Verbroken relatie - op verwijderd

14-02-2020 14:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
gesloten
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2020 23:37
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
99.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze wil even helemaal geen relaties meer. Ze komt erachter dat ze eerst haar eigen leven op orde moet hebben met een stage in het buitenland en haar studie. Verdrietig voor jullie allebei, maar wel verstandig van haar.
Ga niet op haar wachten. Even slikken, uithuilen en weer doorgaan.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
een leukere vriendin zoeken
Joh, die wilde je niet nog erger kwetsen, niet te veel lezen in haar vriendelijkheid mbt gevoelens enzo.


Het is uit, dat is kut.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
14-02-2020 14:49
Ze wil even helemaal geen relaties meer. Ze komt erachter dat ze eerst haar eigen leven op orde moet hebben met een stage in het buitenland en haar studie. Verdrietig voor jullie allebei, maar wel verstandig van haar.
Ga niet op haar wachten. Even slikken, uithuilen en weer doorgaan.
Kan het misschien ook aan haar zelfbeeld liggen? Haar vriend voor mij was namelijk zeer manipulerend. bij mij vroeg ze vaak om bevestiging, die ik haar ook gaf. Ik heb juist het gevoel dat ze bang is voor oprechte liefde. Ze heeft namelijk gezegd dat ik wél goed en lief voor haar was.
Het maakt niet uit 'waar' het precies aan ligt. Ze wil geen relatie meer met jou.
Alle reacties Link kopieren
Het waren 4 geweldige maanden maar helaas vind zij jou niet bij haar passen en zij brengt het alsof het aan haar ligt en niet aan jou....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Willems2020 schreef:
14-02-2020 14:53
Kan het misschien ook aan haar zelfbeeld liggen? Haar vriend voor mij was namelijk zeer manipulerend. bij mij vroeg ze vaak om bevestiging, die ik haar ook gaf. Ik heb juist het gevoel dat ze bang is voor oprechte liefde. Ze heeft namelijk gezegd dat ik wél goed en lief voor haar was.
Maakt allemaal niet uit vriend. Het is uit. Geef het een plek en leef door.
Alle reacties Link kopieren
Hmm jullie hebben misschien ook wel gelijk. Het enige waar ik aan twijfel is of ik met haar het gesprek aan moet gaan over waarom zij in de knoop zit, heb het gevoel dat ze dat zelf niet weet. Mijn gevoel zegt ook heel erg dat ik haar onwijs mis, maar aan de andere kant vind het ik wegvluchten van een relatie als het minder met je gaat heel laf
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zij met jou had willen praten over haar problemen dan had zij dat zelf wel voorgesteld. Je klinkt als een drammer die het woord nee niet wil accepteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Willems2020 schreef:
14-02-2020 15:04
Hmm jullie hebben misschien ook wel gelijk. Het enige waar ik aan twijfel is of ik met haar het gesprek aan moet gaan over waarom zij in de knoop zit, heb het gevoel dat ze dat zelf niet weet. Mijn gevoel zegt ook heel erg dat ik haar onwijs mis, maar aan de andere kant vind het ik wegvluchten van een relatie als het minder met je gaat heel laf
Nee, het is uit. Wat leg je een nare druk op haar... met je 'laf'. Blech.

Laat haar met rust verder.
Alle reacties Link kopieren
et enige waar ik aan twijfel is of ik met haar het gesprek aan moet gaan over waarom zij in de knoop zit, heb het gevoel dat ze dat zelf niet weet.
dat is een beetje de kern van het in de knoop zitten he.

Laat haar gewoon, als ze zich weer lekkerder in haar vel voelt zitten en jou wellicht mist, dan komt ze wel weer terug!
Alle reacties Link kopieren
Het is voorbij en al die vragen waar je nu mee zit hoort bij het verwerkingsproces.
Sterkte, het is rot maar over een tijdje zul je er makkelijker mee kunnen dealen.
.
Alle reacties Link kopieren
Willems2020 schreef:
14-02-2020 15:04
Hmm jullie hebben misschien ook wel gelijk. Het enige waar ik aan twijfel is of ik met haar het gesprek aan moet gaan over waarom zij in de knoop zit, heb het gevoel dat ze dat zelf niet weet. Mijn gevoel zegt ook heel erg dat ik haar onwijs mis, maar aan de andere kant vind het ik wegvluchten van een relatie als het minder met je gaat heel laf
Je bent haar ex vriend. Niet haar hulpverlener. Niet doen dus. Je wil er eigenlijk mee bereiken dat jullie weer een relatie krijgen. Dus ben je niet oprecht in je motieven. Respecteer haar en laat haar gaan.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Voor de goede orde, ik snap dat jullie fel zijn op mijn laatste reactie. Het is inderdaad niet eerlijk om er zo tegen aan te kijken. En een drammer ben ik zeker niet, ik heb haar 1x gesproken 2 weken terug en dat ging niet over onze breuk. Ik wil het ook heel graag loslaten en niet haar hulpverlener zijn, maar ik blijf me gewoon vast houden aan valse hoop dat het weer goed komt
Alle reacties Link kopieren
Willems2020 schreef:
14-02-2020 15:15
Voor de goede orde, ik snap dat jullie fel zijn op mijn laatste reactie. Het is inderdaad niet eerlijk om er zo tegen aan te kijken. En een drammer ben ik zeker niet, ik heb haar 1x gesproken 2 weken terug en dat ging niet over onze breuk. Ik wil het ook heel graag loslaten en niet haar hulpverlener zijn, maar ik blijf me gewoon vast houden aan valse hoop dat het weer goed komt
Vermoei haar daar niet mee. Dat is jouw probleem / proces /verwerking. Niet de hare.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Het komt niet meer goed.
Alle reacties Link kopieren
Willems2020 schreef:
14-02-2020 15:15
Voor de goede orde, ik snap dat jullie fel zijn op mijn laatste reactie. Het is inderdaad niet eerlijk om er zo tegen aan te kijken. En een drammer ben ik zeker niet, ik heb haar 1x gesproken 2 weken terug en dat ging niet over onze breuk. Ik wil het ook heel graag loslaten en niet haar hulpverlener zijn, maar ik blijf me gewoon vast houden aan valse hoop dat het weer goed komt

Zoals je zelf aangeeft, valse hoop. Is moeilijk iemand los te laten maar ze zal haar eigen problemen moeten oplossen, een relatie waarin 1 van de 2 hulpverlener is, werkt niet. Laat het los en ga verder.
Alle reacties Link kopieren
Valse hoop loslaten en je bent drammer af.

Zij is niet verantwoordelijk voor jouw gebrek aan vermogen om e.a. los te laten.
Haar nee is duidelijk. Je hebt deze te respecteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Willems2020 schreef:
14-02-2020 14:53
Kan het misschien ook aan haar zelfbeeld liggen? Haar vriend voor mij was namelijk zeer manipulerend. bij mij vroeg ze vaak om bevestiging, die ik haar ook gaf. Ik heb juist het gevoel dat ze bang is voor oprechte liefde. Ze heeft namelijk gezegd dat ik wél goed en lief voor haar was.
nee, het ligt aan haar beeld van jou, ze vindt je niet leuk genoeg
Willems2020 schreef:
14-02-2020 15:04
Hmm jullie hebben misschien ook wel gelijk. Het enige waar ik aan twijfel is of ik met haar het gesprek aan moet gaan over waarom zij in de knoop zit, heb het gevoel dat ze dat zelf niet weet. Mijn gevoel zegt ook heel erg dat ik haar onwijs mis, maar aan de andere kant vind het ik wegvluchten van een relatie als het minder met je gaat heel laf
nee
je bent geen therapeut en ze heeft je niet daarvoor ingehuurd.
S-Meds schreef:
14-02-2020 15:35
nee, het ligt aan haar beeld van jou, ze vindt je niet leuk genoeg
Maar ja, dat kan natuurlijk helemaal niet.

En haar laf vinden is ook al zo'n teken dat hij echt een vangst is.
Willems2020 schreef:
14-02-2020 15:15
Voor de goede orde, ik snap dat jullie fel zijn op mijn laatste reactie. Het is inderdaad niet eerlijk om er zo tegen aan te kijken. En een drammer ben ik zeker niet, ik heb haar 1x gesproken 2 weken terug en dat ging niet over onze breuk. Ik wil het ook heel graag loslaten en niet haar hulpverlener zijn, maar ik blijf me gewoon vast houden aan valse hoop dat het weer goed komt
ga in therapie
Luci_Morgenster schreef:
14-02-2020 15:37
Maar ja, dat kan natuurlijk helemaal niet.

En haar laf vinden is ook al zo'n teken dat hij echt een vangst is.
vrouwen zijn ook laf met hun: het ligt niet aan jou verhaal. Bang om een ander te kwetsen. Maar ja zo laat je de wond wel etteren
Alle reacties Link kopieren
Als ik binnen 4,5 maand meerdere ruzies zou hebben, zou ik er ook klaar mee zijn. Laat haar met rust, dit was het gewoon niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven