft persoon ben dan. Ik sta juist open voor dit advies en ik bedank een ieder die mij dit geeft. Als ik nare reacties krijg mag ik voor mezelf opkomen en dit doe ik zeker niet met agressie. Misschien nadenken wat je uitspreekt de volgende keer, sommige mensen kunnen dit namelijk minder goed waarderen? Je spuwt namelijk onwaarheden....
loveyourlife101 schreef:
15-01-2020 00:55
oh echt? oke! top. nou jij hebt de prijs gewonnen: De reactie van de dag! topperrrrrrrrr
Dit klinkt niet als iemand die conflict vermijdend is, ik snap dat je het geen toegevoegde waarde vindt hebben maar om er zo bovenop te zitten....?
Alle reacties Link kopieren
loveyourlife101 schreef:
15-01-2020 07:54
wow wat een heftige aanname hahahaha,mensen zijn wat vrijer in hun woorden achter hun computertje. Waar haal je dat uit dat ik een agressief en onbeschoft persoon ben dan. Ik sta juist open voor dit advies en ik bedank een ieder die mij dit geeft. Als ik nare reacties krijg mag ik voor mezelf opkomen en dit doe ik zeker niet met agressie. Misschien nadenken wat je uitspreekt de volgende keer, sommige mensen kunnen dit namelijk minder goed waarderen? Je spuwt namelijk onwaarheden....
en wat is je plan? waar woon jij vanavond? waar slaap je??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-01-2020 07:51
en wanneer ga je nou bij hem weg??
In mijn post geef ik aan dat hij net meer in mijn omgeving komt, dus ik zie hem niet meer. Maar nog steeds contact via social media... Ik vind het een hele grote stap om dit te doen, ook vanwege de mogelijke consequenties...
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
15-01-2020 07:55
Dit klinkt niet als iemand die conflict vermijdend is, ik snap dat je het geen toegevoegde waarde vindt hebben maar om er zo bovenop te zitten....?
De situatie met mijn "vriend" is niet te vergelijken met deze reactie. Als ik een reactie onnodig/gemeen vind laat ik dat ook gewoon merken, Deze situatie is heel serieus en actueel voor mij.
Alle reacties Link kopieren
loveyourlife101 schreef:
15-01-2020 07:55
In mijn post geef ik aan dat hij net meer in mijn omgeving komt, dus ik zie hem niet meer. Maar nog steeds contact via social media... Ik vind het een hele grote stap om dit te doen, ook vanwege de mogelijke consequenties...
maar je zegt ook, dat je een relatie hebt
wanneer maak je het uit?
wanneer blokkeer je hem? op social media en irl??
waarom hou je het probleem in stand??
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-01-2020 07:55
en wat is je plan? waar woon jij vanavond? waar slaap je??
Gewoon thuis, Ik woon op mezelf :)
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
15-01-2020 07:36
Ik heb je gestaft.

Let niet op dit soort reacties, TO
:hug:
Ja klopt! Dankjewel :heart: :heart: Ik wist dat ik nare reacties zou kunnen krijgen. Mensen durven toch meer te zeggen achter een scherm. Maar gelukkig heb ik ook echt fijn advies gekregen, daar doe ik het namelijk voor.
Alle reacties Link kopieren
loveyourlife101 schreef:
15-01-2020 08:02
Ja klopt! Dankjewel :heart: :heart: Ik wist dat ik nare reacties zou kunnen krijgen. Mensen durven toch meer te zeggen achter een scherm. Maar gelukkig heb ik ook echt fijn advies gekregen, daar doe ik het namelijk voor.
en wat ga je doen met het advies?
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit soort berichten lees dan vraag ik me oprecht af of er zulke domme mensen zijn of dat dit een grote grap is.
“Want we zijn zooooooo verliefd. Ondertussen loopt mevrouw met een blauw oog en blauw lijf maar we zijn zoooooo verliefd.”
Hij is gek. En jij ook, omdat je bij hem blijft. Haal die plaat van je hoofd en vertrek.
bingo schreef:
15-01-2020 07:36
Ik heb je gestaft.

Let niet op dit soort reacties, TO
:hug:
Even voor mijn begrip: waarom staf je dit? Omdat het onaardig is? Omdat je het er niet mee eens bent? Omdat het op de man is?

Ik wil het graag weten, omdat er zó vaak reacties op dit forum staan die onaardig of op de man zijn. Dus waarom nou juist deze?
Alle reacties Link kopieren
cloudwalker schreef:
15-01-2020 08:07
Als ik dit soort berichten lees dan vraag ik me oprecht af of er zulke domme mensen zijn of dat dit een grote grap is.
“Want we zijn zooooooo verliefd. Ondertussen loopt mevrouw met een blauw oog en blauw lijf maar we zijn zoooooo verliefd.”

dan houd je dus niet van jezelf, nooit geleerd wat echte liefde is
wat rare dingen gebeurd in je jeugd etc. Gedoe met hechting

Hulp zoeken is een een goed idee
Alle reacties Link kopieren
Betonrot schreef:
15-01-2020 08:11
Even voor mijn begrip: waarom staf je dit? Omdat het onaardig is? Omdat je het er niet mee eens bent? Omdat het op de man is?

Ik wil het graag weten, omdat er zó vaak reacties op dit forum staan die onaardig of op de man zijn. Dus waarom nou juist deze?
pas op hoor, ik staf je wegens OT
:)
Alle reacties Link kopieren
De grootste slechteriken in de wereld hebben allemaal "zulke mooie kanten".

Dat maakt het slechte niet ineens goed.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
lilalinda schreef:
15-01-2020 08:12
pas op hoor, ik staf je wegens OT
;-D
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-01-2020 08:11
dan houd je dus niet van jezelf, nooit geleerd wat echte liefde is
wat rare dingen gebeurd in je jeugd etc. Gedoe met hechting

Hulp zoeken is een een goed idee
Precies. Heel erg triest.
Alle reacties Link kopieren
lenova schreef:
15-01-2020 01:58
Alsjeblieft : )

Een klein startpunt is bijvoorbeeld al i.p.v. te zeggen '... omdat ik zo naar beneden gehaald ben' dit te schuiven naar '... omdat ik heb toegestaan dat een ander mij zo naar beneden kon halen' of '... omdat ik mijzelf zo naar beneden heb laten halen'.

Dan heb je gelijk al meer controle. Want een ander kan jou anders altijd naar beneden halen als je het geheel ziet als dat hij jou naar beneden heeft gehaald. Terwijl in de andere twee zinnen jij wel een duidelijke keuze hebt en dan kan je altijd veranderen en uit alle situaties altijd groeien.

Ik ben verder geen expert of zo hierin natuurlijk. Alle andere reacties zijn ook heel goed, je moet zeker oppassen, goed jezelf veilig hieruit halen, zelf geen contact meer zoeken, ik zou je nummer snel wijzigen, jouw ouders inlichten hierover en contact beëindigen. Als hij toch overging tot stalken inderdaad de politie opzoeken.

Klopt inderdaad dat een professioneel iemand zeker vast goed zal kunnen helpen. Hoop dat je er gebruik van zult gaan maken.

Ontzettend veel succes gewenst met alles : )
Ik vind eigenlijk jouw reactie eigenlijk een van de beste, niet om te slijmen! Maar je kijkt er naar zonder bekrisitering. Tuurlijk weet ik dat het niet goed is dat hij me slaat, tuurlijk weet ik dat blijven niet slim en niet goed voor mezelf is en ik voel mezelf ook erg dom hierdoor. Die dingen weet ik al, maar hoe ik ermee moet omgaan en hoe ik de situatie het beste (ook met mezelf) kan aanpakken daar was ik me niet volledig bewust van en daar heb jij me nu wel mee geholpen. Dus ik ga vandaag gelijk aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven