Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Alle reacties Link kopieren
Toen hier nog gewoon mannen vreem gingen, anonieme vrouwen berichtjes stuurden en iedereen er iets van vond, je weetwel, vroeger, was dit topic veel leuker.

Kan iemand iets lulligs tegen me zeggen?







Please.......
jouw leven is een keuze
2east schreef:
16-02-2020 22:54
Toen hier nog gewoon mannen vreem gingen, anonieme vrouwen berichtjes stuurden en iedereen er iets van vond, je weetwel, vroeger, was dit topic veel leuker.

Kan iemand iets lulligs tegen me zeggen?







Please.......
Je tuin ruikt niet lekker en je moeder heeft geen toegankelijke persoonlijkheid
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-02-2020 23:00
Je tuin ruikt niet lekker en je moeder heeft geen toegankelijke persoonlijkheid
Ik heb geen tuin, en wat betreft mijn moeder heb je eigenlijk gewoon gelijk......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-02-2020 23:00
Je tuin ruikt niet lekker en je moeder heeft geen toegankelijke persoonlijkheid
Nou Murrmurr..... :rofl: hou op met je droge humor, ik kom niet meer bij....
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Rhoslinne, heb jouw topic op de voet gevolgd. Zal je vertellen waarom.
Heel ver voor het digitale tijdperk hadden mijn vrouw en ik een "vriend" die thuis niet zo goed ging. Op een bepaalde dag vroeg hij of ik iets bij zijn bijna ex wilde ophalen. In de auto dacht ik: waarom zou ik dat ophalen en ben naar het ouderlijk huis van mijn vrouw gereden. Heb de hele middag met haar moeder zitten kletsen. Die"vriend" is naar het werk van mijn vrouw gegaan en heeft haar verteld dat ik de hele middag bij zijn vrouw had gezeten. Waarom? Geen idee. Mijn vrouw had niets met hem. We gingen wel af en toe naar dezelfde kroeg en hadden plezier maar hij was beslist niet haar type. Niks voor hem te winnen dus. Dit is zo'n veertig jaar geleden en we zijn nog steeds bij elkaar. Als ik niet bij haar moeder was geweest wat was er dan gebeurd? Wantrouwen of niet? Wel of niet al zolang bij elkaar?
Voordat dit akkefietje bij jullie was had je geen twijfels. Laat je niet gek maken. Er is geen zaadje geplant en laat de alsen en maaren aan je voorbij gaan.
:hug:

En 2oost. Bemoei je er niet mee!!!
(goed genoeg?)
anoniem_642209adb413c wijzigde dit bericht op 17-02-2020 00:37
Reden: verduidelijking
0.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
17-02-2020 00:33


En 2oost. Bemoei je er niet mee!!!
(goed genoeg?)
doe normaal
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
17-02-2020 00:33
Rhoslinne, heb jouw topic op de voet gevolgd. Zal je vertellen waarom.
Heel ver voor het digitale tijdperk hadden mijn vrouw en ik een "vriend" die thuis niet zo goed ging. Op een bepaalde dag vroeg hij of ik iets bij zijn bijna ex wilde ophalen. In de auto dacht ik: waarom zou ik dat ophalen en ben naar het ouderlijk huis van mijn vrouw gereden. Heb de hele middag met haar moeder zitten kletsen. Die"vriend" is naar het werk van mijn vrouw gegaan en heeft haar verteld dat ik de hele middag bij zijn vrouw had gezeten. Waarom? Geen idee. Mijn vrouw had niets met hem. We gingen wel af en toe naar dezelfde kroeg en hadden plezier maar hij was beslist niet haar type. Niks voor hem te winnen dus. Dit is zo'n veertig jaar geleden en we zijn nog steeds bij elkaar. Als ik niet bij haar moeder was geweest wat was er dan gebeurd? Wantrouwen of niet? Wel of niet al zolang bij elkaar?
Voordat dit akkefietje bij jullie was had je geen twijfels. Laat je niet gek maken. Er is geen zaadje geplant en laat de alsen en maaren aan je voorbij gaan.
:hug:

En 2oost. Bemoei je er niet mee!!!
(goed genoeg?)
Niet....


Maar wat probeer jij in hemelsnaam duidelijk te maken met een 40 jaar oud verhaal, waar geen touw aan vast te knopen is?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik knoop hier anders prima mee.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik het oudste op het forum was .

Hoe of wat dan ook : sterkte TO met terugkrijgen van vertrouwen in je partner
lilalinda schreef:
17-02-2020 07:09
doe normaal
Hijdie reageerde waarschijnlijk op dit bericht van 2east:
2east schreef:
16-02-2020 22:54
Toen hier nog gewoon mannen vreem gingen, anonieme vrouwen berichtjes stuurden en iedereen er iets van vond, je weetwel, vroeger, was dit topic veel leuker.

Kan iemand iets lulligs tegen me zeggen?







Please.......
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
16-02-2020 22:54
Toen hier nog gewoon mannen vreem gingen, anonieme vrouwen berichtjes stuurden en iedereen er iets van vond, je weetwel, vroeger, was dit topic veel leuker.

Kan iemand iets lulligs tegen me zeggen?







Please.......
Vooruit dan maar: IETS LULLIGS!
Zo goed?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-02-2020 16:09
Vooruit dan maar: IETS LULLIGS!
Zo goed?
:rofl:
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven