Ex zoekt contact

14-02-2020 16:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Na een relatiebreuk zoekt mijn ex na ongeveer 2 weken ineens weer contact. Om het uit te maken was niet mijn keus. Ze wilde eerst geen contact denk ik want ze liet niks meer horen tot afgelopen woensdag. Toen vroeg ze hoe het was en dat ze zeker wilde weten of ik niks geks had gedaan en daarmee bedoelde ze dat ik mezelf wat aan zou doen. Dat vond ik nogal raar want dat zou ik echt nooit doen en dat weet ze zelf ook wel. Maar ok verder gewoon gezellig wat geapped. Ze zegt ineens dat ze vrienden wil blijven. Ik zei dat ik dat wel wil maar dat ik ook had nagedacht hoe het allemaal tot dit is gekomen. Dat mocht ik haar wel appen maar dat is zo onpersoonlijk dat wil ik niet. Nu wil ze ineens bij me langskomen terwijl ze dit eerst niet wilde toen ze het uitmaakte? Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Maar dus voor aanstaande zondag een afspraak gemaakt, Ik weet niet wat ik hier mee moet. Toen ik vroeg of ze het ok vond dat ik haar afentoe zou appen vond ze dat goed maar dat heb ik expres niet gedaan. Twee uur geleden wel een appje gestuurd dat ik hoop dat ze valentijnsdag een beetje goed door komt en dat ik aan haar denk ook al zijn we niet meer samen maar nog geen reactie. Begrijp wel dat ze misschien helemaal niet reageert want ze zal zelf ook niet weten wat ze met zoiets aan moet denk ik. Zag net wel dat ze online was, maarja ik weet dat ze bij een vriendin is nu dus geen idee wat ze met elkaar bespreken. Dat vreet een beetje. Zou haar heel graag terug willen maar wat hier de bedoeling van is? Vraag me af waarom ze ineens langs wil komen want het lijkt/leek alsof ze het zelf wel al afgesloten heeft. Iemand een idee? Als ze er klaar mee is waarom zou ze dan ineens naar mn huis willen komen? Weet ook niet zo goed of ik misschien wat moet doen voor als ze langskomt en dan bedoel ik bijvoorbeeld een bos bloemen of rozen ofzo om sorry mee te zeggen. Help!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een reden om sorry te zeggen? Heeft ze nog spullen bij je?
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt dat ze vrienden wil blijven. Geloof haar daarin en zet jezelf niet voor schut met een bos rozen.

Als je haar terug wil zou ik haar sowieso niet willen zien. Doet alleen maar pijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb me de afgelopen tijd nogal veel op mn werk gericht en haar te weinig aandacht geschonken. Dat is ook de reden waarom het uit ging. Superveel spijt van maarja het is wel gebeurd. Er ligt nog een kleedje en een kussen van haar bij mij maar of ze zelf weet dat die er nog liggen? Snap gewoon niet waarom ze eerst geen contact wilde en nu in een keer wel en dan ga ik dingen bedenken alsof ze zich heeft bedacht. Ze heeft het ook over praten en dat wilde ze eerst zelf niet want dat zou toch niks veranderen aan de situatie en nu ineens wel. Ze apped net zelfs of het morgen kan in plaats van zondag wat we eerst hadden afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft vooral geen reden om ineens langs te komen. Ze is heel goed in een muurtje om zichzelf te bouwen voor zelfbescherming wat ze dus ook heeft gedaan. Dus ik zit nogal in de stress nu van hoe en wat. Had verwacht dat ik nooit meer iets van haar zou horen en nu dit.
Alle reacties Link kopieren
FCG schreef:
14-02-2020 19:08
Ze heeft vooral geen reden om ineens langs te komen. Ze is heel goed in een muurtje om zichzelf te bouwen voor zelfbescherming wat ze dus ook heeft gedaan. Dus ik zit nogal in de stress nu van hoe en wat. Had verwacht dat ik nooit meer iets van haar zou horen en nu dit.
Wat wil jij? Je hoeft natuurlijk niet met haar te praten als je het eigenlijk al afgesloten hebt. Ga eens na wat jij wil met nog een gesprek met haar. En bedenk pas dan of je het gesprek aan gaat of niet.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen bloemen halen, gewoon afwachten wat ze wil, en alle vragen die je hebt aan haar stellen, dan weet je snel genoeg wat ze wil. Wij kunnen ook alleen maar raden
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
14-02-2020 19:12
Wat wil jij? Je hoeft natuurlijk niet met haar te praten als je het eigenlijk al afgesloten hebt. Ga eens na wat jij wil met nog een gesprek met haar. En bedenk pas dan of je het gesprek aan gaat of niet.
Ik zou echt heel graag een gesprek met haar aangaan. Afgesloten heb ik het totaal niet en ik was juist in de veronderstelling dat zij het wel had gedaan dus ik accepteerde de situatie. Het lijkt alsof ze met een doel komt maar ik wil niet nog een keer dezelfde tik te verwerken krijgen.
Alle reacties Link kopieren
FCG schreef:
14-02-2020 19:19
Ik zou echt heel graag een gesprek met haar aangaan. Afgesloten heb ik het totaal niet en ik was juist in de veronderstelling dat zij het wel had gedaan dus ik accepteerde de situatie. Het lijkt alsof ze met een doel komt maar ik wil niet nog een keer dezelfde tik te verwerken krijgen.

Dat begrijp ik. Daarom is het, denk ik, goed om te bedenken wat jij graag uit dit gesprek wilt halen. Anders lijkt het wel heel erg eenrichtingsverkeer.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
14-02-2020 19:21
Dat begrijp ik. Daarom is het, denk ik, goed om te bedenken wat jij graag uit dit gesprek wilt halen. Anders lijkt het wel heel erg eenrichtingsverkeer.
Ik zou graag willen dat we weer bij elkaar komen en dat is ook de reden waarom ik het gesprek aan ga. De reden dat het uit ging vind ik nogal kut maar ok prima. Tis meer dat ze geen contact hoeft te zoeken maar ze doet het wel. Dat ze vrienden wil blijven prima. Misschien met oog op later weer meer of is dat een hele gekke gedachte?
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt ze wel om FWB voor te stellen en van daaruit op termijn meer, weet jij veel.
Alle reacties Link kopieren
Snap er geen zak van maar heb de hele avond met haar geapped. Constant intensief. Spelletje gespeeld dat we over en weer afbeeldingen stuurden uit filmfragmenten of acteurs en dat we op ons beurt de film moesten raden en wat luchtige praat. Benieuwd naar morgen. De afspraak is van zondag vervroegd naar zaterdagavond. Het geeft de burger wel moed!
Alle reacties Link kopieren
FCG schreef:
15-02-2020 01:20
Snap er geen zak van maar heb de hele avond met haar geapped. Constant intensief. Spelletje gespeeld dat we over en weer afbeeldingen stuurden uit filmfragmenten of acteurs en dat we op ons beurt de film moesten raden en wat luchtige praat. Benieuwd naar morgen. De afspraak is van zondag vervroegd naar zaterdagavond. Het geeft de burger wel moed!
Zorg dat je een schone onderbroek aanhebt want dat wordt n**ken :worship:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
15-02-2020 01:42
Zorg dat je een schone onderbroek aanhebt want dat wordt n**ken :worship:
Deze Don Juan gaat zijn uiterste best doen. 19u is het moment van de waarheid. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hou ons op de hoogte, en succes!
Ja en?
My two cents: madame stuurt een dramatisch bericht omdat ze niet had verwacht dat je respect zou hebben voor haar keuze. Zij had verwacht dat je als een hond achter haar aan zou blijven hobbelen en omdat je dat niet deed zou je je wel eens van kant hebben kunnen maken.

Eigenlijk zegt ze na een week rust; leef je nog wel want ik hoor niets van je.

Moet je dat (serieus willen) nemen?
Hoelang gingen jullie met elkaar dan ?
En sinds het uit is zoekt ze na 2 weken weer contact.. Hmm
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
15-02-2020 09:27
Hoelang gingen jullie met elkaar dan ?
En sinds het uit is zoekt ze na 2 weken weer contact.. Hmm
2,5 jaar ongeveer. Snap er niks van.
Woensdag toen ze contact zocht wat summier gesprek maar niet kil. Soms leek het alsof ze expres niet reageerde maar ik zie nu natuurlijk achter elke boom een beer.
Om die reden heb ik haar donderdag niks gestuurd.
Omdat het gisteren Valentijnsdag was toch maar gestuurd dat ik aan haar denk ondanks niet meer samen zijn. Duurde 3 uur voordat ze reageerde maar ik wist dat ze op dat moment net vrij was en naar haar vriendin ging en boodschappen moest doen om te koken. Misschien wist ze ook wel niet hoe en of ze moest reageren maar ze zei dat ze hoopte dat mijn Valentijnsdag ook niet zo kut was en vroeg gelijk of ik morgen tijd had om te praten. Toen ik daarop reageerde duurde het ook iets van 2 uur voordat ik wat terugkreeg maar ze zei dat ze met die vriendin naar de bioscoop was en vanaf dat moment nonstop contact. Ze stuurt een foto van een fles wijn die ze gingen leegdrinken en ik haar een foto van mn blik bier haha. Daarna deden we dat spelletje zoals hierboven.

Waarom zou op een avond dat ze bij haar beste vriendin is al haar aandacht aan mij besteden? Ik vroeg haar of de fles wijn al leeg was. Ze zei nee dus ik vragen of haar vriendin haar niet meehielp. Toen zei ze nee die zit op de bank tv kijken. Met andere woorden ik ben puur met jou aan het appen? Aan haar online en offline gedrag kon ik opmaken dat ze alleen met mij aan het appen was en niet met anderen.
Stuur haar net een appje of ze lekker geslapen heeft nadat ze 9 dagen achter elkaar heeft gewerkt en ze heeft ook alweer gereageerd. Ik zei dat ze wel vroeg wakker was voor iemand die ging uitslapen en ze zegt dat ze even wakker was en weer verder gaat slapen. Maar dus wel ff aan mij denken en een berichtje sturen. Vervelend dat je tegenwoordig aan de hand van Whatsapp gesprekken soort van moet opmaken op welke plek je staat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang was het al uit?

Ik zou niet te veel verwachten eigenlijk. Maar goed, ik zou ook duidelijk hebben gevraagd waarom ze weer contact zocht.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Pauwenveer schreef:
15-02-2020 10:44
Hoe lang was het al uit?

Ik zou niet te veel verwachten eigenlijk. Maar goed, ik zou ook duidelijk hebben gevraagd waarom ze weer contact zocht.
Twee weken. Nog niet eens. Ze wilde weten hoe het me me ging en of ik me zelf niks aan had gedaan. Dat ze zich dat afvroeg vind ik nogal vreemd want ik ben een normaal en stabiel persoon.
Alle reacties Link kopieren
Dat is gewoon een openingszin na twee weken afstand denk ik. Als je het uitmaakt, wil je eerst rust aan je kop. En dan zoek je een zin om het gesprek weer te openen.
Misschien heeft ze spijt, dat kan. Ik zou als ik jou was wel duidelijk zijn in mijn motieven. Niet zeggen dat je ook gewoon vrienden wil zijn als je eigenlijk een relatie wil.

Ik ben persoonlijk al meerdere keren in de valkuil 'vrienden blijven' gestapt met mijn ex. En het is lastig, zeker als één van de twee nog wel een relatie wil. Je vergeet snel wat niet goed ging en herinnert je wat leuk was. Ik ben benieuwd wat haar insteek is en of zij jou eigenlijk ook als relatie mist. Veel plezier vanavond!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Vrienden blijven tussen man en vrouw is sowieso wel een lastige. Je kunt daar vanuit wel weer bouwen naar een relatie toe als je het allebei zou willen? Ik weet niet of dat nu aan de orde, blijft gissen. Maar goed ik ben net na 2 jaar eindelijk weer eens naar de kapper geweest :facepalm: dat was wel een ergernis aan haar kant en mn kleding wat vooral bestaat uit longsleeves met capuchons enzo beginnen te vervangen voor mooie overhemden en bijpassende broeken en ik weet dat ze dat heel erg mooi vind. Ze slaat in elk geval stijl achterover als ze me niet. Misschien helpt het mee.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij verandert jezelf voor haar... Hoop dat je daar zelf achter staat. Maar als mijn persoonlijkheid na 2 1/2 jaar niet genoeg zou zijn om bij me te blijven en wat nieuwe kleding en een knipbeurt dat wel is zou ik me serieus afvragen wat voor iemand mijn ex eigenlijk is en of ik mijn ex wel terug zou willen.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Nee dat ligt anders. Ben altijd van de nette kleding enzo geweest maar toen ik m'n haar zo onverzorgd lang liet groeien ben ik ook kleding gaan dragen wat daar bij hoort. Het is een fase en die is nu weer afgelopen.
FCG schreef:
15-02-2020 11:35
Nee dat ligt anders. Ben altijd van de nette kleding enzo geweest maar toen ik m'n haar zo onverzorgd lang liet groeien ben ik ook kleding gaan dragen wat daar bij hoort. Het is een fase en die is nu weer afgelopen.
Nou kennelijk had je dit even nodig om in te zien dat het belangrijk is om je best te blijven doen voor elkaar.
Vraag me wel af of dit de enige reden is waarom zij de relatie heeft verbroken.
Over zoiets praat je toch met elkaar en zoek je samen naar een oplossing.
Of is ze al eerder met jou in gesprek geweest hierover en nam je haar niet serieus?
Dit zou nog een aandachtspuntje kunnen zijn voor in de toekomst als jullie besluiten om het weer te proberen.

Advies voor vanavond:

just play it cool, niet te wanhopig doen en het bosje bloemen zou ik voor nu ook maar even vergeten dat zou verkeerd opgevat kunnen worden, alsof je je er makkelijk vanaf denkt te maken met een lief gebaar.
Wacht het eerst maar even af of de gevoelens daadwerkelijk wederzijds zijn en dan kun je altijd nog een bloemetje voor haar kopen.

Veel succes en laat het even weten hoe het is afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven