Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
Ze schrijft niet onder haar eigen naam, maar onder een speciaal aangemaakt account?
Heeft ze je gegevens gestuurd? Dus de naam van je vriend, wanneer hun ontmoeting was en meer van die zaken die haar mededeling onderbouwen?
Iedere puber kan natuurlijk gewoon een bericht sturen en dit zeggen. Ik zou eerst van haar meer informatie willen hebben voor je ermee naar je vriend stapt. Pas als zij een plausibel verhaal kan vertellen, zou ik me druk gaan maken.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
13-02-2020 09:22
Je vriend zal het ontkennen, want óf het is echt niet waar óf het is wel waar en dan deed hij het stiekem, wat direct de reden is waarom hij het gaat ontkennen.
Je wilt de waarheid weten neem ik aan.
Dan kan het geen kwaad om nu op het bericht te reageren. Dat je het je moeilijk kunt voorstellen en graag 'bewijs' wil voordat je haar gelooft.
Als ze details heeft zal ze die wel geven. Ze wilde tenslotte stoken of zoiets.
En met die informatie kun je je vriend confronteren of controleren.
Als ze geen hard bewijs levert, dan kletst ze misschien uit haar nek.
Dit
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
13-02-2020 09:58
Want de eerste de beste internetfeeks is betrouwbaarder dan je eiegen partner waar je (al jaren) een relatie mee hebt, En alles op Facebook is waar.....?
Je hoeft haar toch niet gelijk te vertrouwen? Maar daarom kan je toch wel meer info vragen?
Ik zou haar gewoon iets terug sturen. 'Nou, vertel maar..'
En dan kan je alsnog daarna beslissen dat het onzin is en er samen met je vriend om lachen.
2east schreef:
13-02-2020 10:06
dit gaat ontzettend off-topic, maar vind dat wel lastig. Een relatie begint toch met vertrouwen? Je moet toch kunnen vertrouwen op de waarheid die over de lippen van je partner komt? Als iemand zegt "Ik hou van jou" Dan moet je dat toch vertoruween? Dat is toch niet te controleren?

Noem me dom, noem me naïf, maar je kan toch niet twijfelen aan vertrouwen in je partner, zonder dat dit (ingrijpende) gevolgen heeft voor je realtie?
Als een partner zegt van je te houden moet je daar op kunnen vertrouwen. Alleen wat houden van betekent is voor iedereen verschillend. Hij kan even goed dit zeggen en nog steeds buiten de deur snoepen. Jij kan natuurlijk 100% vertrouwen hebben in je partner maar dat zegt niks over zijn betrouwbaarheid.
2east schreef:
13-02-2020 10:03
????

Jij gaat er toch op voorhand vanuit dat het wel eens waar zou kunnen zijn? Wie doet er dan aannames?

Ik ga uit van vertrouwen en mijn eigen kracht, en dús dat mijn partner niet vreemd gaat en te vertrouwen is. Ik zou dús zo'n gepsrek aan gaan met hem en niet met de eerste de beste toetsenbord-eucalipta die denkt te kunnen komen stoken tussen mij en m'n partner. Zo'n digitale heks zal er alles aan doen om mij iets wijs t emaken. Mijn partner krijgt van mij op voorhand vertrouwen.

Weer. :roll:

Mensen gaan nu eenmaal vreemd. Shit happens. Ik ben inderdaad niet zo naief dat ik denk dat mijn partner ( of ik) dat echt noooiit zouden doen. Maar ben in TO's geval vooral beniieuwd naar waarom iemand dat zo zou doen? Als niet waar is. Maar ook als het wel waar is.

Met antwoorden dan je een beetje zien of je er wat van gelooft of niet. Of je het laat gaan of niet.

Ik vind je vooral heel veel invullen voor anderen. En naief en zelfs beetje hysterisch overkomen.

Sorry TO.


Ik zou een berichtje terug sturen.
S-Meds schreef:
13-02-2020 10:12
Als een partner zegt van je te houden moet je daar op kunnen vertrouwen. Alleen wat houden van betekent is voor iedereen verschillend. Hij kan even goed dit zeggen en nog steeds buiten de deur snoepen. Jij kan natuurlijk 100% vertrouwen hebben in je partner maar dat zegt niks over zijn betrouwbaarheid.
Dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het toch liever aan mijn vriend zelf gaan vragen als hij weer thuis is, dan zo'n vrouw ook maar enige aandacht schenken. Denk ik nu, wie weet wat je doet als je dit zelf overkomt. Klote hoor TO!
S-Meds schreef:
13-02-2020 10:12
Als een partner zegt van je te houden moet je daar op kunnen vertrouwen. Alleen wat houden van betekent is voor iedereen verschillend. Hij kan even goed dit zeggen en nog steeds buiten de deur snoepen. Jij kan natuurlijk 100% vertrouwen hebben in je partner maar dat zegt niks over zijn betrouwbaarheid.

Ik vertrouw liever iemand die later onbetrouwbaar blijkt, dan dat ik wantrouwend door het leven gaat. In een relatie, hè!

Maar zo ben ik, dan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wat teruggestuurd TO? Wat zei ze dan in haar eerste bericht? Nog totaal geen details? Wel zijn naam?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet helemaal wat dit met eigen kracht te maken heeft. Natuurlijk wil je je partner vertrouwen, maar even onderzoeken of je iets meer te weten kan komen voor je hem confronteert kan geen kwaad. En ik zou dat zeker doen voor ik er met partner over zou praten, want is het wel foute boel heeft hij alle kans om een mooi verhaal te verzinnen. Maar ik zou wel bewijzen willen zien van degene die jou dat bericht heeft gestuurd. Erg naief om bij voorbaat vreemdgaan al uit te sluiten.
Mijn interesse zou vooral liggen bij de betrouwbaarheid van deze vrouw. Dat zou ik willen uitzoeken. Daarom zou ik reageren. En als deze vrouw met zaken komt die mij laten twijfelen over de betrouwbaarheid van mijn partner, dan zou ik met hem het gesprek aangaan.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
13-02-2020 10:12
Als een partner zegt van je te houden moet je daar op kunnen vertrouwen. Alleen wat houden van betekent is voor iedereen verschillend. Hij kan even goed dit zeggen en nog steeds buiten de deur snoepen. Jij kan natuurlijk 100% vertrouwen hebben in je partner maar dat zegt niks over zijn betrouwbaarheid.
Dat dus.
Ik zou de vrouw een bericht sturen met de vraag om bewijs. Dan pas man/vriend benaderen. Als ik om me heen kijk, zijn er maar weinig mannen die eerlijk zijn als je het ze vraagt. Vaak staat er te veel op het spel.
Het is naïef om te denken dat het je niet zal overkomen en dat de ander altijd betrouwbaar is, daarvoor ligt het percentage vreemdgaan veel te hoog. Die partners gaan er over het algemeen ook van uit dat hun man/vrouw betrouwbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
MarvelousMrsMaisel schreef:
13-02-2020 10:17
Ik vertrouw liever iemand die later onbetrouwbaar blijkt, dan dat ik wantrouwend door het leven gaat. In een relatie, hè!

Maar zo ben ik, dan.
Ik ook, maar dit is zo’n kruispunt waarop je dus weer moet bepalen of dat vertrouwen terecht is. Niets mis mee, zo is het leven. Dat is pas de regie over je eigen leven nemen.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook venuss. Tuurlijk ga je er niet vanuit dat je vriend zulke dingen doet. Maar feit is wel dat het erg vaak gebeurt en dat er genoeg vrouwen (of mannen) zijn die dat echt niet zagen aankomen bij hun partner.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 10:23
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
Ow, dat is helemaal kut.

Lekker type dame ook. Als het al waar is natuurlijk.
:hug:
jazekerenof schreef:
13-02-2020 10:23
Ik ook, maar dit is zo’n kruispunt waarop je dus weer moet bepalen of dat vertrouwen terecht is. Niets mis mee, zo is het leven. Dat is pas de regie over je eigen leven nemen.
Precies.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 10:23
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
Dit klinkt niet zo goed.

Sterkte ermee.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 10:23
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
Apart verhaal, maar als het zo is dan zal ze zeker screenshots kunnen sturen zodat je het zeker weet. Ben benieuwd of ze werkelijk met bewijs komt of gewoon stookt. Wel rot voor jou! Hoop dat het niet waar is voor jou :-| :hug:
Alle reacties Link kopieren
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 10:23
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
Dat is nogal wat zeg. Benieuwd wat ze op je vragen te zeggen heeft.
Sterkte. Of het nu waar is of niet, het is niet grappig dit te horen. Je zal wel flink twijfelen nu.
Wat is je eerste gedachte? Dit zou wel eens waar kunnen zijn? Of: nee joh, dit zie ik mijn vriend echt niet doen.
Als het echt al zo vergevorderd is als wat die vrouw zegt, dan moet je thuis ook wel iets aan hem merken toch?

Neem aan dat ze appen dan en dat zij je daar wel screen shots van kan laten zien.
tulpje21 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 10:29
5.29% gewijzigd
Oh bah wat een nare dame! Sterkte TO.
Alle reacties Link kopieren
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 10:23
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
Kan ze via jouw facebook account of andere social media aan de naam van je vriend zijn gekomen? Ik hoop dat ze snel bericht terugstuurt met meer details die wel of niet kloppen. Eerst maar even haar uithoren, voor je ermee naar je vriend stapt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
TO even nog niks tegen je vriend zeggen, eerst even het eventuele bewijs afwachten en dan pas confronteren.
jazekerenof schreef:
13-02-2020 10:23
Ik ook, maar dit is zo’n kruispunt waarop je dus weer moet bepalen of dat vertrouwen terecht is. Niets mis mee, zo is het leven. Dat is pas de regie over je eigen leven nemen.

Via allerlei sneaky methodes eerst haar cyberstalken en dan eerst met haar praten en niet met je vriend?

Ik pas ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 10:25
Lekker type dame ook. Als het al waar is natuurlijk.
Alleen heeft de dame in kwestie geen relatie, haar vriend daarentegen...
We used to be friends...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven