Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
isa__88 schreef:
14-02-2020 21:15
Hoezo zit zij fout? Ze rommelde niet met hem terwijl ze wist dat hij een relatie had, ze kwam erachter dat hij een relatie had en dus liet ze het zijn vriendin weten.

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Mijn vriend ging ook vreemd, hield er een hele relatie op na. Ik was dat meisje echt dankbaar dat ze contact met mij zocht en mij screenshots en foto’s stuurde. Ik was nu nog niet getrouwd met hem en had geen kinderen. Ik wil zo’n man ook helemaal niet.

Ik vind het een ander verhaal als een vrouw bewust een relatie aangaat met een bezette man en daarna dus die vrouw inlicht. Dat vind ik wel achterbaks.
:worship:
Ammiedammie schreef:
14-02-2020 21:16
Dat dat de reden van het vertellen is, daar geloof ik niets van. Ik denk dat je een ander het geluk ook niet gunt wat je zelf ook niet krijgt. Het een ander vertellen is het proberen te verzachten van je eigen leed. Als je een ander het verdriet wilt besparen, dan onderneem je hele andere stappen.
Ongeloofwaardig en onoprecht gedrag.
En welk geluk heeft die ander dan? Ik kan het nu niet echt geluk noemen als je vriend vreemdgaat. Voor hetzelfde geld kom je daar pas jaren later achter, lijkt me nog verschrikkelijker.
Suzan_1991 schreef:
14-02-2020 20:40
Ik zou het ook willen weten hoor en zou precies hetzelfde hebben gedaan als jij.
Dit.
Wat een bizarre reacties kom je soms toch tegen op dit forum
Ammiedammie schreef:
14-02-2020 21:16
Dat dat de reden van het vertellen is, daar geloof ik niets van. Ik denk dat je een ander het geluk ook niet gunt wat je zelf ook niet krijgt. Het een ander vertellen is het proberen te verzachten van je eigen leed. Als je een ander het verdriet wilt besparen, dan onderneem je hele andere stappen.
Ongeloofwaardig en onoprecht gedrag.
Ik geloof het wel en waarom is vertellen het verzachten van je eigen leed.
Welke stappen zou jij nemen om een ander verdriet te besparen dan.
Anijsje0123 schreef:
14-02-2020 21:48
Dit.
Wat een bizarre reacties kom je soms toch tegen op dit forum
Niks bizars aan. Niet iedereen steekt zijn kop in het zand hé
Alle reacties Link kopieren
Wat een ouderwets heerlijk topic is dit toch weer. Mysterie, verraad, overspel, cliffhangers, het is er allemaal
schaapwolf schreef:
14-02-2020 22:16
Wat een ouderwets heerlijk topic is dit toch weer. Mysterie, verraad, overspel, cliffhangers, het is er allemaal
Zelfs de titel klinkt als een Agatha Christie
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
14-02-2020 17:03
Ik zou ook zeker met mijn partner praten, maar ook de dame in kwestie om bewijs vragen.
Ik heb zelf eens een vrouw anoniem screenshots gestuurd. Ik datete met een man waarvan ik er later achterkwam dat hij dus met haar samen was. In eerste instantie werd ze boos op mij, en geloofde mij niet.
Tot ik dus foto's en screenshots stuurde.
Ik heb dit dus ook anoniem gedaan om mijzelf te beschermen.
Heb het met hem overigens meteen afgekapt. Ik stuurde haar geen bericht om het tussen hen kapot te maken en er zelf met de man vandoor te willen gaan. Ik wilde haar laten weten wat hij uitvroot. Was er zelf natuurlijk ook pissed om.
Is een ander verhaal dan van TO, omdat die vrouw waarschijnlijk wel wist dat hij al een relatie heeft. Maar ik snap het anoniem sturen wel.
Je datete iemand die niet had gezegd dat hij al bezet was. Goed dat je hem daar niet mee weg hebt laten komen. Ik zou als ik zijn vriendin was geweest het ook willen hebben weten. Ik snap die rare reacties op jouw actie dan ook niet zo goed, maar vind dat je goed gehandeld hebt.

Hoop dat voor TO het vals alarm is.
Nepalese33 schreef:
14-02-2020 22:11
Niks bizars aan. Niet iedereen steekt zijn kop in het zand hé
Wat bedoel je daarmee?
Het niet vertellen is juist je kop in het zand steken.
Heb je wel enig idee waar ik op reageerde of roep je maar wat?
Nepalese33 schreef:
14-02-2020 22:11
Niks bizars aan. Niet iedereen steekt zijn kop in het zand hé
Het is hè en niet hé.
Anijsje0123 schreef:
14-02-2020 22:41
Het is hè en niet hé.
:HA: je bent grappig hoor
Anijsje0123 schreef:
14-02-2020 22:40
Wat bedoel je daarmee?
Het niet vertellen is juist je kop in het zand steken.
Heb je wel enig idee waar ik op reageerde of roep je maar wat?
Ik denk dat ik jou verkeerd begreep, mijn oprechte excuses ik dacht dat je bedoelde dat ze het “ verkeerd” had gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
14-02-2020 22:20
Je datete iemand die niet had gezegd dat hij al bezet was. Goed dat je hem daar niet mee weg hebt laten komen. Ik zou als ik zijn vriendin was geweest het ook willen hebben weten. Ik snap die rare reacties op jouw actie dan ook niet zo goed, maar vind dat je goed gehandeld hebt.

Hoop dat voor TO het vals alarm is.
....en dan voor "hoop"

Want we weten geet reet. Speculeren er op los dat het een lieve lust is en komen met "vergelijkbare" ervaringen die helemaal niet vergelijkbaar z8jn, ondat we niks weten....

Maar laten we voor niks voor TO invullen, en TO's man vast op de brandstapel zetten...

Rokers in de zaal? Kan we wel een vuurtje gebruiken......
jouw leven is een keuze
Nepalese33 schreef:
14-02-2020 22:46
:HA: je bent grappig hoor
Was niet grappig bedoeld
Nepalese33 schreef:
14-02-2020 22:49
Ik denk dat ik jou verkeerd begreep, mijn oprechte excuses ik dacht dat je bedoelde dat ze het “ verkeerd” had gedaan.
Ok, geaccepteerd hoor. Fijn dat het nu duidelijk is wat ik bedoelde.
DeKenau schreef:
14-02-2020 20:53
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Vrouwen die boos worden op een andere vrouw die eerlijk is vind ik dan weer zielig.
Je kan balen van de boodschap, maar de boodschapper zielig vinden vind ik echt heel vreemd gedrag.
Dat.

Bizarre denkwijze inderdaad.
Ammiedammie schreef:
14-02-2020 21:16
Dat dat de reden van het vertellen is, daar geloof ik niets van. Ik denk dat je een ander het geluk ook niet gunt wat je zelf ook niet krijgt. Het een ander vertellen is het proberen te verzachten van je eigen leed. Als je een ander het verdriet wilt besparen, dan onderneem je hele andere stappen.
Ongeloofwaardig en onoprecht gedrag.
Is dit zoals de waard is...?
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
14-02-2020 20:40
Je hebt vanuit jezelf geredeneerd én je eigen wraakgevoelens gevolgd. Ten koste van haar.
Ik heb een paar maanden geleden exact hetzelfde gehad. Mijn "vriend" biechtte alleen onder invloed op aan mij dat er nog iemand anders was maar hij wilde zoooo graag met mij verder, namelijk zijn minnares/soulmate waarmee hij al 3,5 jaar zijn inmiddels ex vrouw mee bedroog.
In de tijd dat ik hem zag ging ik ervan dat hij single was. Niet dus... nouja hij zegt nog steeds geen relatie met haar te hebben/willen maar ik heb hem gelijk bij het vuilnis gezet en voilà, hij rende als een klein huilend jongetje terug naar haar. Hij brulde ook met mij verder te willen.
Ik heb haar ook ingelicht, en van bewijzen voorzien en wat ze ermee zou doen is haar zaak, wilde alleen dat ze wist dat karma blijkbaar dus echt bestaat: de minnares die keihard bedrogen wordt door deze schemiel.
En liegen dat dit figuur kan, alsof het niks is... dus laat je niet in de luren leggen.
Ja en?
snoopylynn schreef:
15-02-2020 00:14
Ik heb een paar maanden geleden exact hetzelfde gehad. Mijn "vriend" biechtte alleen onder invloed op aan mij dat er nog iemand anders was maar hij wilde zoooo graag met mij verder, namelijk zijn minnares/soulmate waarmee hij al 3,5 jaar zijn inmiddels ex vrouw mee bedroog.
In de tijd dat ik hem zag ging ik ervan dat hij single was. Niet dus... nouja hij zegt nog steeds geen relatie met haar te hebben/willen maar ik heb hem gelijk bij het vuilnis gezet en voilà, hij rende als een klein huilend jongetje terug naar haar. Hij brulde ook met mij verder te willen.
Ik heb haar ook ingelicht, en van bewijzen voorzien en wat ze ermee zou doen is haar zaak, wilde alleen dat ze wist dat karma blijkbaar dus echt bestaat: de minnares die keihard bedrogen wordt door deze schemiel.
En liegen dat dit figuur kan, alsof het niks is... dus laat je niet in de luren leggen.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij identificerende markeringen zoals een specifiek geboortevlek in zijn kruisgebied, of is hij besneden / onbesneden, heeft hij vreemde specifieke geslachtsbewegingen (kreunt veel / niet / vuile praat / bepaalde posities waar hij veel van houdt) waar je haar om kunt vragen je daarover vertellen kan haar verhaal ondersteunen?
anoniem_395591 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 01:55
0.15% gewijzigd
SanderBeijlevelt schreef:
15-02-2020 00:37
Heeft hij identificerende markeringen zoals een specifiek geboortevlek in zijn kruisgebied, of is hij besneden / onbesneden, heeft hij vreemd specifieke geslachtsbewegingen (kreunt veel / niet / vuile praat / bepaalde posities waar hij veel van houdt) waar je haar om kunt vragen je daarover vertellen kan haar verhaal ondersteunen?
Als dit je eigen naam is zou ik nadenken over een andere nick.
Alle reacties Link kopieren
SanderBeijlevelt schreef:
15-02-2020 00:37
Heeft hij identificerende markeringen zoals een specifiek geboortevlek in zijn kruisgebied, of is hij besneden / onbesneden, heeft hij vreemd specifieke geslachtsbewegingen (kreunt veel / niet / vuile praat / bepaalde posities waar hij veel van houdt) waar je haar om kunt vragen je daarover vertellen kan haar verhaal ondersteunen?
Ik had de minnares verteld over de buttplug, bleek een cadeautje van haar aan hem te zijn :proud: Dat was HET bewijs :sick:
Toen moest ik echt heeeeeel erg lachen.
Hij vondt het achteraf niet grappig, flauw hoor een vent met weinig tot geen zelfspot.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
15-02-2020 00:51
Als dit je eigen naam is zou ik nadenken over een andere nick.
Ga ik gelijk doen. Thanks!
Sommige mensen zijn meedogenloos, liegen echt álles bij elkaar om maar onder hun verantwoordelijkheid uit te kunnen komen en niet hun 'verlies' te hoeven accepteren. Vreemdgaan en er gruwelijk over liegen naar mij toe en er vervolgens mee weg komen was voor mijn ex tot een spel geworden. Hij genoot er ook echt van om mij dit aan te doen, daar ben ik van overtuigd. En mijn ex zal echt niet de enige zijn die dit spel graag speelt en het tot in de puntjes beheerst.

Wees op je hoede, TO. Niet dat je over 10 jaar alsnog erachter komt dat hij je nu wel degelijk keihard belazerd heeft en er daarna vrolijk mee door is gegaan en jij nog eens 10 jaar aan hem vergooid hebt. Voor mij was het uiteindelijk 20 jaar en ik weet niet eens met wie en wanneer enz. Maar dat zijn bedrog omvangrijk is geweest en jaren heeft geduurd is mij pijnlijk duidelijk.

Zorg goed voor jezelf! :redrose:
Suzan_1991 schreef:
14-02-2020 20:40
Ik zou het ook willen weten hoor en zou precies hetzelfde hebben gedaan als jij.
Ik ook.
Als een man niet loyaal blijkt te zijn, hoop ik dat wel nog van een vrouw te kunnen verwachten.

Als de vrouw wist van mijn bestaan gaat het niet om loyaal zijn, en ontdek ik het zelf of hoor ik het van de man.

Ik heb zelf twee keer een vrouw ingelicht ik wist niet dat hun vent bezet was
Ik ben een keer ingelicht. Zij wist niet dat hij bezet was. Zij is zelfs een vriendin van me geworden. Hij is ontvriend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven