Enorme rotsituatie

01-02-2020 02:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
xvivalaforum wijzigde dit bericht op 27-02-2021 11:07
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je verdient beter TO en ik denk dat je er verstandig aan doet om deze man uit je leven te weren gewoon iemand die van meerdere walletjes eet, nee hoor je mist niks aan deze man!
Zou je m'n vriendin zijn, gaf ik je een schop onder je kont, belde ik je huisarts voor een afspraak en desnoods ging ik met je mee.
Leuk dat je vent zo'n lapzwans is, maar ik mag toch zeker aannemen, dat jij jouw gezondheid net zo gelangrijk vind als dat ik dat doe... (zou ik je vriendin zijn)

Zijn reactie vind ik enorm veelzeggend... Geen respect voor jou, of je gezondheid... Was voor mij een stevig gevalletje EXIT stage left...
Natuurlijk ben je verdrietig. Iets wat goed voelde is op vrij brute wijze voorbij. Verdriet mag natuurlijk. Chocolade, wijn, Netflix, vriendinnen, uithuilen en opnieuw beginnen. Is niet leuk. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.. Wat een respectloos stuk vreten TO. En ik kan nu alle clichés erin gooien over dat jij beter verdient, maar volgens mij weet jij dat zelf heel goed! Dikke :hug:

En laat je verdriet toe hoor. Huil, jank, gil het desnoods uit. Mijn ervaring is dat je er dan sneller doorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Wacht even.....weet je zeker dat je een soa hebt? De test is nog niet gedaan toch?
Wat een eikel. Eerst even de tests afwachten, mocht er iets naars uitkomen hem berichten en daarna blokkeren, eventueel een tikkie sturen voor een kuurtje of wat dan ook. Gewoon om te pesten, geen geld verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is die soa waarvan je gaat bloeden na seks? Benieuwd naar het resultaat van de test.
Ik denk niet dat hij je ghost omdat hij onveilige seks heeft gehad maar omdat hij geen relatie meer met je wil.
Blijft natuurlijk wel pijnlijk natuurlijk maar wedden dat je over een tijd inziet dat het zo beter is? Sterkte!
attraverso wijzigde dit bericht op 01-02-2020 07:03
21.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare manier van afsluiten op deze manier. Natuurlijk weet je dat het goed kanonnier vanaf te zijn, zijn ware gezicht komt wel Ff boven nu. Maar dat het pijn doet snap ik! Tuurlijk mis je de leuke dingen die jullie hadden.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik roep zelden ‘dumpen!!!!’

Maar in dit geval dus wel! Wat een loser.
Was hij dit al die jaren al of
Is dit ineens zo?
Bloed na/ tijdens de seks kan ook iets anders zijn. Ik zou sowieso even een afspraak maken bij de huisarts. Naast de soa-test.
Sterkte :hug:
Topicje van de eigen Viva dames?
Wat gedraagt hij zich als een zak hooi! Je hebt juist gehandeld maar oh zo ellendig dit. Alles door elkaar.

Sterkte. Boos, verdriet, ellende, ook verlangen en gemis... het hoort erbij. En ik ken je niet, maar durf maar zo te zeggen; dít heb je ècht niet verdiend. Hoe dúrft hij aan de ene kant en wat een lafbek aan de andere kant.

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel!

En logisch dat je je nu rot voelt. Je hebt nog niet eens de tijd gehad om dit allemaal te verwerken, dus die gevoelens die je hebt die mag je gewoon hebben.
Niet te hard voor je zelf zijn.

Laat hem voor nu even voor wat het is en ga voor jezelf zorgen. Dat is het belangrijkste. :hug:
Attraverso schreef:
01-02-2020 06:18
Wat is die soa waarvan je gaat bloeden na seks? Benieuwd naar het resultaat van de test.
Ik denk niet dat hij je ghost omdat hij onveilige seks heeft gehad maar omdat hij geen relatie meer met je wil.
Blijft natuurlijk wel pijnlijk natuurlijk maar wedden dat je over een tijd inziet dat het zo beter is? Sterkte!
Chlamydia en Gonneroe zegt google.

Maar kunnen nog wat andere dingen ook zijn.
Maar als hij het heeft toegegeven en zij vrijen ook zonder condoom zal het best een soa kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een vreselijke vent! Maar je bent er achtergekomen doordat je bloedde tijdens/na de seks? Ik heb dat ook weleens gehad, nooit gedacht aan dat mijn ex vreemd ging en het was uiteindelijk ook geen soa. Was hij al eerder vreemdgegaan, dat je daar direct aan dacht?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij hebt seks met je vriend. Je bloedt en twijfelt na jullie sekssessie meteen aan je vriend. Alleen dat vind ik al een apart gegeven. Je maakt hem na die sekssessie wakker en hij bekent meteen te zijn vreemdgegaan?
Hij negeert je nu. Dat is niet zo gek, want je zal heus niet bellen op een vriendelijke manier.
Je vindt het ergste van alles dat je hem moet missen?! Echt? Hij heeft seks met andere vrouwen, ook nog eens onveilig.
Als hij zo met je omgaat kan ik mij niet voorstellen dat hij voor deze bekentenis wel een fijne vent was. Ik kan mij niet voorstellen dat jullie relatie goed is geweest als hij je zo makkelijk bedondert en aan de kant schuift.
Dit is een hele pijnlijke en verdrietige gebeurtenis, maar zo iemand wil je echt niet meer in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Een hele dikke knuffel :hug:
Het is logisch dat je verdriet en pijn hebt.

Deze man heeft geen respect voor jou.
Hij heeft onveilige seks en jij moet daar zelf achter komen.
En dat hij je nu negeert is omdat jij zijn "hoofd moe" maakt.
Hij heeft geen zin in drama waarschijnlijk.

Een man die jouw gezondheid niet serieus neemt en allerlei ziektes mee kan nemen is een respectloze zak.
Je bent hem beter kwijt dan rijk.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties iedereen. Ik moet sommige dingen even ophelderen.

Punt een is dat hij er zelf mee kwam. Ik zei “Nou dit is wel gek.. Heb ik een wondje ofzo?” Waarna hij serieus nog even is gaan kijken. Daarna zei hij plots “Of je hebt een soa”
Ik zei “Als dat zo is, heb ik die van jou. Kan dat dan?” En zo gaf hij toe het onveilig met twee vrouwen gedaan te hebben. Hier hebben we het over gehad en daarna heb ik gezegd “Dit is iets voor morgen. Laten we nu gaan slapen” omdat ik te overdonderd was om het er echt helder over te hebben.

Het is idd niet zeker dat het een soa is, voor hetzelfde geld is het wel een wondje, contactbloeding of iets anders. Ik heb niet direct gezegd “Ik heb een soa van je”, sterker nog ik ben het allemaal gaan rationaliseren. Eenmaal in bed maakte ik hem wakker en zei ik enkel en alleen dat ik me zorgen maakte en aan het piekeren was, en daarom niet kon slapen.

Ik wacht de uitslag van de test even af en anders ga ik naar de HA.
Alle reacties Link kopieren
Niet 1 maar 2 vrouwen nog wel onveilig.
En jij zegt dit is iets voor morgen?
Ben jij nu serieus hoe kan je nou zoiets laten voor morgen ?

En dat jij hem uberhaubt nog naast je wil hebben liggen opdat moment snap ik niet.

Het lijkt wel of je meer zorgen maakte waarom je bloed dan wat je vriend je geflikt heeft.
Ik denk zelf persoonlijk dat deze beste meneer wel meer rond sekst als wat hij zegt en wat jij denkt.

Of is dit normaal in jullie relatie ?
Zoiets van ......als je maar eerlijk bent dan vergeef ik je?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de TO zo flabbergasted was dat zeiet helder kon reageren. Zoiets komt soms maar stapsgewijs binnen..dus ik snap dat heel goed.
Wel echt een rotsituatie, maar ik zou echt afscheid nemen.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook even een uitstrijkje laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Lou- schreef:
01-02-2020 07:49
Topicje van de eigen Viva dames?
Dat dacht ik ook!
Vaag verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Poezewiets schreef:
01-02-2020 15:01
Ik denk dat de TO zo flabbergasted was dat zeiet helder kon reageren. Zoiets komt soms maar stapsgewijs binnen..dus ik snap dat heel goed.
Wel echt een rotsituatie, maar ik zou echt afscheid nemen.
Nou dit inderdaad. Ik heb voor me uit zitten staren en malen. Heb nog wel wat vragen gesteld zoals of de volgende er binnen 48 uur na mij onder lag, “Ja dat is toen wel gebeurd”

Ik was zó verbaasd en zó van ‘Meen je dit nou echt?’ dat ik echt niet helder kon denken. Ik wilde vooral slapen om het even uit te zetten, ofzo.

De reacties dat dit een eigen Viva-topic zou zijn vind ik vooral heel flauw. Ik kom hier omdat ik me rot voel en dit even wil ventileren, niet voor spannende reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven