Ik weet niet wat me overkomt???

24-01-2020 21:13 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat al een tijdje met een hele leuke vent en we hebben een goede klik met elkaar. We praten eigenlijk iedere dag, de ene wat meer dan de ander, maar dat is normaal. Ik ben ook zeker niet de enige die moeite stopt in het gaande houden van het gesprek. Laatst heb ik voor het eerst bij hem geslapen en het was echt super fijn. Lang en leuk gepraat, etc etc. Aangezien we allebei “net” uit een relatie komen hebben we besproken dat we het voor nu even casual houden en we wel gewoon blijven afspreken en praten en kijken waar het heen gaat. Gewoon lekker rustig aan. Hij vertelde me overigens wel dat er iemand is waar hij al een tijde iets mee heeft ‘spelen’, maar hij haar verteld heeft dat hij niks serieus met haar wil dus dat zij ook duidelijk weet dat hij gewoon met andere mensen date. Ik ben hier oké mee gezien wat we besproken hebben. Deze week waren we allebei op hetzelfde feestje en hadden we afgesproken om samen te slapen. We deden echt niet klef, totaal niet, we spraken veel met anderen en dan af en toe even met elkaar. Alleen die andere dame was er ook ineens en die is toen compleet tegen hem geflipt. Ik ben toen naar mijn eigen huis gegaan en hij heeft de volgende dag wel zijn excuses aangeboden en een beetje verteld dat zij dus heel boos was geworden en ze nog lang hebben gepraat. Niet al te veel details, want daar had ik zelf ook niet perse ‘zin in’. Ik merkte wel aan hem dat hij het vervelend vond dus besloot hem te bellen en we hebben toen goed gepraat over wat er nou allemaal aan de hand is. Hij zei dat ik me echt geen zorgen moest maken dat hij mij niet meer zou willen zien want het is voor hem echt niet voor een keer tussen ons en dat hij me graag wil blijven zien en spreken. Hij vond het misschien voor nu even een goed idee om het op een laag vuurtje te houden aangezien zij erg veel drama maakt en hij zich daar aan irriteert wat het allemaal niet leuker maakt voor ons. Hij wil wel gewoon blijven praten maar even wachten met weer afspreken. Zij waren namelijk al wat ‘langer’ met elkaar aan het “aankloten” en hij had tot nu toe gewoon nog niemand ontmoet die hij leuk vond (ik) en dus mee wilde daten. Hij zou nog even met haar gaan praten waar dit allemaal vandaan kwam en aan haar nogmaals vertellen dat ze hier eigenlijk gewoon niet boos om kan worden. Weer zei hij dat ik me echt geen zorgen moest maken wat hem betreft en dat het wel goed zou komen en het zou laten weten als hij meer wist/het gekalmeerd was over dit drama. Hij deed de dag na ons gesprek wel een beetje afstandelijk, wel geïnteresseerd maar toch ook weer niet. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem morgen wel weer zou spreken en heb hem even ruimte gegeven omdat ik me ook kan voorstellen dat dit hele gezeik niet is waar hij voor getekend heeft. Hij bleef overigens wel aandacht van me zoeken op andere social media platformen, daar vragen stellen aan me etc. Nu is mijn vraag eigenlijk of ik hem weer kan berichten of dat ik het nog even moet afhouden. Ik ben er prima oké mee dat hij met iemand anders bezig is, maar weet me gewoon eigenlijk even geen raad in deze situatie omdat ik hem wel graag wil blijven zien.
Alle reacties Link kopieren
? Waarom ? Zo moeilijk?
Gewoon vrienden blijven dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gewoon 2 ijzers in het vuur..
Alle reacties Link kopieren
Dat ja.
Moet je maar zin in hebben.
Ik denk dat hij tegen jullie beiden jokt.
Alle reacties Link kopieren
Ja en dat wist ik ook wel, maar snap niet helemaal waarom zij er dan zo heftig over doet. Ze wist dit toch al...? Hij is daar ook gewoon heel duidelijk over geweest dus vind het een beetje vreemd.. Maar goed ik weet nu even niet of ik hem nu moet contacten en wat ik dan moet zeggen haha
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
24-01-2020 21:20
Ik denk dat hij tegen jullie beiden jokt.
Hoe bedoel je?
Ookal ben je ok met de situatie zou ik zeker niet zelf contact met hem zoeken nu.
Als zo'n dame al drama maakt op een feestje kan ze t straks ook zomaar ineens op jou gemunt hebben en daar zit je niet op te wachten.

En sowieso is drama helemaal niet leuk aan t begin van een leuke fling.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het eigenlijk niet echt. Hij heeft inderdaad twee ijzers in het vuur. Jij vindt dat prima. Zij blijkbaar niet, of misschien wist ze dat niet. Ze werd boos. Waarom is dat zo'n drama? Jij en hij maken er allebei nogal een ding van, hoor.
Jij vond het al prima dat hij haar ook aftast, dus wat is nu eigenlijk je probleem? En wat is zíjn probleem?
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:20
Ja en dat wist ik ook wel, maar snap niet helemaal waarom zij er dan zo heftig over doet. Ze wist dit toch al...? Hij is daar ook gewoon heel duidelijk over geweest dus vind het een beetje vreemd.. Maar goed ik weet nu even niet of ik hem nu moet contacten en wat ik dan moet zeggen haha
Misschien wist zij het niet?
Alle reacties Link kopieren
Nou waarschijnlijk zegt hij precies het zelfde tegen die andere vrouw.
Wie zegt dat hij tegen haar gezegd heeft dat hij niets serieus met haar wil?
Hij weet het mooi te vertellen en houd jullie beide voor de gek.
Blijf in jezelf geloven !
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:21
Hoe bedoel je?
maar hij haar verteld heeft dat hij niks serieus met haar wil dus dat zij ook duidelijk weet dat hij gewoon met andere mensen date.

Weet je dat zeker? Was je daarbij?
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:20
Ja en dat wist ik ook wel, maar snap niet helemaal waarom zij er dan zo heftig over doet. Ze wist dit toch al...? Hij is daar ook gewoon heel duidelijk over geweest dus vind het een beetje vreemd.. Maar goed ik weet nu even niet of ik hem nu moet contacten en wat ik dan moet zeggen haha
Hij zegt dat hij duidelijk tegen haar is geweest en wil jou dit laten geloven!
Denk niet dat zij zomaar boos zou worden.......denk daar maar eens over na.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Zij was eerst. En jij komt er nu bij.
Hoe zou jij het vinden als je maandag hoort dat hij nog een andere dame heeft getroffen dit weekend en daar nu casual mee aan het kloten is. Zou je dan serieus niet je te kakken gezet voelen? Maar je kunt niets, want je hebt ingestemd met deze afspraak.

Ik zou ermee kappen. Hij houdt zijn opties open.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
hij speelt met je en jij vindt dat goed?
Jufjoke schreef:
24-01-2020 21:21
Ik snap het eigenlijk niet echt. Hij heeft inderdaad twee ijzers in het vuur. Jij vindt dat prima. Zij blijkbaar niet, of misschien wist ze dat niet. Ze werd boos. Waarom is dat zo'n drama? Jij en hij maken er allebei nogal een ding van, hoor.
Jij vond het al prima dat hij haar ook aftast, dus wat is nu eigenlijk je probleem? En wat is zíjn probleem?
het is natuurlijk een drama omdat zij boos werd en hij niet heeft gezegd dat het over is tussen hen. hij wil haar niet kwijt en doet dus zijn best om het goed te maken met haar. En daar is to dus OK mee???
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
24-01-2020 21:21
Ik snap het eigenlijk niet echt. Hij heeft inderdaad twee ijzers in het vuur. Jij vindt dat prima. Zij blijkbaar niet, of misschien wist ze dat niet. Ze werd boos. Waarom is dat zo'n drama? Jij en hij maken er allebei nogal een ding van, hoor.
Jij vond het al prima dat hij haar ook aftast, dus wat is nu eigenlijk je probleem? En wat is zíjn probleem?
Nee ik snap dit wel, maar ik dacht oké ze hebben het uitgepraat prima nu en hij wil het nu even op een 'laag pitje' houden tot dat zij een beetje gekalmeerd is. Ze wist dat de kans bestond dat hij ook met iemand anders zou gaan daten, maar dat was tot nu toe dus nog niet gebeurd. Mijn probleem is dat ik niet helemaal begrijp waarom hij nu zo dramatisch en vaag doet tegen mij en even wil wachten met weer met mij afspreken. Zijn probleem is dat hij geen drama wil en hij denkt dat wel gebeurt als hij nu gewoon doet wat hij wil.. AKA hij heeft denk ik de ballen niet heeft om nogmaals tegen haar te zeggen dat ze niks serieus hebben en dat hij kan doen wat hij wil. I don't understand him at all op dit moment
Haha, hij heeft het goed voor elkaar zo.


Waar je zin en genoemen mee neemt. Ik zou echt onwijs afgeknapt zijn.

Daten, want dat doet hij gewoon met iedereen en zo neukt hij nog even gewoon verder rond is echt niks voor mij.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 21:28
2.46% gewijzigd
en uit de laatste zin blijkt dat je er helemaal niet oke mee bent, het is toch ook een afknapper zo’n slettenman?
Alle reacties Link kopieren
Zij is dus gewoon zijn vriendin. Ze is nu boos omdat hij vreemdging met jou, dus daarom wil hij het nu met jou op een laag pitje zetten.
...
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:27
Nee ik snap dit wel, maar ik dacht oké ze hebben het uitgepraat prima nu en hij wil het nu even op een 'laag pitje' houden tot dat zij een beetje gekalmeerd is. Ze wist dat de kans bestond dat hij ook met iemand anders zou gaan daten, maar dat was tot nu toe dus nog niet gebeurd. Mijn probleem is dat ik niet helemaal begrijp waarom hij nu zo dramatisch en vaag doet tegen mij en even wil wachten met weer met mij afspreken. Zijn probleem is dat hij geen drama wil en hij denkt dat wel gebeurt als hij nu gewoon doet wat hij wil.. AKA hij heeft denk ik de ballen niet heeft om nogmaals tegen haar te zeggen dat ze niks serieus hebben en dat hij kan doen wat hij wil. I don't understand him at all op dit moment
hij kiest dus voor haar en jij bent de sidechick, totdat ie weer een ander kippetje aan het spit rijgt
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-01-2020 21:26
Zij was eerst. En jij komt er nu bij.
Hoe zou jij het vinden als je maandag hoort dat hij nog een andere dame heeft getroffen dit weekend en daar nu casual mee aan het kloten is. Zou je dan serieus niet je te kakken gezet voelen? Maar je kunt niets, want je hebt ingestemd met deze afspraak.

Ik zou ermee kappen. Hij houdt zijn opties open.
Ja ik vind het gewoon een hele aparte situatie aangezien wij elkaar nu ook al weer 1.5 maand spreken en zij wel van mij af wist (dit is niet iets wat hij heeft gezegd). Dus ik begrijp het allemaal niet zo.
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:27
Nee ik snap dit wel, maar ik dacht oké ze hebben het uitgepraat prima nu en hij wil het nu even op een 'laag pitje' houden tot dat zij een beetje gekalmeerd is. Ze wist dat de kans bestond dat hij ook met iemand anders zou gaan daten, maar dat was tot nu toe dus nog niet gebeurd. Mijn probleem is dat ik niet helemaal begrijp waarom hij nu zo dramatisch en vaag doet tegen mij en even wil wachten met weer met mij afspreken. Zijn probleem is dat hij geen drama wil en hij denkt dat wel gebeurt als hij nu gewoon doet wat hij wil.. AKA hij heeft denk ik de ballen niet heeft om nogmaals tegen haar te zeggen dat ze niks serieus hebben en dat hij kan doen wat hij wil. I don't understand him at all op dit moment
Meid die gast is nu zijn hachje aan t redden bij haar hoor wat ik je brom. Daarom wordt jij nu tijdelijk in de hoek geschopt. En zodra zij “gerustgesteld” is dan wordt er weer contact met je gezocht.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
24-01-2020 21:28
Zij is dus gewoon zijn vriendin. Ze is nu boos omdat hij vreemdging met jou, dus daarom wil hij het nu met jou op een laag pitje zetten.
Nou, dat idee heb ik ook. Rare vogel. Ik zou hem dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Hij praat urenlang met haar en dus niet met jou en jij moet je nu aanpassen en even wieberen maar hij kiest wel voor jou.. dat klopt toch niet, die woorden kloppen toch niet bij de daden, waarom laat je je voor de gek houden??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven