Valentijnsdag 2020

11-02-2020 14:03 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meest commerciële dag (mijn mening) van het jaar staat weer voor de deur, Valentijnsdag.

Doe jij hier aan? Zo ja, hoe dan? Met cadeaus of ga je iets leuks doen?

En zo niet, waarom niet?


Wij (partner en ik) hebben tot nu toe elke Valentijnsdag sinds we samen zijn, aan ons voorbij laten gaan. Want "elke dag is Valentijnsdag" en wij zijn van mening dat het vooral de winkels/horeca zijn die echt iets aan deze dag hebben.
Maar goed, dit jaar besloten om samen uiteten te gaan, komt meer omdat het dit jaar op vrijdagavond valt. Onze eerste Valentijnsdag dus.
anoniem_394845 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 14:04
1.51% gewijzigd
Ik heb een kaartje gestuurd. Ze is mijn grootste liefde. Maar uiteraard staat niet mijn naam eronder.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag is Valentijn: dat vind ik zo'n loze kreet, dat kun je bij alles dan wel zeggen en niets meer speciaal vinden

Ik geef een mooie kaart en trakteer op een etentje. Mijn man vergeet het en dat maakt me helemaal niets uit

Ik vind het leuk om dingen te vieren: Valentijn, kerst, Moederdag, trouwdag, de dag dat je elkaar leerde kennen
Juist leuk om tussen de gewone dagen andere dagen extra leuk te maken
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker feesten met vrienden!
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
11-02-2020 14:06
Elke dag is Valentijn: dat vind ik zo'n loze kreet, dat kun je bij alles dan wel zeggen en niets meer speciaal vinden

Ik geef een mooie kaart en trakteer op een etentje. Mijn man vergeet het en dat maakt me helemaal niets uit

Ik vind het leuk om dingen te vieren: Valentijn, kerst, Moederdag, trouwdag, de dag dat je elkaar leerde kennen
Juist leuk om tussen de gewone dagen andere dagen extra leuk te maken

Wat lief!

Dat kun je inderdaad bij alles wel zeggen, maar dat doen we niet.
Ik vind het persoonlijk liever als hij op een random dinsdag met een madeliefje uit de tuin aan komt zetten dan een bos rozen op Valentijnsdag, bij wijze van spreken dan he. ;)
Maar dat ligt meer aan mijn vriend, ik mag blij zijn dat hij mijn verjaardag weet en "onze" datum. ;-D
Alle reacties Link kopieren
ik heb vorige week al een mysterieus bericht ontvangen met een soort instructie, geen idee wat er gaat gebeuren maar blijkbaar iets.

Wij doen er al jaren niets meer aan maar vind het nu tòch wel erg leuk :-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zegt altijd "Valentijn is voor een geheime liefde", dus ik krijg niets. Hij ook niet, trouwens. Zoals je zegt, het is een commerciële dag, overgewaaid uit Amerika.

Bij ons is niet elke dag Valentijnsdag, maar we hebben ook geen vastgestelde (koude) dag in februari nodig, om elkaar te laten weten dat we van elkaar houden. Daarvoor hebben we eerder onze jubilea van onze relatie.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
11-02-2020 14:06
Elke dag is Valentijn: dat vind ik zo'n loze kreet, dat kun je bij alles dan wel zeggen en niets meer speciaal vinden

Ik geef een mooie kaart en trakteer op een etentje. Mijn man vergeet het en dat maakt me helemaal niets uit

Ik vind het leuk om dingen te vieren: Valentijn, kerst, Moederdag, trouwdag, de dag dat je elkaar leerde kennen
Juist leuk om tussen de gewone dagen andere dagen extra leuk te maken
Ja, dit wel! (Minus kerst dan.) Ik grijp die dagen graag aan om een kaartje te sturen of iets lekkers te halen. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar had m'n man mij helemaal verrast met een über-romantisch etentje :heart:
Heel kleinschalig restaurant met maar 8 tafels, en heerlijk Valentijnsmenu.

Dit jaar zei hij drie weken terug: "wat wil je doen met V? Weer daar eten?" Dat vond ik al niet zo heel romantisch, haha, ik bedoel, verrassen is toch leuker dan "overleggen", maar goed; hij bedoelde het goed :)

Dus daar weer gereserveerd, maar gister kwam het menu online, en blijkt dat ik alleen de gebakken zalm mag eten van het menu.... Ja, dat eet ik thuis al 2x per week.....

Dus afgebeld, en nu bedenken waar we dan gaan eten.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
11-02-2020 14:11
ik heb vorige week al een mysterieus bericht ontvangen met een soort instructie, geen idee wat er gaat gebeuren maar blijkbaar iets.

Wij doen er al jaren niets meer aan maar vind het nu tòch wel erg leuk :-)
Oh dit klinkt heel leuk!
Ben je niet enorm nieuwsgierig?

Ik krijg elk jaar bloemen en koop ook iets voor mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Net zo commercieel als moederdag.
Dat vieren wij ook een week later als de bloemen weer normaal geprijsd waren😁
Alle reacties Link kopieren
Ik vlakbij Valentijn jarig en vriend is ook net jarig geweest.
Dus wij doen er eigenlijk nooit wat mee.
kerst schreef:
11-02-2020 14:29
Net zo commercieel als moederdag.
Dat vieren wij ook een week later als de bloemen weer normaal geprijsd waren😁
:HA:
Het is niet elke dag Valentijn. En we doen er ook niets aan.
Niq schreef:
11-02-2020 14:04
Ik heb een kaartje gestuurd. Ze is mijn grootste liefde. Maar uiteraard staat niet mijn naam eronder.
Ik vind je een steeds groter mysterie worden...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een gezellig diner omdat dit al gepland stond.
Niet bij stil gestaan dat het toevallig VD is.
Reden = omdat we het nooit vieren.
Ons huwelijksdag staat wel op de agenda.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Man en ik deden nooit wat op deze dag.
Echter vorig jaar hebben we het mooiste valentijns cadeau ooit mogen verwelkomen en dit jaar vieren we haar eerste verjaardag :heart: . Dus eten we pannenkoeken, zingen we liedjes en bereiden we ons voor op een huis vol visite de dag erna.
Ik doe op Valentijnsdag wel altijd iets (kleins). Mijn man vindt het onzin, dus die niet :)
Dit jaar heb ik een kaart en een pakketje met zn lievelingsbiertjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op nu.nl dat er een rozenschaarste is. :biggrin:
https://www.nu.nl/economie/6029977/roze ... lk_wrapper
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
11-02-2020 14:29
Oh dit klinkt heel leuk!
Ben je niet enorm nieuwsgierig?

Ik krijg elk jaar bloemen en koop ook iets voor mijn man.
ben inderdaad enorm nieuwsgierig maar wil graag verrast worden dus ik vraag maar niks. (mijn man is ook belachelijk goed in geheimen bewaren dus ik krijg daar toch geen info uit als ik het zou willen)
Alle reacties Link kopieren
nee .. Wij doen er niets aan. Immers geen geheime liefde.

Manlief is sowieso niet romantisch.
Alle reacties Link kopieren
Soms krijg ik een bos bloemen en soms ook niet. Heb ze ook liever op een ander moment dan op valentijnsdag.
Nooit gevierd en niet van plan ook. Heb niks met die commerciele dagen. Heb vorige week wel van die schattige Valentijn chocolaatjes gekocht van "Liefde is..."
Ik dacht die leg ik bij de koffiezetter en vindt hij ze wel als hij op staat 's ochtends maar ze zijn alweer op...
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
11-02-2020 14:51
Nooit gevierd en niet van plan ook. Heb niks met die commerciele dagen. Heb vorige week wel van die schattige Valentijn chocolaatjes gekocht van "Liefde is..."
Ik dacht die leg ik bij de koffiezetter en vindt hij ze wel als hij op staat 's ochtends maar ze zijn alweer op...
mm... je viert het niet maar koopt toch die schattig chocolaatjes ? ;-)
guppekop schreef:
11-02-2020 14:57
mm... je viert het niet maar koopt toch die schattig chocolaatjes ? ;-)
Klopt, dat was dan ook de eerste keer in 20 jaar dat ik iets voor hem heb gekocht en dat was ook maar alleen omdat ik bij de bakker stond en het niet kon laten om die mee te nemen :) En het ergste is is dat ik ze heb opgegeten en hij er niets van heeft gezien :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven