Hoe vaak seks per week

08-02-2020 13:40 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, hoe vaak hebben jullie seks in jullie relatie? Bij ons is dit 1 a 2 keer in de week en alsnog vind man dit te weinig....
ligt aan het weer
Keer of 16. Anders gaat ie zeuren
Th∅rdis schreef:
08-02-2020 13:42
Keer of 16. Anders gaat ie zeuren
per decennium hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Wij latten dus is per week verschillend. Varieert van 3 keer tot 10 keer per week denk ik. 1 a 2 keer per week zou ik ook te weinig vinden... zeker als ik samenwoon. Maar is voor iedereen anders.
Alle reacties Link kopieren
TO, wordt het niet eens tijd om te investeren in je huwelijk?
Je ergert je aan hem, je noemt hem je derde kind (andere topic) hij is ontevreden over het seksleven, jij over jullie gezin

Praten hoor, dit is anders binnen nu en 2 jaar einde relatie
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit hoe vaak anderen het doen? De een nooit, de ander de hele dag door. En dan? Ga je het vaker doen als anderen hier zeggen dat ze het elke dag doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook weinig. Hier 4 x gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-02-2020 13:41
ligt aan het weer
Wat voor effect heeft een storm dan?
Westerpaviljoen schreef:
08-02-2020 13:48
Wat voor effect heeft een storm dan?
dan wordt ie wat onstuimig. daarom heb ik hem alvast in de schuur gezet
Het doet er helemaal niet toe hoe vaak iedereen seks heeft. Je kan beter vragen wat ieders vertrekpunt is bij seks. Volgens mij kun je beter 1x per week seks hebben vanuit een brandend verlangen dat je samen in de week hebt opgebouwd, dan 3x per week om de ander tevreden te maken/houden.
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
08-02-2020 13:42
Keer of 16. Anders gaat ie zeuren
Hahahahaha :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
08-02-2020 13:44
Wij latten dus is per week verschillend. Varieert van 3 keer tot 10 keer per week denk ik. 1 a 2 keer per week zou ik ook te weinig vinden... zeker als ik samenwoon. Maar is voor iedereen anders.
Ook als je al 10 jaar samen bent en 2 kinderen hebt?
1-2 per week en ik (vrouw) vind het te weinig.
Alle reacties Link kopieren
Cherubijn schreef:
08-02-2020 13:47
Wat maakt het uit hoe vaak anderen het doen? De een nooit, de ander de hele dag door. En dan? Ga je het vaker doen als anderen hier zeggen dat ze het elke dag doen?
Nee zeker niet, vroeg het me gewoon af omdat ik 1 a 2 keer per week normaal vind na zolang samen en kinderen, maar hij blijkbaar niet.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-02-2020 13:45
TO, wordt het niet eens tijd om te investeren in je huwelijk?
Je ergert je aan hem, je noemt hem je derde kind (andere topic) hij is ontevreden over het seksleven, jij over jullie gezin

Praten hoor, dit is anders binnen nu en 2 jaar einde relatie
Ja je hebt gelijk er moet aan gewerkt worden
Alle reacties Link kopieren
Er is letterlijk een topic dat "SEKS" heet maar deze vraag moest bij relatie? :idee:
Alle reacties Link kopieren
14 jaar samen en twee kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Victoria1985 schreef:
08-02-2020 14:04
Ook als je al 10 jaar samen bent en 2 kinderen hebt?
Waarom zou het dan anders moeten zijn? Is sex dan opeens niet meer lekker? Met de vader.van mijn kinderen was de frequentie niet anders. En juist als ik t druk heb wil ik ontspannen enzo... dus dan ook ja.
Ik vind het wel veel, en dat is echt elke week?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat weinig, je man ook... en nu?
Alle reacties Link kopieren
echt weinig!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar zeker blij mee zijn. Zeker met kinderen en samenwonen. Maar, het doet er niet toe wat wij vinden. Jullie moeten daar samen uitkomen en vooral praten met elkaar. Het is belangrijk dat je beide tevreden kan zijn erover.
Alle reacties Link kopieren
1-2 per week klinkt als gemiddeld. Gezin met 2 kinderen is gemiddeld. Dat mannen klagen over te weinig sex is tamelijk gewoon. Dat vrouwen ontevreden zijn na 10 jaar huwelijk ook. Nou ja, allemaal tamelijk gemiddeld dus, lekker sleuren in een doorzon rijtjeshuis. Mag wel een beetje peper in denk ik dan maar ja, wie ben ik :-D
For whom the bell tolls
Wij zitten momenteel op 1-2x per week, maar dat heeft ook met de winterperiode te maken (koud/donker/meer moe). Niet helemaal wat we wensen maar we weten dat er over een maand of 2 weer verbetering in komt. In de lente en zomer zitten we tussen de 2-4 keer per week.
10 jaar bij elkaar en 2 kinderen samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven